https://www.tvgids.nl/nie(...)d-kiest-de-uitslagenquote:Rob Trip en Simone Weimans analyseren de uitslagen van Provinciale Statenverkiezingen 2023
NPO 1 ·
VANAVOND ·
20:34 - 01:01
De hele avond zijn op NPO1 uitslagen, prognoses en duiding te zien van de Provinciale Statenverkiezingen. Rob Trip en Simone Weimans spreken met politiek duiders en schakelen met verslaggevers; Malou Petter bedient het uitslagenbord.
Een spannende avond voor landelijke en provinciale politici: Nederland heeft gestemd voor de Provinciale Staten, met gevolgen voor het lokale bestuur, maar ook voor de samenstelling van de Eerste Kamer. Ze moeten wel geduld hebben, want de uitslagen van de steden druppelen vaak pas rond middernacht binnen.
Nederland Kiest: De Uitslagen
Wel is er om 21.00 uur een exitpoll met een indicatie van de uitslagen in Overijssel, Noord-Brabant en Noord-Holland en de nieuwe samenstelling van de senaat. Daarna volgen de eerste echte uitslagen, vaak van kleinere gemeentes. Malou Petter brengt het in beeld op het uitslagenbord.
Rob Trip en Simone Weimans
Verder voeren Rob Trip en Simone Weimans gesprekken met politiek duiders Marleen de Rooy, Arjan Noorlander en Xander van der Wulp, en met verslaggevers op de partijbijeenkomsten.
Uur eerder op staanquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Als de bus áltijd te laat komt en je daardoor áltijd de trein in Deventer mist, ga je dan na een tijdje niet een bus eerder nemen?
We gunnen de multimiljonairs best een nog dikker belegde boterham hoor, gesponsord door elke BBB-stemmerquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef Ronald het volgende:
Mooi man al die hautaine jank reacties op de BBB winst, ook in dit topic.
Ohja maar in dat achterlijke hippie vega stadje vind ik dat nog mild. Had meer verwacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Groenlinks naar de klotehadden juist 7 zetels
Maar die komt niet!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Als de bus áltijd te laat komt en je daardoor áltijd de trein in Deventer mist, ga je dan na een tijdje niet een bus eerder nemen?
quote:
Er gaat waarschijnlijk geen eerdere bus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Samenvoegen partijen of samenwerken is wel een verschil!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Onzin argument want in Nederland moet je sowieso een coalitie aan
Slechtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Ik zet in op 40-45% voor BBB in Overijssel
Wat een wit clubje.quote:
Hier hetzelfde eigenlijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
Ik ben niet bepaald fan van BBB maar tegelijkertijd vind ik het toch wel amusant dat een provinciale beweging de landelijke politiek terugfluit.
1.4 / 1.8 % voor CDAquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Ik zet in op 40-45% voor BBB in Overijssel
klopt ouwe reus, was in 2019 ook lagge dat FVD gewonnen had en toen die toespraak van Baudet over de uil van minervaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
Ik ben niet bepaald fan van BBB maar tegelijkertijd vind ik het toch wel amusant dat een provinciale beweging de landelijke politiek terugfluit.
PvdA is voor de noeste arbeiderquote:
Dit is gewoon wat de FvD 4 jaar geleden deed. Maar toen vond ik het nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
Zonder echter oplossingen te hebben voor de problematiek. Leuk dat men wil doen alsof er geen probleem is maar dat is er natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
Je vergeet PvdA.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Aratanax het volgende:
Voor de goede orde: links heeft gewoon een meerderheid in Noord-Holland.
GL + D66 + SP + PvdD + Volt = 28 van de 55 zetels.
BBB is wel een beetje een groot geld clubjequote:
0% huizenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende: [..] Juist niet, met BBB is het geen bouwen, bouwen, bouwen. Met BBB komen er 0 huizen bij.
60%quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel procent exporteren de boeren ook alweer naar het buitenland?
Ja, toen haakte ik wel direct af bij FvDquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ouwe reus, was in 2019 ook lagge dat FVD gewonnen had en toen die toespraak van Baudet over de uil van minerva![]()
![]()
![]()
Domme cliché weer dat het puur alleen maar over boeren gaat, BBB is niet alleen een boeren partij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gunnen de multimiljonairs best een nog dikker belegde boterham hoor, gesponsord door elke BBB-stemmer
Als er nou iets randstad is dan is het wel FVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ouwe reus, was in 2019 ook lagge dat FVD gewonnen had en toen die toespraak van Baudet over de uil van minerva![]()
![]()
![]()
Die is kleinquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef Bocaj het volgende:
Mijn poesje schrikt ook van de uitslag!
[ afbeelding ]
Die neerwaarste spiraal van FvD was wel heel uitzonderlijk, daar moet je echt goed je best voor doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat de FvD 4 jaar geleden deed. Maar toen vond ik het nog wel vermakelijk.
Lekker warm op die laderquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef Bocaj het volgende:
Mijn poesje schrikt ook van de uitslag!
[ afbeelding ]
Tja, het is allemaal het resultaat van de geneugten van de moderne tijd, over inhoud is het eigenlijk deze eeuw niet meer over gegaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
Klopt, het is er ook voor de SGP stemmer, zie hun positie over verplichte bedenktijd bij abortus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Domme cliché weer dat het puur alleen maar over boeren gaat, BBB is niet alleen een boeren partij.
hebben ze ook wel gedaan hun best voor gedaan met hun Putin supportquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die neerwaarste spiraal van FvD was wel heel uitzonderlijk, daar moet je echt goed je best voor doen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ja, toen haakte ik wel direct af bij FvD.
80%?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel procent exporteren de boeren ook alweer naar het buitenland?
Dat is de PvdA al 30 jaar niet meer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
PvdA is voor de noeste arbeider
Bizar dat ze zo innig met GL willen samenwerken.
Die hielp mee vaste contracten in de ban te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is de PvdA al 30 jaar niet meer.
BBB is dan ook vooral een proteststem tegen het zwalkende beleid door huidige partijen van belazeren, bangmaken en bedriegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Want een land ook. BBB de grootste straks landelijk of 2e van partij van Nederland.
Denk wel dat ze te vroeg pieken. Gaan ze niet vasthouden om weer te pieken over 2 jaar.
Met een kwart van Nederland gaat het prima dus daar heb je je verklaring.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat nog zoveel mensen VVD stemmen vind ik absurd.
Malouquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
Dom hoertje kan geen procenten bereken
31% is een kwart
Boeren provinciequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is echt te debiel voor woorden.
Wat hebben we ineens met die boeren?
1 op de 3 voor BBB... KABOEM!quote:
Populisme.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Niks. Puur uit protest dit voor velen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Boeren hebben wel wat met boeren, en die laten zich een beetje leiden door de eerste B in de naam en denken dat die partij voor hun isquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Het probleem lijkt me in de eerste plaats dat het kabinet over groepen heen probeert te walsen die blijkbaar best wel veel stemmen trekken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder echter oplossingen te hebben voor de problematiek. Leuk dat men wil doen alsof er geen probleem is maar dat is er natuurlijk wel.
Wie gaat met BBB meedoen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Die andere partijen kunnen niet eens een coalitie vormen zo.
Daar zitten de boer'nkinder'n op de klomp'n in de klas,quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja dat vroeg ik mij ook af netquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had BBB uberhaupt zoveel op kandidatenlijst staan?
Er hebben altijd wel 20-30% van de mensen op populisten gestemd, zie Baudetquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Vast niet het programma gelezen, BBB is meer dan boeren en die sector vormt & voedt de basis van ons bestaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, dat is niet het probleem.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het probleem lijkt me in de eerste plaats dat het kabinet over groepen heen probeert te walsen die blijkbaar best wel veel stemmen trekken.
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.quote:
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij stonden er in Brabant 15 ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had BBB uberhaupt zoveel op kandidatenlijst staan?
Ja, dat is het verkooppraatje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vast niet het programma gelezen, BBB is meer dan boeren en die sector vormt & voedt de basis van ons bestaan.
Is goed voor je weerstand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Revanches het volgende:
Mooi man, straks allemaal parkinson en Alzheimer door het gifspuiten door die kut boeren.
Tot daar BBB ook de grootste isquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Goddank woon ik veilig in Zuid-Holland
Dit ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.
Ja, hoor, en voornamelijk voormalige VVD'ers en CDA'ers met een enkele PVV'er en FVD'er. Kortom, the new boss, same as the old one.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hahaha 17 zetels.. Hebben die de mensen daar wel voor?
Die kunnen bijna alleen regeren in die provincie.
Al die politici zijn populisten tegenwoordigquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.
Komt ook nog wel aan de beurt!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Goddank woon ik veilig in Zuid-Holland
Vooral hekel aan stikstof kwestie. Uit het ‘niets’ opeens over niets anders. Mensen denken korte termijn en willen gewoon huizen, normaal doen, geen d66/eu-arrogantie en asielkwestie. Makkie voor bbb.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zijn nog maar exitpolls…het is de vraag tot in hoeverre ze het gordijntjeseffect hebben doorberekend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Peiling zei 9 zetels, worden het er 17 (!)
Dan moet je SP stemmen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.
Moet vooral niet vergeten dat FvD dit 4 jaar geleden deed, en dat is een partij die het juist in de stedelijke gebieden beter doet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.
Hopelijk realiseert de BBB zelf dat veel van de stemmen dat zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Protest stemmen op een partij die eigenlijk gewoon de VVD/CDA'ers zijn die de problemen van de afgelopen 30 jaar gewoon veroorzaakt hebben. Het is, goed beschouwd, te achterlijk voor woorden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Aan de zijlijn sassy twitteren is hoe je tegenwoordig verkiezingen wintquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef xzaz het volgende:
Nederland is echt zo makkelijk te beïnvloede. Populistische partijen winnen elke verkiezingen.
Doe ik al jaren, ook dit jaar toch weer gedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je SP stemmen...
BBB is gewoon CDA in een ander jasje.
Vlak Drenthe, Groningen, Friesland niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef -Sigaartje het volgende:
Overijssel is wel de meest overwegende boerenprovincie.
Als je geen gezeik met stikstof wil, moet je niet de bestuurders van de afgelopen 20 jaar die nu naar BBB zijn overgestapt verkiezen, maar eens het anders gaan doen en wel naar de rechter luisteren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
De mensen willen dus gewoon Nederland terug. Geen gezeik met stikstof. Geen gezeik dat alles duurder moet worden voor het milieu.
Zo werkt onze democratie nou eenmaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef xzaz het volgende:
Nederland is echt zo makkelijk te beïnvloede. Populistische partijen winnen elke verkiezingen.
Koeien in de 1e kamer!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Die gasten straks in de eerste kamer, verschrikkelijk.
Dit is wel iets groter ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
dit is exponentieel meer dan een fvdtje
Drenthe gaat wel richting 40%quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vlak Drenthe, Groningen, Friesland niet uit.
Maar ruim 30%. Ik had mijn provincie beter ingeschat
Precies ditquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je geen gezeik met stikstof wil, moet je niet de bestuurders van de afgelopen 20 jaar die nu naar BBB zijn overgestapt verkiezen, maar eens het anders gaan doen en wel naar de rechter luisteren.
BBB gaat lachend de grootste worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Carolinequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral hekel aan stikstof kwestie. Uit het ‘niets’ opeens over niets anders. Mensen denken korte termijn en willen gewoon huizen, normaal doen, geen d66/eu-arrogantie en asielkwestie. Makkie voor bbb.
Wie kent er eigenlijk de nummer 2/3 van bbb?
Gaat om het collectief.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef Confetti het volgende:
Absurd dat één mevrouw zoveel zetels kan binnenhalen. Maar dat doet Rutte al jaren.
Het gepeupel kan niet meer dan 1 partijlid van BBB noemen vermoed ik.
Schaf deze schetsvertoning toch af.
Dit is een boerenpartij dat optimaal profiteert van de ineenstorting van zowel CDA als FvD. Het is echt niet heel veel meer dan dat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Nee, het gros van het volk is gewoon klaar met dat moralisme, dat politiek correcte en dat arrogante verheven Randstedelijke toontje. De provincie geeft nu haar weerwoord.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Protest stemmen op een partij die eigenlijk gewoon de VVD/CDA'ers zijn die de problemen van de afgelopen 30 jaar gewoon veroorzaakt hebben. Het is, goed beschouwd, te achterlijk voor woorden.
Het protest is GROOT inderdaad!quote:
Democratie afschaffen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef Confetti het volgende:
Absurd dat één mevrouw zoveel zetels kan binnenhalen. Maar dat doet Rutte al jaren.
Het gepeupel kan niet meer dan 1 partijlid van BBB noemen vermoed ik.
Schaf deze schetsvertoning toch af.
in welke provincie had fvd 1/3e van de stemmen in 2019?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een boerenpartij dat optimaal profiteert van de ineenstorting van zowel CDA als FvD. Het is echt niet heel veel meer dan dat.
quote:
Yupquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef papert het volgende:
Dit gaat zoveel interne ruzie, gedoe en politieke soap opleveren. Dit kan nooit goed gaan. Voor een partij is een gestage groei hoe PVDD die doormaakt veel gezonder.
In Overijssel was de CDA nog heel groot in 2019, dat moet je ook meerekenen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
in welke provincie had fvd 1/3e van de stemmen in 2019?
Tot aan de partijleider aan toe.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Holy Moly, het CDA zet nu al gehandicapten in?
Punt is dat de andere partijen niets anders dan inleveren, te verkopen hebben (of beter dat zo willen).quote:
Groenlinks, d66?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je geen gezeik met stikstof wil, moet je niet de bestuurders van de afgelopen 20 jaar die nu naar BBB zijn overgestapt verkiezen, maar eens het anders gaan doen en wel naar de rechter luisteren.
Elke avond met hun spreken in zaaltjesquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef Olga het volgende:
positieve is vooralsnog het verlies van fvd
Natuurlijk niet, en hun stemmers ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef Starhopper het volgende:
Bij de BBB zitten ze wel te juichen maar realiseren ze zich wel dat er Europese regelgeving is waar ze zich aan moeten houden?
Ik kan precies hetzelfde zeggen over die woke club van D66.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef Hexagon het volgende:
Nonde wat een drama dit. Een hoop verdwaasden die helemaal geindoctrineerd zijn door boerenpropaganda.
Een lichtpuntje is dat de PVV tegen de peilingen in verliest en het verlies van D66 naar Volt gaat
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Punt is dat de andere partijen niets anders dan inleveren, te verkopen hebben (of beter dat zo willen).
BBB zal ongewijfeld gaan stuiteren waarbij dit signaal meer dan welkom is in de ziedende zee van het beleid.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef Starhopper het volgende:
Bij de BBB zitten ze wel te juichen maar realiseren ze zich wel dat er Europese regelgeving is waar ze zich aan moeten houden?
Tijd voor een Nexit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Nu wachten op BBB die allerlei dingen wil gaan doen die volkomen in strijd zijn met Europese wetgeving en dus in de rechtzaal afgeschoten zal worden.
Want iemand in een rolstoel kan geen partijleider zijn? Manmanman doe ff normaal joh!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Holy Moly, het CDA zet nu al gehandicapten in?
Hoe gaat zoiets als provincie verkiezingen over wokequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan precies hetzelfde zeggen over die woke club van D66.
Vanavond geeft wel aan dat het gros van het volk niet zit te wachten op dat gedram.
Dit is geen democratie maar een veredelde vorm van Idols. Een populariteits-wedstrijdje tussen lijsttrekkers.quote:
En dan heb je nog niet eens de onzin gezien die ze met het onderwijs voor hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Revanches het volgende:
Mooi man, straks allemaal parkinson en Alzheimer door het gifspuiten door die kut boeren.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
We gaan hier verder als deze vol is:
Kleffe_Dop in POL / [PS2023 #8] Provinciale Statenverkiezingen 15 maart 2023
Want crossposten en twee live topics is niet handig.
Ik zie maar één live topicquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
-quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
Nee, dan word je niet serieus genomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want iemand in een rolstoel kan geen partijleider zijn? Manmanman doe ff normaal joh!
Nederland komt krakend en piepend tot stilstand...quote:
Als je nog steeds denkt dat dat niet bestaat, geloof ik best dat je dat niet ziet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets als provincie verkiezingen over woke
De rol van de media mag hierin niet onderschat worden. Als je dagelijks, drie keer op één avond godbetert, op de televisie te zien bent heeft dat invloed. Maar gelukkig krijgen we over een jaar of twintig een zelfreflectie dat het in het vervolg écht anders moet, geheel in lijn Pim.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.
Het kabinet zal naar Brussel moeten om bepaalde delen van Natura 2000 terug te harken. Het was al duidelijk dat er bij de vaststelling daarvan steken zijn laten vallen maar nu is ook wel duidelijk dat er geen basis is voor het huidige stikstofbeleid. Er zal iets moeten gaan bewegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Nu wachten op BBB die allerlei dingen wil gaan doen die volkomen in strijd zijn met Europese wetgeving en dus in de rechtzaal afgeschoten zal worden.
Dan moeten de boeren die al dat eten dat ze exporteren opeens exporttarieven gaan betalen. Rip verdienmodel.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt iets te enthousiast zitten knippen.
Van het sponsoren van de zakelijke miljonairs (VVD) naar de agrarische miljonairs (BBB). Lekker tegen je eigen belang in stemmen voor veel mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.
Ik zie gecrosspost.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie maar één live topic
Dat is deze.
Calimero act is leuk, ja. Duurt alleen niet zo lang als de echte wereld voorbij komt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het gros van het volk is gewoon klaar met dat moralisme, dat politiek correcte en dat arrogante verheven Randstedelijke toontje. De provincie geeft nu haar weerwoord.
Kun je allemaal wegzetten als domme paupers met domme ideeën, misschien zou het ook eens uit kunnen nodigen tot wat reflectie.
Mooi zo, kunnen we het zo houden. Lekker vol bouwenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nederland komt krakend en piepend tot stilstand...
Als handelsnatie is dat wel het domste wat we moeten willen.quote:
Niet mee eensquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gecrosspost.
Laten we gewoon dat andere topic, wat ouder is, aanhouden.
[modbreak]
[/modbreak]
Natuurlijk niet het gros van het volk is klaar met dat populisme van die boeren dat ze dan in de provincie stemmen trekken van arrogante provincialen die te dom zijn te begrijpen dat BBB er niet voor hen is. Komt natuurijk neer op hetzelfde als FvD vorige verkiezingen over 4 jaar zeggen al die stemmers oh hoe is het mogelijk dat BBB stemmen ons niks heeft gebracht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het gros van het volk is gewoon klaar met dat moralisme, dat politiek correcte en dat arrogante verheven Randstedelijke toontje. De provincie geeft nu haar weerwoord.
Kun je allemaal wegzetten als domme paupers met domme ideeën, misschien zou het ook eens uit kunnen nodigen tot wat reflectie.
De ander is een langere thread over Provinciale Staten die komende dagen nog wel zal doorgaan. Dit is gewoon puur voor liveprogramma Nederland Kiest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gecrosspost.
[modbreak]
[/modbreak]
Wat geweldig dat je hiermee precies mijn punt bevestigt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Calimero act is leuk, ja. Duurt alleen niet zo lang als de echte wereld voorbij komt.
Die gaan niet opstappen, nieuwe tweede kamerverkiezingen is het laatste wat ze nu willen.quote:
BBB zie ik niet afglijden richting complotwappiesquote:
Ik ook niet.quote:
Dat weten ze niet. Het is gewoon VVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef VersKers het volgende:
En dan haal je als boer je hoop uit de BBB, terwijl BBB de uitkoop van boeren niet uitsluit.
Ik hoop dat de boeren weten wat ze doen.
daar praten ze ook gewoonb over de programmaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ander is een langere thread over Provinciale Staten die komende dagen nog wel zal doorgaan. Dit is gewoon puur voor liveprogramma Nederland Kiest.
Narrator: dat wisten ze niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef VersKers het volgende:
En dan haal je als boer je hoop uit de BBB, terwijl BBB de uitkoop van boeren niet uitsluit.
Ik hoop dat de boeren weten wat ze doen.
Okayquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ander is een langere thread over Provinciale Staten die komende dagen nog wel zal doorgaan. Dit is gewoon puur voor liveprogramma Nederland Kiest.
Okay.quote:
Het bestaat wel, maar ik wordt ookzo moe van alle snowflakes die overal de dreiging van woke zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je nog steeds denkt dat dat niet bestaat, geloof ik best dat je dat niet ziet.
Rip jarenlange traditiequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gecrosspost.
[modbreak]
[/modbreak]
Zie ik echt niet gebeuren amigo. Rustig an.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Als de BBB hier groter is dan in NH, is dit land failliet
Okay.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie maar één live topic
Dat is deze.
Je suis Dit Topicquote:
@GGMM is het hiermee eens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar ik wordt ookzo moe van alle snowflakes die overal de dreiging van woke zien.
Okay. Jij wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |