Heerlijk lijkt me dat , vooral die 3 hello fresh dagen, voor mij te duur, maar lijkt me zalig om geen boodschapen te hoeven doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
Jolien eet 1 maal bij de ouders, 1 maal bij de schoonouders, eet nog 3 hellofresh thuis, en gaat 2 x week uit eten.
Jolien werkt vies veel, naar de winkel gaan is tijdverspilling.
Hier gooit ze een pan water over zich heen, en hangen haar kledingstukken allemaal over de rand van de deurquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Kan zeker! Maar ze gebruikt ook geen water bij de wasbak, kattenrassen gezicht ea.
Een pan zie ik, maar geen waterquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier gooit ze een pan water over zich heen, en hangen haar kledingstukken allemaal over de rand van de deur
[ link | afbeelding ]
echt ongelofelijk vandaar dat ze hier niets kanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
Jolien eet 1 maal bij de ouders, 1 maal bij de schoonouders, eet nog 3 hellofresh thuis, en gaat 2 x week uit eten.
Je kan toch gewoon je boodschappen thuis laten bezorgen? Doen wij ook altijd. Met Hello-Fresh moet je alsnog zelf koken net als dat je boodschappen laat komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat , vooral die 3 hello fresh dagen, voor mij te duur, maar lijkt me zalig om geen boodschapen te hoeven doen.
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef Jockari het volgende:
Het leek alsof Lindsey een vaatwastablet uit de kast nam en inslikte.
ja maar ze moet overdag toch ook eten en de dieren ook, ja zal ze ook wel laten bezorgen en drinken enzo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat , vooral die 3 hello fresh dagen, voor mij te duur, maar lijkt me zalig om geen boodschapen te hoeven doen.
Ze is weer gewassenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef Jockari het volgende:
Dus tóch watergebruik!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier gooit ze een pan water over zich heen, en hangen haar kledingstukken allemaal over de rand van de deur
[ link | afbeelding ]
Mijn dochter idem dito. Groot gelijk ook. 2 goede inkomens. Altijd laat thuis en nog activiteiten naast hun baan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
Prinsesje nooit genoeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt ongelofelijk vandaar dat ze hier niets kan
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef Jockari het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Merci!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dan moet ze alsnog zelf nadenken wat te eten en nu doet Hello Fresh dit voor haar.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:24 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je boodschappen thuis laten bezorgen? Doen wij ook altijd. Met Hello-Fresh moet je alsnog zelf koken net als dat je boodschappen laat komen.
Dat slinkt als de pest als je dat ff te lang laat doorkoken (wat Danny vast laat gebeuren).quote:
Ja ik ook vroeger sneed ik het wel zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik koop dat voorgewassen en gesneden 🙈
Ja als je zelf niet meer kunt nadenken oké.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan moet ze alsnog zelf nadenken wat te eten en doet doet Hello Fresh dit voor haar.
Hup Jasonquote:
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Flinke klap op Danny zijn pink geweest zijn nagel ziet er goed zwart uit. Is dat met houthakken gebeurt?
Ja daar blijft dan idd weinig van overquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat slinkt als de pest als je dat ff te lang laat doorkoken (wat Danny vast laat gebeuren).
"Beste bewoners, het FINALE SR spel gaat beginnen..... 3...2....1"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan mag Lott zich wel gaan aankleden
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Flinke klap op Danny zijn pink geweest zijn nagel ziet er goed zwart uit. Is dat met houthakken gebeurt?
Links en rechts zelfs.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gaat toch rauw door een stamppot heen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat slinkt als de pest als je dat ff te lang laat doorkoken (wat Danny vast laat gebeuren).
Lekker rauw door de aardappels stampen, denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar blijft dan idd weinig van over
Ik tegenwoordig ook.. grappige is dat het vaak nog goedkoper is ook..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik koop dat voorgewassen en gesneden 🙈
Ik kook hetquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat toch rauw door een stamppot heen?
Ja veel lekkerder als dat snotterige doorgekookte.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Om en om en Charlotte mag beginnen dus of zo?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Beste bewoners, het FINALE SR spel gaat beginnen..... 3...2....1"
"De bewoner die als eerste een badjas aan heeft, heeft gewonnen"
Charlotte![]()
![]()
Ik doe dat wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
precies, we zien niet alles, je zegt het goedquote:
is nagelak blauwquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Aha ok wist ik nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hollandse kroppen die mooie lange die jij altijd koopt is vaak buitenlands
waarschijnlijk. En als Lotte het niet lukt, mag Jolien, dan Jason enz.. De rest vd volgorde weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Om en om en Charlotte mag beginnen dus of zo?
Charlotte doet dat gewoon in 1 keer hoppa.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk. En als Lotte het niet lukt, mag Jolien, dan Jason enz.. De rest vd volgorde weet ik niet uit mijn hoofd
Waarom gaan mannen ineens nagels lakken als ze in een RLS zittenquote:
Dat gelóóf je toch niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik ga ook naar de wc zegt Danny. Lindsey loopt achter hem aan.
oh wij doen andijvie nooit koken bij stampot andijvie, dat is rauw veel lekkerder ''stampot rauwe andijvie''quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jason nummertje 4 had getrokken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk. En als Lotte het niet lukt, mag Jolien, dan Jason enz.. De rest vd volgorde weet ik niet uit mijn hoofd
ja wij ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lekker rauw door de aardappels stampen, denk ik.
Nou ja zo doen wij het en zij mss ook dan kan het niet fout gaan.
moet je echt eens proberenquote:
Dat was voor het laatste SR spel. Nu gaat het neem ik aan gewoon op volgorde van het 'klassement'. Dus die tijd die BB eraan gekoppeld heeftquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jason nummertje 4 had getrokken.
Omdat dat helemaal IN is en de massa volgt Andre Hazes jr.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom gaan mannen ineens nagels lakken als ze in een RLS zitten
Sorry, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was voor het laatste SR spel. Nu gaat het neem ik aan gewoon op volgorde van het 'klassement'. Dus die tijd die BB eraan gekoppeld heeft
Ja ik vind niet lekker rauwquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben geen fan van stamppotten maar weet dat je andijvie rauw door de aardappelen doet.
Laat die De Volder dat maar eens voelen via een PM of dergelijke. Hij is zelf ook altijd dictator op zijn FBquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:50 schreef ledn81 het volgende:
Dat die de Volder een kneus was, wist ik al. Hij nam altijd atijd al beelden over. Nu snijdt ie mijn filmpjes bij.![]()
(op Twitter gister ook gezeur gehad met iemand die ze 1 op 1 over nam en deed alsof ie ze zelf op nam)
[ afbeelding ]
Ach hij mag dat doen. Ik heb niet het alleen recht op die beelden. Zal het tekstje iets hoger zetten zodat ie nog meer moet wegsnijden om hem te treiterenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Laat die De Volder dat maar eens voelen via een PM of dergelijke. Hij is zelf ook altijd dictator op zijn FB
Die heeft waarschijnlijk een briefje met de oplossing al gehad jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:46 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Charlotte doet dat gewoon in 1 keer hoppa.
Ja dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach hij mag dat doen. Ik heb niet het alleen recht op die beelden. Zal het tekstje iets hoger zetten zodat ie nog meer moet wegsnijden om hem te treiteren
Ja wij ook, maar verwacht van de bewoners wel hele andere techniekenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh wij doen andijvie nooit koken bij stampot andijvie, dat is rauw veel lekkerder ''stampot rauwe andijvie''
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja wij ook, maar verwacht van de bewoners wel hele andere technieken
Tuurlijk had iedereen dat snel kunnen doen, ook een kwestie van geluk hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sorry hoor maar nu vindt ik jason een zeikertje
Zeggen dat iedereen die weegschaal snel had kunnen doen maar ben ik het niet mee eens.
Ze krijgt uiteraard eerst te horen wat ze precies moet doen om te winnen, mogen wij niet zienquote:
Zou graag hebben dat Bart nog eens mag nomineren. Wie zou hij verkiezen op de bank ? Danny, Charlotte en dan nog Jolien of Lindsey ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:10 schreef Hoylei het volgende:
Ik ben nu al nerveus... Daar zal vast weer een PON/Vrijstelling voor Lindsey/Danny/Charlotte uitrollen...
En natuurlijk wat er ook gebeurd, Jason komt sowieso genomineerd naar buiten, dat is ook al te voorspellen!
Volgend seizoen gewoon open nomineren voor de groep.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:16 schreef Ireth het volgende:
Wat mij betreft mag een eventueel volgend seizoen weer gewoon iedereen nomineren zijn ipv PoN...
Ja nog beter!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend seizoen gewoon open nomineren voor de groep.
Ik zie liever dit. Dat werd ook zo voorspelbaar en toen ging het nog meer hele dagen over nomineren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:16 schreef Ireth het volgende:
Wat mij betreft mag een eventueel volgend seizoen weer gewoon iedereen nomineren zijn ipv PoN...
De Utopia-way. Maak je gelijk spannende TV en reuring in de groep. Mag dus wel wat harder gespeeld worden allemaal. Al moet ik zeggen dat ze dit seizoen daar al een beetje aan begonnen zijn door dillema opdrachten zoals geld pakken uit de pot voor persoonlijke dingen, of niet.quote:
klopt.. openen tot ze wat ziet dat ze leuk genoeg vind.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
Lot mag dus net zo lang deurtjes openen tot ze een finalekaart heeft?
Niet max 2 deurtjes weigeren?
Lievelings getal..toch nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:19 schreef Ireth het volgende:
Febo nu snel een vrijstelling in "6" gooien...
Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt.. openen tot ze wat ziet dat ze leuk genoeg vind.
Ik ook. Als een bepaald groepje de meerderheid dan heeft, wordt het nomineren ook voorspelbaar (totdat BB dan weer ingrijpt)quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie liever dit. Dat werd ook zo voorspelbaar en toen ging het nog meer hele dagen over nomineren.
Ik denk dat hij dan voor Danny, Lindsey en Jolien kiest. Hij heeft een zwak voor Charlotte volgens mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou graag hebben dat Bart nog eens mag nomineren. Wie zou hij verkiezen op de bank ? Danny, Charlotte en dan nog Jolien of Lindsey ?
de laatste kan dus een slechte zijn he , er waren goede en slechtequote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat een dom spel, ze mag alle deuren openmaken....lekker makkelijk dus!
Wasgoed van Lindsey bij vertrek inpakken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Belangrijke rol deze week bij nominaties..
Er zal een vrijstelling in zitten, dat weet ze ook wel..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
de laatste kan dus een slechte zijn he , er waren goede en slechte
Ik zeg hier heel de tijd nummer 3 😂quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
"En leontine, wat zit er achter deur nummer 3???"
Jij loopt duidelijk voor, dit hoor ik nu pas..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
1 = "je hebt een belangrijke rol bij de nominaties"
2 =
3 =
4 = "25 coins"
5 =
6 = "Bellen met het thuisfront"
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wasgoed van Lindsey bij vertrek inpakken.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wasgoed van Lindsey bij vertrek inpakken.
Nee zij hoeft niets te doen, dat doet de Febo/Familie wel voor haar....quote:
Hier ook, ik had nog de hoop dat het niet zo voorspelbaar was, maar helaas..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:28 schreef Jockari het volgende:
Mijn goesting om nog verder te kijken keldert tot een diepte van jewelste.
Die pakt die PoNquote:
Hoezo?, deurtjes zijn voor iedereen hetzelfde en aangezien ze boven in het klassement staat is ze als eerstquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou dat is haar echt in de schoot geworpen
De manier waarop ze als eerste in het klassement staat is al oneerlijk natuurlijk. Daar begint het.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, deurtjes zijn voor iedereen hetzelfde en aangezien ze boven in het klassement staat is ze als eerst
fk, echt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef tassie127 het volgende:
Er staan maar 5 stoelen in de game room???
Misschien komt er nog een stoelendansquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef tassie127 het volgende:
voor de 6e is er niets meer te zien jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef tassie127 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
De manier waarop ze als eerste in het klassement staat is al oneerlijk natuurlijk. Daar begint het.
Pak nu je koffer in en de mazzel voor de laatste?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef tassie127 het volgende:
Owja, dat is waarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor de 6e is er niets meer te zien ja
Ah ja dat kan ook😂quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor de 6e is er niets meer te zien ja
Goed gezien joh!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Pak nu je koffer in en de mazzel voor de laatste?![]()
![]()
![]()
![]()
Danny
Zij staat bij mij op 3 op de Anti lijst.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn de meeste hier anti Charlotte ?
Dit is ook wel mijn lijstje...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:32 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zij staat bij mij op 3 op de Anti lijst.
1. DAnny
2. Lindsey
3. Charlotte
Voornaamste reden is de voordelen die ze heeft gekregen, terwijl ze er al uit had moeten zijn.
Al had ze hem niet gekocht, dan had ze de finale alsnog gekregen...zo lopen de hazen bij de Febo...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef Kayro het volgende:
Je koopt de finale!!!! Je durft m niet verdienen.. Benieuwd wat Bart in deze had gedaan....
Damn kijk d'r zitten
Nu in het Frans ff vragen om de ring van opa🙃🙃
Ze had al niet op 1e plek moeten staan ,dit is mijn mening en ga er ook niet verder op inquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, deurtjes zijn voor iedereen hetzelfde en aangezien ze boven in het klassement staat is ze als eerst
ik niet echt maar geef wel toe ze heeft wel mazzelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn de meeste hier anti Charlotte ?
ze hadden lootjes getrokken toch of was dat voor iets andersquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze had al niet op 1e plek moeten staan ,dit is mijn mening en ga er ook niet verder op in
Hoop dat ze ziet dat ook Bart deze optie krijgt finalticket en hem weigerd uit principe omdat hij het n de kijker laat🤣🤣🤣💥💥quote:
De speculaties zijn dit jaar wel over the topquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft gister ook al zijn BBQ maaltijd gehad voor deze week![]()
[ twitter ]
Nee de tijden van SR telden ook al zo oneerlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hadden lootjes getrokken toch of was dat voor iets anders
Dat was voor iets anders dacht ik. Dit ging over wie het snelst een spel had voltooid. Maar de spellen zijn niet te vergelijken met elkaar..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bart hem pakt en houdt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Jolien pakt die PoN, ik sweer je... die gekke meid....
Lootjes was voor laatste opdracht gisteren, die had Lindsey waarmee Lindsey op 2 punten kon komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
Lotje kan dus niet meer genomineerd worden........ gouden ticket![]()
hadden we niet zien aankomen he
Nee totaal geen spel. Alleen een keuze moment zoals vroeger bij de Willem Ruys show, pak je het of niet....quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Is toch ook geen spelIemand het beste laten uitzoeken...wat is daar het spel onderdeel aan?
Als je een deur afslaat kan je niet meer terug, dus wel een beetje een gokspelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Is toch ook geen spelIemand het beste laten uitzoeken...wat is daar het spel onderdeel aan?
nee maar vint het daardoor ook wel weer leukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dit gaat werkelijk helemaal nergens over weer
Danny mag niet meedoen, heeft toch geen punt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik zag maar 5 stoelen in de game room....terwijl er 6 mensen zijn.
Zou achter deur 2 of 5 staan "Verlaat meteen mijn huis" ?
Voor de eerste niet nee, want die weet sowieso dat er iets heel goeds in gaat zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Nominatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn inderdaad nog 2 plausibele opties.
BB lees je mee, doe de finale gewoon spelen met de marmottenracequote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal geen spel. Alleen een keuze moment zoals vroeger bij de Willem Ruys show, pak je het of niet....
En Bella Beerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB lees je mee, doe de finale gewoon spelen met de marmottenrace
Goed idee, moet jos brink er wel tussen lopenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB lees je mee, doe de finale gewoon spelen met de marmottenrace
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
febo is nu aan het beslissen hoe ze deze PON kunnen afwenden, omdat er nu al 2 belgen in de finaleweek zitten en Bart favoriet is
Febo: Hoe krijgen we Jolien er alsnog uit?
stagiair: Bel Bernd?
Precies zoals febo wenst!! Ze begon te twijfelen en toen werd er druk op gezet!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
De twee vriendinnen pakken de belangrijkste 'prijzen'...Hopelijk zit er nog een twist aan.
Ik hoop dat ze dit wel krijgt....quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: ik hoop dat ik geen spijt heb want ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
febo is nu aan het beslissen hoe ze deze PON kunnen afwenden, omdat er nu al 2 belgen in de finaleweek zitten en Bart favoriet is
Febo: Hoe krijgen we Jolien er alsnog uit?
stagiair: Bel Bernd?
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies zoals febo wenst!! Ze begon te twijfelen en toen werd er druk op gezet!
Zo zou ik ook zijn twijfel twijfelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kan zo moeilijk beslissingen nemen, wat en dombo zeg ga door muts
gelukkig maar anders staat ze er morgen nogquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Smerigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Wel vermakelijk ja, zeker met de COS erbijquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sorry hoor maar ik vind het heel leuk !
ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sorry hoor maar ik vind het heel leuk !
🤣🤣 nooit..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
En Bart pakt de coins natuurlijk...pfff...
weet het wel zekerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, gaat die stresskip nog wel spijt van krijgen hoop ik
Hoop dat de halve jackpot is🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:49 schreef Ireth het volgende:
Bart gaat niet bellen en pakt geen coins...
ik verwacht hem wel.. met geldquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zou er toch geen optie zijn met "verlaat mijn huis"?
zou een heel zieke twist zijn, maar er zouden er 2 uitmoeten deze week....
Natuurlijk zit dat er niet in. De twists zijn niet sterk dit jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Of de helequote:
ja zeker wetenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zo zou ik ook zijn twijfel twijfel
1 nu en 1 zaterdag mssquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Die hoopt dat degene met de meeste coins straks als winnaar uit de bus komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
zou bart gegaan zijn voor die Lot eigenlijk heeftquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Jolien nomineert Bart niet, heeft ze heel het seizoen gezegd dat ze Bart graag heeft...ook tegen de rode kamer (die nooit geluisterd heeft en dus alsnog in shock gaat zijn)quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:49 schreef -river- het volgende:
Oke', die twee meiden dus in de finale. Jason en Bart weer op de bank, jeetje wat onverwacht zeg.
Dacht net hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:39 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Had nu wel verwacht dat ze voor het finaleticket zou gaan, zou ik ook doen
Ik was al aan het schreeuwen naar het scherm "Neem gewoon dat ticket zonder twijfelen domme kip" maar die twijfelface zal wel gewoon fake geweest zijn
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
Verbaast me wel dat we alles mogen volgen, en geen SL.
ik hoop dat er nog een ticket tot de finale week in zit voor Jasonquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:52 schreef Ireth het volgende:
So far bekend:
1 = "je hebt een belangrijke rol bij de nominaties" (jolien)
2 =
3 = "ticket tot de finale week" (lot)
4 = "25 coins"
5 =
6 = "Bellen met het thuisfront"
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]je roept het over ons af als we zometeen SL krijgen
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik voel een woede aanvalletje komen (jason)
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik voel een woede aanvalletje komen (jason)
Ik ga stukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:59 schreef Fikkert2 het volgende:
Hahaha, straks moet bart verplicht met thuis bellen
Als hij maar blijft!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:59 schreef Fikkert2 het volgende:
die wilt toch niets pakken principe hequote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:59 schreef Fikkert2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |