Je ziet ze liever kaarten?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:38 schreef Silves het volgende:
Wanneer worden die biljartballen verstopt? of over de muur gegooid..of keu,s doormidden gezaagd..de lamlullen moeten toch ook eens terug gepakt worden!
Ben benieuwdquote:
Esther sloopt zichzelf, heeft ze geen Henri voor nodigquote:Op zondag 26 maart 2023 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Esther sloopt niet wat! Altijd heel voorzichtig!
het was een vriendelijke joh, gewoon zo van oh joh, wat bijzonder (buiten stofzuigen)quote:
Ja, behalve naam verwarren vergat ik ook hoe te Nederlandsen, aangepastquote:
Okay zo had ik het inderdaad niet gelezenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het was een vriendelijke joh, gewoon zo van oh joh, wat bijzonder (buiten stofzuigen)
Voor in de kasquote:Op zondag 26 maart 2023 12:54 schreef Ebinas het volgende:
Esther bezig met een nieuwe trui voor JW, of een lekker dekentje voor hem misschien
Oeh voor Marciano? Vroemmmquote:
ow oke, wat erg zeg.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Moest even denken, waar dit ook alweer voor was. Maar er staan weer gasten bij de poort
Ja als er vanaf buiten iets geschreeuwd wordt gebeurd ditquote:Op zondag 26 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Moest even denken, waar dit ook alweer voor was. Maar er staan weer gasten bij de poort
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
hij staat het te vertellen tegen Ice
Zitten in het ei..zie foto hierbovenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Allemaal beneden, behalve Wanda en Jasper
Die zitten in het ei.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Snap ook niet waarom ik het geluid niet zachter zetquote:
Samequote:Op zondag 26 maart 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik het geluid niet zachter zet
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik het geluid niet zachter zet
Gele kaartenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Ja zag het net ook, had ik moeten weten met die siamese tweeling.quote:
Het zou Kim kunnen zijn alweer, met de mededeling durf nooit meer tot in de ochtend met Bep lachen, flirten en zuipenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |