VI als podcast tijdens het koken, wandelen met de hond of plee schrobben is wel echt heerlijk. Maar soms ook lekker om gewoon lineair te kijken.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:38 schreef Marsenal het volgende:
Als podcast onderweg in de auto is de show goed te pruimen. Zou de tv er niet voor aanzetten.
Die als manipulist rechts extremen aan stemmen helpt.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kijk ook niet naar VI als talkshow en zelfs niet als opinie programma. Ik neem de meningen totaal niet serieus. Ik kijk als entertainment. Ik vind de brutaliteit interessant. Ben benieuwd of er iets gebeurt. Vaak kun je lachen. Omdat het echt grappig is of uit ongemak. Maar verder steek je er niks van op. Zelfs niet hoe ongehoord Nederland denkt. Het is de mening van een oude man, verder niks.
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.quote:
Koert Westerman heeft Wilfred wel eens vervangen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zichquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.
https://www.mediacourant.(...)ee-kijkcijferrecord/quote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat was een topshowquote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zich
Bron: Wikipediaquote:VI Vandaag was een in 2012 uitgezonden dagelijks televisieprogramma op RTL 7 gemaakt door RTL Sport. Het was een sportnieuwsprogramma dat vooral aandacht aan voetbal heeft besteed. Dit deden ze vooral met uitleg van deskundigen en reportages van RTL- en Voetbal Internationalverslaggevers. De vaste presentator was Wilfred Genee, die werd vervangen door Koert Westerman. Een van de deskundigen was Johan Derksen.
Ohja de sneeuwstorm, maar toen was Wilfred er wel vanaf afstand inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zich
Waarvoor was dat dan, kan het mij niet goed herinneren, hoewel ik het waarschijnlijk wel gezien heb destijds.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Koert Westerman heeft Wilfred wel eens vervangen.
Vakantie van Wilfred meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ohja de sneeuwstorm, maar toen was Wilfred er wel vanaf afstand inderdaad.
[..]
Waarvoor was dat dan, kan het mij niet goed herinneren, hoewel ik het waarschijnlijk wel gezien heb destijds.
Dat telt niet helemaal mee vind ikquote:Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)ee-kijkcijferrecord/
Moet zij weten.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:37 schreef Revanches het volgende:
Wilfred zn zoon had een ongeluk op het voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |