ik maak me helemaal niet druk...quote:Op zondag 19 maart 2023 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maak je niet druk, heel hun team zit vol met middelmatige spelers
Waarbij Jahanbakhsh de 2-3 scoort, een hysterische choreografie opvoert, een schop krijgt buiten de lijnen, terug het veld in rolt, gaat staan en dan omgeduwd wordt door Kökçü om nog meer tijd te rekken.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Nog even tien minuutjes luisteren.
is vooral ook de rol van een presentator toch om zich aan te passen aan de tafel?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Mooi man.
Dit past beter bij Krabby dan de voetbalpraatprogramma's waar hij weleens aanschuift. Hij en Michel hebben een klik. Die klik heeft ie in geen enkel ander programma waardoor hij vaak niet sterk overkomt.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
Laten we hopen dat de kernwoorden van het strijdplan deze keer geen ‘LFG’ zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Dat blijft een geweldige post hé
Gurneygod
Een paar, maar ik geloof dat het echt meer hoop dan wat anders isquote:Op zondag 19 maart 2023 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Mensen hier die een overwinning verwachten?
Ik acht het best kansrijk dat we niet verliezen, dat vind ik al heel watquote:Op zondag 19 maart 2023 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Ons einde van de wedstrijd is ongeevenaard. Daar gaat het verschil ook nu weer komen.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
ik geloof er inquote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een paar, maar ik geloof dat het echt meer hoop dan wat anders is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |