Hoop wel voor half 2 want dan moet ik naar mijn werkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
als ie hoort wat loje en lolien hebben wel ja.. haha
zit er klaar voor![]()
dus 2 wordt straks verlaat mijn huisquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaaa ik zie het zo gebeuren!
30.000 uit de pot had ook nog een mooie optie geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Twee interessante opties en de rest slaat nergens op. Echt heel slecht bedacht dit.
ja dit jaar hadden ze goeie spellen beter als voorheen maar hier hebben ze toch wel de plank mis geslagenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een waardeloos goedkoop spel en dat voor de grote finalespel van de secret room![]()
Ik mis de "je krijgt 10.000 als je nu het huis verlaat"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Twee interessante opties en de rest slaat nergens op. Echt heel slecht bedacht dit.
Daar is ook wel iets van.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason op eigen kracht de finale in!
hihi jaa zou zomaar kunnen.. alles wordt last minute gemanipuleerdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dus 2 wordt straks verlaat mijn huis
Druk bezig nu met nieuw script.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaaa ik zie het zo gebeuren!
ja die had ik wel erin verwacht... nog steeds raar..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis de "je krijgt 10.000 als je nu het huis verlaat"
Een 'Matt-je' dus...
Gouden knop uh uh.. febo nu voor vanmiddag/ vanavond nog een extra spelleke aan het bedenken!!!!🤪🤪quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die had ik wel erin verwacht... nog steeds raar..
zouden ze hem bij linds erin doen? die pakt dat.. denk ik
Aangezien de kijkers alle deurtjes hebben gezien lijkt het me niet dat ze nu de inhoud gaan wisselen... Zó dom zullen ze toch niet zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
🤞🤞quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij geen stoel voor Danny, die had toch geen punt in de ranking?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die 5 stoelen zijn dus nog niet duidelijk
Als de zesde in de secret room gaat, zullen ze wel gewoon mogen praten en weer het huis binnen mogen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die 5 stoelen zijn dus nog niet duidelijk
was toch al gezegd in het topic? als de 6de komt heeft iedereen gespeeld, dus die hoeft niet meer te zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij geen stoel voor Danny, die had toch geen punt in de ranking?
ik acht ze dit jaar tot alles in staat.........quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangezien de kijkers alle deurtjes hebben gezien lijkt het me niet dat ze nu de inhoud gaan wisselen... Zó dom zullen ze toch niet zijn
hij is echt de enige die elke seconde van de dag onthoud dat het een spel is !! hij speelt het spel echt . de rest vergeet vaak dat het een spel is. die brievenbus kijken is daar weer een voorbeeld vanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef ledn81 het volgende:
Checkt nog even de brievenbus of er een vrijstelling in zit
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
Lot pakt (hoe verrassend) een ticket voor de finale...
quote:
Vind dit spel wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:12 schreef ledn81 het volgende:
Vind het maar tegenvallen de SR![]()
Leek zo leuk aan het begin van het seizoen.
Maar gaat eigenlijk geheel in thema als een nachtkaars uit
hij is niet in beeld toch geweest ernaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |