https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:32 schreef nils_22 het volgende:
Wimpie weer zwaar aan de Drank & Drugs hoor ik uit betrouwbare Roddelpraat kringen
Dennis is weer terug, wat een baas, even kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:32 schreef nils_22 het volgende:
Wimpie weer zwaar aan de Drank & Drugs hoor ik uit betrouwbare Roddelpraat kringen
Ja.quote:
Ik ga niet 46 minuten naar die idioten kijken dus vanaf waar hebben ze het over Wim? Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:32 schreef nils_22 het volgende:
Wat is daar leuk aanquote:
In het begin ergensquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga niet 46 minuten naar die idioten kijken dus vanaf waar hebben ze het over Wim? Ben wel benieuwd
Leuker dan jouw columnsquote:
Daar is weinig voor nodig. Die lees ik zelf niet eens, voor ik op verzenden klik.quote:
'in mijn boek, dat nog te koop is, staat dat .....'quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:40 schreef monkyyy het volgende:
Raymond "Zo zag mijn leven er de afgelopen 4 jaar uit, wachten tot Trump iets zou zeggen" Mens.
Oh dat zou kunnen, stoppen met alcohol en/of drugs doe je vaker opnieuw.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:32 schreef nils_22 het volgende:
Niet geklikt op die grafuitzending, maar om die foto van Kieft stikte ik ook bijna in mijn thee. Lachen man.quote:
Rechtse excuus homo.quote:
Dat die gast nog geen eind aan z'n leven heeft gemaakt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zie die paragnost nog weleens gelijk krijgen. Gijp kan zomaar de stekker uit het programma trekken komende zomer,
Is er al lang nagedacht over een opvolger.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zie die paragnost nog weleens gelijk krijgen. Gijp kan zomaar de stekker uit het programma trekken komende zomer,
Andy van der Meijde heeft nu een beetje die Gijp-rol bij Veronica Offside.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is er al lang nagedacht over een opvolger.
Dit programma kan ook zonder gijp, zijn inbreng is toch niet al te denderend.
Best wel triest. Dat als je schaamteloos hersenloos bent er bij binnenloopt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andy van der Meijde heeft nu een beetje die Gijp-rol bij Veronica Offside.
De typisch gijp of namaak van der meijde rol past niet bij het wat meer serieuze karakter van vandaag inside.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andy van der Meijde heeft nu een beetje die Gijp-rol bij Veronica Offside.
In 2012 zat hij er dichtbij.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat die gast nog geen eind aan z'n leven heeft gemaakt.
Dat beseft John de Mol ook. Hij probeerde ze al eens eerder te paaien, zonder Gijp. Al hoop ik wel dat de twee anderen loyaal blijven aan Gijp.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit programma kan ook zonder gijp, zijn inbreng is toch niet al te denderend.
Was leuk leesvoer. De triestheid van het bestaan was heerlijk om te lezen.quote:
Wat zijn eigenlijk hun kwaliteiten. Afzonderlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat beseft John de Mol ook. Hij probeerde ze al eens eerder te paaien, zonder Gijp. Al hoop ik wel dat de twee anderen loyaal blijven aan Gijp.
Niet om van der Gijp, maar hij is wel een gigantische neuroot met wat autistische trekjes. Hij kan zomaar weer een burn out krijgen. Maar wat ik wel een bijzondere eigenschap van hem vind, is zijn goede manier van observeren. Misschien werkt dat hem nu wel tegen in Vandaag Inside.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was leuk leesvoer. De triestheid van het bestaan was heerlijk om te lezen.
Niks. Dat heeft Derksen ook toegegeven.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk hun kwaliteiten. Afzonderlijk.
Ik ben bevriend met de journalist Frénk van der Linden. Die vergelijkt mij soms met Gijp.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet om van der Gijp, maar hij is wel een gigantische neuroot met wat autistische trekjes. Hij kan zomaar weer een burn out krijgen. Maar wat ik wel een bijzondere eigenschap van hem vind, is zijn goede manier van observeren. Misschien werkt dat hem nu wel tegen in Vandaag Inside.
[..]
Niks. Dat heeft Derksen ook toegegeven.
Er zijn ergere vergelijkingen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met de journalist Frénk van der Linden. Die vergelijkt mij soms met Gijp.
Ik in m'n slechte dagen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zijn ergere vergelijkingen.In mijn goede dagen werd ik vergeleken met Kweetniet uit de Grote Meneer Kaktus Show.
Whehehe, ik zeg niks.quote:
Te drukquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik dacht dat Rutte deze week weer zou komen?
Chris eet van meerdere walletjes.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:52 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-euro-voor-profclubs
Nieuwtje al bekend voordat Chris het werkelijk gezegd heeft
___
Sportzender ESPN heeft 1,7 miljard euro geboden voor de live-televisierechten van de Ere- en Eerste Divisie. Vanaf medio 2025 zouden de profclubs tien jaar lang jaarlijks gemiddeld 167 miljoen euro onderling mogen verdelen. Sportzender ESPN heeft 1,7 miljard euro geboden voor de live-televisierechten van de Ere- en Eerste Divisie. Vanaf medio 2025 zouden de profclubs tien jaar lang jaarlijks gemiddeld 167 miljoen euro onderling mogen verdelen.
In Vandaag Inside vertelde sportmarketeer Chris Woerts dat bij acceptatie van het ESPN-bod door de Eredivisie CV de lening van 350 miljoen euro van de sportzender aan de ECV wordt kwijtgescholden. Partijen kwamen dit in 2012 overeen bij het vorige televisiecontract van de Eredivisie CV met ESPN (toen nog FOX geheten) van een miljard euro voor twaalf jaar.
Verder krijgen de profclubs de buitenlandrechten terug evenals de sponsorrechten en kan het per 2025 ook de samenvattingen van het betaalde voetbal - nu bij de NOS - weer zelfstandig verkopen. In totaal zou er dan jaarlijks ruim 200 miljoen euro naar de clubs vloeien.
De afdracht naar de clubs uit de Eerste Divisie zal met meer dan 100% toenemen. Van het totaal bedrag zullen zij 14,6% ontvangen, waardoor de zestien deelnemende clubs geen elf miljoen euro, maar zo'n 25 miljoen euro jaarlijks tegemoet mogen zien. Clubs met jong elftallen komen hiervoor niet in aanmerking en delen in de opbrengsten voor Eredivisieclubs.
ESPN is sinds 1 januari 2021 de rechtenhouder nadat het bedrijf een meerderheid van aandelen overnam van FOX, de oorspronkelijke televisierechtenhouder van de Ere- en Eerste Divisie. Andere geïnteresseerde partijen voor de live-televisierechten zullen voor 1 april aanstaande een eerste bod moeten uitbrengen. Op 6 april worden de clubs in het betaalde voetbal bijgepraat door Jan de Jong, directeur Eredivisie CV. Zijn er partijen die nog meer bieden dan heeft ESPN het recht op het laatste bod.
,,Je moet een broedende kip niet storen, maar er kunnen wel eens hele mooie eitjes uitkomen", reageerde ECV-directeur Jan de Jong.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik geloof niets van dat verhaal over voedselvergiftiging, volgens mij hebben ze allemaal balschimmel.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Candida is kutschimmel. Geilllll!!
Die roddelpraat?quote:
Inderdaad wordt dat elke uitzending steeds duidelijker op pijnlijke wijze, en volgens mij is hij zich daar zelf ook wel van bewust. Voetbal was zijn onderwerpje. Daar kun je lekker luchtig over doen omdat het nergens over gaat. Dat gaat niet als het constant over oorlog of andere actuele onderwerpen gaat. Als Vandaag Inside in 2009 al had bestaan in plaats van Voetbal International, waren ze om die reden ook nooit groot geworden. Dat hebben de heren echter niet in de gaten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:44 schreef BobW het volgende:
Vanaf 19:41 Sander over VI. Met de conclusie die wij ook al wisten dat Gijp het inhoudelijk niveau niet aan kan als het niet over voetbal gaat.
Nu is Sander natuurlijk ook op zijn pik getrapt dus dan kun je zoiets verwachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:44 schreef BobW het volgende:
Vanaf 19:41 Sander over VI. Met de conclusie die wij ook al wisten dat Gijp het inhoudelijk niveau niet aan kan als het niet over voetbal gaat.
Ja, het is inderdaad af en toe pijnlijk om aan te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Inderdaad wordt dat elke uitzending steeds duidelijker op pijnlijke wijze, en volgens mij is hij zich daar zelf ook wel van bewust. Voetbal was zijn onderwerpje. Daar kun je lekker luchtig over doen omdat het nergens over gaat. Dat gaat niet als het constant over oorlog of andere actuele onderwerpen gaat. Als Vandaag Inside in 2009 al had bestaan in plaats van Voetbal International, waren ze om die reden ook nooit groot geworden. Dat hebben de heren echter niet in de gaten.
Als je kijkt naar hoe René in 2011 werd beschouwd als hét opkomende talent, het goudhaantje van destijds RTL, is het toch wel jammer om te zien hoe diep hij gezonken is. Hij had gewoon de lach aan zijn broek hangen, nu zit iedereen zich aan zijn one-trick-pony act te ergeren.
Ik zie ze eerlijk gezegd ook niet meer teruggaan naar gewoon voetbal, dat format hebben ze echt voor goed laten imploderen toen gasten als Hansie en Boskamp werden afgedankt.
Zoveel meer inhoud laat Derksen nou ook niet zien. Sterker nog vind Gijp sterker en beter snappen wat er speelt bij discriminatie en vrouwenproblemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Inderdaad wordt dat elke uitzending steeds duidelijker op pijnlijke wijze, en volgens mij is hij zich daar zelf ook wel van bewust. Voetbal was zijn onderwerpje. Daar kun je lekker luchtig over doen omdat het nergens over gaat. Dat gaat niet als het constant over oorlog of andere actuele onderwerpen gaat. Als Vandaag Inside in 2009 al had bestaan in plaats van Voetbal International, waren ze om die reden ook nooit groot geworden. Dat hebben de heren echter niet in de gaten.
Als je kijkt naar hoe René in 2011 werd beschouwd als hét opkomende talent, het goudhaantje van destijds RTL, is het toch wel jammer om te zien hoe diep hij gezonken is. Hij had gewoon de lach aan zijn broek hangen, nu zit iedereen zich aan zijn one-trick-pony act te ergeren.
Ik zie ze eerlijk gezegd ook niet meer teruggaan naar gewoon voetbal, dat format hebben ze echt voor goed laten imploderen toen gasten als Hansie en Boskamp werden afgedankt.
Derksen zakt inderdaad ook door het ijs op de inhoud, maar qua vorm levert hij in elk geval nog een bijdrage. Of die nu twijfelachtig is of niet, blijkbaar is er nog een publiek voor. Als het over serieuze inhoudelijke zaken gaat is René gewoon de hele uitzending stil tot hij begint over dildo's.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zoveel meer inhoud laat Derksen nou ook niet zien. Sterker nog vind Gijp sterker en beter snappen wat er speelt bij discriminatie en vrouwenproblemen.
Dat speelt natuurlijk ook, maar volgens mij is dit gewoon een eerlijke observatie die elke gast wel zou maken. Net als dat ze buiten de uitzending niet met elkaar praten en Johan meteen naar de uitgang schuifelt zodra de aftiteling begint.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu is Sander natuurlijk ook op zijn pik getrapt dus dan kun je zoiets verwachten.
Qua voetbal is Gijp idd heel goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zoveel meer inhoud laat Derksen nou ook niet zien. Sterker nog vind Gijp sterker en beter snappen wat er speelt bij discriminatie en vrouwenproblemen.
Voor de uitzending praten ze wel veel met elkaar las ik vandaag ergens. Daarna niet meer idd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat speelt natuurlijk ook, maar volgens mij is dit gewoon een eerlijke observatie die elke gast wel zou maken. Net als dat ze buiten de uitzending niet met elkaar praten en Johan meteen naar de uitgang schuifelt zodra de aftiteling begint.
Is Weird nog eens geweest of is die ook gecancelt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:35 schreef DKUp het volgende:
Helene en Rox, nou fijn weer die twee ja-knikkers![]()
Johan noemde hem vandaag nog en is altijd vol lof over Weird, maar ik denk dat Wilfred hem niet zo pruimt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Weird nog eens geweest of is die ook gecancelt?
Die vind ik totaal niks aan. Valt me echt tegen. Jammer.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:36 schreef nils_22 het volgende:
Ik dacht dat Frankrijk - Nederland kijken zelfkastijding was, maar nu zit ik tegen m'n zin naar Soundos El Ahmadi te kijken
Hah, dat was de enige gast waar Genee niet tegen opgewassen was. Die mocht natuurlijk nooit meer terugkomen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met de journalist Frénk van der Linden. Die vergelijkt mij soms met Gijp.
Vond m in het begin nog wel grappig maar dat niveau heeft ook hij niet vast weten te houden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vandaag die dikke ex generaal
Ik dacht dat Rutte deze week weer zou komen?
Echt niet te geloven idd. Derksen is echt geen domme man maar de laatste maanden komt ie echt ongelooflijk dom over.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:06 schreef Raw85 het volgende:
Johan die Wierd Duk en Ronald Plasterk de beste columnisten vindt die altijd gelijk hebben_!
Dat de beste man niet doorheeft dat ze gewoon precies dat roepen wat onderbuik-Nederland graag wil horen.. Die Plasterk gelooft zelf niet eens wat ‘ie schrijft joh
Misschien kunnen we een petitie houden om mensen met een kijkcijferkastje naar de mp4 te laten kijken?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:19 schreef NY_Giant het volgende:
Wat een matig showtje weer gisteren!
Ik begin bijna te hopen dat Gijp de stekker eruit trekt, want het programma is een complete karikatuur van zichzelf geworden. En beter dat het zo eindigt dan door een of andere onbelangrijke rel...
Zelfs bij zo'n totale thuiswedstrijd als gisteren, met twee jaknikkers als gast, heeft Gijp geen enkele waardige inbreng meer. En Derksen is compleet doorgeslagen, omdat die door niemand meer geremd wordt. Genee probeert het af en toe nog, maar ziet ook het zinloze van zijn pogingen in.
Ik begin wel weer te verlangen naar Veronica Inside.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:19 schreef NY_Giant het volgende:
Ik begin bijna te hopen dat Gijp de stekker eruit trekt, want het programma is een complete karikatuur van zichzelf geworden. En beter dat het zo eindigt dan door een of andere onbelangrijke rel...
Zelfs bij zo'n totale thuiswedstrijd als gisteren, met twee jaknikkers als gast, heeft Gijp geen enkele waardige inbreng meer. En Derksen is compleet doorgeslagen, omdat die door niemand meer geremd wordt. Genee probeert het af en toe nog, maar ziet ook het zinloze van zijn pogingen in.
Mooie tijden, op maandagavond lekker VI kijken. Vrijdagavond ff mp4'tje downloaden en dan tijdens het gamen als achtergrondgeluid. Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik begin wel weer te verlangen naar Veronica Inside.
Dit dus. Classic VI gaan we niet meer zien.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mooie tijden, op maandagavond lekker VI kijken. Vrijdagavond ff mp4'tje downloaden en dan tijdens het gamen als achtergrondgeluid. Heerlijk.
Dat lag ze inderdaad een stuk beter. Met 20% actualiteiten ofzo. Maar Derksen gaat dat sowieso niet meer doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik begin wel weer te verlangen naar Veronica Inside.
Ze zouden het wel kunnen doen door van de maandag en vrijdag weer klassieke VI te maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat lag ze inderdaad een stuk beter. Met 20% actualiteiten ofzo. Maar Derksen gaat dat sowieso niet meer doen.
Zou kunnen. Maar eerlijk gezegd ging het oude VI de laatste jaren ook hard achteruit. Vooral omdat Derksen echt wel klaar was met voetbal.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zouden het wel kunnen doen door van de maandag en vrijdag weer klassieke VI te maken.
Helemaal mee eens. Ergens ben ik wel benieuwd waarom de nieuwe kijkers elke keer weer inschakelen. De meningen van de heren en gasten zijn geeneens zo boeiend.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar eerlijk gezegd ging het oude VI de laatste jaren ook hard achteruit. Vooral omdat Derksen echt wel klaar was met voetbal.
Dat is nu ook het lastige. Gijp heeft vooral een veel groter deel voetbal nodig. En Derksen zie dat totaal niet meer zitten. Daardoor passen ze eigenlijk niet zo goed meer bij elkaar. En dan blokkeren ze beide ook nog allerlei gasten waardoor het wel heel erg eenheidsworst wordt. Desondanks blijft het qua kijkcijfers voorlopig goed scoren.
Het overgrote deel van de vaste kijkers kijkt uit gewoonte. Ben ik van overtuigd. De nieuwere kijkers komen omdat het zo populair is en niet andersom. De oude garde van Voetbal International/Inside is denk ik grotendeels afgehaakt inmiddels, een klein deel blijft voor het rechtse sausje.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ergens ben ik wel benieuwd waarom de nieuwe kijkers elke keer weer inschakelen. De meningen van de heren en gasten zijn geeneens zo boeiend.
Ik heb jarenlang uit gewoonte DWDD gekeken, omdat dat leuk was. Nog eerder Barend & van Dorp, ook een hit in de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Uit gewoonte. Ben ik van overtuigd.
De kern van het probleem is denk dat de show zo zelfreferentieel is geworden. De meeste grappen gaan tegenwoordig over eerdere (eigen) uitspraken en anekdotes. Die worden vervolgens zo vaak herhaald dat de herhaling eigenlijk de punchline is, en niet de grap zelf.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien ben ik wel zo'n pick me girl, maar door mijn zoon ooit gewezen op de humor van dat programma, wat oorspronkelijk gewoon over kantineleuterpraat met voetballiefhebbers/kenners ging. Prima, ik heb er best wel vaak om moeten lachen. En ook verfrissend tegenover al die 'serieuze' gepretendeerde praatprogramma's.
Maar ook zij gaan teren op de eeuwige grapjes en die worden sleets, achterhaald en soms zelfs not-done meer (de grap met kaars bijv.).
Hihihihihihi, van der Gijp.
Grapjes, Genee met karaoke
Voortdurend grotebek Derksen, maar zo laf als een hond als het er op aankomt.
Bah, hun langste tijd hebben ze gehad.
Is ook wel weer zo, maar het is wel jammer. Je wilt dat ze beter doen juist omdat je van het showtje houdt/hield. Maar goed, voor veel mensen geeft het ook gewoon houvast en de kijkcijfers liegen niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het nog steeds heerlijke tv en kijk met plezier. Ontspannen showtje kijken. Beter dan allerlei ellende zien.
Exact! Het geeft houvast en herkenbaarheid ook. Als je moe op de bank na een dag hard werken ligt wil je kunnen ontspannen met lachen om herkenbaarheden. Niet nog een keer moeten nadenken over hoe ongezond je wel niet leeft en allerlei prietpraat. Alleen al het journaal (nu.nl nos) geeft al genoeg kutnieuws. Dan is het kantinegeouwehoer over voetbal ontspannend en de fitties tussen de presentatoren grappig.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo, maar het is wel jammer. Je wilt dat ze beter doen juist omdat je van het showtje houdt/hield. Maar goed, voor veel mensen geeft het ook gewoon houvast en de kijkcijfers liegen niet.
Zou kunnen ja. Hier heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de vaste kijkers kijkt uit gewoonte. Ben ik van overtuigd. De nieuwere kijkers komen omdat het zo populair is en niet andersom. De oude garde van Voetbal International/Inside is denk ik grotendeels afgehaakt inmiddels, een klein deel blijft voor het rechtse sausje.
Alle leukigheid halen ze eraf.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:19 schreef NY_Giant het volgende:
Humberto vroeg ook best veel door. Dacht even dat Johnny tegen gem zou zeggen stop hier eens mee, maar dat deed hij niet en hij bleef keurig alle vragen beantwoorden.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johnny de Mol bij Humberto:
Meer mag ik er van directeurtje 😂😂😂😂niet van zeggen![]()
![]()
Die gaat dus weer Down the Road presenteren.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johnny de Mol bij Humberto:
Meer mag ik er van directeurtje 😂😂😂😂niet van zeggen![]()
![]()
VI als podcast tijdens het koken, wandelen met de hond of plee schrobben is wel echt heerlijk. Maar soms ook lekker om gewoon lineair te kijken.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:38 schreef Marsenal het volgende:
Als podcast onderweg in de auto is de show goed te pruimen. Zou de tv er niet voor aanzetten.
Die als manipulist rechts extremen aan stemmen helpt.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kijk ook niet naar VI als talkshow en zelfs niet als opinie programma. Ik neem de meningen totaal niet serieus. Ik kijk als entertainment. Ik vind de brutaliteit interessant. Ben benieuwd of er iets gebeurt. Vaak kun je lachen. Omdat het echt grappig is of uit ongemak. Maar verder steek je er niks van op. Zelfs niet hoe ongehoord Nederland denkt. Het is de mening van een oude man, verder niks.
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.quote:
Koert Westerman heeft Wilfred wel eens vervangen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zichquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.
https://www.mediacourant.(...)ee-kijkcijferrecord/quote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat was een topshowquote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zich
Bron: Wikipediaquote:VI Vandaag was een in 2012 uitgezonden dagelijks televisieprogramma op RTL 7 gemaakt door RTL Sport. Het was een sportnieuwsprogramma dat vooral aandacht aan voetbal heeft besteed. Dit deden ze vooral met uitleg van deskundigen en reportages van RTL- en Voetbal Internationalverslaggevers. De vaste presentator was Wilfred Genee, die werd vervangen door Koert Westerman. Een van de deskundigen was Johan Derksen.
Ohja de sneeuwstorm, maar toen was Wilfred er wel vanaf afstand inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zich
Waarvoor was dat dan, kan het mij niet goed herinneren, hoewel ik het waarschijnlijk wel gezien heb destijds.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Koert Westerman heeft Wilfred wel eens vervangen.
Vakantie van Wilfred meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ohja de sneeuwstorm, maar toen was Wilfred er wel vanaf afstand inderdaad.
[..]
Waarvoor was dat dan, kan het mij niet goed herinneren, hoewel ik het waarschijnlijk wel gezien heb destijds.
Dat telt niet helemaal mee vind ikquote:Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)ee-kijkcijferrecord/
Moet zij weten.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:37 schreef Revanches het volgende:
Wilfred zn zoon had een ongeluk op het voetbalveld.
Het is competitievervalsing, 'ja maar testosteronspiegel bij vrouwen'. Vergelijking gaat aan alle kanten mank.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:12 schreef nils_22 het volgende:
Jeetje, Rox zou eens ergens een mening over hebben
"Uhmm... ik vind het lastig.."
Dat moet de horror geweest zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een armoede.quote:
Waarschijnlijk bang voor negatieve reacties.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:12 schreef nils_22 het volgende:
Ja maar juist door types als Rox wordt dat in stand gehouden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:48 schreef GM78 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang voor negatieve reacties.
Als je een vrouwelijke topsporter ben, en een omgebouwde vent kaapt alle overwinningen weg is dat gewoon kut.
Ja, Wilfred is eigenlijk wel de belangrijkste factor in dit programma, omdat hij de aangever is. Velen zullen denken dat Johan de belangrijkste persoon is aan tafel, maar die hoeft alleen maar de voorzetjes van Wilfred in te koppen en Gijp is een soort side-kick.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:01 schreef timmmmm het volgende:
Wilfred blijkt de enige die een beetje energie in een verder vrij doods programma brengt
Rox giechelt af en toe wat mee met de mannen maar ik vind het verder weinig boeiend inderdaad, kan Helene dan nog wat beter hebben. Die durft nog weleens een scherpe uitspraak te doen.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:12 schreef nils_22 het volgende:
Gijp zwijgt liever dan dat die doet alsof hij er verstand van heeft, dat getuigt wel van zelfkennis. De beste man heeft 40 jaar voetbal gespeeld of erover geluld. Om dan op je 60e een politiek deskundige te worden is ongeloofwaardig en daarom doet hij ook niet echt zijn best om zich in te lezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Rox giechelt af en toe wat mee met de mannen maar ik vind het verder weinig boeiend inderdaad, kan Helene dan nog wat beter hebben. Die durft nog weleens een scherpe uitspraak te doen.
Gijp is wel echt aan vervanging toe.
Zal allemaal best maar gisteren was wel echt een dieptepunt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gijp zwijgt liever dan dat die doet alsof hij er verstand van heeft, dat getuigt wel van zelfkennis. De beste man heeft 40 jaar voetbal gespeeld of erover geluld. Om dan op je 60e een politiek deskundige te worden is ongeloofwaardig en daarom doet hij ook niet echt zijn best om zich in te lezen.
Denk niet dat hij het nog lang volhoudt. Misschien alleen de maandag en vrijdag voor het voetbal, maar de salarisverlaging zal hij niet willen.
Sneu dat artikel. Iemand finaal afbranden die op stel en sprong is ingevlogen om zijn collega's te helpen.quote:
Ze is nietszeggend, het zal verder best een lief meisje zijn, maar er zit weinig bij. Ik vind het jammer dat ze steeds terugkomt, ik kijk vaak niet eens als ze er zit. Sowieso qua gasten is het niet veel soeps.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:12 schreef nils_22 het volgende:
Niemand had natuurlijk nog zin in voetbal na de eerste helft.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook vrijdag en gisteren, ondanks het voetbal, toch gewoon 600k a 700k kijkers. Dat is echt netjes.
Ik verbaas me er over dat er nog ruim 2 miljoen mensen die wedstrijd tegen fucking Gibraltar hebben gekeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook vrijdag en gisteren, ondanks het voetbal, toch gewoon 600k a 700k kijkers. Dat is echt netjes.
Ja, en twee uitzendingen achter elkaar is ook wel héél overdreven. Nota bene voor Gent - Wevelgem, dat werd overgeslagen door toppers als Pogačar en Van der Poel. Het was prima geweest om daar gewoon geen aandacht aan te schenken. Sowieso wel treurig dat VI zo ver gezakt is dat ze het twee keer achter elkaar moeten hebben van een nietszeggend lichtgewicht als Knetemann.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze is nietszeggend, het zal verder best een lief meisje zijn, maar er zit weinig bij. Ik vind het jammer dat ze steeds terugkomt, ik kijk vaak niet eens als ze er zit. Sowieso qua gasten is het niet veel soeps.
Sam deed het niet onaardig, beetje flauw al die kritiek.
mokerdom oranje klapveequote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat er nog ruim 2 miljoen mensen die wedstrijd tegen fucking Gibraltar hebben gekeken.
In welke container horen de poepluiers @Poepz0rquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je restafvalbak stinkt René, dan kan dat alleen maar organisch materiaal zijn en dus hoort dat in de groencontainer. René kan niet zo goed scheiden. Restafval stinkt niet en trekt geen maden aan.
Of het incontinentiemateriaal van z’n wijf. Stukje frikandel in de gang.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In welke container horen de poepluiers @:poepz0r
Jij bent vast iemand uit de randstad die met dudain neerkijkt op de provincie.quote:
Ja. Je moet alleen even een account aanmaken. https://kieftjansenegmondgijp.com/podcasts/aflevering-5-podcast/quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:43 schreef ISVV het volgende:
Is die podcast van Gijpie, Kieft, Egmond en Jansen gratis?
Laat maar danquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja. Je moet alleen even een account aanmaken. https://kieftjansenegmondgijp.com/podcasts/aflevering-5-podcast/
quote:
Gruwelijk. Nog erger dan met internetplaatjes strooien.quote:
Dat postte je een minuut geleden al. Zet ‘m gewoon af en ga lekker tot 400.000 tellen in een topic zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:41 schreef tong80 het volgende:
De rechtse propaganda weer op volle oorlogsterkte.
Gijp denkt niet en lult onzin. Paul zou jaloers zijn.quote:
Ze teren nog op 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Het is nu al zo armoedig dat ze fragmentjes van de vorige avond gaan herhalen.
Derksen over de wolf. Ha ha ha. Mensen in de randstad mogen niks zeggen. Die hebben een wolf nog nooit van dichtbij gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:55 schreef Regilio_ het volgende:
Dit lijkt het jeugdjournaal wel met Gijp over de oorlog.
Zo Kaag waarschijnlijk.quote:
Hoezo. Het stikt daar van de wolven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen over de wolf. Ha ha ha. Mensen in de randstad mogen niks zeggen. Die hebben een wolf nog nooit van dichtbij gezien.
Hij heeft wel gelijk over die hypocriete linkse leute.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen over de wolf. Ha ha ha. Mensen in de randstad mogen niks zeggen. Die hebben een wolf nog nooit van dichtbij gezien.
Wat bedoel je preciesquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:03 schreef superniger het volgende:
Dader was een man. Optyfen met je woke geneuzel.
Het rechtse regime heeft gefaald. Hij zoekt het nu nog rechtser. Zogenaamd omdat er geen alternatief is. Als je dom rechts bent, en links uitsluit heeft ie gelijk. Lekket BBB stemmen. Want die Caroline is zo leuk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over die hypocriete linkse leute.
Probleem met links progressieve clubjes is dat ze een obsessie hebben met huidskleurtjes en plassertjes. Niemand zit daar op te wachten behalve de paarsharige havermelk drinkers.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het rechtse regime heeft gefaald. Hij zoekt het nu nog rechtser. Zogenaamd omdat er geen alternatief is. Als je dom rechts bent, en links uitsluit heeft ie gelijk. Lekket BBB stemmen. Want die Caroline is zo leuk.
Jij bent niet voorspelbaar wil je zeggen? Het woord rechts staat in elke post. En elke gedachte posten doe je ook al jaren.quote:
Eén iemand die steeds een zinnetje post is iets anders dan dat een topic loopt. Al kan ik me voorstellen dat jij al tevreden bent met een gesprek met jezelf.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Probleem met links progressieve clubjes is dat ze een obsessie hebben met huidskleurtjes en plassertjes. Niemand zit daar op te wachten behalve de paarsharige havermelk drinkers.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent niet voorspelbaar wil je zeggen? Het woord rechts staat in elke post. En elke gedachte posten doe je ook al jaren.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén iemand die steeds een zinnetje post is iets anders dan dat een topic loopt. Al kan ik me voorstellen dat jij al tevreden bent met een gesprek met jezelf.
Oh. Zal het verbeteren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:43 schreef timmmmm het volgende:
Vervelend, zo'n onleesbaar topic met dat gewauwel van @:tong80
Lekker:?quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat postte je een minuut geleden al. Zet ‘m gewoon af en ga lekker tot 400.000 tellen in een topic zou ik zeggen.
Dat is al snel het geval natuurlijk. Verwacht dat Rutger een tweede Johan is, maar goed. Laten we het maar eens aanzien, wie weet wordt het toch wel wat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij een betere gast dan Mark Rutte.
Nice, denk wel dat Rutger goed op zijn plek is bij VI. Prima keuze! Beter dan continu dezelfde gasten. Die advocaat mag wel iets minder langskomen. Helene en die wielrenster ook. Alleen Eus mag wel x per week aanschuiven imo. Verder wat meer rouleren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |