SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Misschien werkt ze met bijenkorven met zo een ding over haar hoofd en rook. Gewoon een misverstand.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vreselijk ik kan me echt totaal niet voorstellen dat dat bij de Bijenkorf werkt vraag me af of ze daar ook zo praat en eruit ziet met dat knotje.
Als het wel zo is is geen reclame voor de Bijenkorf
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:07 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Misschien werkt ze met bijenkorven met zo een ding over haar hoofd en rook. Gewoon een misverstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Wat een foute tt
Volgende TT gaat zijn :"Waar we Danny buiten sjotten "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Daar weet ik niks van??quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef duyvisoke het volgende:
toen bart binnenging in t huis kreeg ie een sleutel die ie goed moest bewaren,is daar al wat mee gedaan?
Ze stopt ze gauw weer onder de zwarte vuilniszak🙄quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
1e keer dat ik borsten zie bij lynds volgens mij is ze ook afgevallen
Stop het hoofd er ook maar inquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze stopt ze gauw weer onder de zwarte vuilniszak🙄
Die had Jason meegekregen naar de sleutelkamer in de eerste week.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef duyvisoke het volgende:
toen bart binnenging in t huis kreeg ie een sleutel die ie goed moest bewaren,is daar al wat mee gedaan?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Wat een foute tt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas dit keer niet, te laat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tijdsverschil, maar kun je nog Jomanda in Canada een voorspelling laten doen? Of al gedaan?
Geeft niets hoor. Dan afwachten,quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Halve finale week![]()
Danny en Lindsey zijn daarbij...
streamsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:51 schreef -river- het volgende:
We zitten er weer klaar voor! Kijken jullie ook de live via streams?
of een theetjequote:
ik hoop ali, maar of die ook echt gaat?quote:
Zie TTquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik hoop ali, maar of die ook echt gaat?
In de loodsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
In de loods legt Jolien de laatste hand aan haar kapsel Lindsay nog even met het pincet wat grijs verwijderen en Jason staat buiten
Oude gordijnen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Ireth het volgende:
Tatyana heeft geshopt bij de kringloop???
Ja of zo'n muffig kleed waarvan je eigenlijk niet weet of ie op de grond of op de eettafel lag bij oma thuis...quote:
Ik heb al voor Jason en Bart gestemd. Van mij mag Ali "aufsaltzen"quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Wil niet als een gebroken plaat klinken maar ze zetten Jason serieus in een slecht daglicht.
🤮🤮🤮quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Asjeblieft even geen Danny in beeld
Gezien vorige week gaat Ali.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vind het deze week voor het eerst spannend
😤quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik moet eerst met hem praten Charlotte weer
Ze willen dat nono charlotte wint. Daarom danny erin. Die kon ff een proef winnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vind het deze week voor het eerst spannend
Wel goeiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt ik kan die aandachtstrekker van Charlotte naast die engnek Danny ook niet meer zien
Daarom kijk ik amper nog streams.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt ik kan die aandachtstrekker van Charlotte naast die engnek Danny ook niet meer zien
Ik ook, dan is het wel klaar voor mij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben zo bang dat Danny in de finale komt….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |