abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208518518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 13:44 schreef BobW het volgende:

Vanaf 19:41 Sander over VI. Met de conclusie die wij ook al wisten dat Gijp het inhoudelijk niveau niet aan kan als het niet over voetbal gaat.
Inderdaad wordt dat elke uitzending steeds duidelijker op pijnlijke wijze, en volgens mij is hij zich daar zelf ook wel van bewust. Voetbal was zijn onderwerpje. Daar kun je lekker luchtig over doen omdat het nergens over gaat. Dat gaat niet als het constant over oorlog of andere actuele onderwerpen gaat. Als Vandaag Inside in 2009 al had bestaan in plaats van Voetbal International, waren ze om die reden ook nooit groot geworden. Dat hebben de heren echter niet in de gaten.

Als je kijkt naar hoe René in 2011 werd beschouwd als hét opkomende talent, het goudhaantje van destijds RTL, is het toch wel jammer om te zien hoe diep hij gezonken is. Hij had gewoon de lach aan zijn broek hangen, nu zit iedereen zich aan zijn one-trick-pony act te ergeren.

Ik zie ze eerlijk gezegd ook niet meer teruggaan naar gewoon voetbal, dat format hebben ze echt voor goed laten imploderen toen gasten als Hansie en Boskamp werden afgedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noorse_Kabeltrui op 24-03-2023 15:48:48 ]
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 16:02:24 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_208518815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 13:44 schreef BobW het volgende:

Vanaf 19:41 Sander over VI. Met de conclusie die wij ook al wisten dat Gijp het inhoudelijk niveau niet aan kan als het niet over voetbal gaat.
Nu is Sander natuurlijk ook op zijn pik getrapt dus dan kun je zoiets verwachten.
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 16:04:31 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_208518844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 15:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Inderdaad wordt dat elke uitzending steeds duidelijker op pijnlijke wijze, en volgens mij is hij zich daar zelf ook wel van bewust. Voetbal was zijn onderwerpje. Daar kun je lekker luchtig over doen omdat het nergens over gaat. Dat gaat niet als het constant over oorlog of andere actuele onderwerpen gaat. Als Vandaag Inside in 2009 al had bestaan in plaats van Voetbal International, waren ze om die reden ook nooit groot geworden. Dat hebben de heren echter niet in de gaten.

Als je kijkt naar hoe René in 2011 werd beschouwd als hét opkomende talent, het goudhaantje van destijds RTL, is het toch wel jammer om te zien hoe diep hij gezonken is. Hij had gewoon de lach aan zijn broek hangen, nu zit iedereen zich aan zijn one-trick-pony act te ergeren.

Ik zie ze eerlijk gezegd ook niet meer teruggaan naar gewoon voetbal, dat format hebben ze echt voor goed laten imploderen toen gasten als Hansie en Boskamp werden afgedankt.
Ja, het is inderdaad af en toe pijnlijk om aan te zien.
En Hansie en Boskamp worden node gemist.
pi_208518960
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 15:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Zoveel meer inhoud laat Derksen nou ook niet zien. Sterker nog vind Gijp sterker en beter snappen wat er speelt bij discriminatie en vrouwenproblemen.
pi_208519380
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 16:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Zoveel meer inhoud laat Derksen nou ook niet zien. Sterker nog vind Gijp sterker en beter snappen wat er speelt bij discriminatie en vrouwenproblemen.
Derksen zakt inderdaad ook door het ijs op de inhoud, maar qua vorm levert hij in elk geval nog een bijdrage. Of die nu twijfelachtig is of niet, blijkbaar is er nog een publiek voor. Als het over serieuze inhoudelijke zaken gaat is René gewoon de hele uitzending stil tot hij begint over dildo's.
pi_208519409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 16:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nu is Sander natuurlijk ook op zijn pik getrapt dus dan kun je zoiets verwachten.
Dat speelt natuurlijk ook, maar volgens mij is dit gewoon een eerlijke observatie die elke gast wel zou maken. Net als dat ze buiten de uitzending niet met elkaar praten en Johan meteen naar de uitgang schuifelt zodra de aftiteling begint.
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 16:49:27 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_208519414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 16:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Qua voetbal is Gijp idd heel goed.
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 16:50:10 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_208519423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 16:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Dat speelt natuurlijk ook, maar volgens mij is dit gewoon een eerlijke observatie die elke gast wel zou maken. Net als dat ze buiten de uitzending niet met elkaar praten en Johan meteen naar de uitgang schuifelt zodra de aftiteling begint.
Voor de uitzending praten ze wel veel met elkaar las ik vandaag ergens. Daarna niet meer idd.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 maart 2023 @ 19:27:58 #84
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208521175

[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 24-03-2023 19:28:45 (dubbel) ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_208522395
Helene en Rox, nou fijn weer die twee ja-knikkers :Y :Y
SOONY
pi_208524385
Ik ga dit maar kijken in plaats van Frankrijk - Nederland.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208524471
Gezellig. Anti-NL-Elftal warm bad hier.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208524863
Johan heeft de wappiepet weer op.
pi_208524908
Haha Johan _O-
pi_208524918
D66-kut _O_
pi_208524941
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:35 schreef DKUp het volgende:
Helene en Rox, nou fijn weer die twee ja-knikkers :Y :Y
Is Weird nog eens geweest of is die ook gecancelt?
pi_208524951
Niemand spreekt Johan tegen, VI is weer een safespace voor Johan zonder Sandertje Schimmelpenninck
Denk unlimited
pi_208525129
Ik dacht dat Frankrijk - Nederland kijken zelfkastijding was, maar nu zit ik tegen m'n zin naar Soundos El Ahmadi te kijken
Denk unlimited
pi_208525415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 22:27 schreef Nober het volgende:

[..]
Is Weird nog eens geweest of is die ook gecancelt?
Johan noemde hem vandaag nog en is altijd vol lof over Weird, maar ik denk dat Wilfred hem niet zo pruimt.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 00:20:14 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_208526330
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 22:36 schreef nils_22 het volgende:
Ik dacht dat Frankrijk - Nederland kijken zelfkastijding was, maar nu zit ik tegen m'n zin naar Soundos El Ahmadi te kijken
Die vind ik totaal niks aan. Valt me echt tegen. Jammer.
pi_208526807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben bevriend met de journalist Frénk van der Linden. Die vergelijkt mij soms met Gijp. :)

:T
Hah, dat was de enige gast waar Genee niet tegen opgewassen was. Die mocht natuurlijk nooit meer terugkomen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_208527189
Johan die Wierd Duk en Ronald Plasterk de beste columnisten vindt die altijd gelijk hebben :')_!

Dat de beste man niet doorheeft dat ze gewoon precies dat roepen wat onderbuik-Nederland graag wil horen.. Die Plasterk gelooft zelf niet eens wat ‘ie schrijft joh
pi_208527789
D66 kut :D _O-
  zaterdag 25 maart 2023 @ 18:11:39 #99
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_208533577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 20:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vandaag die dikke ex generaal

Ik dacht dat Rutte deze week weer zou komen?
Vond m in het begin nog wel grappig maar dat niveau heeft ook hij niet vast weten te houden.
Beter lult ie over Oekraine
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 25 maart 2023 @ 18:16:01 #100
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_208533634
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 07:06 schreef Raw85 het volgende:
Johan die Wierd Duk en Ronald Plasterk de beste columnisten vindt die altijd gelijk hebben :')_!

Dat de beste man niet doorheeft dat ze gewoon precies dat roepen wat onderbuik-Nederland graag wil horen.. Die Plasterk gelooft zelf niet eens wat ‘ie schrijft joh
Echt niet te geloven idd. Derksen is echt geen domme man maar de laatste maanden komt ie echt ongelooflijk dom over.
Van mij mag Angela de Jong wel weer eens komen, een van de weinigen waar Derksen het niet van wint ^O^
En beter gaan ze terug naar 2 keer per week denk ik. Maandag VO, vrijdag VI.
Elke dag dezelfde kutfilmpjes en gelul over stikstof, koningshuis (wisten jullie trouwens dat..ohnee laat maar) en Kaag begint wat vervelend te worden.
pi_208533676
Wat een matig showtje weer gisteren!

Ik begin bijna te hopen dat Gijp de stekker eruit trekt, want het programma is een complete karikatuur van zichzelf geworden. En beter dat het zo eindigt dan door een of andere onbelangrijke rel...

Zelfs bij zo'n totale thuiswedstrijd als gisteren, met twee jaknikkers als gast, heeft Gijp geen enkele waardige inbreng meer. En Derksen is compleet doorgeslagen, omdat die door niemand meer geremd wordt. Genee probeert het af en toe nog, maar ziet ook het zinloze van zijn pogingen in.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 18:20:01 #102
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_208533680
Ik begin ook in herhaling te vallen trouwens! * Parafernalia , de Johan Derksen van Fokforum :r
  zaterdag 25 maart 2023 @ 18:22:28 #103
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_208533708
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 18:19 schreef NY_Giant het volgende:

Ik begin bijna te hopen dat Gijp de stekker eruit trekt, want het programma is een complete karikatuur van zichzelf geworden. En beter dat het zo eindigt dan door een of andere onbelangrijke rel...

Zelfs bij zo'n totale thuiswedstrijd als gisteren, met twee jaknikkers als gast, heeft Gijp geen enkele waardige inbreng meer. En Derksen is compleet doorgeslagen, omdat die door niemand meer geremd wordt. Genee probeert het af en toe nog, maar ziet ook het zinloze van zijn pogingen in.
Misschien kunnen we een petitie houden om mensen met een kijkcijferkastje naar de mp4 te laten kijken?
  zaterdag 25 maart 2023 @ 18:54:56 #104
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208534030
quote:

Ik begin wel weer te verlangen naar Veronica Inside.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_208534074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mooie tijden, op maandagavond lekker VI kijken. Vrijdagavond ff mp4'tje downloaden en dan tijdens het gamen als achtergrondgeluid. Heerlijk.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 19:01:46 #106
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208534087
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:00 schreef ISVV het volgende:

[..]
Mooie tijden, op maandagavond lekker VI kijken. Vrijdagavond ff mp4'tje downloaden en dan tijdens het gamen als achtergrondgeluid. Heerlijk.
Dit dus. Classic VI gaan we niet meer zien.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_208534162
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat lag ze inderdaad een stuk beter. Met 20% actualiteiten ofzo. Maar Derksen gaat dat sowieso niet meer doen.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 19:13:27 #108
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208534220
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:09 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Dat lag ze inderdaad een stuk beter. Met 20% actualiteiten ofzo. Maar Derksen gaat dat sowieso niet meer doen.
Ze zouden het wel kunnen doen door van de maandag en vrijdag weer klassieke VI te maken.
pi_208534461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ze zouden het wel kunnen doen door van de maandag en vrijdag weer klassieke VI te maken.
Zou kunnen. Maar eerlijk gezegd ging het oude VI de laatste jaren ook hard achteruit. Vooral omdat Derksen echt wel klaar was met voetbal.

Dat is nu ook het lastige. Gijp heeft vooral een veel groter deel voetbal nodig. En Derksen zie dat totaal niet meer zitten. Daardoor passen ze eigenlijk niet zo goed meer bij elkaar. En dan blokkeren ze beide ook nog allerlei gasten, waardoor het wel heel erg eenheidsworst wordt. Desondanks blijft het qua kijkcijfers voorlopig goed scoren.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 25-03-2023 19:38:16 ]
pi_208534469
Misschien ben ik wel zo'n pick me girl, maar door mijn zoon ooit gewezen op de humor van dat programma, wat oorspronkelijk gewoon over kantineleuterpraat met voetballiefhebbers/kenners ging. Prima, ik heb er best wel vaak om moeten lachen. En ook verfrissend tegenover al die 'serieuze' gepretendeerde praatprogramma's.
Maar ook zij gaan teren op de eeuwige grapjes en die worden sleets, achterhaald en soms zelfs not-done meer (de grap met kaars bijv.).
Hihihihihihi, van der Gijp.
Grapjes, Genee met karaoke
Voortdurend grotebek Derksen, maar zo laf als een hond als het er op aankomt.

Bah, hun langste tijd hebben ze gehad.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 19:37:49 #111
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208534556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:31 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Zou kunnen. Maar eerlijk gezegd ging het oude VI de laatste jaren ook hard achteruit. Vooral omdat Derksen echt wel klaar was met voetbal.

Dat is nu ook het lastige. Gijp heeft vooral een veel groter deel voetbal nodig. En Derksen zie dat totaal niet meer zitten. Daardoor passen ze eigenlijk niet zo goed meer bij elkaar. En dan blokkeren ze beide ook nog allerlei gasten waardoor het wel heel erg eenheidsworst wordt. Desondanks blijft het qua kijkcijfers voorlopig goed scoren.
Helemaal mee eens. Ergens ben ik wel benieuwd waarom de nieuwe kijkers elke keer weer inschakelen. De meningen van de heren en gasten zijn geeneens zo boeiend.
pi_208537783
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Ergens ben ik wel benieuwd waarom de nieuwe kijkers elke keer weer inschakelen. De meningen van de heren en gasten zijn geeneens zo boeiend.
Het overgrote deel van de vaste kijkers kijkt uit gewoonte. Ben ik van overtuigd. De nieuwere kijkers komen omdat het zo populair is en niet andersom. De oude garde van Voetbal International/Inside is denk ik grotendeels afgehaakt inmiddels, een klein deel blijft voor het rechtse sausje.
pi_208537820
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Uit gewoonte. Ben ik van overtuigd.
Ik heb jarenlang uit gewoonte DWDD gekeken, omdat dat leuk was. Nog eerder Barend & van Dorp, ook een hit in de vorige eeuw.
pi_208538255
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien ben ik wel zo'n pick me girl, maar door mijn zoon ooit gewezen op de humor van dat programma, wat oorspronkelijk gewoon over kantineleuterpraat met voetballiefhebbers/kenners ging. Prima, ik heb er best wel vaak om moeten lachen. En ook verfrissend tegenover al die 'serieuze' gepretendeerde praatprogramma's.
Maar ook zij gaan teren op de eeuwige grapjes en die worden sleets, achterhaald en soms zelfs not-done meer (de grap met kaars bijv.).
Hihihihihihi, van der Gijp.
Grapjes, Genee met karaoke
Voortdurend grotebek Derksen, maar zo laf als een hond als het er op aankomt.

Bah, hun langste tijd hebben ze gehad.
De kern van het probleem is denk dat de show zo zelfreferentieel is geworden. De meeste grappen gaan tegenwoordig over eerdere (eigen) uitspraken en anekdotes. Die worden vervolgens zo vaak herhaald dat de herhaling eigenlijk de punchline is, en niet de grap zelf.

Juist als je altijd zware en serieuze onderwerpen bespreekt, moeten er ook momenten zijn dat de sfeer wat kan ontspannen. Dat gaat niet met zulke oppervlakkige humor.

Het showtje was op z'n leukst toen het nog niet zo zelfbewust was.
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 23:32:12 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_208538297
Ik vind het nog steeds heerlijke tv en kijk met plezier. Ontspannen showtje kijken. Beter dan allerlei ellende zien.
pi_208538326
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het nog steeds heerlijke tv en kijk met plezier. Ontspannen showtje kijken. Beter dan allerlei ellende zien.
Is ook wel weer zo, maar het is wel jammer. Je wilt dat ze beter doen juist omdat je van het showtje houdt/hield. Maar goed, voor veel mensen geeft het ook gewoon houvast en de kijkcijfers liegen niet.
pi_208538925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 23:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Is ook wel weer zo, maar het is wel jammer. Je wilt dat ze beter doen juist omdat je van het showtje houdt/hield. Maar goed, voor veel mensen geeft het ook gewoon houvast en de kijkcijfers liegen niet.
Exact! Het geeft houvast en herkenbaarheid ook. Als je moe op de bank na een dag hard werken ligt wil je kunnen ontspannen met lachen om herkenbaarheden. Niet nog een keer moeten nadenken over hoe ongezond je wel niet leeft en allerlei prietpraat. Alleen al het journaal (nu.nl nos) geeft al genoeg kutnieuws. Dan is het kantinegeouwehoer over voetbal ontspannend en de fitties tussen de presentatoren grappig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Firuze60 op 26-03-2023 00:30:38 ]
  zondag 26 maart 2023 @ 10:28:14 #118
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208540847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Het overgrote deel van de vaste kijkers kijkt uit gewoonte. Ben ik van overtuigd. De nieuwere kijkers komen omdat het zo populair is en niet andersom. De oude garde van Voetbal International/Inside is denk ik grotendeels afgehaakt inmiddels, een klein deel blijft voor het rechtse sausje.
Zou kunnen ja. Hier heb je wel een punt.
  zondag 26 maart 2023 @ 15:34:04 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_208544241
quote:

Alle leukigheid halen ze eraf.

Het is leuk als het een beetje schuurt. Daar zijn ze groot mee geworden ook, dat het schuurt. Maar tussen de mannen onderling geloof je niet meer dat het schuurt, daar zijn ze nu te lang voor samen. En alle tafelgasten die voor een beetje leven in de brouwerij zorgen worden er juist uitgewerkt omdat het soms schuurt.

Da's jammer.
Laffe huichelaar
  zondag 26 maart 2023 @ 23:26:41 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208550162
Johnny de Mol bij Humberto:
Meer mag ik er van directeurtje 😂😂😂😂niet van zeggen _O- _O- _O-
  Moderator zondag 26 maart 2023 @ 23:39:55 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_208550260
quote:
6s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Humberto vroeg ook best veel door. Dacht even dat Johnny tegen gem zou zeggen stop hier eens mee, maar dat deed hij niet en hij bleef keurig alle vragen beantwoorden.
  maandag 27 maart 2023 @ 09:48:23 #122
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208551884
quote:
6s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die gaat dus weer Down the Road presenteren.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:00:59 #123
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208555475
Op de Facebook pagina van VI staat dat Thijs Slegers is overleden. Uiteraard ontzettend treurig. ;(
  maandag 27 maart 2023 @ 16:31:02 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208556506
twitter

:'( :'( :'( -O-
pi_208556571
Als podcast onderweg in de auto is de show goed te pruimen. Zou de tv er niet voor aanzetten.
-nee-
pi_208557077
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:38 schreef Marsenal het volgende:
Als podcast onderweg in de auto is de show goed te pruimen. Zou de tv er niet voor aanzetten.
VI als podcast tijdens het koken, wandelen met de hond of plee schrobben is wel echt heerlijk. Maar soms ook lekker om gewoon lineair te kijken.
  maandag 27 maart 2023 @ 18:31:49 #127
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_208557974
Ik kijk ook niet naar VI als talkshow en zelfs niet als opinie programma. Ik neem de meningen totaal niet serieus. Ik kijk als entertainment. Ik vind de brutaliteit interessant. Ben benieuwd of er iets gebeurt. Vaak kun je lachen. Omdat het echt grappig is of uit ongemak. Maar verder steek je er niks van op. Zelfs niet hoe ongehoord Nederland denkt. Het is de mening van een oude man, verder niks.
Rini dankjewel.
pi_208558175
Ik leer nu pas dat Johan's "oudere jongeren" eigenlijk van Wim de Bie is.
Denk unlimited
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 18:57:38 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_208558346
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kijk ook niet naar VI als talkshow en zelfs niet als opinie programma. Ik neem de meningen totaal niet serieus. Ik kijk als entertainment. Ik vind de brutaliteit interessant. Ben benieuwd of er iets gebeurt. Vaak kun je lachen. Omdat het echt grappig is of uit ongemak. Maar verder steek je er niks van op. Zelfs niet hoe ongehoord Nederland denkt. Het is de mening van een oude man, verder niks.
Die als manipulist rechts extremen aan stemmen helpt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 27 maart 2023 @ 21:15:32 #130
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208560957
Wilfred is er vanavond niet bij : :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_208561141
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:15 schreef Revanches het volgende:
Flopshow
pi_208561229
quote:
*O*
pi_208561267
quote:
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.
٩๏̯͡๏)۶
pi_208561290
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Ronald het volgende:

[..]
Volgens mij nog nooit gebeurd, kan het me tenminste niet herinneren de afgelopen 15 jaar. Wel eens Johan afwezig een enkele keer toen hij van de trap gevallen was en laatst 1 keer de griep. En René tijdje toen hij depressief was.
Koert Westerman heeft Wilfred wel eens vervangen.
  maandag 27 maart 2023 @ 21:33:38 #135
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_208561349
quote:

[..]
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zich
¯ _(ツ)_/¯
pi_208561385
quote:

[..]
https://www.mediacourant.(...)ee-kijkcijferrecord/
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 21:35:31 #137
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208561395
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:

[..]
lang geleden tijdens sneeuwstorm een Wilfred met vertraging vanuit de Eredivisie Live studio op afstand presenteerde, eerste helft van show nam Emile Schelvis de presentatie op zich
Dat was een topshow _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208561400
quote:
VI Vandaag was een in 2012 uitgezonden dagelijks televisieprogramma op RTL 7 gemaakt door RTL Sport. Het was een sportnieuwsprogramma dat vooral aandacht aan voetbal heeft besteed. Dit deden ze vooral met uitleg van deskundigen en reportages van RTL- en Voetbal Internationalverslaggevers. De vaste presentator was Wilfred Genee, die werd vervangen door Koert Westerman. Een van de deskundigen was Johan Derksen.
Bron: Wikipedia
pi_208561401
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Type-R het volgende:

[..]
Ohja de sneeuwstorm, maar toen was Wilfred er wel vanaf afstand inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Koert Westerman heeft Wilfred wel eens vervangen.
Waarvoor was dat dan, kan het mij niet goed herinneren, hoewel ik het waarschijnlijk wel gezien heb destijds.
٩๏̯͡๏)۶
pi_208561418
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ohja de sneeuwstorm, maar toen was Wilfred er wel vanaf afstand inderdaad.
[..]
Waarvoor was dat dan, kan het mij niet goed herinneren, hoewel ik het waarschijnlijk wel gezien heb destijds.
Vakantie van Wilfred meen ik mij te herinneren.
pi_208561419
quote:
Dat telt niet helemaal mee vind ik ;)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 27 maart 2023 @ 21:37:26 #142
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208561443
Wilfred zn zoon had een ongeluk op het voetbalveld.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_208561450
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:37 schreef Revanches het volgende:
Wilfred zn zoon had een ongeluk op het voetbalveld.
Moet zij weten.
  maandag 27 maart 2023 @ 21:38:29 #145
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208561464
Jammer dat ze Koert niet hebben opgetrommeld.
pi_208561505
Hopelijk gaat Sam straks lollige filmpjes instarten.
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 21:41:44 #147
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208561523
Ik zie hier de humor niet van in.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 27 maart 2023 @ 21:42:00 #148
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_208561526
Lekker zwieren moeder ^O^
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_208561544
Wilfred Genee (55) laat vanavond verstek gaan in 'Vandaag Inside'. Sam Hagens (31) neemt naar eigen zeggen 'last-minute' het stokje van de presentator over, omdat zijn zoon gewond is geraakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')