Hij schijnt uit een bepaald deel van Rotterdam te komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat die Z op, steun aan Rusland??
Yesquote:
Uhh, oke.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:53 schreef Pistolero het volgende:
Genot.
Alleen heb je er eigenlijk amper wat aan omdat het slechts een jaartje is. Hooguit wat extra miljoenen deze zomer, want ondanks de verlenging is hij wel weg lijkt me.
tienmiljoenmiljardquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat deze contractverlening niets anders is dan zijn transferwaarde flink op te schroeven
Zal mij niets verbazen als hij aan het eind van dit seizoen vertrokken is
quote:Bijtekenen goed voor mij en de club'
16.41,
Vandaag
Lutsharel Geertruida is nog niet klaar bij Feyenoord. Het is voor de 22-jarige verdediger reden om zijn contract bij de club van zijn hart met een jaar te verlengen.
Geertruida en Feyenoord maakten dat nieuws zaterdagmiddag bekend voorafgaand aan de laatste training richting De Klassieker van komende zondag. De zelfopgeleide speler zal binnenkort zijn handtekening zetten onder een nieuw contract tot medio 2025. Zijn huidige verbintenis loopt volgend jaar af. Dat daar nu een jaar bij komt, betekent dat de Rotterdammers een van hun belangrijkste spelers komende zomer nog niet hóéven te verkopen.
Dat vindt ook Geertruida belangrijk. 'Iedereen weet dat Feyenoord mijn club is', zegt de Rotterdammer op de clubwebsite. 'Bijtekenen is niet alleen goed voor mij, maar ook voor Feyenoord. Ik voel dat ik hier nog niet klaar ben, niet in de laatste plaats omdat het een grote wens van me is om met Feyenoord grote successen te boeken. Vorig seizoen was al bijzonder met de finale van de Conference League en dit jaar gaat het nog beter – ook met mij als voetballer.'
Geertruida is dit seizoen een vaste waarde achterin bij Feyenoord. De ploeg van trainer Arne Slot is koploper in de Eredivisie en staat en in de kwartfinale van de Europa League en de halve finale van het KNVB-bekertoernooi, waarin Ajax de tegenstander is. 'Ik ben ervan overtuigd dat er voor de club en voor mij nog mooie dingen in het verschiet liggen', zegt Geertruida, die in het seizoen 2017/18 net aan het grote werk kwam ruiken toen Feyenoord de KNVB-beker won.
Oranje
Bijna vijf jaar later is Geertruida uitgegroeid tot dragende speler en is hij voor het eerst opgeroepen voor het Nederlands elftal, dat volgende week aan de EK-kwalificatiereeks begint met wedstrijden tegen Frankrijk en Gibraltar. 'Het feit dat ik nu bij de selectie zit van het Nederlands elftal is voor mij een extra bevestiging dat ik op de goede weg ben. Het maakt me ongelofelijk trots dat ik als jongen van Rotterdam-Zuid geselecteerd ben voor het grote Oranje.'
Bekijk ook:
prima toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat deze contractverlening niets anders is dan zijn transferwaarde flink op te schroeven
Zal mij niets verbazen als hij aan het eind van dit seizoen vertrokken is
Denk rechtsback, je moet toch wat tegen de beste linkerkant van heel de wereld.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben benieuwd waar hij morgen start
352 met geert-trauner-hancko
even oefenen tegen de bolle versie van mbappequote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk rechtsback, je moet toch wat tegen de beste linkerkant van heel de wereld.
Zou me niet verbazen als hij heeft verlengd onder de voorwaarde dat er een gelimiteerde transfersom in zijn contract wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:43 schreef hhh38 het volgende:
JAAAA GeertGod
Zal vooral voor z'n transfersom zijn inderdaad
Ik ben nu alleen nog tevreden met meer dan 25 miljoenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij heeft verlengd onder de voorwaarde dat er een gelimiteerde transfersom in zijn contract wordt opgenomen.
Pak er volgende keer gelijk even een Tweet uit 2009 bij 😂quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Feyenoord eindelijk het lek hebben gevonden? @:zka
Überhaupt de flanken, Wijndal is verdedigend ook niks. Misschien zelfs met Pedersen beginnen om ze daar terug te dringen. Hoewel Geertgod veel slimmer is qua momenten kiezen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet en gaat morgen denk ik voornamelijk de kant van Rensch opzoeken. Daar liggen de kansen. Hopelijk is Idrissi morgen een beetje in vorm.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:39 schreef ZKA het volgende:
[..]
Pak er volgende keer gelijk even een Tweet uit 2009 bij 😂
"Het archief in duiken" roept die op Twitter. Alsof men niet kan onthouden wat die 5 dagen geleden twitterde.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]manmanmanman…. Geef dan toch gewoon eens toe dat je fout zat. Wat zet jij jezelf voor lul zeg
Hoop doet levenquote:Op zondag 19 maart 2023 01:42 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme man, strakkies Johnny terugtrappen naar de gedeelde 4e plek en de CL meloenen zeker stellen
quote:Op zondag 19 maart 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De klassieker is al heel lang helemaal niet spannend.
Hij heeft een punt. Voor het laatst in die badkuip gewonnen in 2005. Het spel in de klassieker is al jaren niet om aan te zien en die wedstrijden zijn bijna een garantie voor 3 punten voor ajax.quote:
In de maling genomen door de mongolische broer van Fer (lol)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Feyenoord eindelijk het lek hebben gevonden? @:zka
Er zijn een hoop spannende Klassiekers geweest, ook in de Arena. Ik kan me nog een kopbal op de lat herinneren van Sini in de laatste minuut...quote:Op zondag 19 maart 2023 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Voor het laatst in die badkuip gewonnen in 2005. Het spel in de klassieker is al jaren niet om aan te zien en die wedstrijden zijn bijna een garantie voor 3 punten voor ajax.
We gaan het zien vandaag.
Moet wel zeggen dat ik dit jaar echt het idee heb dat het als team een stuk beter in elkaar zit dan Ajax. Ook individueel ontloopt het elkaar niet zoveel. In het verleden was Ajax kwa selectie toch altijd een stuk sterker.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Voor het laatst in die badkuip gewonnen in 2005. Het spel in de klassieker is al jaren niet om aan te zien en die wedstrijden zijn bijna een garantie voor 3 punten voor ajax.
De edities van de laatste 2 seizoenen was Feyenoord zeker niet minder nee. Je koopt er alleen bar weinig voor als je weer zonder punten naar huis moet.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop spannende Klassiekers geweest, ook in de Arena. Ik kan me nog een kopbal op de lat herinneren van Sini in de laatste minuut...
Dat gevoel is er wel vaker geweest. Toch weten we letterlijk 9 van de 10 keer niet te winnen daar, of thuis.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dit jaar echt het idee heb dat het als team een stuk beter in elkaar zit dan Ajax. Ook individueel ontloopt het elkaar niet zoveel. In het verleden was Ajax kwa selectie toch altijd een stuk sterker.
Daarom ben ik vaak niet zenuwachtig voor dit soort wedstrijden want we kunnen het wel een beetje voorspellen.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gevoel is er wel vaker geweest. Toch weten we letterlijk 9 van de 10 keer niet te winnen daar, of thuis.
Eens en eens.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak niet zenuwachtig voor dit soort wedstrijden want we kunnen het wel een beetje voorspellen.![]()
Jammer dat de uitslag vandaag zoveel consequenties heeft.
dat is toch juist de bedoeling?quote:Op zondag 19 maart 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak niet zenuwachtig voor dit soort wedstrijden want we kunnen het wel een beetje voorspellen.![]()
Jammer dat de uitslag vandaag zoveel consequenties heeft.
Zorg jij dat de wind de goeie kant op staat?quote:
Dat je als team wellicht beter voelde wel. Maar niet dat je individueel mee kon met Ajax. Alleen de laatste 5 jaar zie ik al dat we in de Klassieker speelden met basisspelers als Nelom, Nieuwkoop, Botthegin, vd Heijden, Fer, Boetius, van Beek, Martina, Bilal en Larsson.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gevoel is er wel vaker geweest. Toch weten we letterlijk 9 van de 10 keer niet te winnen daar, of thuis.
huhquote:Op zondag 19 maart 2023 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zorg jij dat de wind de goeie kant op staat?
Ja, je hebt nu voor het eerst sinds mensenheugenis een aantal spelers die je daar ook gewoon in de basis zou zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat je als team wellicht beter voelde wel. Maar niet dat je individueel mee kon met Ajax. Alleen de laatste 5 jaar zie ik al dat we in de Klassieker speelden met basisspelers als Nelom, Nieuwkoop, Botthegin, vd Heijden, Fer, van Beek, Martina, Bilal en Larsson.
Kudus en Bergwijn zouden er zeker in komen bij Feyenoord. Maar Tadic is geen betere spits dan Gimenez en Berghuis is tegenwoordig ook niet beter dan Szymanski. Geen idee op welke positie Berghuis tegenwoordig speelt trouwens.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu voor het eerst sinds mensenheugenis een aantal spelers die je daar ook gewoon in de basis zou zien.
Alleen als je heel eerlijk bent zouden Bergwijn, Kudus, Tadic, Berghuis natuurlijk een ietwat betere voorhoede kunnen vormen dan wat Feyenoord heeft lopen.
Nee, gewoon nog een keer nadenken.quote:
Hoe Bergwijn dit seizoen speelt is ook maar een twijfelgeval hoor. Was een waanzinnige speler maar echt om te janken dit seizoen, ontstijgt nauwelijks Alireza of Idrissi. Maar ik wil het niet jinxenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kudus en Bergwijn zouden er zeker in komen bij Feyenoord. Maar Tadic is geen betere spits dan Gimenez en Berghuis is tegenwoordig ook niet beter dan Szymanski. Geen idee op welke positie Berghuis tegenwoordig speelt trouwens.
maak ook niet uitquote:Op zondag 19 maart 2023 10:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kudus en Bergwijn zouden er zeker in komen bij Feyenoord. Maar Tadic is geen betere spits dan Gimenez en Berghuis is tegenwoordig ook niet beter dan Szymanski. Geen idee op welke positie Berghuis tegenwoordig speelt trouwens.
gedaan maar ik ben er niet uitgekomen helaasquote:
Winnen vind ik vandaag niet een prio... Gelijk spelen is voor mij voldoendequote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval is dat niet in het voordeel van Feyenoord... Da's het jammere er aan
En dit.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Winnen vind ik vandaag niet een prio... Gelijk spelen is voor mij voldoende
Juist wel eigenlijk. Al zo vaak daardoor verkrampt en het daardoor weggegeven, nu moet Ajax zelf komen en je zag tegen Shakhtar hoe makkelijk het kan gaan als we ruimte krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval is dat niet in het voordeel van Feyenoord... Da's het jammere er aan
quote:
Een snelle 0-1 voorsprong daar werkt meestal juist niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijkt mij in ieder geval verstandig als we niet snel met 1-0 achter komen.
Gewoon een onterechte pingel, 90+5, waardoor Feyenoord met 0-1 wintquote:Op zondag 19 maart 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een snelle 0-1 voorsprong daar werkt meestal juist niet.
Feyenooord gaat nooit een onterechte pingel krijgen vandaag🤓in de arenaquote:Op zondag 19 maart 2023 10:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon een onterechte pingel, 90+5, waardoor Feyenoord met 0-1 wint
Omdat ze dan gingen twijfelen en achteruit lopen, dat zie ik dit team niet zo snel doen.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Even los van het resultaat kan je toch niet zeggen dat ze helemaal nooit spannend zijn. Vorig seizoen bijvoorbeeld nog. Met die theatertijd van queen diva Antony.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind Bergwijn ook maar matig hoor tot nu toequote:Op zondag 19 maart 2023 10:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon 1000 inleggen op Feyenoordquote:Op zondag 19 maart 2023 10:57 schreef Cara het volgende:
Jezus 5x je inleg bij winst Feyenoord? Ik verwacht geen wonderen maar zo erg somber zie ik het ook weer niet in.
Fijn dat rekenen geen onderbelicht vak is op Harvardquote:Op zondag 19 maart 2023 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon 1000 inleggen op Feyenoord
Heb je 5000 om kwart over 4
Jij bent een standaard pessimistquote:Op zondag 19 maart 2023 11:11 schreef fetX het volgende:
Veel zin in, maar ik vermoed wel hoe dit gaat eindigen.
We spreken elkaar na de wedstrijdquote:Op zondag 19 maart 2023 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij bent een standaard pessimist
Ik ga gewoon uit van feiten
Feiten zeggen mij dat Feyenoord deze wedstrijd niet kan verliezen
De spelers van Feyenoord geloven erinquote:
Als je niet ergens in gelooft kan je het doel nooit bereikenquote:Op zondag 19 maart 2023 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De spelers van Feyenoord geloven erin
Net als ik
Als je niet ergens in gelooft kan je het doel nooit bereiken
Dit is onlogischquote:Op zondag 19 maart 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas gelooft erin dat Feyenoord kan winnen. Jij kiest ervoor om te geloven dat Feyenoord schijnbaar nooit meer kan winnen daar ongeacht of ze een beter team hebben of niet. Het is maar waar je voor kiest.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
~Klaasweetalles
2023
Was iedereen maar zoals klaasquote:Op zondag 19 maart 2023 11:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Klaas gelooft erin dat Feyenoord kan winnen. Jij kiest ervoor om te geloven dat Feyenoord schijnbaar nooit meer kan winnen daar ongeacht of ze een beter team hebben of niet. Het is maar waar je voor kiest.
niks werkt daarquote:Op zondag 19 maart 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Courtouis, Van Dijk, De Bruyne, Mbappe en Haaland aantrekken voor het potje daar zou niet werkenquote:
Laten we eerlijk zijn, uiteindelijk verlies je daar voornamelijk omdat je kwalitatief minder was. Kijk naar de ranglijst van afgelopen 10 jaar. 8 vd 10x eindigde je op een straatlengte achterstand.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zelfs Courtouis, Van Dijk, De Bruyne, Mbappe en Haaland aantrekken voor het potje daar zou niet werken
Engeltjes op de lat daar. Zou me niets verbazen als we zo’n potje als vorig jaar krijgen waarin je gewoon prima kunt winnen maar net aan het kortste eind trekt door weer iets lulligs.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zelfs Courtouis, Van Dijk, De Bruyne, Mbappe en Haaland aantrekken voor het potje daar zou niet werken
Dat klopt. Verder ook wel een hoop pech in de paar keer dat je daar wél kon winnen. In het kampioensjaar misten we daar onze halve ploeg wordt nog wel eens vergeten. En soms ook gewoon teveel schijt in de broek.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, uiteindelijk verlies je daar voornamelijk omdat je kwalitatief minder was. Kijk naar de ranglijst van afgelopen 10 jaar. 8 vd 10x eindigde je op een straatlengte achterstand.
Gio was wel echt dramatisch in dat soort wedstrijden, veel te lafquote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt. Verder ook wel een hoop pech in de paar keer dat je daar wél kon winnen. In het kampioensjaar misten we daar onze halve ploeg wordt nog wel eens vergeten. En soms ook gewoon teveel schijt in de broek.
Het blijft een potje op zich.
quote:
Behalve die laatste keer, jammer dat St Juste toen direct Tagliafico’s been probeerde te breken.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio was wel echt dramatisch in dat soort wedstrijden, veel te laf
Oh jaquote:Op zondag 19 maart 2023 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve die laatste keer, jammer dat St Juste toen direct Tagliafico’s been probeerde te breken.
ik ben voor het eerst in jaren weer een beetje zenuwachtig voor een wedstrijd van feyenoordquote:Op zondag 19 maart 2023 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ook zin in, winst en die grote bek van Heitinga snoeren
Zolang we maar winnen vind ik het bestquote:
Prima opstelling. Alleen de keeper baart mij zorgen.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:19 schreef Divje het volgende:
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
ik zet in op beertruida die de wedstrijd van zijn leven speeltquote:Op zondag 19 maart 2023 13:19 schreef Divje het volgende:
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Het mooie van Geertruida is dat hij ontzettend onverstoorbaar is. Over hem maak ik me echt geen zorgen.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zet in op beertruida die de wedstrijd van zijn leven speelt
snabbiGODquote:Op zondag 19 maart 2023 13:26 schreef snabbi het volgende:
Jullie maken met die schijterij en dat gezenuw die club alleen maar groter dan het is.
Zelfs al verlies je punten, de competitie gaat over 34 wedstrijden.
Nog groter?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:26 schreef snabbi het volgende:
Jullie maken met die schijterij en dat gezenuw die club alleen maar groter dan het is.
Spreek voor jezelf, heb me nog nooit zo relax en ontspannen gevoeld voor een klassieker als nu het geval isquote:Op zondag 19 maart 2023 13:26 schreef snabbi het volgende:
Ik hoop Wellenreuther ookquote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zet in op beertruida die de wedstrijd van zijn leven speelt
Ik heb er eigenlijk wel zin in.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, heb me nog nooit zo relax en ontspannen gevoeld voor een klassieker als nu het geval is
Ik hoop dat ie de hele wedstrijd geen redding verrichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook, vreemd genoeg is dit een wedstrijd waar ik me nooit zo druk om maak maar Ajax moet uiteraard wel winnen om het spannend te houden dus de druk is voor de spelers misschien wat anders.quote:
jij gaat je vanzelf wel druk maken vanmiddagquote:Op zondag 19 maart 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij ook, vreemd genoeg is dit een wedstrijd waar ik me nooit zo druk om maak maar Ajax moet uiteraard wel winnen om het spannend te houden dus de druk is voor de spelers misschien wat anders.
Maak je niet druk, heel hun team zit vol met middelmatige spelersquote:
ik maak me helemaal niet druk...quote:Op zondag 19 maart 2023 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maak je niet druk, heel hun team zit vol met middelmatige spelers
Waarbij Jahanbakhsh de 2-3 scoort, een hysterische choreografie opvoert, een schop krijgt buiten de lijnen, terug het veld in rolt, gaat staan en dan omgeduwd wordt door Kökçü om nog meer tijd te rekken.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Nog even tien minuutjes luisteren.
is vooral ook de rol van een presentator toch om zich aan te passen aan de tafel?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Mooi man.
Dit past beter bij Krabby dan de voetbalpraatprogramma's waar hij weleens aanschuift. Hij en Michel hebben een klik. Die klik heeft ie in geen enkel ander programma waardoor hij vaak niet sterk overkomt.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
Laten we hopen dat de kernwoorden van het strijdplan deze keer geen ‘LFG’ zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Dat blijft een geweldige post hé
Gurneygod
Een paar, maar ik geloof dat het echt meer hoop dan wat anders isquote:Op zondag 19 maart 2023 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Mensen hier die een overwinning verwachten?
Ik acht het best kansrijk dat we niet verliezen, dat vind ik al heel watquote:Op zondag 19 maart 2023 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Ons einde van de wedstrijd is ongeevenaard. Daar gaat het verschil ook nu weer komen.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
ik geloof er inquote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een paar, maar ik geloof dat het echt meer hoop dan wat anders is
Maar ook oppassen achterin... Hopelijk weten ze de balans te behoudenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord gaat nu echt veel ruimte krijgen...
profiteren!!!
Eensquote:Op zondag 19 maart 2023 14:41 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dan liever Hancko LB, Geertruida cb, Pedersen RB
ah jaquote:Op zondag 19 maart 2023 14:41 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dan liever Hancko LB, Geertruida cb, Pedersen RB
Klinkt als een puik plan, Klaas.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat we symanski de bal moeten geven....die ziet straks wel een gaatje ergens
Moet je eens zien wat kokcu doet met Bassey. En daarna gewoon toekijkenquote:
Eerst was wel makkelijk, maar goed, wisselen maar.quote:
Hoop dat ik dat ooit nog mag meemakenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zou toch een makkelijke dag hebben in die badkuip
Ben bang dat we wormenvoer zijn vóór die dag, mijn bestequote:Op zondag 19 maart 2023 14:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat ooit nog mag meemaken
Speelde ook te onzeker, weg ermee.quote:
Nou, hij kan wat beter fluiten, maar wát hij fluit is wel terecht, helaas. Moest alleen niet één kant op zijn. Daarnaast wéét je dat klagen tegen een scheids je geel oplevert.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:57 schreef Haringkop het volgende:
Wat een scheidsrechter is dit joh, laat hem de eerste overtreding bestraffen.
Gekke is ; dat zit 'm niet in de spelers. Het is iets ongrijpbaars.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord zo angstig.
Daarom win je hier nooit.
kan toch gewoon gebeuren dat je de overhand verliest?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord zo angstig.
Idd. Geen gif, niet vechten voor de bal en enkel afwachtenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord zo angstig.
Ze willen nu doordrukken, als dat niet lukt kan de wedstrijd ook weer kerenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:59 schreef fetX het volgende:
Spelen weer een kansloze pot. Wachten op de 2-1 dit
Gimenez was een betere optie.quote:
Ik hoop ook wel dat het uitblust, daar lijkt het nu wel even op.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen nu doordrukken, als dat niet lukt kan de wedstrijd ook weer keren
Dat moet nou eenmaal. Onterecht afgevlagde aanvallen zijn erger.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:02 schreef RvLaak het volgende:
Word zó moe van dat veeeeeel te late vlaggen voor buitenspel. Als het duidelijk is, vlag dan gewoon
Zó laat, terwijl het zó duidelijk is? Kan ook niet fijn zijn voor de spelers, lijkt mequote:Op zondag 19 maart 2023 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat moet nou eenmaal. Onterecht afgevlagde aanvallen zijn erger.
Als de assistent het niet direct weet gaat ie niet midden tijdens de aanval alsnog vlaggen, dat zou nergens op slaanquote:Op zondag 19 maart 2023 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zó laat, terwijl het zó duidelijk is? Kan ook niet fijn zijn voor de spelers, lijkt me
Straks is Ajax uitgeraasd en kunnen wij eroverheen op conditie.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:02 schreef Haringkop het volgende:
In balbezit is het allemaal erg matig tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |