Ze begon er al over tegen Jeff, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehadquote:Op zondag 26 maart 2023 12:02 schreef espri het volgende:
Ze zal straks wel tegen haar Willem vertellen hoe ze Mirthe op haar plek heeft gezet.
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef spapaars het volgende:
Doucherelletje
https://streamable.com/orhg8c
[ afbeelding ]
Tegen Jeffquote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begon er al over tegen Mirthe, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehad
Misschien geen gele kaart maar wel een heel erg pest gedragquote:Op zondag 26 maart 2023 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook echt een gele kaart-waardig...not.
Tegen Jeff.. ja ze voelt zich nu een stoer vrouwtje hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begon er al over tegen Mirthe, dat ze begrip had voor de confrontaties van Jeff met Mirthe, want zij had net ook een confrontatie met haar gehad
Zei ze tegen Jefff, O ja zei deze lachend en liep doorquote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van Mirthequote:Op zondag 26 maart 2023 11:49 schreef Silves het volgende:
Mirthe die toch Ess ff aanspreekt erover..
Nou dat weet ik niet.. je kan veel van Esther zeggen maar ik denk dat ze wel tegen iedereen zegt dat ze het er niet mee eens is.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Andersom ook als Erik of Wilem meer had gepakt had Esther niets gezegd. Bovendien had iedereen al gegeten en was het gewoon over.
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sinds dat ik kijk heeft Jeff al hoogmoedswaanzin, dus laat dat begint maar weg
En jij een verhaal en jij een verhaal, iedereen haar verhaal.quote:
Vlak ervoor vroeg Eunice aan Esther of ze nog wat soep mocht pakken, ja hoor zei Esther, iedereen mag pakken wat hij wil.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.. je kan veel van Esther zeggen maar ik denk dat ze wel tegen iedereen zegt dat ze het er niet mee eens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |