Heerlijk lijkt me dat , vooral die 3 hello fresh dagen, voor mij te duur, maar lijkt me zalig om geen boodschapen te hoeven doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
Jolien eet 1 maal bij de ouders, 1 maal bij de schoonouders, eet nog 3 hellofresh thuis, en gaat 2 x week uit eten.
Jolien werkt vies veel, naar de winkel gaan is tijdverspilling.
Hier gooit ze een pan water over zich heen, en hangen haar kledingstukken allemaal over de rand van de deurquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Kan zeker! Maar ze gebruikt ook geen water bij de wasbak, kattenrassen gezicht ea.
Een pan zie ik, maar geen waterquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier gooit ze een pan water over zich heen, en hangen haar kledingstukken allemaal over de rand van de deur
[ link | afbeelding ]
echt ongelofelijk vandaar dat ze hier niets kanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
Jolien eet 1 maal bij de ouders, 1 maal bij de schoonouders, eet nog 3 hellofresh thuis, en gaat 2 x week uit eten.
Je kan toch gewoon je boodschappen thuis laten bezorgen? Doen wij ook altijd. Met Hello-Fresh moet je alsnog zelf koken net als dat je boodschappen laat komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat , vooral die 3 hello fresh dagen, voor mij te duur, maar lijkt me zalig om geen boodschapen te hoeven doen.
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef Jockari het volgende:
Het leek alsof Lindsey een vaatwastablet uit de kast nam en inslikte.
ja maar ze moet overdag toch ook eten en de dieren ook, ja zal ze ook wel laten bezorgen en drinken enzo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat , vooral die 3 hello fresh dagen, voor mij te duur, maar lijkt me zalig om geen boodschapen te hoeven doen.
Ze is weer gewassenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef Jockari het volgende:
Dus tóch watergebruik!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier gooit ze een pan water over zich heen, en hangen haar kledingstukken allemaal over de rand van de deur
[ link | afbeelding ]
Mijn dochter idem dito. Groot gelijk ook. 2 goede inkomens. Altijd laat thuis en nog activiteiten naast hun baan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
Prinsesje nooit genoeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt ongelofelijk vandaar dat ze hier niets kan
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef Jockari het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Merci!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dan moet ze alsnog zelf nadenken wat te eten en nu doet Hello Fresh dit voor haar.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:24 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je boodschappen thuis laten bezorgen? Doen wij ook altijd. Met Hello-Fresh moet je alsnog zelf koken net als dat je boodschappen laat komen.
Dat slinkt als de pest als je dat ff te lang laat doorkoken (wat Danny vast laat gebeuren).quote:
Ja ik ook vroeger sneed ik het wel zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik koop dat voorgewassen en gesneden 🙈
Ja als je zelf niet meer kunt nadenken oké.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan moet ze alsnog zelf nadenken wat te eten en doet doet Hello Fresh dit voor haar.
Hup Jasonquote:
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Flinke klap op Danny zijn pink geweest zijn nagel ziet er goed zwart uit. Is dat met houthakken gebeurt?
Ja daar blijft dan idd weinig van overquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat slinkt als de pest als je dat ff te lang laat doorkoken (wat Danny vast laat gebeuren).
"Beste bewoners, het FINALE SR spel gaat beginnen..... 3...2....1"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan mag Lott zich wel gaan aankleden
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Flinke klap op Danny zijn pink geweest zijn nagel ziet er goed zwart uit. Is dat met houthakken gebeurt?
Links en rechts zelfs.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gaat toch rauw door een stamppot heen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat slinkt als de pest als je dat ff te lang laat doorkoken (wat Danny vast laat gebeuren).
Lekker rauw door de aardappels stampen, denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar blijft dan idd weinig van over
Ik tegenwoordig ook.. grappige is dat het vaak nog goedkoper is ook..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik koop dat voorgewassen en gesneden 🙈
Ik kook hetquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat toch rauw door een stamppot heen?
Ja veel lekkerder als dat snotterige doorgekookte.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Om en om en Charlotte mag beginnen dus of zo?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Beste bewoners, het FINALE SR spel gaat beginnen..... 3...2....1"
"De bewoner die als eerste een badjas aan heeft, heeft gewonnen"
Charlotte![]()
![]()
Ik doe dat wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
precies, we zien niet alles, je zegt het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |