Dat is het risico van het vakquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:23 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen!
Je zal maar voor de 5e keer je koffer weer moeten inpakken 😉
Aan de ene kant denken velen dat alles gemanipuleerd worden en aan de andere kant gaan ze stemmen verzamelen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:14 schreef -river- het volgende:
Ik begreep dat veel Jason fans flink bezig zijn geweest en ook e-sport doet zijn best om stemmen te verzamelen dus heb er een beetje vertrouwen in dat of Bart of Ali vanavond naar huis moet.
Ik denk dat de Jason fans dan of afhaken bij het programma en fans voor hem thuis worden of ze gaan voor Bart.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant denken velen dat alles gemanipuleerd worden en aan de andere kant gaan ze stemmen verzamelen.
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurd als Jason vanavond weg moet
Wie gaat dan de 'favoriet' worden
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat de Jason fans dan of afhaken bij het programma en fans voor hem thuis worden of ze gaan voor Bart.
Ik zit er denk wat anders in, heb helemaal niets met Jason. Vind hem echt niet leuk maar ook niet vervelend. .quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef happyme28 het volgende:
Voor het programma slaat het nergens op als Jason gaat aangezien Bart weinig ‘tv’ maakt en een vertrek van Ali de rode kamer op scherp zet en Charlotte een schuldgevoel heeft door wat zij heeft gedaan.
Bij een vertrek van Jason is de confrontatie weg want Bart doet alleen in de spellen mee en verder niets en de rode kamer voelt zich nog machtiger en heeft nog minder om over te praten. Daarnaast is het heel comfortabel voor Danny en Lindsey.
Dus mocht Jason gaan, denk ik dat er inderdaad niet gemanipuleerd is want waarom zou je de populairste Nederlander anders laten gaan….
Als hij wel gaat dan is dat wel de doodsteek van het programma maar dan lijkt het mij niet gemanipuleerd.
Nog makkelijker juist met manipuleren 😉quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:26 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Iedereen er op zetten de laatste weken ben je van een hoop gezeur af maar dat al wel niet kunnen ivm dat Nederland België gedoe.
Ja als je daar vanuit gaat valt er geen normaal programma meer te maken als de productie al corrupt is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nog makkelijker juist met manipuleren 😉
Ik zou voor het kijk plezier het liefst Bart zien gaan. Brengt niet veel op de streams, Jason’s vangnet weg en Ali kan nog voor (leed)vermaak zorgen.
Vertrek van Ali zal de meeste drama in het huis geven.
Mee eens, die ex-neukert verpest heel de sfeer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sinds de ex van blaasser er weer binnen is gelopen is het moraal naar nul gedaald. Voelen zich genaaid door BB doodsteek voor programma.
Als er inderdaad 2 gaan is Jason de sjaak. Ze sturen nooit de laatste 2 BE mannen weg. Moet er minstens 1 overblijven. Dus maar hopen op een enkele.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:14 schreef -river- het volgende:
Ik begreep dat veel Jason fans flink bezig zijn geweest en ook e-sport doet zijn best om stemmen te verzamelen dus heb er een beetje vertrouwen in dat of Bart of Ali vanavond naar huis moet.
ik denk bartquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant denken velen dat alles gemanipuleerd worden en aan de andere kant gaan ze stemmen verzamelen.
is ook geen groep meer,daarvoor welquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sinds de ex van blaasser er weer binnen is gelopen is het moraal naar nul gedaald. Voelen zich genaaid door BB doodsteek voor programma.
Dito, dan is bij mij de zin om te kijken compleet verdwenen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Jason eruit,dan is het voor mij klaar,dag BB,tot nooit meer ziens
Dan kijk ik niet meer. Boeit me verder ook geen moer meer dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat ik geen fan van iemand ben.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:26 schreef marky het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet meer.Boeit me verder ook geen moer meer dan.
Stond gister zelfs 'n stuk in het Noordhollands Dagbladquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Jason eruit,dan is het voor mij klaar,dag BB,tot nooit meer ziens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou haast denken dat die 2 broer en zus zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:23 schreef happyme28 het volgende:
Altijd zo overdreven vrolijk die Lindsey (en Danny doet lekker mee) als ze niet genomineerd is op zaterdag. Maar owee als ze er wel op staat![]()
Streams maar weer even uit.
Ik ook, maar nog liever dat Jason blijft.quote:
Mee eens kan je af en toe nog eens lachenquote:
Ze denken zeker dat er elke week een vliegtuig voor ze over vliegt met een sleep...quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stond gister zelfs 'n stuk in het Noordhollands Dagblad
Het gaat hem niet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Zit je al opgesloten met Danny, lot, lien en Lindsey, krijg je peter beense er ook nog bij... the horror..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
De toekomst traingsveld van ajax en nu zingt Peter Beense volgens mij
Muziek ze dachten net Wolter Kroes te horenquote:
Haha vind je vind het wel leuke muziek van hemquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit je al opgesloten met Danny, lot, lien en Lindsey, krijg je peter beense er ook nog bij... the horror..
Lijkt me stug die is pas geopereerdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Muziek ze dachten net Wolter Kroes te horen
Maar dat weten hun toch nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Lijkt me stug die is pas geopereerd
Peter beense alleen is nog wel te overleven, maar een Danny en Lindsey die dan enthousiast mee gaan zingen..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha vind je vind het wel leuke muziek van hem
Nee ok das waarquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Peter beense alleen is nog wel te overleven, maar een Danny en Lindsey die dan enthousiast mee gaan zingen..
en geen coins meer hebben dat is balen,zie die laatste die hij wil bewaren nog wel opgaan hahaquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een kindertuin
Ze roepen dat ze nu het feestje gehad hebben.
FEBO denkt mooi dat scheelt geld
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Als dit de hele dag zo blijft zal mijn hut gaan blinken...
Straks moet hij er uit heeft hij ze voor n iets bewaardquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en geen coins meer hebben dat is balen,zie die laatste die hij wil bewaren nog wel opgaan haha
Blauw of rood is net zo een drogreden als Belgisch of Nederlands,quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:40 schreef ben34567 het volgende:
Bart en Jason hebben het nadeel dat hun stemmen verdeeld worden terwijl alle rode kamer fans volop op Ali gaan. Ik verwacht een exit van Bart of Jason en Danny/Charlotte die zich oppermachtig voelenMaar het goede nieuws is dat de overblijver uit blauw een onklopbaar stemmenkanon wordt.
Nou, dat vind ik niet. Belgisch vs Nederlands heeft niets te maken met gedrag / karakter en hoe het programma gevormd is. Blauw en Rood is ontstaan en je voorkeur qua gedrag en karakter bepaald je stem. Daarbinnen natuurlijk ook nog specifiek op persoon maar Belgisch vs Nederlands geeft noodzaak tot manipulatie en dat stinkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:49 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Blauw of rood is net zo een drogreden als Belgisch of Nederlands,
ja hij wil erfenis hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks moet hij er uit heeft hij ze voor n iets bewaard
Ja ze heeft nu mercedes780quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:16 schreef Ireth het volgende:
Lot wil graageeen g-wagon (). Kost niet zoveel, maar 160.000 ofzo
Big Brother geeft ze geen feestje, dus nu hoopt ze een auto te krijgen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:16 schreef Ireth het volgende:
Lot wil graageeen g-wagon (). Kost niet zoveel, maar 160.000 ofzo
Waar ze zelf voor gewerkt heeft en gespaard.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Lott hoeft in ieder geval niet winnen ,geld genoeg blijkt
Misschien vanavondquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Big Brother geeft ze geen feestje, dus nu hoopt ze een auto te krijgen?
ze was Nanny bij bekende mensen dus ze zal echt wel goed verdiend hebben hoor, beetje jammer weer van de aannames die gemaakt worden hoe krijg je geruchten de wereld inquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als nanny zoveel geld verdiend op paar jaar tijd ? Het is bekend dat vrouwen die het willen maken in Hollywood vaak nog een 'bijberoep' hebben om een extraatje te verdienen.
Dat zal gerust maar gun het dan liever Jasonquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar ze zelf voor gewerkt heeft en gespaard.
Ali had tegen psycholoog gezegd doe de groeten aan B B al ik weg ben ,dat zat hij te vertellen tegen Lyndsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef czvt het volgende:
Waarom die verdomde "zendercheck's". Wat moet er verborgen blijven?
Doen @Joyce-43 !quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wilde er ook even heen rijden en roepen dat Jolien vals is haha
( maar toch maar bedacht)
geen idee misschien via via ons kent ons en eenmaal binnen jah dan is het niet moeilijk meer he, maar mensen die zulke dingen de wereld in helpen zijn jaloersquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En hoe heeft ze die job gekregen als gewone West-Vlaminge ondanks de moordende concurrentie ? Het zijn aannames maar ik ben zeker niet de enige die ze denkt.
Psycholoog waarschijnlijk zelf helemaal confused na die uitleg van Ali. Is nu zelf in therapie.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ali had tegen psycholoog gezegd doe de groeten aan B B al ik weg ben ,dat zat hij te vertellen tegen Lynds
Oh de prijs van bb. Ja dat gun ik hem ook meer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat zal gerust maar gun het dan liever Jason
Had hier liever eens een reactie gezien van iemand waar zij nanny geweest is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Charlotte is wel al op heel veel plaatsen geweest ook zag ik op haar instagram echt wel leuk om te zien, vind het wel altijd heel tof als ze dan op jonge leeftijd al allemaal doen, zal ook wel kost en inwoning wezen bij sommige waar ze nanny was.
Ik vind het gewoon boeiend hoe een gewoon West-Vlaams meisje het kan maken in de meest competitieve arbeidsmarkt van de wereld.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geen idee misschien via via ons kent ons en eenmaal binnen jah dan is het niet moeilijk meer he, maar mensen die zulke dingen de wereld in helpen zijn jaloers
Dus je wil suggereren dat ze haar lichaam verkocht. Heftig.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als nanny zoveel geld verdiend op paar jaar tijd ? Het is bekend dat vrouwen die het willen maken in Hollywood vaak nog een 'bijberoep' hebben om een extraatje te verdienen of de job te scoren.
had ze van de week ook al keer verteld aan iemandquote:
Suggereren niet maar ik hou alle opties open. Mag toch ? Ofwel was ze helemaal niet zo succesvol en overdrijft ze met haar verhalen; kan ook. Of ze had heel veel geluk met de juiste connecties; right place at the right time. Alles kan en ik ben gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus je wil suggereren dat ze haar lichaam verkocht. Heftig.
nou het lijkt mijn toch super gaaf als je zoiets meemaakt idd ik zou er ook wel vol van wezenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
Fijn al die details van Lotje over al haar ervaringen...
Ik ook. En de tweede plaats naar Bart.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh de prijs van bb. Ja dat gun ik hem ook meer.
Vind er wel wat van dat ze dit allemaal op de stream vertelt. Ik weet niet hoe lang je al luistert maar ze heeft over haar werkgever tot in detail privé gegevens vertelt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het lijkt mijn toch super gaaf als je zoiets meemaakt idd ik zou er ook wel vol van wezen
ja ik ook maar ja er zijn meer mensen die van die mazzel hebben en ook een deurtje hebben om binnen te komen en ja eenmaal binnen is verder niet moeilijk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon boeiend hoe een gewoon West-Vlaams meisje het kan maken in de meest competitieve arbeidsmarkt van de wereld.
Rijke Amerikanen betalen hun Nanny's echt flink!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Suggereren niet maar ik hou alle opties open. Mag toch ? Ofwel was ze helemaal niet zo succesvol en overdrijft ze met haar verhalen; kan ook. Of ze had heel veel geluk met de juiste connecties; right place at the right time. Alles kan en ik ben gewoon benieuwd.
ja dat vond ik ook vrij heftigquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus je wil suggereren dat ze haar lichaam verkocht. Heftig.
Dat wel maar hoe heeft zij het contract kunnen krijgen terwijl dit de meest competitieve markt ter wereld met honderduizenden meisjes die daar hetzelfde contract willen scoren ? Ik ben gewoon benieuwd hoe het haar gelukt is . Alle opties openhouden is niet hetzelfde als zeggen dat ik suggereer dat ze het op een bepaalde manier gedaan heeft. Misschien had ze inderdaad veel geluk; connecties met de juiste mensen of was ze heel goed in haar job. Wie weetquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:49 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Rijke Amerikanen betalen hun Nanny's echt flink!
Hoe meer ze betalen hoe beter zij zich voelen. Hele andere mentaliteit wat betreft geld daar joh! Ik geloof wel dat ze zoveel verdient heeft.
Ja al die privé informatie delen is wel een beetje te veel van het goedequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vind er wel wat van dat ze dit allemaal op de stream vertelt. Ik weet niet hoe lang je al luistert maar ze heeft over haar werkgever tot in detail privé gegevens vertelt.
En ik sta er denk ik wat anders in![]()
Heb niet zo veel met het pochen, de overdaad, iemand ophemelen omdat hij / zij geld heeft?
maar goed.. dat is mijn mening.. zal erover ophouden, kan er veel over tikken hahaha
Maar je zou er dus wel over kuchkuch pochen kuchkuchquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja al die privé informatie delen is wel een beetje te veel van het goede
Zou het dan anoniem vertellen
Ze heeft ook de bekendste tiktok-hond ontmoetquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:56 schreef Jockari het volgende:
Charlotte bluft wel overdreven veel over haar nanny-periode. Hoor ik Jason niet echt doen.
als je zoiets gaaf meemaakt dan is logisch toch dat je erover verteldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar je zou er dus wel over kuchkuch pochen kuchkuch
Samson ?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft ook de bekendste tiktok-hond ontmoet
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar je zou er dus wel over kuchkuch pochen kuchkuch
Eehhmm... daar zou ik dus juist fanatiek mijn mond over houdenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je zoiets gaaf meemaakt dan is logisch toch dat je erover verteld
stel ik zo rene froger ( hou et bijhuis) gezien hebben en ik mocht naar zijn huis gaan
zou ik ook zeker vertellen aan mensen
Ik denk niet dat A tier-celebrities het appreciëren dat in een openbaar programma privé-zaken worden doorverteld. Het is nu maar BB België/Nederland maar in de VS hebben daar al grote schadevergoedingen aan vastgehangen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je zoiets gaaf meemaakt dan is logisch toch dat je erover verteld
stel ik zo rene froger ( hou et bijhuis) gezien hebben en ik mocht naar zijn huis gaan
zou ik ook zeker vertellen aan mensen
jason is ook geen high end nanny geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:56 schreef Jockari het volgende:
Charlotte bluft wel overdreven veel over haar nanny-periode. Hoor ik Jason niet echt doen.
Volgens mij was haar vriendin daar al dus ze had een connectiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat wel maar hoe heeft zij het contract kunnen krijgen terwijl dit de meest competitieve markt ter wereld met honderduizenden meisjes die daar hetzelfde contract willen scoren ? Ik ben gewoon benieuwd hoe het haar gelukt is . Alle opties openhouden is niet hetzelfde als zeggen dat ik suggereer dat ze het op een bepaalde manier gedaan heeft. Misschien had ze inderdaad veel geluk; connecties met de juiste mensen of was ze heel goed in haar job. Wie weet
Enige echte bekende is die (vooral vet) plastisch chirug van netflix.. dr. Mquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had hier liever eens een reactie gezien van iemand waar zij nanny geweest is.
Zou hij wel kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jason is ook geen high end nanny geweest![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:02 schreef Ireth het volgende:
Volgens mijn puber is er geen "bekendste hond van tiktok"
Ja idem hieroquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... daar zou ik dus juist fanatiek mijn mond over houden![]()
Ik denk niet dat er een Amerikaanse celeb naar BB Nederland België kijkt haha en zowel zullen ze wel denken OMG What the fck is this shitquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had hier liever eens een reactie gezien van iemand waar zij nanny geweest is.
hier ook gevraagd maar werd een domme vraag gevondenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:02 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:21 schreef ledn81 het volgende:
Barbershop de eendekooi. Incl eend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... daar zou ik dus juist fanatiek mijn mond over houden![]()
ken er wel 1 van insta die hond kan communicerenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:02 schreef Ireth het volgende:
ja dat is dus die Bunny.. zag hem net met een heel communicatiebord..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken er wel 1 van insta die hond kan communiceren
Ik kreeg ook een rollende ogen blik toegeworpen (na eerst de vraag "heeft zeker weer met dat stomme programma te maken hé??"quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier ook gevraagd maar werd een domme vraag gevonden
🤣quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar wel een bekende e-sporter.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jason is ook geen high end nanny geweest![]()
Heb net hetzelfde gedaan..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Leuk dat ik op deze manier bij blijf
Nu hoef ik geen stream aan te zetten en mijn totaal NIET favoriet Danny te zien en te horen 💪
Jaaaa hier ook meteen : ach mama zit je weer dat bb te kijken en op het forumquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een rollende ogen blik toegeworpen (na eerst de vraag "heeft zeker weer met dat stomme programma te maken hé??")
Slim kindquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaaa hier ook meteen : ach mama zit je weer dat bb te kijken en op het forum
Ook zichzelf scheren kan Ali niet. Lijkt er eerder op dat hij het wel gemakkelijk vindt het aan anderen over te laten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook, kan die kleuterschool even niet verdragen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Leuk dat ik op deze manier bij blijf
Nu hoef ik geen stream aan te zetten en mijn totaal NIET favoriet Danny te zien en te horen 💪
Alsof die Amerikaanse realityshows zo geweldig zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Amerikaanse celeb naar BB Nederland België kijkt haha en zowel zullen ze wel denken OMG What the fck is this shit
Nu pas door ???quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heeft die Jolien een pokke stem eigenlijk
Als nanny naar buitenland is echt heel simpel... en ik denk dat ze dan geluk heeft gehad bij bekende mensen in te komen wonenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat wel maar hoe heeft zij het contract kunnen krijgen terwijl dit de meest competitieve markt ter wereld met honderduizenden meisjes die daar hetzelfde contract willen scoren ? Ik ben gewoon benieuwd hoe het haar gelukt is . Alle opties openhouden is niet hetzelfde als zeggen dat ik suggereer dat ze het op een bepaalde manier gedaan heeft. Misschien had ze inderdaad veel geluk; connecties met de juiste mensen of was ze heel goed in haar job. Wie weet
Ow hoef me niet schamen hier de tweeling die mij hetzelfde aankijken en of ik niets beters te doen heb🙄😖😖quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaaa hier ook meteen : ach mama zit je weer dat bb te kijken en op het forum
Dit ras hoor je dus niet te scheren!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is dus die Bunny.. zag hem net met een heel communicatiebord..
ieder knopje staat voor iets.. wandeling, bal etc..
nooit van het beestie gehoord
[ afbeelding ]
haha ik vraag me dat ook wel eens af of het hier hetzelfde gaat als bij anderenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:57 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ow hoef me niet schamen hier de tweeling die mij hetzelfde aankijken en of ik niets beters te doen heb🙄😖😖
Met een tweeling komt dat dubbel zo hard aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:57 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ow hoef me niet schamen hier de tweeling die mij hetzelfde aankijken en of ik niets beters te doen heb🙄😖😖
nee niet echt of ja misschien welquote:
nou het is echt ongelofelijk hoe hij die knoppen gebruikt hij begrijpt het ook echt ik volg hem al een tijdje,ze heeft nu een hond erbij en die is ze het ook aan het aan leren maar Bunny die vraagt gewoon zelf om naar buiten te gaan en zegt waar baasje is hij heeft echt heel veel knoppenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is dus die Bunny.. zag hem net met een heel communicatiebord..
ieder knopje staat voor iets.. wandeling, bal etc..
nooit van het beestie gehoord
[ afbeelding ]
ja hoor Hazes toch liever alleen hahaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach het meervoudig mee blèren met muziek is weer begonnen
Ze zijn aan het praten hoor alleen niet veel bijzonders, ze genieten van de zon.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:58 schreef jooba het volgende:
Doodse stilte op de streams nu. Niemand zegt iets. Bizar.
(toch niet)
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als nanny naar buitenland is echt heel simpel... en ik denk dat ze dan geluk heeft gehad bij bekende mensen in te komen wonen
Maar ik geloof maar 1/2 van der verhalen..
Zo had ze ook een opmerking over de klacht dat ze teveel engels praat, dat dat mensen zijn die geen engels kunnen..
Ik heb haar nl al een paar keer betrapt een woord niet te weten in het engels of , verkeerd engels te gebruiken
Iedere dag eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:59 schreef b_engeltje het volgende:
Wat heet charlotte een grote smoel vandaag
Dat gebeurd al jaren. Ze zetten het heel anders neer dan het in werkelijkheid isquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zit net de uitzendingen van afgelopen week terug te kijken en het valt me op dat er zo gemonteerd wordt dat het anders overkomt dan als je ook streams kijkt.
Als ik alleen de uitzendingen zou kijken zou ik niet zon weerstand tegen bepaalde mensen hebben, terwijl het veel genuanceerder ligt.
Dit wil zeggen dat ik vrees voor vanavond, ben echt bang dat Jason moet wijken...
Fillers en botox in de voeten charlotte !!! Zijn ze zo weg.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook op de badkamer weer blèren
Mijn voeten zijn wel echt gerimpeld aldus Charlotte
Ik ga er toch vanuit dat tante Annie tegenwoordig ook gewoon op de socials zit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zit net de uitzendingen van afgelopen week terug te kijken en het valt me op dat er zo gemonteerd wordt dat het anders overkomt dan als je ook streams kijkt.
Als ik alleen de uitzendingen zou kijken zou ik niet zon weerstand tegen bepaalde mensen hebben, terwijl het veel genuanceerder ligt.
Dit wil zeggen dat ik vrees voor vanavond, ben echt bang dat Jason moet wijken...
Ik ben fan af. Eerst niet mijn fan, daarna wel wegens helpend naar de groep, sinds Danny terug is gedraagt ze zich echt anders en voelt zich ongenaakbaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben geen fan van charlotte maar ze is wel altijd bezig eerst brood maken nu handdoeken vouwen
En dan een dubbele exit!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:00 schreef Jockari het volgende:
Als ik nu zou nomineren:
• Jolien
• Danny
• Lindsey
• en Charlotte als laatste, maar gaat natuurlijk niet omdat ik er maar drie mag nomineren.
Charlotte kan een heel kinderhuis, B&B of haar eigen gezin runnen, huishoudelijk en verzorgend ingesteld. Lekker met de kinderen in het kinderbadje, draaijolk doen. Op zijn Hollywoods.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben geen fan van charlotte maar ze is wel altijd bezig eerst brood maken nu handdoeken vouwen
Danny had nooit terug gehaald mogen worden, ik kijk sindsdien niet meer, waardeloos gewoonquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben fan af. Eerst niet mijn fan, daarna wel wegens helpend naar de groep, sinds Danny terug is gedraagt ze zich echt anders en voelt zich ongenaakbaar.
Volgens mij is het niet veel bijzonders qua komaf. Dat zag ik wel aan die broer bij de liveshows.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:11 schreef czvt het volgende:
De eend (straatrat) heeft het nog steeds niet begrepen. Plakt aan die verwijfde puber Danny alsof het een lieve lust is. Zij is een agressieve bewoner als je haar met iets negatiefs aanspreekt. Snurkt als een lui smerig varken met watervrees en houdt geen enkele rekening met anderen. Men durft haar hierover zelfs niet aanspreken. De aanstellerij van die mensen op die leeftijd is waanzinnig. Reflectie van opvoeding terwijl men maar steeds blijft beweren oprecht en zichzelf te zijn. BS. Marginalen zijn er in vergelijking niets tegen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:03 schreef ledn81 het volgende:
Was eerder vanmiddag, maar wel grappig![]()
[ twitter ]
Marginalen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:10 schreef Jockari het volgende:
Danny en Burhan even dansen
[ afbeelding ]
Danny danst niet die zwaait met zijn ballen........ spierballenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:10 schreef Jockari het volgende:
Danny en Burhan even dansen
[ afbeelding ]
Dan ga je naar de andere streamsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:19 schreef czvt het volgende:
De drie oenen voortdurend in beeld. Geweldig!
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Zeg Ali, zullen we samen pingpongen?
Ali: Vanavond.
Jason: Ja, vanavond kan het misschien niet meer.
O ja dan is het vervelend, welke hebben jullie?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeilijk als je maar 1 stream hebt zoals in belgie
Of Jason alles is nog open.quote:
Vind het knap van hem als 20 jarige Ali kan zelf echt niks die is 35quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:22 schreef happyme28 het volgende:
Jason leert nog even zijn blouse strijken. Geen Michelangelo meer die het voor hem doet. Bart legt het even uit.
Danny Willen jullie eigenlijk kinderen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:18 schreef czvt het volgende:
Wat zit die eend in de badkamer te doen? Oh ja, Danny is daar.
Ze moeten wat verzinnen, het wordt steeds leger daar. Geen doorkomen aan. Eigenlijk moeten ze de finale week in gaan met minimaal 5/6 personen dan is het niet zo leeg en stil en dan gedurende de laatste week een extra live uitzending moment waarin er weer wat afvallen tot aan de echte finale waar ze in gaan met 3 bewoners.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:26 schreef czvt het volgende:
Een leuk nieuwe opdracht voor de bewoners. Tot aan de live-show van volgende week de hottub met 2 personen afwisselend bemannen. Kwestie van de verveling tegen te gaan.
Was er toevallig net mee bezig. Had al paar dingen verzameld vandaagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:18 schreef czvt het volgende:
Wat zit die eend in de badkamer te doen? Oh ja, Danny is daar.
💥💥quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Kom om jongens, nog een keer iets in The Wall wat ik kan kopen, gewoon iets lijps. (Vrijstelling en Finalekaart in 1.)
Jason sleutelkamer/secretroom..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Weet je wat ik heb zitten denken?
Lindsey: Nou?
Danny: Dat back in time, wat we nu aanvoelen wat er kan gebeuren, dat dit gelijk door gaat naar de volgende week?
Lindsey: Zeker weten.
Danny: Maar wat past er nou bij back in time?
🤪quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Big Brother: Jolien controleer je zender.
Jolien: Ja en ik heb bloed.
Charlotte: Waarvan dan?
Jolien: Van het scheren en ik heb het ook zo heet, komt dat van het douchen?
Charlotte: Ja, ik ken het jongske.
Dat is toch nooit 2 weken achter elkaar. Vanavond bekendmaking nieuwe thema.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Weet je wat ik heb zitten denken?
Lindsey: Nou?
Danny: Dat back in time, wat we nu aanvoelen wat er kan gebeuren, dat dit gelijk door gaat naar de volgende week?
Lindsey: Zeker weten.
Danny: Maar wat past er nou bij back in time?
Viel zwaar tegen, had meer uitgehaald kunnen worden. Vond het een beetje flauwtjes.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo heb ff een tukkie gedaan maar niks gemist 😂
Back in time week is geweest ……deze titel was goed geweest als ze fragmenten of audio te zien/horen kregen maar neeeeee
Dat had leuk geweest, onrust zaaien
Kijkend naar de vorige themaweken was deze week volledig volgens verwachting...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viel zwaar tegen, had meer uitgehaald kunnen worden. Vond het een beetje flauwtjes.
stream schakelde ook net pas over. was hem aan het opnemen maar FEBO deed streamwissel tussen S1 en S2 dus begin opnieuw. Mooi gesprekje wel tussen hen weer sowieso. Ook iets over Jolien haar wisselende kanten hoorde ik verderop.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Viel er net in, dus het begin niet gehoord.
Jason: dat denk ik, op basis dat je vorige week nog de populairste was.
Jason: Vond ons gesprek met Jolien gisteren ook wel leuk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
stream schakelde ook net pas over. was hem aan het opnemen maar FEBO deed streamwissel tussen S1 en S2 dus begin opnieuw. Mooi gesprekje wel tussen hen weer sowieso. Ook iets over Jolien haar wisselende kanten hoorde ik verderop.
Dit had ik eruit gehaald en op tweeter gepostquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason: Vond ons gesprek met Jolien gisteren ook wel leuk.
Bart: Ja dan heb je de volwassen Jolien.
Jason: Een wereld van verschil, want Jolien kan ook op andere momenten gieren en tieren.
Vond niet alle weken een aanfluiting. Gelukkig kiezen ze er wel voor om thema weken van voorgaande seizoen niet te herhalen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar de vorige themaweken was deze week volledig volgens verwachting...
Ook een aanfluiting
Ja vreselijk ik kan me echt totaal niet voorstellen dat dat bij de Bijenkorf werkt vraag me af of ze daar ook zo praat en eruit ziet met dat knotje.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:28 schreef yvondenise het volgende:
Ik versta echt niks van die Lindsey.. halve woorden,stotterend en die rotstem van dr.
Misschien als ze haar haren los heeft. Het schijnt dat ze ze daar niet los mag hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:26 schreef lonneberga het volgende:
Wat is het toch een onelegant type die Lindsey,totaal niets vrouwelijks aan
Waarom zou dat niet mogenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien als ze haar haren los heeft. Het schijnt dat ze ze daar niet los mag hebben
Mijn gevoel zegt dat ze met 5.de laatste week ingaanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten wat verzinnen, het wordt steeds leger daar. Geen doorkomen aan. Eigenlijk moeten ze de finale week in gaan met minimaal 5/6 personen dan is het niet zo leeg en stil en dan gedurende de laatste week een extra live uitzending moment waarin er weer wat afvallen tot aan de echte finale waar ze in gaan met 3 bewoners.
Dat stond van de week hier, geen idee.quote:
Het enige ze niet mogen is een drastische haar coupe wijziging (ineens krullen of van lang naar kort haar)of totaal andere haarkleur..quote:
🤣🤣quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:43 schreef Jockari het volgende:
Rapunzel aan het vechten met de reuze dildo.
[ afbeelding ]
Als dat de regel is, valt Jolien er toch buiten. Ziet er smorgens en savonds totaal anders uit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Het enige ze niet mogen is een drastische haar coupe wijziging (ineens krullen of van lang naar kort haar)of totaal andere haarkleur..
Ze moeten vanaf aanvang programma eruit zien zoals ze door de selectie zijn gekomen.. dit ivm samenstelling totaal plaatje
Jason mocht kennelijk wel zijn haar afscheren?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Het enige ze niet mogen is een drastische haar coupe wijziging (ineens krullen of van lang naar kort haar)of totaal andere haarkleur..
Ze moeten vanaf aanvang programma eruit zien zoals ze door de selectie zijn gekomen.. dit ivm samenstelling totaal plaatje
Jason mocht wel zijn haren en snor er af. Of was het een verzoek?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤣🤣quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:43 schreef Jockari het volgende:
Rapunzel aan het vechten met de reuze dildo.
[ afbeelding ]
Dit bedacht ik me ook tijdens het typen.. 🤣🤣 zal volgend seizoen ook op make-up en fillers/botox behandelingen wel een extra clausule komen🤐🙄🤣quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dat de regel is, valt Jolien er toch buiten. Ziet er smorgens en savonds totaal anders uit.
ZOveel moeite voor nog geen 10 min in beeld vanavondquote:
Geen idee.. de wijziging is niet zo heel drastischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason mocht wel zijn haren en snor er af. Of was het een verzoek?
Geen volgend seizoen denk ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤣🤣
[..]
Dit bedacht ik me ook tijdens het typen.. 🤣🤣 zal volgend seizoen ook op make-up en fillers/botox behandelingen wel een extra clausule komen🤐🙄🤣
Mooi hè🤗quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Ik hoop zo dat Mies voor ons bezig is, "het maakt niet uit op wie je stemt, maar stem op Bart of Jason."
En volgende week op de bank vol snavelverf.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel moeite voor nog geen 10 min in beeld vanavond
Eerlijke jongen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Ik hoop zo dat Mies voor ons bezig is, "het maakt niet uit op wie je stemt, maar stem op Bart of Jason."
En rinardo komt deze poll een beetje overeen met de poll van Salar?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:53 schreef rinardo het volgende:
De laatste x de poll vandaag @:Tuinfluitert
Aha ok thnxquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |