SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Misschien werkt ze met bijenkorven met zo een ding over haar hoofd en rook. Gewoon een misverstand.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vreselijk ik kan me echt totaal niet voorstellen dat dat bij de Bijenkorf werkt vraag me af of ze daar ook zo praat en eruit ziet met dat knotje.
Als het wel zo is is geen reclame voor de Bijenkorf
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:07 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Misschien werkt ze met bijenkorven met zo een ding over haar hoofd en rook. Gewoon een misverstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Wat een foute tt
Volgende TT gaat zijn :"Waar we Danny buiten sjotten "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Daar weet ik niks van??quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef duyvisoke het volgende:
toen bart binnenging in t huis kreeg ie een sleutel die ie goed moest bewaren,is daar al wat mee gedaan?
Ze stopt ze gauw weer onder de zwarte vuilniszak🙄quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
1e keer dat ik borsten zie bij lynds volgens mij is ze ook afgevallen
Stop het hoofd er ook maar inquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze stopt ze gauw weer onder de zwarte vuilniszak🙄
Die had Jason meegekregen naar de sleutelkamer in de eerste week.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef duyvisoke het volgende:
toen bart binnenging in t huis kreeg ie een sleutel die ie goed moest bewaren,is daar al wat mee gedaan?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Wat een foute tt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas dit keer niet, te laat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tijdsverschil, maar kun je nog Jomanda in Canada een voorspelling laten doen? Of al gedaan?
Geeft niets hoor. Dan afwachten,quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Halve finale week![]()
Danny en Lindsey zijn daarbij...
streamsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:51 schreef -river- het volgende:
We zitten er weer klaar voor! Kijken jullie ook de live via streams?
of een theetjequote:
ik hoop ali, maar of die ook echt gaat?quote:
Zie TTquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik hoop ali, maar of die ook echt gaat?
In de loodsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
In de loods legt Jolien de laatste hand aan haar kapsel Lindsay nog even met het pincet wat grijs verwijderen en Jason staat buiten
Oude gordijnen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Ireth het volgende:
Tatyana heeft geshopt bij de kringloop???
Ja of zo'n muffig kleed waarvan je eigenlijk niet weet of ie op de grond of op de eettafel lag bij oma thuis...quote:
Ik heb al voor Jason en Bart gestemd. Van mij mag Ali "aufsaltzen"quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Wil niet als een gebroken plaat klinken maar ze zetten Jason serieus in een slecht daglicht.
🤮🤮🤮quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Asjeblieft even geen Danny in beeld
Gezien vorige week gaat Ali.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vind het deze week voor het eerst spannend
😤quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik moet eerst met hem praten Charlotte weer
Ze willen dat nono charlotte wint. Daarom danny erin. Die kon ff een proef winnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vind het deze week voor het eerst spannend
Wel goeiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt ik kan die aandachtstrekker van Charlotte naast die engnek Danny ook niet meer zien
Daarom kijk ik amper nog streams.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt ik kan die aandachtstrekker van Charlotte naast die engnek Danny ook niet meer zien
Ik ook, dan is het wel klaar voor mij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben zo bang dat Danny in de finale komt….
wat heb ik gemist?quote:
Over Jason dat hij moeilijk doet als er iets gegund moet worden maar vervolgens zelf het kistje paktquote:
Ali gaat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:23 schreef Kinga het volgende:
No way dat ze die dombo laten gaan. Bart zal helaas moeten gaan.
Neequote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:25 schreef Willewa het volgende:
Shit, te laat thuis. Nu pas ingeschakeld. Geen dubbele exit vanavond???
Inderdaad, waarom niet hun aandacht naar de 3 genomineerden ? Da's toch associaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:25 schreef -river- het volgende:
Waarom moeten die wijven zo schreeuwen?
Nou echt hé... en we zitten zeker nog een week met die viswijven...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:26 schreef MacDeMarco het volgende:
het gesprek van ali en bart valt niet te volgen door dat gekrijs van de dames
Vraag ik me al vanaf dag 1 afquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:25 schreef -river- het volgende:
Waarom moeten die wijven zo schreeuwen?
Nou zekerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:25 schreef Kayro het volgende:
Pauze vulling zwaar irritant die 'dames'
😮💨😮💨
Tatyana is kringloop/quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Ireth het volgende:
Tatyana heeft geshopt bij de kringloop???
👆 dit dus!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:27 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet hun aandacht naar de 3 genomineerden ? Da's toch associaal.
Dus dat iddquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:28 schreef Kayro het volgende:
Laatste half uur voor 1 van de gebomineerde gaat.. totaal geen empathie van die wijzen. Totaal geen saamhorigheid
Dit stukje zegt genoeg
idem ditoquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb al voor Jason en Bart gestemd. Van mij mag Ali "aufsaltzen"
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:22 schreef PunkieePie het volgende:
Charlotte is voor mij deze week echt gedaald naar de laatste plek. Samen met Jolien
Iets wat best in de mode was 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:31 schreef lonneberga het volgende:
Kan helaas niet kijken,maar wat heeft Geraldine aan vanavond?
Geen BHquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:31 schreef lonneberga het volgende:
Kan helaas niet kijken,maar wat heeft Geraldine aan vanavond?
Hallo met Bart. Hallo Dannyquote:
Ow,zeker weer van stylist Bl.vinkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets wat best in de mode was 30 jaar geleden.
Is natuurlijk vooraf opgenomen, maar het klinkt zo lulligquote:
pekingeendquote:
Jij loopt echt zeker een minutes voor op mij!quote:
Mooi hè.. ik vind 't wel prettig 🤣🤣quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:38 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jij loopt echt zeker een minutes voor op mij!
Straks bij de uitslag dus even wachten met forum meelezen haha!
ze hebben ooit een verhaaltje gemaakt over een eendje, daar stond "lelijk" voorquote:
Zal even wachtenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:38 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jij loopt echt zeker een minutes voor op mij!
Straks bij de uitslag dus even wachten met forum meelezen haha!
met een -a cup is het ook niet echt nodigquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met een -a cup is het ook niet echt nodig
proestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met een -a cup is het ook niet echt nodig
Kun je nagaan met hoeveel ze gelogen heeft deze week met een stalen gezicht😖quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:41 schreef PunkieePie het volgende:
Huhhh ik dacht dat het wel heel duidelijk was dat Charlotte een Secret Mission had?!
Misschien meerdere Secret Missionsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Willewa het volgende:
Waarom Charlotte in de DBK laten gokken als ze zelf de secret mission had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er ook iemand anders een secret mission zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Willewa het volgende:
Waarom Charlotte in de DBK laten gokken als ze zelf de secret mission had
Kun je nagaan met hoeveel ze gelogen heeft deze week met een stalen gezicht😖quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:41 schreef PunkieePie het volgende:
Huhhh ik dacht dat het wel heel duidelijk was dat Charlotte een Secret Mission had?!
Bart!!!!!quote:
Charlotte haar overtuigd dat geen missie wasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
lolien wist dit toch al? van die zogenaamd topgeheime missie
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:46 schreef Hoylei het volgende:
Jason gaat er dus gewoon echt uit.
En Danny dan dus ook gewoon in de finale..
Niet te geloven dit.
Einde BB voor mij dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:46 schreef Hoylei het volgende:
Niet te geloven dit.
BB 2023 eindigt voor mij dan ook meteen met zijn vertrek.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:46 schreef Hoylei het volgende:
Niet te geloven dit.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte haar overtuigd dat geen missie was
Nou doei.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:48 schreef marky het volgende:
[..]
BB 2023 eindigt voor mij dan ook meteen met zijn vertrek.
Charlotte heeft er toch de gehele week een lul verhaal overheen gegooid en ze zweerde op haar vader!!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
lolien wist dit toch al? van die zogenaamd topgeheime missie
Dat was vorig jaar zeker niet zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
En alles draait weer om Charlotte. Geen aandacht voor Ali en Jason. Of Bart die niet weg hoeft.
Dat dacht hij helemaal niet. Hij is er altijd realistisch over geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou doei.Het ventje dacht dat hij er al was...
Gezworen op haar papa!! Echt waar 🤮quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte haar overtuigd dat geen missie was
Was vorige week ook na 1e save, toen vertelde Bart over zijn secret mission en dacht ik ook huh, maakt niemand zich druk om wie gesaved is en wie nu moet gaan? 😅quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
En alles draait weer om Charlotte. Geen aandacht voor Ali en Jason. Of Bart die niet weg hoeft.
Charlotte is een verhaal apart met haar connecties binnen de Febo...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Verschrikkelijk die charlotte nu.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Dat dus⬆️quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Ja heb net nog 2 keer gestemd op Jason. België en Nederlandquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef Kinga het volgende:
Kunnen jullie stemmen? ik niet...is ook al vreemd
Gaat er dus echt een Belg winnen dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
jason naar huis![]()
![]()
daar mooi verder tot bezinning komen, analyseren en zo voorts
Precies!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:53 schreef PunkieePie het volgende:
Ze verteld het ook verkeerd.
Bestelling was goed doorgekomen alleen niet dat het bijhet Big Brother huis geleverd moest worden..
Bartquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat er dus echt een Belg winnen dit seizoen.
werd wel eens tijd ook zeker?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
mag ook wel een keertjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
[..]
naar wens van de febo geshuffeldquote:
Neequote:
ja mensen zijn benieuwd naar SM toen ook en ja nu weer ze vragen er zelf naar dus valt niemand ietsn te verwijtenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was vorige week ook na 1e save, toen vertelde Bart over zijn secret mission en dacht ik ook huh, maakt niemand zich druk om wie gesaved is en wie nu moet gaan? 😅
Beste neusquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:55 schreef Ireth het volgende:
Ow... das een best profiel van opzij bij Liesbeth..
Dat dacht ik ook ! 🙈quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:55 schreef Ireth het volgende:
Ow... das een best profiel van opzij bij Liesbeth..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die gaat zeker op de bank komen samen met Danny en Lindseyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:58 schreef Stargazing het volgende:
Volgende week Charlotte eruit alsjeblieft thanks
Gezondheid.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:59 schreef spapaars het volgende:
Hoşçakal ve bir daha asla görüşmek üzere
zelfquote:
Dan vliegt ze.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die gaat zeker op de bank komen samen met Danny en Lindsey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |