Ja dat vroeg ik mij ook af netquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had BBB uberhaupt zoveel op kandidatenlijst staan?
Er hebben altijd wel 20-30% van de mensen op populisten gestemd, zie Baudetquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is echt te debiel voor woorden.
Wat hebben we ineens met die boeren?
Vast niet het programma gelezen, BBB is meer dan boeren en die sector vormt & voedt de basis van ons bestaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, dat is niet het probleem.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het probleem lijkt me in de eerste plaats dat het kabinet over groepen heen probeert te walsen die blijkbaar best wel veel stemmen trekken.
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.quote:
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij stonden er in Brabant 15 ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had BBB uberhaupt zoveel op kandidatenlijst staan?
Ja, dat is het verkooppraatje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vast niet het programma gelezen, BBB is meer dan boeren en die sector vormt & voedt de basis van ons bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |