De speculaties zijn dit jaar wel over the topquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft gister ook al zijn BBQ maaltijd gehad voor deze week![]()
[ twitter ]
Nee de tijden van SR telden ook al zo oneerlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hadden lootjes getrokken toch of was dat voor iets anders
Dat was voor iets anders dacht ik. Dit ging over wie het snelst een spel had voltooid. Maar de spellen zijn niet te vergelijken met elkaar..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bart hem pakt en houdt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Jolien pakt die PoN, ik sweer je... die gekke meid....
Lootjes was voor laatste opdracht gisteren, die had Lindsey waarmee Lindsey op 2 punten kon komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
Lotje kan dus niet meer genomineerd worden........ gouden ticket![]()
hadden we niet zien aankomen he
Nee totaal geen spel. Alleen een keuze moment zoals vroeger bij de Willem Ruys show, pak je het of niet....quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Is toch ook geen spelIemand het beste laten uitzoeken...wat is daar het spel onderdeel aan?
Als je een deur afslaat kan je niet meer terug, dus wel een beetje een gokspelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Is toch ook geen spelIemand het beste laten uitzoeken...wat is daar het spel onderdeel aan?
nee maar vint het daardoor ook wel weer leukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dit gaat werkelijk helemaal nergens over weer
Danny mag niet meedoen, heeft toch geen punt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik zag maar 5 stoelen in de game room....terwijl er 6 mensen zijn.
Zou achter deur 2 of 5 staan "Verlaat meteen mijn huis" ?
Voor de eerste niet nee, want die weet sowieso dat er iets heel goeds in gaat zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Nominatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn inderdaad nog 2 plausibele opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |