Ik ben nu alleen nog tevreden met meer dan 25 miljoenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij heeft verlengd onder de voorwaarde dat er een gelimiteerde transfersom in zijn contract wordt opgenomen.
Pak er volgende keer gelijk even een Tweet uit 2009 bij 😂quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Feyenoord eindelijk het lek hebben gevonden? @:zka
Überhaupt de flanken, Wijndal is verdedigend ook niks. Misschien zelfs met Pedersen beginnen om ze daar terug te dringen. Hoewel Geertgod veel slimmer is qua momenten kiezen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet en gaat morgen denk ik voornamelijk de kant van Rensch opzoeken. Daar liggen de kansen. Hopelijk is Idrissi morgen een beetje in vorm.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:39 schreef ZKA het volgende:
[..]
Pak er volgende keer gelijk even een Tweet uit 2009 bij 😂
"Het archief in duiken" roept die op Twitter. Alsof men niet kan onthouden wat die 5 dagen geleden twitterde.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]manmanmanman…. Geef dan toch gewoon eens toe dat je fout zat. Wat zet jij jezelf voor lul zeg
Hoop doet levenquote:Op zondag 19 maart 2023 01:42 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme man, strakkies Johnny terugtrappen naar de gedeelde 4e plek en de CL meloenen zeker stellen
quote:Op zondag 19 maart 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De klassieker is al heel lang helemaal niet spannend.
Hij heeft een punt. Voor het laatst in die badkuip gewonnen in 2005. Het spel in de klassieker is al jaren niet om aan te zien en die wedstrijden zijn bijna een garantie voor 3 punten voor ajax.quote:
In de maling genomen door de mongolische broer van Fer (lol)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Feyenoord eindelijk het lek hebben gevonden? @:zka
Er zijn een hoop spannende Klassiekers geweest, ook in de Arena. Ik kan me nog een kopbal op de lat herinneren van Sini in de laatste minuut...quote:Op zondag 19 maart 2023 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Voor het laatst in die badkuip gewonnen in 2005. Het spel in de klassieker is al jaren niet om aan te zien en die wedstrijden zijn bijna een garantie voor 3 punten voor ajax.
We gaan het zien vandaag.
Moet wel zeggen dat ik dit jaar echt het idee heb dat het als team een stuk beter in elkaar zit dan Ajax. Ook individueel ontloopt het elkaar niet zoveel. In het verleden was Ajax kwa selectie toch altijd een stuk sterker.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Voor het laatst in die badkuip gewonnen in 2005. Het spel in de klassieker is al jaren niet om aan te zien en die wedstrijden zijn bijna een garantie voor 3 punten voor ajax.
We gaan het zien vandaag.
De edities van de laatste 2 seizoenen was Feyenoord zeker niet minder nee. Je koopt er alleen bar weinig voor als je weer zonder punten naar huis moet.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop spannende Klassiekers geweest, ook in de Arena. Ik kan me nog een kopbal op de lat herinneren van Sini in de laatste minuut...
Dat gevoel is er wel vaker geweest. Toch weten we letterlijk 9 van de 10 keer niet te winnen daar, of thuis.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dit jaar echt het idee heb dat het als team een stuk beter in elkaar zit dan Ajax. Ook individueel ontloopt het elkaar niet zoveel. In het verleden was Ajax kwa selectie toch altijd een stuk sterker.
Daarom ben ik vaak niet zenuwachtig voor dit soort wedstrijden want we kunnen het wel een beetje voorspellen.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gevoel is er wel vaker geweest. Toch weten we letterlijk 9 van de 10 keer niet te winnen daar, of thuis.
Eens en eens.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak niet zenuwachtig voor dit soort wedstrijden want we kunnen het wel een beetje voorspellen.![]()
Jammer dat de uitslag vandaag zoveel consequenties heeft.
dat is toch juist de bedoeling?quote:Op zondag 19 maart 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak niet zenuwachtig voor dit soort wedstrijden want we kunnen het wel een beetje voorspellen.![]()
Jammer dat de uitslag vandaag zoveel consequenties heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |