Ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
Munten en bellen kiest ie niet, die wijst ie af...
eigenlijk moet sv onafhankelijk van mening geschreven worden, dus schrijven zonder voorkeur, je smileysquote:
Hier ook stream 1.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Nu 2Nu 2
![]()
Fuck.mijn stream blijft hangen!!!
Hier ook grrrrmmmquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Nu 2Nu 2
![]()
Het mijne ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Nu 2Nu 2
![]()
Geen beeld.. hou ons op de hoogte!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef ledn81 het volgende:
spannend nu.. wat doet hij.. risico nemen of levert ie ze in
hij gaat bellenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef ledn81 het volgende:
spannend nu.. wat doet hij.. risico nemen of levert ie ze in
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij gaat bellen![]()
Ook de beste voor hem
Heb het al veranderdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
eigenlijk moet sv onafhankelijk van mening geschreven worden, dus schrijven zonder voorkeur, je smileys
Die had er geloof ik toch maar 1.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:22 schreef Ireth het volgende:
Lindsey pakt 25 munten, Danny moet al zijn munten inleveren
het is wat het is, ik zit ook vaak op mn handen in sv wil zo graag hahahaquote:
Is toch niet nodig?, als nummer 6 is geweest zijn ze klaarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef Kayro het volgende:
Zal er in de gameroom al een stoel zijn bijgezet...
of gebeurd daar zo ook nog iets???
ik denk dat nummer 6 krijgt te horen , je mag naar de woonkamer gaan, en de rest mag dan ook gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef Kayro het volgende:
Ik blijf erbij dat wij deze week eindelijk een belangrijke stem bij de nominaties krijgen. Jolien kan dan gewoon 1 iemand vrijstellen (wellicht haarzelf, dus dan zitten die 2 in de finaleweek).quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef -river- het volgende:
Zo benieuwd wat Jolien mag doen, als ze de PON krijgt mag ze dus ook naar de finale met Charlotte.
Die meidquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Danny zo trots is dat hij de halve finale bereikt heeft....die meid zat er maar de helft van de tijd bij....
Dat er opeens een stagiaire binnenkomt "Ja het was Leon ze eerste week, en hij dacht dat er maar 5 stoelen nodig waren. Hier is er nog eentje"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:23 schreef Kayro het volgende:
Kan ook prima. Maar het is nog geen donderdag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat wij deze week eindelijk een belangrijke stem bij de nominaties krijgen. Jolien kan dan gewoon 1 iemand vrijstellen (wellicht haarzelf, dus dan zitten die 2 in de finaleweek).
Heb ook om de 1 of andere reden het gevoel dat we gewoon met 5 de finaleweek ingaan, dat kan toch prima?
Vies meisjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
benieuwd of Lindsay haar handen wast na het toiletbezoek
Nee dus, knoopt al rennend naar buiten haar broek dichtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
benieuwd of Lindsay haar handen wast na het toiletbezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |