Darm.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Wat een vies wijf... ze vertelt precies wat ze kwijt wil... ik wil nu ook slaan... wat een darm.
JW ook een viespeuk bah
dan kan ze er niet uitgestemd wordenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekker manager laten worden. Word dan een maand vol met gezeik en gezeur. Mens spoort niet.
Volgens mij neemt die alles wat zij zegt met een korrel zout hoor. JW zit in zijn eigen beperkte wereldje.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
Grappig dat JW Esthers gemanipuleer nog steeds niet doorziet
Meen dat de vorige keer 1 x op haar is gestemd.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hoeven niet meer te stemmen. Esther is al de nieuwe manager. Althans, zo komt ze al over.
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:31 schreef HappyCharly het volgende:
Slim,Esther gaat heel toevallig de brunch doen, net als ze manager wil worden
Hoeft dan toch ook niet. Laat haar eerst maar even op haar muil gaan.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dan kan ze er niet uitgestemd worden
Ze heeft er sowieso al twee. JW en Erikquote:Op zondag 26 maart 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meen dat de vorige keer 1 x op haar is gestemd.
Nee tuurlijk niet die denkt die maand weer lekker achterover gedrukt op de bank te hangen en alleen maar commentaar hoeft te geven. Bah wat een vreselijke zeiksnor is het tochquote:Op zondag 26 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
JW vindt het plan prima in elkaar zitten, niets mis mee
Die is nu al haar personeel al aan het werven en zal zélf niet veel doen vrees ik.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Stel dat ik het word, dan zijn jullie mij twee adviseurs.
Tegen Erik en JW.
Hoeft ook niet en die vertrekt dan de maand erop zelf wel..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dan kan ze er niet uitgestemd worden
Niet als het om de prijzenpot gaatquote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt die alles wat zij zegt met een korrel zout hoor. JW zit in zijn eigen beperkte wereldje.
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft er sowieso al twee. JW en Erik
Janet? Babette? Wendy?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.
ze vindt wendy stomquote:
Als Kim niet gaat, dan gaan ze alle op Essie..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moet er toch 5 hebben? Ben benieuwd wie haar nog meer willen steunen.
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Als Kim niet gaat, dan gaan ze alle op Essie..
precies, lijkt me leukquote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.
Die gaat zo op haar bek..quote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik hoop dat ze naar JW luisterde en 50 flessen cola koopt en zo nog meer van die fratsen.
Ik geloof versiersels van gisteren. Kleine stukjes folie.quote:
joh, wat bijzonder, buiten stofzuigenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof versiersels van gisteren. Kleine stukjes folie.
Jij vraagt het.quote:
Ah moet een deken worden.....vind er nog weinig aanquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Confetti denk ik en rijst. Hoop dat er niet teveel water ligt want dan sloopt ze Henri
Janet!!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Esther sloopt niet wat! Altijd heel voorzichtig!
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ah moet een deken worden.....vind er nog weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |