Jij bent niet voorspelbaar wil je zeggen? Het woord rechts staat in elke post. En elke gedachte posten doe je ook al jaren.quote:
Eén iemand die steeds een zinnetje post is iets anders dan dat een topic loopt. Al kan ik me voorstellen dat jij al tevreden bent met een gesprek met jezelf.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Probleem met links progressieve clubjes is dat ze een obsessie hebben met huidskleurtjes en plassertjes. Niemand zit daar op te wachten behalve de paarsharige havermelk drinkers.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent niet voorspelbaar wil je zeggen? Het woord rechts staat in elke post. En elke gedachte posten doe je ook al jaren.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén iemand die steeds een zinnetje post is iets anders dan dat een topic loopt. Al kan ik me voorstellen dat jij al tevreden bent met een gesprek met jezelf.
Oh. Zal het verbeteren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:43 schreef timmmmm het volgende:
Vervelend, zo'n onleesbaar topic met dat gewauwel van @:tong80
Lekker:?quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat postte je een minuut geleden al. Zet ‘m gewoon af en ga lekker tot 400.000 tellen in een topic zou ik zeggen.
Dat is al snel het geval natuurlijk. Verwacht dat Rutger een tweede Johan is, maar goed. Laten we het maar eens aanzien, wie weet wordt het toch wel wat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij een betere gast dan Mark Rutte.
Nice, denk wel dat Rutger goed op zijn plek is bij VI. Prima keuze! Beter dan continu dezelfde gasten. Die advocaat mag wel iets minder langskomen. Helene en die wielrenster ook. Alleen Eus mag wel x per week aanschuiven imo. Verder wat meer rouleren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |