Of het incontinentiemateriaal van z’n wijf. Stukje frikandel in de gang.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In welke container horen de poepluiers @:poepz0r
Jij bent vast iemand uit de randstad die met dudain neerkijkt op de provincie.quote:
Ja. Je moet alleen even een account aanmaken. https://kieftjansenegmondgijp.com/podcasts/aflevering-5-podcast/quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:43 schreef ISVV het volgende:
Is die podcast van Gijpie, Kieft, Egmond en Jansen gratis?
Laat maar danquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja. Je moet alleen even een account aanmaken. https://kieftjansenegmondgijp.com/podcasts/aflevering-5-podcast/
quote:
Gruwelijk. Nog erger dan met internetplaatjes strooien.quote:
Dat postte je een minuut geleden al. Zet ‘m gewoon af en ga lekker tot 400.000 tellen in een topic zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:41 schreef tong80 het volgende:
De rechtse propaganda weer op volle oorlogsterkte.
Gijp denkt niet en lult onzin. Paul zou jaloers zijn.quote:
Ze teren nog op 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Het is nu al zo armoedig dat ze fragmentjes van de vorige avond gaan herhalen.
Derksen over de wolf. Ha ha ha. Mensen in de randstad mogen niks zeggen. Die hebben een wolf nog nooit van dichtbij gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:55 schreef Regilio_ het volgende:
Dit lijkt het jeugdjournaal wel met Gijp over de oorlog.
Zo Kaag waarschijnlijk.quote:
Hoezo. Het stikt daar van de wolven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen over de wolf. Ha ha ha. Mensen in de randstad mogen niks zeggen. Die hebben een wolf nog nooit van dichtbij gezien.
Hij heeft wel gelijk over die hypocriete linkse leute.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen over de wolf. Ha ha ha. Mensen in de randstad mogen niks zeggen. Die hebben een wolf nog nooit van dichtbij gezien.
Wat bedoel je preciesquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:03 schreef superniger het volgende:
Dader was een man. Optyfen met je woke geneuzel.
Het rechtse regime heeft gefaald. Hij zoekt het nu nog rechtser. Zogenaamd omdat er geen alternatief is. Als je dom rechts bent, en links uitsluit heeft ie gelijk. Lekket BBB stemmen. Want die Caroline is zo leuk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over die hypocriete linkse leute.
Probleem met links progressieve clubjes is dat ze een obsessie hebben met huidskleurtjes en plassertjes. Niemand zit daar op te wachten behalve de paarsharige havermelk drinkers.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het rechtse regime heeft gefaald. Hij zoekt het nu nog rechtser. Zogenaamd omdat er geen alternatief is. Als je dom rechts bent, en links uitsluit heeft ie gelijk. Lekket BBB stemmen. Want die Caroline is zo leuk.
Jij bent niet voorspelbaar wil je zeggen? Het woord rechts staat in elke post. En elke gedachte posten doe je ook al jaren.quote:
En iemand die steeds een zinnetje post is iets anders dan dat een topic loopt. Al kan ik me voorstellen dat jij al tevreden bent met een gesprek met jezelf.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Probleem met links progressieve clubjes is dat ze een obsessie hebben met huidskleurtjes en plassertjes. Niemand zit daar op te wachten behalve de paarsharige havermelk drinkers.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent niet voorspelbaar wil je zeggen? Het woord rechts staat in elke post. En elke gedachte posten doe je ook al jaren.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En iemand die steeds een zinnetje post is iets anders dan dat een topic loopt. Al kan ik me voorstellen dat jij al tevreden bent met een gesprek met jezelf.
Oh. Zal het verbeteren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:43 schreef timmmmm het volgende:
Vervelend, zo'n onleesbaar topic met dat gewauwel van @:tong80
Lekker:?quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat postte je een minuut geleden al. Zet ‘m gewoon af en ga lekker tot 400.000 tellen in een topic zou ik zeggen.
Dat is al snel het geval natuurlijk. Verwacht dat Rutger een tweede Johan is, maar goed. Laten we het maar eens aanzien, wie weet wordt het toch wel wat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij een betere gast dan Mark Rutte.
Nice, denk wel dat Rutger goed op zijn plek is bij VI. Prima keuze! Beter dan continu dezelfde gasten. Die advocaat mag wel iets minder langskomen. Helene en die wielrenster ook. Alleen Eus mag wel x per week aanschuiven imo. Verder wat meer rouleren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |