Niet dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
benieuwd of Lindsay haar handen wast na het toiletbezoek
Niet echt gekozen, alles afgewezen dus deze bleef over.quote:
jaa had ik net ook, hoop dat ze het probleem gefixt hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen van de video.
Laad de pagina opnieuw om het probleem op te lossen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat er opeens een stagiaire binnenkomt "Ja het was Leon ze eerste week, en hij dacht dat er maar 5 stoelen nodig waren. Hier is er nog eentje"
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Zou Big Brother ook nog 5 minuten nemen om Danny dat hele spel uit te leggen?
Beter dat ie gewoon gelijk zegt: "Danny, ik kan wel dat hele spel uit gaan leggen, maar doe gewoon maar deurtje X open!"
Uit andere berichten was te lezen dat er maar 5 stoelen stonden.. en de suggestie gewekt dat onder 1 van de deurtjes een exit zat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is toch niet nodig?, als nummer 6 is geweest zijn ze klaar
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:30 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey heb een laserpuntje op dr shirt?
Mag Bart mikken vanuit de gameroom?![]()
[ afbeelding ]
En gepijpt natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:31 schreef Jockari het volgende:
Straks zal de sfeer opperbest zijn als Danny en Lindsey te weten komen dat de belgische meisjes zich een weg naar de finale hebben geneukt gewerkt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ze krijgt 25 coins kan ze lekker douchen haha
Joe.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Die gedachte maakt haar zo bang dat ze overweegt deur 2 te houdenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:33 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Die gedachte maakt haar zo bang dat ze overweegt deur 2 te houden
ik hoop lindsey en danny.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Jolien zal sowieso Bart (Belg) willen nomineren, voor de rest zal het haar ook weinig uitmaken..
Da's de enige die ze niet wil nominerenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Jolien zal sowieso Bart (Belg) willen nomineren, voor de rest zal het haar ook weinig uitmaken..
Zelf dacht ik jasonquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef TheLuckyman het volgende:
denk dat ze maar 1 naam mag kiezen ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik hoop lindsey en danny.
En dan Bart, want belg.
Dan lindsey en Danny
dan nog is het doei doei lindsey en dannyquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:36 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Da's de enige die ze niet wil nomineren
Zie haar eerder voor Jason, Lindsay en Danny gaan.....zou helemaal perfect zijn!
Elk weldenkend mens zou begrijpen dat Jolien en Charlotte voor deze dingen gingen.....maarja, weldenkendquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:37 schreef Hoylei het volgende:
Wel jammer dat we de reacties van allemaal niet zien als ze erachter komen wat Charlotte en Jolien hadden gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |