Ja, die was ook binnenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:30 schreef spapaars het volgende:
Isaac, hebben we die binnen gezien?
Ja dus
O daar heb ik niet opgelet ik zag Isaac toevallig staan in zijn strakke broekkiequote:
Ik zag een foto voorbij komen ..of live, maar Bern was douchen en later zag ik hem met sas in de blauwe stoel..quote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik niet opgelet ik zag Isaac toevallig staan in zijn strakke broekkie
Weten de tegenstanders dit ook? want dan gaat Kim of Zooitje weer natuurlijk..quote:Op zondag 26 maart 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Mooi nieuws dat Wanda zich niet verkiesbaar gaat stellen. Volkomen kansloos, bij voorbaat al natuurlijk.
Weet ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Weten de tegenstanders dit ook? want dan gaat Kim of Zooitje weer natuurlijk..
Joh lees ik per definitie als ‘ok, captain obvious’.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Okay zo had ik het inderdaad niet gelezen
Mirthe maakte een grapje.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe denkf dat de motorclub voor haar komt.
Koken, gewoon geen ingredienten geven.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:03 schreef pingu66 het volgende:
Hoe kan je trouwens iemand verbieden om te koken? Of de was te doen?
Maar je eigen kleren wassen verbieden?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Koken, gewoon geen ingredienten geven.
Wassen, het wasmiddel in beheer nemen.
Die wacht nog even tot later om dan immuun te zijn...quote:Op zondag 26 maart 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Mooi nieuws dat Wanda zich niet verkiesbaar gaat stellen. Volkomen kansloos, bij voorbaat al natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |