zet hem hier even neerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:00 schreef Ireth het volgende:
So far bekend:
1 = "je hebt een belangrijke rol bij de nominaties" (jolien)
2 = al je coins weg
3 = "ticket tot de finale week" (lot)
4 = "25 coins"
5 =
6 = "Bellen met het thuisfront"
Zij had 3quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
he? 4 is nu opeens 25 coins.. had lot toch net gepakt..
Nee lot had 3quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
he? 4 is nu opeens 25 coins.. had lot toch net gepakt..
edit: vergipst die had 3
Twee interessante opties en de rest slaat nergens op. Echt heel slecht bedacht dit.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:04 schreef Ireth het volgende:
So far bekend:
1 = "je hebt een belangrijke rol bij de nominaties" (jolien)
2 = "al je coins weg"
3 = "ticket tot de finale week" (lot)
4 = "25 coins"
5 = "achter dit deurtje zit niks" (Jason)
6 = "Bellen met het thuisfront"
geen pech, overmoedigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Jason heeft wel veel pech met spellen...
what else is new?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Twee interessante opties en de rest slaat nergens op. Echt heel slecht bedacht dit.
haha jaaaa ik zie het zo gebeuren!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
stagiair snel bordje met "verlaat mijn huis" omgedraaid zodat Jason kan blijven
Hoop wel voor half 2 want dan moet ik naar mijn werkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
als ie hoort wat loje en lolien hebben wel ja.. haha
zit er klaar voor![]()
dus 2 wordt straks verlaat mijn huisquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaaa ik zie het zo gebeuren!
30.000 uit de pot had ook nog een mooie optie geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Twee interessante opties en de rest slaat nergens op. Echt heel slecht bedacht dit.
ja dit jaar hadden ze goeie spellen beter als voorheen maar hier hebben ze toch wel de plank mis geslagenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een waardeloos goedkoop spel en dat voor de grote finalespel van de secret room![]()
Ik mis de "je krijgt 10.000 als je nu het huis verlaat"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is ook wel iets van.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason op eigen kracht de finale in!
hihi jaa zou zomaar kunnen.. alles wordt last minute gemanipuleerdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dus 2 wordt straks verlaat mijn huis
Druk bezig nu met nieuw script.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaaa ik zie het zo gebeuren!
ja die had ik wel erin verwacht... nog steeds raar..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis de "je krijgt 10.000 als je nu het huis verlaat"
Een 'Matt-je' dus...
Gouden knop uh uh.. febo nu voor vanmiddag/ vanavond nog een extra spelleke aan het bedenken!!!!🤪🤪quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die had ik wel erin verwacht... nog steeds raar..
zouden ze hem bij linds erin doen? die pakt dat.. denk ik
Aangezien de kijkers alle deurtjes hebben gezien lijkt het me niet dat ze nu de inhoud gaan wisselen... Zó dom zullen ze toch niet zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
🤞🤞quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij geen stoel voor Danny, die had toch geen punt in de ranking?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die 5 stoelen zijn dus nog niet duidelijk
Als de zesde in de secret room gaat, zullen ze wel gewoon mogen praten en weer het huis binnen mogen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die 5 stoelen zijn dus nog niet duidelijk
was toch al gezegd in het topic? als de 6de komt heeft iedereen gespeeld, dus die hoeft niet meer te zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij geen stoel voor Danny, die had toch geen punt in de ranking?
ik acht ze dit jaar tot alles in staat.........quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangezien de kijkers alle deurtjes hebben gezien lijkt het me niet dat ze nu de inhoud gaan wisselen... Zó dom zullen ze toch niet zijn
hij is echt de enige die elke seconde van de dag onthoud dat het een spel is !! hij speelt het spel echt . de rest vergeet vaak dat het een spel is. die brievenbus kijken is daar weer een voorbeeld vanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef ledn81 het volgende:
Checkt nog even de brievenbus of er een vrijstelling in zit
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
Lot pakt (hoe verrassend) een ticket voor de finale...
quote:
Vind dit spel wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:12 schreef ledn81 het volgende:
Vind het maar tegenvallen de SR![]()
Leek zo leuk aan het begin van het seizoen.
Maar gaat eigenlijk geheel in thema als een nachtkaars uit
ik ookquote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
Munten en bellen kiest ie niet, die wijst ie af...
eigenlijk moet sv onafhankelijk van mening geschreven worden, dus schrijven zonder voorkeur, je smileysquote:
Hier ook stream 1.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Nu 2Nu 2
![]()
Fuck.mijn stream blijft hangen!!!
Hier ook grrrrmmmquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Nu 2Nu 2
![]()
Het mijne ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Nu 2Nu 2
![]()
Geen beeld.. hou ons op de hoogte!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef ledn81 het volgende:
spannend nu.. wat doet hij.. risico nemen of levert ie ze in
hij gaat bellenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef ledn81 het volgende:
spannend nu.. wat doet hij.. risico nemen of levert ie ze in
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij gaat bellen![]()
Ook de beste voor hem
Heb het al veranderdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
eigenlijk moet sv onafhankelijk van mening geschreven worden, dus schrijven zonder voorkeur, je smileys
Die had er geloof ik toch maar 1.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:22 schreef Ireth het volgende:
Lindsey pakt 25 munten, Danny moet al zijn munten inleveren
het is wat het is, ik zit ook vaak op mn handen in sv wil zo graag hahahaquote:
Is toch niet nodig?, als nummer 6 is geweest zijn ze klaarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef Kayro het volgende:
Zal er in de gameroom al een stoel zijn bijgezet...
of gebeurd daar zo ook nog iets???
ik denk dat nummer 6 krijgt te horen , je mag naar de woonkamer gaan, en de rest mag dan ook gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef Kayro het volgende:
Ik blijf erbij dat wij deze week eindelijk een belangrijke stem bij de nominaties krijgen. Jolien kan dan gewoon 1 iemand vrijstellen (wellicht haarzelf, dus dan zitten die 2 in de finaleweek).quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef -river- het volgende:
Zo benieuwd wat Jolien mag doen, als ze de PON krijgt mag ze dus ook naar de finale met Charlotte.
Die meidquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Danny zo trots is dat hij de halve finale bereikt heeft....die meid zat er maar de helft van de tijd bij....
Dat er opeens een stagiaire binnenkomt "Ja het was Leon ze eerste week, en hij dacht dat er maar 5 stoelen nodig waren. Hier is er nog eentje"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef Kayro het volgende:
Kan ook prima. Maar het is nog geen donderdag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat wij deze week eindelijk een belangrijke stem bij de nominaties krijgen. Jolien kan dan gewoon 1 iemand vrijstellen (wellicht haarzelf, dus dan zitten die 2 in de finaleweek).
Heb ook om de 1 of andere reden het gevoel dat we gewoon met 5 de finaleweek ingaan, dat kan toch prima?
Vies meisjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
benieuwd of Lindsay haar handen wast na het toiletbezoek
Nee dus, knoopt al rennend naar buiten haar broek dichtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Niet dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Niet echt gekozen, alles afgewezen dus deze bleef over.quote:
jaa had ik net ook, hoop dat ze het probleem gefixt hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen van de video.
Laad de pagina opnieuw om het probleem op te lossen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat er opeens een stagiaire binnenkomt "Ja het was Leon ze eerste week, en hij dacht dat er maar 5 stoelen nodig waren. Hier is er nog eentje"
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Zou Big Brother ook nog 5 minuten nemen om Danny dat hele spel uit te leggen?
Beter dat ie gewoon gelijk zegt: "Danny, ik kan wel dat hele spel uit gaan leggen, maar doe gewoon maar deurtje X open!"
Uit andere berichten was te lezen dat er maar 5 stoelen stonden.. en de suggestie gewekt dat onder 1 van de deurtjes een exit zat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is toch niet nodig?, als nummer 6 is geweest zijn ze klaar
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:30 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey heb een laserpuntje op dr shirt?
Mag Bart mikken vanuit de gameroom?![]()
[ afbeelding ]
En gepijpt natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:31 schreef Jockari het volgende:
Straks zal de sfeer opperbest zijn als Danny en Lindsey te weten komen dat de belgische meisjes zich een weg naar de finale hebben geneukt gewerkt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ze krijgt 25 coins kan ze lekker douchen haha
Joe.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Die gedachte maakt haar zo bang dat ze overweegt deur 2 te houdenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:33 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Die gedachte maakt haar zo bang dat ze overweegt deur 2 te houden
ik hoop lindsey en danny.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Jolien zal sowieso Bart (Belg) willen nomineren, voor de rest zal het haar ook weinig uitmaken..
Da's de enige die ze niet wil nominerenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Jolien zal sowieso Bart (Belg) willen nomineren, voor de rest zal het haar ook weinig uitmaken..
Zelf dacht ik jasonquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef TheLuckyman het volgende:
denk dat ze maar 1 naam mag kiezen ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik hoop lindsey en danny.
En dan Bart, want belg.
Dan lindsey en Danny
dan nog is het doei doei lindsey en dannyquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:36 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Da's de enige die ze niet wil nomineren
Zie haar eerder voor Jason, Lindsay en Danny gaan.....zou helemaal perfect zijn!
Elk weldenkend mens zou begrijpen dat Jolien en Charlotte voor deze dingen gingen.....maarja, weldenkendquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:37 schreef Hoylei het volgende:
Wel jammer dat we de reacties van allemaal niet zien als ze erachter komen wat Charlotte en Jolien hadden gekozen.
haha je bent me voorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:40 schreef Jockari het volgende:
Stagiairs ook even frisse neus halen
[ afbeelding ]
Oh hij heeft er maar eentjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:40 schreef Hoylei het volgende:
Misschien kan Danny er nog voor kiezen om niets open te maken ofzo? Kan ie zn ene coin nog redden!
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:44 schreef Hoylei het volgende:
wat een onzin. Also ie elke dag naar die coin kijkt om maar aan Ali te denken ofzo
Verlaat het huis per direct.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Danny kan niet meer kiezen, alleen deurtje 2
Wat een zak hooiquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:45 schreef Kayro het volgende:
Owww... Deze coin is me zoveel waard is de erfenis van Ali 🤣🤣🤪🤪🤪
Danny drama...
Helaas zo clever zijn ze hier niet. Dat zijn twists van BB's in het buitenland.quote:
serieus he hahaha lachertjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Jezus, hoe verzint die gast het, deze 1 coin is me meer waard want was erfenis van ali![]()
![]()
Gelukkig staat er nog een quote van hem op beeld waarin hij zei dat hij Ali zo irritant en fake vond...quote:
Nouja, dan wellicht nog 1 keer de optie om te wisselen. Heb je wle een voordeeltje als je als eerste was.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:47 schreef yvondenise het volgende:
Ze hadden gewoon iedereen 1 deurtje moeten laten kiezen,Charlotte als eerste,dan de rest.
Eng mannetjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:47 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog een quote van hem op beeld waarin hij zei dat hij Ali zo irritant en fake vond...
Mooizoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Erfstuk.. extra pijnlijk voor de gefoelige dennie
Denk eerder Danny of Lindsey.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:48 schreef Stargazing het volgende:
Charlotte In de finale = Exit Jolien zaterdag
Ja heel jammer. Het had zo leuk kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:47 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Het idee was leuk, uitvoering waardeloos
Hij haalt hier dus de TT titel🙄quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:49 schreef yvondenise het volgende:
Ach Danny had een bijzondere taak..deurtje open deurtje dicht.
Finaleweek. Net iets minder dan de finale.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk heeft Charlotte de prijs die Christof pakte vorig seizoen. Die had ook al een vrijstelling tot de finale te pakken.
Dat komt nog.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Finaleweek. Net iets minder dan de finale.
Bart is wel een zekerheidje inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dubbele exit zaterdag, Jolien gaat sowieso. Bart zit in de finale met Jason en Danny
Lot heeft finaleticket, dus die sowiesoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dubbele exit zaterdag, Jolien gaat sowieso. Bart zit in de finale met Jason en Danny
OH alles goed met haar?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
@:Rinardo zou jij laatste stukje sv kunnen aanvullen, ik heb het laatste stuk gemist doordat dochter tegen de vlakte ging
Gaat alles goed ???quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
@:Rinardo zou jij laatste stukje sv kunnen aanvullen, ik heb het laatste stuk gemist doordat dochter tegen de vlakte ging
Finale week.. nog niet in de finale😉quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:52 schreef Clasientje het volgende:
Nee Bah dus Charlotte staat in de finale. Ze komt wel steeds met vele dingen mee weg 🙄
nee finale week ze zit nog niet bij de laatste 3 of 4 ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:48 schreef Stargazing het volgende:
Charlotte In de finale = Exit Jolien zaterdag
vul hem maar aan met danny en deurtje 2quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
Die heeft niets anders dan geluk gehad al dan niet met helpende hand van BB.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:55 schreef Hoylei het volgende:
Charlotte die weer zo prachtig dromerig in de verte staart...
"de belevenis is het mooiste..."
jeetje, en nu dan? flauwgevallen ofzo ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:55 schreef ledn81 het volgende:
Lot weet dat de mensen thuis achter haar staan. alle 423
ja dat kwam omdat er ook iets was met Tobiasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk heeft Charlotte de prijs die Christof pakte vorig seizoen. Die had ook al een vrijstelling tot de finale te pakken. Daar was toen nog behoorlijk wat bombarie over op een Caribisch feestje...
Is toch leuk Kan mij wel voorstellen dat het voor de mensen daar iets betekendquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:48 schreef Kayro het volgende:
Zooo speciaal...
Mijn god drama Danny
Sleuter van de SR
Heul verhaal, klopje op de deur
Waarom?quote:
Omdat hij zou horen wat Jolien en Charlotte hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:57 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Waarom?
Alle prijzen zou hij niet zo interessant vinden volgens mij. Wellicht nog de belangrijke rol, maar zolang niet duidelijk is wat die rol precies is...
Een plek voor de finaleweek hoeft hij niet zo te winnen volgens mij (net als een vrijstelling, hoefde die ook niet)
Jason zou hier nooit boos om worden, die zegt altijd ''het is een spel''quote:
Ja, maar die prijzen zijn toch ook weer niet zooo boeiend? Zoals gezegd, denk niet dat hij heel enthousiast zou worden van die prijzen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat hij zou horen wat Jolien en Charlotte hebben
Hij speelt graag het spel, hij is enkel boos als hij meteen uit een spel ligt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat hij zou horen wat Jolien en Charlotte hebben
Dat dus. Hij is juist wel sportief met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason zou hier nooit boos om worden, die zegt altijd ''het is een spel''
zolang het maar een spel is dan is het goed, op andere manieren , lootjes trekken enzo, vind hij oneerlijk.
Charlotte zegt altijd vanalles achteraf. Het irrirteert me dat ze haarzelf steeds in de belangstelling moet zetten en de aandacht naar haar moet trekkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
Charlotte, Ze was klaar om naar huis te gaan zaterdag zegt ze.
Nu over dat hij het niet eerlijk zou vinden dat Charlotte als eerste mocht omdat zij het snelst was in de srquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason zou hier nooit boos om worden, die zegt altijd ''het is een spel''
zolang het maar een spel is dan is het goed, op andere manieren , lootjes trekken enzo, vind hij oneerlijk.
hij is wel aan het piekeren hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu over dat hij het niet eerlijk zou vinden dat Charlotte als eerste mocht omdat zij het snelst was in de sr
Dat zij daardoor die prijs heeft
Waarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:03 schreef Clasientje het volgende:
Nee Lindsey, Andijvie moet je niet koken is zonde rauwe Andijvie veel lekkerder met gebakken spekjes maar moet wel lekker knapperig zijn dan is het perfect😁
ik vind toch echt gekookte andijvie lekkerder hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:03 schreef Clasientje het volgende:
Nee Lindsey, Andijvie moet je niet koken is zonde rauwe Andijvie veel lekkerder met gebakken spekjes maar moet wel lekker knapperig zijn dan is het perfect😁
Deed hij dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu over dat hij het niet eerlijk zou vinden dat Charlotte als eerste mocht omdat zij het snelst was in de sr
Dat zij daardoor die prijs heeft
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
Tot snot gekookte andijviequote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind toch echt gekookte andijvie lekkerder hoor
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Toen het bekent werd dat Charlotte de sr had gewonnen vond hij dat niet eerlijkquote:
Dan kijken wij verschillende streams, ik heb hem haar zien feliciteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
Toen het bekent werd dat Charlotte de sr had gewonnen vond hij dat niet eerlijk
BB wil dit niet!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
Dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan kijken wij verschillende streams, ik heb hem haar zien feliciteren.
Hij niet alleen...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
Toen het bekent werd dat Charlotte de sr had gewonnen vond hij dat niet eerlijk
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:08 schreef Ireth het volgende:
Jason mag van Danny niet te veel praten over of er nog spellen komen... "dan maakt ie ze gek".
Ik hoor ze nog roepen om oud bewoners en een feestje![]()
Onder de spoiler over dochterJoh, laat Jason dat gewoon lekker zelf bepalen wat hij wil zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:08 schreef Ireth het volgende:
Jason mag van Danny niet te veel praten over of er nog spellen komen... "dan maakt ie ze gek".
Ik hoor ze nog roepen om oud bewoners en een feestje![]()
Onder de spoiler over dochterBeterschap met je kostbaarste en ik vond het ook lomp van Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |