ik ben voor het eerst in jaren weer een beetje zenuwachtig voor een wedstrijd van feyenoordquote:Op zondag 19 maart 2023 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ook zin in, winst en die grote bek van Heitinga snoeren
Zolang we maar winnen vind ik het bestquote:
Prima opstelling. Alleen de keeper baart mij zorgen.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:19 schreef Divje het volgende:
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
ik zet in op beertruida die de wedstrijd van zijn leven speeltquote:Op zondag 19 maart 2023 13:19 schreef Divje het volgende:
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Het mooie van Geertruida is dat hij ontzettend onverstoorbaar is. Over hem maak ik me echt geen zorgen.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zet in op beertruida die de wedstrijd van zijn leven speelt
snabbiGODquote:Op zondag 19 maart 2023 13:26 schreef snabbi het volgende:
Jullie maken met die schijterij en dat gezenuw die club alleen maar groter dan het is.
Zelfs al verlies je punten, de competitie gaat over 34 wedstrijden.
Nog groter?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:26 schreef snabbi het volgende:
Jullie maken met die schijterij en dat gezenuw die club alleen maar groter dan het is.
Spreek voor jezelf, heb me nog nooit zo relax en ontspannen gevoeld voor een klassieker als nu het geval isquote:Op zondag 19 maart 2023 13:26 schreef snabbi het volgende:
Ik hoop Wellenreuther ookquote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zet in op beertruida die de wedstrijd van zijn leven speelt
Ik heb er eigenlijk wel zin in.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, heb me nog nooit zo relax en ontspannen gevoeld voor een klassieker als nu het geval is
Ik hoop dat ie de hele wedstrijd geen redding verrichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook, vreemd genoeg is dit een wedstrijd waar ik me nooit zo druk om maak maar Ajax moet uiteraard wel winnen om het spannend te houden dus de druk is voor de spelers misschien wat anders.quote:
jij gaat je vanzelf wel druk maken vanmiddagquote:Op zondag 19 maart 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij ook, vreemd genoeg is dit een wedstrijd waar ik me nooit zo druk om maak maar Ajax moet uiteraard wel winnen om het spannend te houden dus de druk is voor de spelers misschien wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |