Janet? Babette? Wendy?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.
Als Kim niet gaat, dan gaan ze alle op Essie..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Als Kim niet gaat, dan gaan ze alle op Essie..
precies, lijkt me leukquote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.
Die gaat zo op haar bek..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.
Ik geloof versiersels van gisteren. Kleine stukjes folie.quote:
joh, wat bijzonder, buiten stofzuigenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof versiersels van gisteren. Kleine stukjes folie.
Confetti denk ik en rijst. Hoop dat er niet teveel water ligt want dan sloopt ze Henriquote:
Jij vraagt het.quote:
Ah moet een deken worden.....vind er nog weinig aanquote:
Esther Janet sloopt nooit wat! Altijd heel voorzichtig!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Confetti denk ik en rijst. Hoop dat er niet teveel water ligt want dan sloopt ze Henri
Janet!!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Esther sloopt niet wat! Altijd heel voorzichtig!
ze heeft wel iets te doen, Beter als de hele tijd rond JW hangenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ah moet een deken worden.....vind er nog weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |