Thnx...quote:Op zondag 26 maart 2023 11:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wilde soep pakken en dit was te veel, toen zei ess..terug ermee, Mirthe wilde iets zeggen van hypocriet en zo verder..en Ess mag niet meer in haar dansclubje want ze wil niet zo aangesproken worden.
Raar toch? want tegen anderen zei ze pak maar alles mag opquote:Op zondag 26 maart 2023 11:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wilde soep pakken en dit was te veel, toen zei ess..terug ermee, Mirthe wilde iets zeggen van hypocriet en zo verder..en Ess mag niet meer in haar dansclubje want ze wil niet zo aangesproken worden.
van jeffreyquote:Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
Loopt Mirthe daar nu in die korte broek van Martin?
En ze verstaat het gewoonquote:
Beetje overdreven nu hoe ze reageert.. dit durft ze ook echt alleen maar tegen Esther te doen waarschijnlijk. Bij een ander gaat ze altijd huilen en nu durft ze haar mond wel open te trekken.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:49 schreef Silves het volgende:
Mirthe die toch Ess ff aanspreekt erover..
Gemistquote:
Je ziit in de verkeerde COSquote:Op zondag 26 maart 2023 11:57 schreef engine het volgende:
Ze gaan voor een nieuw record op streamlock sunday
Ik ookquote:
Ja ze zei dat ze klaar was met Babette maar ik denk dat er vandaag nog haar advies en hulp wordt gevraagd.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:00 schreef Silves het volgende:
Zolang Eva nu maar niet Babs nodig heeft om weer haar issues te overleggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim roept Jeff tot de orde, nu is het klaar - 25 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staan de overige fragmenten van gisteren:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4.
Als ze maar kan stoken zal ze het niet laten.quote:
Whoepsiequote:
En bep trapt er telkens in..en ja Bep was ooit haar 1ste target om naar huis te stemmen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ze zei dat ze klaar was met Babette maar ik denk dat er vandaag nog haar advies en hulp wordt gevraagd.
Ja en dan vooral haar versie.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:02 schreef espri het volgende:
Ze zal straks wel tegen haar Willem vertellen hoe ze Mirthe op haar plek heeft gezet.
Uiteraard want dat is de enige juiste…quote:
Dat dus.. en nu gaat ze weer op Babette maar ze zal ook wel haar hulp nog willen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:02 schreef Silves het volgende:
[..]
En bep trapt er telkens in..en ja Bep was ooit haar 1ste target om naar huis te stemmen.
Dat zei Mirthe ook tegen eunice.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje overdreven nu hoe ze reageert.. dit durft ze ook echt alleen maar tegen Esther te doen waarschijnlijk. Bij een ander gaat ze altijd huilen en nu durft ze haar mond wel open te trekken.
Maar dat denkt ze ook echt bij elke discussie.. mafklapperquote:
ja erg hoor, alsof zij nooit roddelen, die dag wilde Sas het via de speakers laten horen..helemaal verbaasd dat ze kritiek kregen..Erik moeten ze eens aanpakken de bommendropper.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
Sas en Wanda ook roddelen over de andere partij , en al weken over de zeik zijn van een per ongeluk opgenomen stukje podcast roddels van drie weken geleden.
Ben het nu aan het monteren ...quote:Op zondag 26 maart 2023 11:56 schreef Harry het volgende:
Filmpje aub @:Hoempah @:spapaars @:LiOnHeart @:DGK_Tegengas @:KinKiJan
Nou nou, dat is ook echt een gele kaart-waardig...not.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:05 schreef Harry het volgende:
Wanda verteld aan Sasha, dat Jasper (die boven Jeffrey en Kim ligt) vannacht heeft gehoord dat Jeffrey zei, dat hij bij Kenzy een taart in het gezicht wilde gooiden. Wanda hoopt dat Jeffrey dat ook daadwerkelijk gaat doen, zodat hij een Gele Kaart gaat krijgen. En een SW......
Jeff moet ook ff op zijn plek worden gezet want die begint net als Huub toen der tijd hoogmoedswaanzin te krijgen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:05 schreef Harry het volgende:
Wanda verteld aan Sasha, dat Jasper (die boven Jeffrey en Kim ligt) vannacht heeft gehoord dat Jeffrey zei, dat hij bij Kenzy een taart in het gezicht wilde gooiden. Wanda hoopt dat Jeffrey dat ook daadwerkelijk gaat doen, zodat hij een Gele Kaart gaat krijgen. Em een SW.
Haar manager planquote:Op zondag 26 maart 2023 12:08 schreef espri het volgende:
Willem moet weer eens iets lezen van Esther
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Andersom ook als Erik of Wilem meer had gepakt had Esther niets gezegd. Bovendien had iedereen al gegeten en was het gewoon over.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje overdreven nu hoe ze reageert.. dit durft ze ook echt alleen maar tegen Esther te doen waarschijnlijk. Bij een ander gaat ze altijd huilen en nu durft ze haar mond wel open te trekken.
Ja dat was even raar he, zelfs toen ze de douche op haar hoofd had staan hoorde ze wat Mirthe zeiquote:Op zondag 26 maart 2023 11:52 schreef OmaJacky het volgende:
Ze kan ineens alles goed horen in de douche.
Sinds dat ik kijk heeft Jeff al hoogmoedswaanzin, dus laat dat begint maar wegquote:Op zondag 26 maart 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff moet ook ff op zijn plek worden gezet want die begint net als Huub toen der tijd hoogmoedswaanzin te krijgen.
Ze doen het allemaal , alleen de ene roddel wordt door bepaalde mensen als kwetsend ervaren : een dolk in de rugquote:Op zondag 26 maart 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ze maar kan stoken zal ze het niet laten.
Je leest het verkeerd Mirthe durft alleen haar mond tegen Esther open te trekken, normaal als ze ergens op aangesproken wordt gaat ze huilen en zegt ze verder niets.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zei Mirthe ook tegen eunice.
Dat es dat wel tegen haar durfde maar bv niet tegen isaac of jef als die een schepje soep teveel naar haar zin zou pakken.
Die heb ik ook gemistquote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb die ruzie met Janet ook gemist... wanneer was dat dan.
Ze begon er al over tegen Jeff, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehadquote:Op zondag 26 maart 2023 12:02 schreef espri het volgende:
Ze zal straks wel tegen haar Willem vertellen hoe ze Mirthe op haar plek heeft gezet.
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef spapaars het volgende:
Doucherelletje
https://streamable.com/orhg8c
[ afbeelding ]
Tegen Jeffquote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begon er al over tegen Mirthe, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehad
Misschien geen gele kaart maar wel een heel erg pest gedragquote:Op zondag 26 maart 2023 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook echt een gele kaart-waardig...not.
Tegen Jeff.. ja ze voelt zich nu een stoer vrouwtje hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begon er al over tegen Mirthe, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehad
Zei ze tegen Jefff, O ja zei deze lachend en liep doorquote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van Mirthequote:Op zondag 26 maart 2023 11:49 schreef Silves het volgende:
Mirthe die toch Ess ff aanspreekt erover..
Nou dat weet ik niet.. je kan veel van Esther zeggen maar ik denk dat ze wel tegen iedereen zegt dat ze het er niet mee eens is.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Andersom ook als Erik of Wilem meer had gepakt had Esther niets gezegd. Bovendien had iedereen al gegeten en was het gewoon over.
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sinds dat ik kijk heeft Jeff al hoogmoedswaanzin, dus laat dat begint maar weg
En jij een verhaal en jij een verhaal, iedereen haar verhaal.quote:
Vlak ervoor vroeg Eunice aan Esther of ze nog wat soep mocht pakken, ja hoor zei Esther, iedereen mag pakken wat hij wil.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.. je kan veel van Esther zeggen maar ik denk dat ze wel tegen iedereen zegt dat ze het er niet mee eens is.
Kim en Zoëquote:Op zondag 26 maart 2023 12:16 schreef engine het volgende:
Wanda gaat zich toch niet kandidaat stellen
Is er behalve Esther nog iemand?
Zo raar, en dan vaak met haar gezicht voor het gezicht van de ander....brrr.quote:
Maakt hem niet uitttt, boeit niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
Grappig dat JW Esthers gemanipuleer nog steeds niet doorziet
Geen idee want iedere dag zeggen ze allemaal wat anders.. dat is tot nu toe met de stemmingen voor eliminatie en voor manager. Je kunt het niet meer wetenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:14 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen die op Esther gaan stemmen?
En wie gaan zich nu allemaal opgeven voor manager? Esther, Zoe, Kim en Wanda?
Of het maakt hem niet uit.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
quote:
Ze schud die champignon op haar hoofd maar weer eens in model.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze schud die champignon op haar hoofd maar weer eens in model.
Echt? Dan heeft ze een hekel aan Mirthe.. de bitchquote:Op zondag 26 maart 2023 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak ervoor vroeg Eunice aan Esther of ze nog wat soep mocht pakken, ja hoor zei Esther, iedereen mag pakken wat hij wil.
Ja klopt, alles mocht op zei ze.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak ervoor vroeg Eunice aan Esther of ze nog wat soep mocht pakken, ja hoor zei Esther, iedereen mag pakken wat hij wil.
En andersomquote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
Vreselijkquote:
Toen had inmiddels iedereen al soep gehad en zei ze dat alles op mochtquote:
Ik las het goed en begreep je.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd Mirthe durft alleen haar mond tegen Esther open te trekken, normaal als ze ergens op aangesproken wordt gaat ze huilen en zegt ze verder niets.
Neemt niet weg dat ik Esther echt een verschrikkelijk mens vindt en zeker hoe ze bij dat belachelijke buffetje als een politieagent bleef staan.
Nee joh, het ligt allemaal aan Mirthe. Esther heeft ergens oprecht een steekje los. Haar gedrag en mimiek zijn niet normaal te noemen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:14 schreef engine het volgende:
Dat Mirthe vervelend is. Esther staat zichzelf weer eens mooi voor lul te zetten.
Daar heeft hij al vanaf dag 1 last van. Hij kan en is alles en de rest is poep. Zitten echt wat draadjes los bij die gast.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff moet ook ff op zijn plek worden gezet want die begint net als Huub toen der tijd hoogmoedswaanzin te krijgen.
Willem deed heel zijn kopje vol ( geen half kopje)quote:Op zondag 26 maart 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.. je kan veel van Esther zeggen maar ik denk dat ze wel tegen iedereen zegt dat ze het er niet mee eens is.
Ze is alleen maar doof als het haar zo uitkomt.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was even raar he, zelfs toen ze de douche op haar hoofd had staan hoorde ze wat Mirthe zei
Het maakt hem echt wel uit , hij probeert haar juist te manipuleren door al te bepalen dat er de komende iig geen rare dingen met het geld gaan gebeurenquote:
JW heeft toch ook gewoon corvee en Erik?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:24 schreef Silves het volgende:
Alle haat in Eva komt eruit als ze manager wordt, de wasmeisjes worden ontslagen, koks, haar lieverds hebben corvee vrij..alles wat Jw graag heeft.
Ze zou een goeie zijn voor een RLS… oh wacht.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, het ligt allemaal aan Mirthe. Esther heeft ergens oprecht een steekje los. Haar gedrag en mimiek zijn niet normaal te noemen.
Ze zoekt duidelijk medestanders voor háár punt.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begon er al over tegen Jeff, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehad
Ja dat is Estherquote:Op zondag 26 maart 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zoekt duidelijk medestanders voor háár punt.
Ik zie haar meer een goeie voor psychiaters. Daar is ze voer voor.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:26 schreef espri het volgende:
[..]
Ze zou een goeie zijn voor een RLS… oh wacht.
Dat slaat ook nergens op zieke bitchquote:Op zondag 26 maart 2023 12:26 schreef Silves het volgende:
Wendy en Wanda uitgesloten in de keuken te komen..ze kan er niet mee overweg....
Heeft Esther gezegd dat Erik en JW geen corvee hoeven te doen?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:24 schreef Silves het volgende:
Alle haat in Eva komt eruit als ze manager wordt, de wasmeisjes worden ontslagen, koks, haar lieverds hebben corvee vrij..alles wat Jw graag heeft.
Haar staf heeft corvee vrij..ze zijn de adviseurs en de koks ook vrij, ze heeft 16 man over die dan corvee moeten doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW heeft toch ook gewoon corvee en Erik?
Lekker manager laten worden. Word dan een maand vol met gezeik en gezeur. Mens spoort niet.quote:
Darm.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Wat een vies wijf... ze vertelt precies wat ze kwijt wil... ik wil nu ook slaan... wat een darm.
JW ook een viespeuk bah
dan kan ze er niet uitgestemd wordenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekker manager laten worden. Word dan een maand vol met gezeik en gezeur. Mens spoort niet.
Volgens mij neemt die alles wat zij zegt met een korrel zout hoor. JW zit in zijn eigen beperkte wereldje.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
Meen dat de vorige keer 1 x op haar is gestemd.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hoeven niet meer te stemmen. Esther is al de nieuwe manager. Althans, zo komt ze al over.
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:31 schreef HappyCharly het volgende:
Slim,Esther gaat heel toevallig de brunch doen, net als ze manager wil worden
Hoeft dan toch ook niet. Laat haar eerst maar even op haar muil gaan.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dan kan ze er niet uitgestemd worden
Ze heeft er sowieso al twee. JW en Erikquote:Op zondag 26 maart 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meen dat de vorige keer 1 x op haar is gestemd.
Nee tuurlijk niet die denkt die maand weer lekker achterover gedrukt op de bank te hangen en alleen maar commentaar hoeft te geven. Bah wat een vreselijke zeiksnor is het tochquote:Op zondag 26 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
JW vindt het plan prima in elkaar zitten, niets mis mee
Die is nu al haar personeel al aan het werven en zal zélf niet veel doen vrees ik.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Stel dat ik het word, dan zijn jullie mij twee adviseurs.
Tegen Erik en JW.
Hoeft ook niet en die vertrekt dan de maand erop zelf wel..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dan kan ze er niet uitgestemd worden
Niet als het om de prijzenpot gaatquote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt die alles wat zij zegt met een korrel zout hoor. JW zit in zijn eigen beperkte wereldje.
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft er sowieso al twee. JW en Erik
Janet? Babette? Wendy?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.
ze vindt wendy stomquote:
Als Kim niet gaat, dan gaan ze alle op Essie..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Als Kim niet gaat, dan gaan ze alle op Essie..
precies, lijkt me leukquote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.
Die gaat zo op haar bek..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.
Ik geloof versiersels van gisteren. Kleine stukjes folie.quote:
joh, wat bijzonder, buiten stofzuigenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof versiersels van gisteren. Kleine stukjes folie.
Confetti denk ik en rijst. Hoop dat er niet teveel water ligt want dan sloopt ze Henriquote:
Jij vraagt het.quote:
Ah moet een deken worden.....vind er nog weinig aanquote:
Esther Janet sloopt nooit wat! Altijd heel voorzichtig!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Confetti denk ik en rijst. Hoop dat er niet teveel water ligt want dan sloopt ze Henri
Janet!!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Esther sloopt niet wat! Altijd heel voorzichtig!
ze heeft wel iets te doen, Beter als de hele tijd rond JW hangenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ah moet een deken worden.....vind er nog weinig aan
Je ziet ze liever kaarten?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:38 schreef Silves het volgende:
Wanneer worden die biljartballen verstopt? of over de muur gegooid..of keu,s doormidden gezaagd..de lamlullen moeten toch ook eens terug gepakt worden!
Ben benieuwdquote:
Esther sloopt zichzelf, heeft ze geen Henri voor nodigquote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Esther sloopt niet wat! Altijd heel voorzichtig!
het was een vriendelijke joh, gewoon zo van oh joh, wat bijzonder (buiten stofzuigen)quote:
Ja, behalve naam verwarren vergat ik ook hoe te Nederlandsen, aangepastquote:
Okay zo had ik het inderdaad niet gelezenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het was een vriendelijke joh, gewoon zo van oh joh, wat bijzonder (buiten stofzuigen)
Voor in de kasquote:Op zondag 26 maart 2023 12:54 schreef Ebinas het volgende:
Esther bezig met een nieuwe trui voor JW, of een lekker dekentje voor hem misschien
Oeh voor Marciano? Vroemmmquote:
ow oke, wat erg zeg.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Moest even denken, waar dit ook alweer voor was. Maar er staan weer gasten bij de poort
Ja als er vanaf buiten iets geschreeuwd wordt gebeurd ditquote:Op zondag 26 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Moest even denken, waar dit ook alweer voor was. Maar er staan weer gasten bij de poort
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
hij staat het te vertellen tegen Ice
Zitten in het ei..zie foto hierbovenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Allemaal beneden, behalve Wanda en Jasper
Die zitten in het ei.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Snap ook niet waarom ik het geluid niet zachter zetquote:
Samequote:Op zondag 26 maart 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik het geluid niet zachter zet
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik het geluid niet zachter zet
Gele kaartenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Ja zag het net ook, had ik moeten weten met die siamese tweeling.quote:
Het zou Kim kunnen zijn alweer, met de mededeling durf nooit meer tot in de ochtend met Bep lachen, flirten en zuipenquote:
quote:
Oh oké waar anders.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja zag het net ook, had ik moeten weten met die siamese tweeling.
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:23 schreef pingu66 het volgende:
Ivor met de motorclub Hardliners uit Haarlem?
ja wtfquote:Op zondag 26 maart 2023 13:25 schreef engine het volgende:
En nu Mirthe en Esther ineens een doodnormaal gesrpekje.
Maar Esther verstaat het nu niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:25 schreef engine het volgende:
En nu Mirthe en Esther ineens een doodnormaal gesrpekje.
Ja, die was ook binnenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:30 schreef spapaars het volgende:
Isaac, hebben we die binnen gezien?
Ja dus
O daar heb ik niet opgelet ik zag Isaac toevallig staan in zijn strakke broekkiequote:
Ik zag een foto voorbij komen ..of live, maar Bern was douchen en later zag ik hem met sas in de blauwe stoel..quote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik niet opgelet ik zag Isaac toevallig staan in zijn strakke broekkie
Weten de tegenstanders dit ook? want dan gaat Kim of Zooitje weer natuurlijk..quote:Op zondag 26 maart 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Mooi nieuws dat Wanda zich niet verkiesbaar gaat stellen. Volkomen kansloos, bij voorbaat al natuurlijk.
Weet ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Weten de tegenstanders dit ook? want dan gaat Kim of Zooitje weer natuurlijk..
Joh lees ik per definitie als ‘ok, captain obvious’.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Okay zo had ik het inderdaad niet gelezen
Mirthe maakte een grapje.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe denkf dat de motorclub voor haar komt.
Koken, gewoon geen ingredienten geven.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:03 schreef pingu66 het volgende:
Hoe kan je trouwens iemand verbieden om te koken? Of de was te doen?
Maar je eigen kleren wassen verbieden?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Koken, gewoon geen ingredienten geven.
Wassen, het wasmiddel in beheer nemen.
Die wacht nog even tot later om dan immuun te zijn...quote:Op zondag 26 maart 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Mooi nieuws dat Wanda zich niet verkiesbaar gaat stellen. Volkomen kansloos, bij voorbaat al natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |