Is goed voor je weerstand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Revanches het volgende:
Mooi man, straks allemaal parkinson en Alzheimer door het gifspuiten door die kut boeren.
Tot daar BBB ook de grootste isquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Goddank woon ik veilig in Zuid-Holland
Dit ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.
Ja, hoor, en voornamelijk voormalige VVD'ers en CDA'ers met een enkele PVV'er en FVD'er. Kortom, the new boss, same as the old one.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hahaha 17 zetels.. Hebben die de mensen daar wel voor?
Die kunnen bijna alleen regeren in die provincie.
Al die politici zijn populisten tegenwoordigquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.
Komt ook nog wel aan de beurt!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Goddank woon ik veilig in Zuid-Holland
Vooral hekel aan stikstof kwestie. Uit het ‘niets’ opeens over niets anders. Mensen denken korte termijn en willen gewoon huizen, normaal doen, geen d66/eu-arrogantie en asielkwestie. Makkie voor bbb.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is echt te debiel voor woorden.
Wat hebben we ineens met die boeren?
Het zijn nog maar exitpolls…het is de vraag tot in hoeverre ze het gordijntjeseffect hebben doorberekend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Peiling zei 9 zetels, worden het er 17 (!)
Dan moet je SP stemmen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.
Moet vooral niet vergeten dat FvD dit 4 jaar geleden deed, en dat is een partij die het juist in de stedelijke gebieden beter doet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |