Of de helequote:
ja zeker wetenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zo zou ik ook zijn twijfel twijfel
1 nu en 1 zaterdag mssquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zou er toch geen optie zijn met "verlaat mijn huis"?
zou een heel zieke twist zijn, maar er zouden er 2 uitmoeten deze week....
Die hoopt dat degene met de meeste coins straks als winnaar uit de bus komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
En Bart pakt de coins natuurlijk...pfff...
zou bart gegaan zijn voor die Lot eigenlijk heeftquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
En Bart pakt de coins natuurlijk...pfff...
Jolien nomineert Bart niet, heeft ze heel het seizoen gezegd dat ze Bart graag heeft...ook tegen de rode kamer (die nooit geluisterd heeft en dus alsnog in shock gaat zijn)quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:49 schreef -river- het volgende:
Oke', die twee meiden dus in de finale. Jason en Bart weer op de bank, jeetje wat onverwacht zeg.
Dacht net hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:39 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Had nu wel verwacht dat ze voor het finaleticket zou gaan, zou ik ook doen
Ik was al aan het schreeuwen naar het scherm "Neem gewoon dat ticket zonder twijfelen domme kip" maar die twijfelface zal wel gewoon fake geweest zijn
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
Verbaast me wel dat we alles mogen volgen, en geen SL.
ik hoop dat er nog een ticket tot de finale week in zit voor Jasonquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:52 schreef Ireth het volgende:
So far bekend:
1 = "je hebt een belangrijke rol bij de nominaties" (jolien)
2 =
3 = "ticket tot de finale week" (lot)
4 = "25 coins"
5 =
6 = "Bellen met het thuisfront"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |