quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:50 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt net gebeld, collega's kunnen ivm de staking niet naar het werk komen. Ipv morgen 10-6 mag ik vandaag 10-6 werken. Weinig COS dus vandaag voor mij
Quote je nu je zelfquote:
Ja was hekkensluiter in vorige topic, denk gooi hem ook nog ff hier inquote:
dacht al ze quote de verkeerdequote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was hekkensluiter in vorige topic, denk gooi hem ook nog ff hier in
Ze moeten echt wat gaan doen daar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Er valt ook weinig te cossen meer he. Zo ontzettend saai daar
Het is zo jammer, voor de bewoners is dit toch ook niet te doenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze moeten echt wat gaan doen daar.
Mijn leven is geweldig in vergelijking met dat groepje
Moet zeggen, ze doen er zelf ook niet veel aan, heb 1 of 2 x een joga groepje gezien, 1 of 2 x een sport parcour gezien? dat was vorig jaar wel anders, die bewoners deden elke dag sporten, maakten van onmogelijke dingen spelletjes, bedachten altijd iets om bezig te zijn. Zie deze bewoners daar niet echt hun best voor doen, zelfs Danny niet die in de live zei dat hij daar verandering in ging brengen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zo jammer, voor de bewoners is dit toch ook niet te doen
Klopt, er zit niet veel in bij deze mense nquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet zeggen, ze doen er zelf ook niet veel aan, heb 1 of 2 x een joga groepje gezien, 1 of 2 x een sport parcour gezien? dat was vorig jaar wel anders, die bewoners deden elke dag sporten, maakten van onmogelijke dingen spelletjes, bedachten altijd iets om bezig te zijn. Zie deze bewoners daar niet echt hun best voor doen, zelfs Danny niet die in de live zei dat hij daar verandering in ging brengen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:36 schreef Monique___ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zin in[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zit op Phone..
Mkost me teveel moeite.🤪
Kan al amper de juiste letters vind3n😁🤣🤣Hier kunnen jullie gezellig babbelenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh nee snapt! tikt sowieso al niet fijn zonder toetsenbord. Laat staan emoticons erin frotten nog.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is al een paar dagen zo saaiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
dit is denk ik wel de meest saaie streamdag van het seizoen.
Er gebeurd sowieso al nx op wat geping pong en schmienken na.. en nu de dubbele SL
terwijl Jason daar ook nog zit..
zouden ze hem wat privacy gunnen..
Hoop dat het ze goedmaken met drama na de sl
Klopt vandaar het eigen feestje in de Cosquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al een paar dagen zo saai
Er valt ook weinig te cossen.
Feestje kan hier ruimte zatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt vandaar het eigen feestje in de Cos![]()
![]()
nog nooit zo'n saai seizoen gezien.. Maar ja. het is niet anders.
he hequote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Feestje kan hier ruimte zat![]()
Ik heb de streams nog niet eens aangehad vandaag. Ik lees hier wel en als er wat is zet ik ze wel aan.
Merkte gisteren al dat ik mij ging vervelen dus ben wat anders gaan doen.
Gelijk heb je, het is gewoon niet echt leuk meer om ze de hele dag aan te hebben staan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he he
Heb ze nu ook weer uitgezet.. niet te doen.. poging gewaagd .. maar klaar met de saaiheid daar.
thnx ga ik even doen Lief van Bart, Ik dacht dat ze elkaar geen coins mochten geven?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:46 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke, ik kijk net de uitzending van gister
Die 10 coins voor Ali en Jolien kloppen, echter heeft Jolien ze niet van BB maar van Bart gekregen, dus Bart kan je er 10 van af halen. dit was omdat ze er bij de gekleurde bollen niet uitkwamen, er moest nog 1 veranderen van kleur, en toen zei Bart, Jolien als jij graag ook 10 coins wil kan je die van mij krijgen.
Vind het echt niks vergeleken met vorige twee seizoenen. Vind de aanpak beter maar deze groep is echt waardeloos. Het is in een paar dagen helemaal omgeslagen met het vertrek van Chiara en de terugkomst van Danny. Zie het ook niet meer veranderen dus denk dat het seizoen er voor mij grotendeels op zit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, het is gewoon niet echt leuk meer om ze de hele dag aan te hebben staan.
Ik heb vandaag de streams niet eens meer aangehad. \En al ik de `COS lees gebeurd er ook super weinig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het echt niks vergeleken met vorige twee seizoenen. Vind de aanpak beter maar deze groep is echt waardeloos. Het is in een paar dagen helemaal omgeslagen met het vertrek van Chiara en de terugkomst van Danny. Zie het ook niet meer veranderen dus denk dat het seizoen er voor mij grotendeels op zit.
Ik kon hem de eerste keer al niet uitstaan en dat is er niet beter op geworden!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de streams niet eens meer aangehad. \En al ik de `COS lees gebeurd er ook super weinig.
Snap wel dat de lust ontgaat. Nog 2,5 week en dan is het alweer afgelopen. `jammer dat ze er niet iets beters van gemaakt hebben. Zelf het ik geen moeite dat `Danny terug is gekomen, zo word het spel nu eenmaal bedacht door BB
Dan is het irritant om te kijken als je je aan iemand stoort inderdaad, `maar ja jij is nu eenmaal onderdeel van het spel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kon hem de eerste keer al niet uitstaan en dat is er niet beter op geworden!
Een muisjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:24 schreef Ireth het volgende:
Hèhè!
* Ireth pleurt voeten op tafel en zakt onderuit...
Zo, gegeten, en nu wachten op alle spannende dingen die komen gaan in bb![]()
We hadden vanmiddag ook nog visite in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Halve winkel verbouwd om hem te pakken te krijgenmaar uiteindelijk wel gelukt en buiten in het plantsoentje vrijgelaten
Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:24 schreef Ireth het volgende:
Hèhè!
* Ireth pleurt voeten op tafel en zakt onderuit...
Zo, gegeten, en nu wachten op alle spannende dingen die komen gaan in bb![]()
We hadden vanmiddag ook nog visite in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Halve winkel verbouwd om hem te pakken te krijgenmaar uiteindelijk wel gelukt en buiten in het plantsoentje vrijgelaten
Ja een heel klein baby muisje!quote:
Ja die zijn snel he die muizenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja een heel klein baby muisje!![]()
En hij was fucking snel
Denk je dat we dat mogen zien ?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Mag je nu welverdiend genieten van Lindsey die zo iets gaat doen in de secret room.
Secret rooms meestal wel geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk je dat we dat mogen zien ?
Vandaag niks gemist lees ik
Ik geloof dat ik helemaal geen zin heb om naar Lindsey te kijken...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Mag je nu welverdiend genieten van Lindsey die zo iets gaat doen in de secret room.
quote:
hahaha grappenmaker, ik wist niet echt wat te typen over lindsey en the secretroomquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
@:rinardo Ik dacht jij zult vast druk zijn met SV tikken, dan doe ik de coin
Ik ook niet om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha grappenmaker, ik wist niet echt wat te typen over lindsey en the secretroom
oh dat is minder, hoop niets ernstigs, veel sterkte, en we zullen je missen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Mochten jullie me de aankomende dagen wat minder zien in COS, dat klopt.
Wegens een persoonlijke omstandigheid ben ik even wat minder actief.
Hoop bij de liveshow weer helemaal aan te haken
Hoop niet iets ernstigs!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Welterusten rinardo. Tot morgen.quote:
Het allerbeste Kodiak100.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat zijn geen fijne berichten. Hopelijk niet al te erg. 😘quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk je dat ze liegt op linkedin, en heel haar Fam kan zien dat ze liegt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lees ik op LinkedIn van Charlotte:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
Kleuteronderwijzers aan de universiteit ??? Make that the cat wise !
Het klinkt heel erg als niet bestaande opleiding.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk je dat ze liegt op linkedin, en heel haar Fam kan zien dat ze liegt?
Is niet liegen, is verbloemen. In belgie is hogeschool geen universiteit. Klinkt natuurlijk beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk je dat ze liegt op linkedin, en heel haar Fam kan zien dat ze liegt?
In Italië is iedereen op de ‘universiteit’ geweest 😂quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is niet liegen, is verbloemen. In belgie is hogeschool geen universiteit. Klinkt natuurlijk beter.
Lessenrooster al eens bekeken van haar opleiding kleuterleidster ? Niet denigrerend bedoeld want heb bewondering voor die kleuterleidsters en leiders. Ik ben geen jongen die met joelende kleuters kan omgaan., maar Charlotte moet niet opscheppen met de term universiteit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
In Italië is iedereen op de ‘universiteit’ geweest 😂
Mijn (Italiaanse) nicht is docent Engels afgestudeerd op de universiteit en verstond haar niks 😂 toen is ze 2 mnd naar Londen geweest en toen snapte ik haar.
In Italië bedoelde ik dat je voor ieder beroep daar wel universiteit voor gehad 🤪 ontzettend overdreven daar (mss ook in andere landen)quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lessenrooster al eens bekeken van haar opleiding kleuterleidster ? Niet denigrerend bedoeld want heb bewondering voor die kleuterleidsters en leiders. Ik ben geen jongen die met joelende kleuters kan omgaan., maar Charlotte moet niet opscheppen met de term universiteit.
Ik heb even naar de lessen gekeken en er zitten meerdere tussen die ik wel leuk vind 🥰quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lessenrooster al eens bekeken van haar opleiding kleuterleidster ? Niet denigrerend bedoeld want heb bewondering voor die kleuterleidsters en leiders. Ik ben geen jongen die met joelende kleuters kan omgaan., maar Charlotte moet niet opscheppen met de term universiteit.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef PunkieePie het volgende:
Ja, hier in Nederland zou dat gewoon MBO zijn. Eventueel HBO maar nooit universiteit.
Maar is dat in België dan zo anders?
Ondertussen een stille dood gestorven na vele achtereenvolgende hartaanvallen door het eeuwige gejaag en geroep van Ireth toen die dag...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja een heel klein baby muisje!![]()
En hij was fucking snel
Dankjewel voor de uitleg 😃quote:Op donderdag 16 maart 2023 01:20 schreef Ptr67 het volgende:
Je hebt hier hogescholen voor bv een professionele bachelor te halen
Maar je kan via de universiteit ook een hogeschool richting volgen en dan heb je een academische bachelor (wat toch dat ietsje meer waarde heeft).
Dit buiten de master richtingen die een universiteit hier wel hebben natuurlijk.
alsnog gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
Yo shorty! Tis nog net my birthday! Was derhalve even afwezig haha. Scream 6 gezien vanavond. Heb ik nog wat gemist?
quote:
Morguh herenquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:45 schreef rinardo het volgende:
GM @:engine en @:Dotteke en de rest die volgt.
Als nog van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
Yo shorty! Tis nog net my birthday! Was derhalve even afwezig haha. Scream 6 gezien vanavond. Heb ik nog wat gemist?
Ali en Danny hoop ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren![]()
![]()
IK hoop dat het vandaag weer iets wordt op de streams een beetje spanning zou wel leuk zijn.
Kijken wie er genomineerd wordt vandaag
quote:
Het kan wel, maar ik verwacht en durf bijna met zekerheid te zeggen; Ali en Bartquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ali en Danny hoop ikmaar heb het niet gevolgd dus weet niet of dat kan.
Ik zag gisteren ergens iets voorbij komen dat ali zo geliefd is een stukje in een artikel of magazine weet het zo niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ali en Danny hoop ikmaar heb het niet gevolgd dus weet niet of dat kan.
Happy day afterquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
heb hem hier maar even neergezet. @Ptr67quote:
Snap het hè-le-maal gezien je leeftijd. was inkoppertjequote:Op donderdag 16 maart 2023 14:55 schreef Ptr67 het volgende:
Besef nu ook dat ik hier eigenlijk moest reageren
Ben dan ook een oud/jong ventje hé
Dank !
Mijn schoonmoeder is al 13 jaar dood (lief mens) en de rest mag van mij dood.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:41 schreef PunkieePie het volgende:
Iemand behang en behanglijm te leen?![]()
Mijn schoonmoeder wil dat we 9 april op haar verjaardag komen. (1e Paasdag. Niet dat ze dan jarig is hoor, maar dan wil ze het vieren)
En we moeten ook 10 april komen, want dan moeten we 2e Paasdag komen vieren.![]()
Waarom zijn mensen zo?![]()
Ze weet dat ik een moeder heb die alleen is.. Misschien wil ik ook wel naar haar?![]()
Hebben jullie ook zo'n fijne schoonfamilie of jullie wat meer geluk?
En naast wat @oma-Nijn net zegt (en ik bedoel dit echt zo lief als het maar kan), wat is er mis met het woord 'nee'? Ik hoor dit zo vaak. Waarom 'durft' niemand gewoon nee te zeggen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:41 schreef PunkieePie het volgende:
Mijn schoonmoeder wil dat we 9 april op haar verjaardag komen. (1e Paasdag. Niet dat ze dan jarig is hoor, maar dan wil ze het vieren)
En we moeten ook 10 april komen, want dan moeten we 2e Paasdag komen vieren.![]()
Ze weet dat ik een moeder heb die alleen is.. Misschien wil ik ook wel naar haar?![]()
Ik kan het wel. OpaNijn niet.. maar uiteindelijk: eerlijkheid duurt het langst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
En naast wat @:oma-Nijn net zegt (en ik bedoel dit echt zo lief als het maar kan), wat is er mis met het woord 'nee'? Ik hoor dit zo vaak. Waarom 'durft' niemand gewoon nee te zeggen?
Ik heb het ook moeten leren hoor, maar toch. Het maakt je leven zoveel makkelijker! En dank u vriendelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan het wel. OpaNijn niet.. maar uiteindelijk: eerlijkheid duurt het langst.![]()
Oh.. en nog feli🥳🥳
Goedemorgenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:41 schreef PunkieePie het volgende:
Omdat ze graag kijkers naar de uitzendingen willen hebben, die kijkcijfer samen de uitgesteld kijken cijfers, maken dat je kan zeggen hoe goed het programma het doet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Snap niet dat ze niet iedere dag opdrachten krijgen en de streamers het mogen zien.
Was uit de wall gehaald door Ali begreep ik uit een reactie. Gisteren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef rinardo het volgende:
Ik kom een keer wat later binnen, lees dat jolien verbaast kijkt naar hoe iemand een croisant uit blik uitrolt, ze had dit nog nooit gezien. ik vraag hoe komen ze aan croisants ? en niemand antwoord, zucht, mis ik eens iets niemand die het weet.
Dank u!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Was uit de wall gehaald door Ali begreep ik uit een reactie. Gisteren.
Sorry rinardo, had je vraag niet gezien, was de deur uitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef rinardo het volgende:
Ik kom een keer wat later binnen, lees dat jolien verbaast kijkt naar hoe iemand een croisant uit blik uitrolt, ze had dit nog nooit gezien. ik vraag hoe komen ze aan croisants ? en niemand antwoord, zucht, mis ik eens iets niemand die het weet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorry rinardo, had je vraag niet gezien, was de deur uitMijn antwoord had je ook niet veel aan gehad, want ik had het overigens ook niet geweten
Zet een tr als iets je niet aanstaat Rinardo je hoeft toch niet weg te gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sorry mensen, ik heb het ook wel gehad hier, ga net als @:ledn81 ook alleen nog mee lezen, mn lol is er totaal vanaf
https://i.postimg.cc/Gh4V(...)Samsung-Internet.jpgquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef rinardo het volgende:
Het kwam bij mij ook niet vriendelijk over.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
Uhm ik zie dat mijn ene zin is weggeknipt met de mededeling dat ik aardig moet doen, maar het was niet onaardig bedoeld.
Was bedoeld zoals het er stond: dat er wat anders gevraagd werd en dat de ander de bio ook kon zelf kon vinden.
Vraag was of de info klopte die in in de bio's stond. Niet meer niet minder , had op die user ook al gezegd het niet te weten ( of de info klopt)
Na oplepelen bio dennie heb ik die 1e zin getikt.
Dat een user dat dan als aanvallend blijkbaar vul ik nu in, opvat daar kan ik toch niks aan doen?
Was namelijk echt niet zo bedoeld.. als vervelend of aanvallend.. gewoon zoals het er stond.. niet meer niet minder..
Dat iemand dan vervolgens mij quote en door mijn ene zin zich zo aangevallen voelt en hier niet meer wilt komen daar vind ik dan wel wat van..
Kan me niet indenken dat dat door die 1e feitelijke zin ook nog komt..
Beetje raar om mij dan aan te spreken hier in de cos.
Is ook niet de eerste keer dat de info anders opgevat wordt dan bedoeld.. kan ik toch ook niks aan doen?
ja die had ik gemist, heb haar aal bedankt. heb hem gezien , dank jequote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:37 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/Gh4V(...)Samsung-Internet.jpg
Best een snelle reactie toch?! Of mis ik iets?
Ik merk echt dat ik de streams veel minder kijk. Óf SL óf gezang, nagelstudio etc..
De boeiende dingen zoals de spellen mogen we toch nooit zien
Ja dat is echt jammer. En morgen gaat er weer een uit dan zal het nog saaier worden denk ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:37 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/Gh4V(...)Samsung-Internet.jpg
Best een snelle reactie toch?! Of mis ik iets?
Ik merk echt dat ik de streams veel minder kijk. Óf SL óf gezang, nagelstudio etc..
De boeiende dingen zoals de spellen mogen we toch nooit zien
Reageerde idd met 1 zin niet op de stream, ook niet op de persoon zelf maar op een vraag en antwoord.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kwam bij mij ook niet vriendelijk over.
Als je het over de streams houdt dan kan ook niemand het persoonlijk opvatten
Ik dacht ook dat we het in DM al afgesloten hadden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Reageerde idd met 1 zin niet op de stream, ook niet op de persoon zelf maar op een vraag en antwoord.
Reactie van mij sloeg overigens op een lang bericht dat ook niet over de streams ging.
just saying..
Wil het er verder ook bij laten. Komen hier toch niet uit.
jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor het sv, was de klacht over Ali nu echt? Heb de klacht wel gevonden die Charlotte kwam vertellen. Heb alleen gemist dat de telefoon ging
Heyquote:
Dankjewel! Ja hoor was een leuke dag!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:07 schreef PunkieePie het volgende:
@:oma-Nijn @:B00STER
Ik heb ook (netjes) gezegd dat ik 1 van de 2 dagen kom. Of de 9e of de 10e, zij mag kiezen![]()
Heb er ook geen moeite mee om nee te zeggen hoor. Niet meer gelukkig! Snap dat het in m'n post wel leek alsof ik dat niet gezegd had.
@:B00STER nog gefeliciteerd!![]()
Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad!
Feli nog!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Ja hoor was een leuke dag!
Goedemorgen Dotquote:Op zaterdag 18 maart 2023 05:22 schreef Dotteke het volgende:
MorguhVanavond de live, wie o wie gaat er naar huis?
Hey Enginequote:Op zaterdag 18 maart 2023 05:43 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Ja het is deze keer heel moeilijk te voorspellen.
Of Jason, die mag van mij ook wel gaan.quote:
Morguhquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋😃
Denk dat jason vanavond weggaat.
Bij Ali heb ik soms het idee dat hij juist iemand anders in de zeik neemt door dom te spelen.
Vraag me vooral of hoe de tv-kijker zal stemmen.. Die hebben Bart vorige keer denk ik ook aardig geholpenquote:
Zou maar zo kunnen ,vergeleken met de tv kijkers zijn volgens mij de streamers dik in de minderheidquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:09 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vraag me vooral of hoe de tv-kijker zal stemmen.. Die hebben Bart vorige keer denk ik ook aardig geholpen
Hey Kodiak, fijn dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop vandaag weer wat meer te kunnen kijken.
Wel benieuwd wie er naar huis gaat
Zal wel spannend worden
Goedemorgen, ik vermoed dat Ali er vanavond uit gaat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:09 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vraag me vooral of hoe de tv-kijker zal stemmen.. Die hebben Bart vorige keer denk ik ook aardig geholpen
Dank je Deis! Als cadeautje heb ik Corona opgelopen en lig ik nu met 40 graden koorts plat. Maar goed, des te meer reden om de streams te kijken.quote:
We moeten het afwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik denk zo maar Jason eruit.
Hij had er zelf ook geen goed gevoel over, las ik.
Jammer.
Tokkie- en huftergedrag is blijkbaar beter
Succes. Ik kijk niet. Kan die zelfvoldane muilen echt niet aanzien.quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je Deis! Als cadeautje heb ik Corona opgelopen en lig ik nu met 40 graden koorts plat. Maar goed, des te meer reden om de streams te kijken.
Oh ja, beterschap.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je Deis! Als cadeautje heb ik Corona opgelopen en lig ik nu met 40 graden koorts plat. Maar goed, des te meer reden om de streams te kijken.
O dat is minder. Beterschapquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh wat stomquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jeetje! Beterschap!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beterschap 🤧🤒😷quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Uto 1 was tof. 2 x geweest, leuke dagen gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ff te denken…..ja ja ik weet dat ik dat niet moet doen 🤪
Maar wat zou het leuk zijn als BB en Utopia terug gaat naar het eerste format !
Dat waren de leukste !
Tering ! Ik schrik mij rot !
De buurman nieste en hoeste tegelijk en heel hard !
Hij staat buiten vandaar dat ik het hoor
Al die programma’squote:Op zondag 19 maart 2023 10:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uto 1 was tof. 2 x geweest, leuke dagen gehad.
Maar was er toch ook al snel achter, dat het 1 gescripte zooi was.
Stapelbedden, een sproeikop aan de muur met een douchegordijntje in een uitgeruimde bezemkast, een waslijntje en de kutkipquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ff te denken…..ja ja ik weet dat ik dat niet moet doen 🤪
Maar wat zou het leuk zijn als BB en Utopia terug gaat naar het eerste format !
Dat waren de leukste !
Tering ! Ik schrik mij rot !
De buurman nieste en hoeste tegelijk en heel hard !
Hij staat buiten vandaar dat ik het hoor
Zo hoge koorts?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Mocht iemand een eitje willen bakken dat kan prima op mijn lichaam nu
Ik werd vanochtend wakker met 41.5 graden koorts. Ik heb nog nooit zulke hoge koorts gehad, ik schrok me rot.quote:
O dat is zeker hoor, nu al wel gezakt?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met 41.5 graden koorts. Ik heb nog nooit zulke hoge koorts gehad, ik schrok me rot.
Ja het rare is, ik heb het alleen 's nachts (ik heb Corona, mocht je dat gemist hebben). Overdag heb ik wel alle andere klachten maar niet echt koorts. Maar 's nachts baf. Gisternacht ook al 40 graden.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker hoor, nu al wel gezakt?
Ja had het meekregen en je ook beterschap gewenst.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het rare is, ik heb het alleen 's nachts (ik heb Corona, mocht je dat gemist hebben). Overdag heb ik wel alle andere klachten maar niet echt koorts. Maar 's nachts baf. Gisternacht ook al 40 graden.
Dat is ook zo. Sorry mijn hoofd werkt niet helemaal naar behorenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had het meekregen en je ook beterschap gewenst.
Vreemd dan dat je het alleen in de nacht hebt
Hopelijk herstel je snel
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Snap dat je wat anders aan je hoofd hebt nuquote:Op zondag 19 maart 2023 20:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Sorry mijn hoofd werkt niet helemaal naar behoren
Dat is 42+ graden koorts ! Hoop dat je de dokter heb laten komenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Mocht iemand een eitje willen bakken dat kan prima op mijn lichaam nu
net bij humberto tan hierover een gesprek geweest met mensen die dat ook hebbenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het rare is, ik heb het alleen 's nachts (ik heb Corona, mocht je dat gemist hebben). Overdag heb ik wel alle andere klachten maar niet echt koorts. Maar 's nachts baf. Gisternacht ook al 40 graden.
Vreselijk long covid hopelijk herstel je er wel van.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:46 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
net bij humberto tan hierover een gesprek geweest met mensen die dat ook hebben
inspanings intolerantie ( geloof ik )
ik heb ook long-covid gelukkig zonder de koorts maar m'n hoofd ook niet altijd ok
Hier werd er gejuicht voor de pizza'squote:Op maandag 20 maart 2023 09:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hele goeiemorgen !
Mijn koffie is in de aanbieding bij appie en wordt daar zo blij van 🥰
Pizza!!quote:
O jee hopelijk niets ernstigs er aan over gehoudenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemiddag! Drukke dagen gehad en een (domme) val met uitlaten van de hond in het bos zorgde ervoor dat ik wat minder gekeken had vanaf zaterdag. Dank voor alle updates! Weer helemaal bij als goed is..
En nu, stream aan, weer een SL..
Beetje bond en blauw, niks ernstig:)quote:Op maandag 20 maart 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hopelijk niets ernstigs er aan over gehouden
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Beetje bond en blauw, niks ernstig:)
Je loopt dus niet zo makkelijk nuquote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Beetje bond en blauw, niks ernstig:)
Lijkt mij wel lekkerquote:Op maandag 20 maart 2023 17:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook een nieuwe:
[ afbeelding ]
(wel een vegetarische)
quote:Op maandag 20 maart 2023 22:00 schreef KangaP het volgende:
Ja maar waar zijn al de users en posters van vorig seizoen gebleven ?
zitten die op een ander forum?
Zitten bij de andere reality, die 1 jaar loopt.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[
was oude topics aan zoeken maar waar vind ik BB2022 en 21
maar kwam net ook naam Lionheart tegen die mis ik ook hier en Hunter is ook al tijdje niet geweest en wie weet wie we nog meer missen
Slecht begin van de dag hahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Vanochtend ging op school het brandalarm af dus stond ik in de regen met de kinderen……bleek het alarm te zijn af gegaan zonder dat er wat was…..
Nou ja dan hebben we gelijk een oefening gehad 😉
Goedemorgen, ik vind hem ook heel lekker, ik heb hem gisteren getest.quote:
Ik ben maar ff de aflevering van gisteren gaan kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik vind hem ook heel lekker, ik heb hem gisteren getest.
Ik vond het gisteren wel een spannende aflevering, met die lootjes trekken.
Ga ik straks nog ff kijken, gisteren niet kunnen zien ivm cursus.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben maar ff de aflevering van gisteren gaan kijken
Hopelijk niets ernstigs wat zal je geschrokken zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
@:Rinardo zou jij laatste stukje sv kunnen aanvullen, ik heb het laatste stuk gemist doordat dochter tegen de vlakte ging
Gelukkig goed afgelopenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Ireth het volgende:
Te weinig gegeten/gedronken, te snel opgestaan en nu de deurpost gekopt... valt wel mee achteraf, maar wel ff schrikken.
Ja dat snap ik, hopelijk heeft ze haar les hier uit geleerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Ireth het volgende:
Te weinig gegeten/gedronken, te snel opgestaan en nu de deurpost gekopt... valt wel mee achteraf, maar wel ff schrikken.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef rinardo het volgende:
ik zit tot 22.30 bios dus geen sv van mij
Dat gaat ze niet lusten hahahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:35 schreef Ireth het volgende:
@:Joyce-43 ja idd.
Preiringen,uiensnippers en spekkies roerbakken in hapjespan, eieren rullen (kleine stukjes) in koekenpan. Aardappelen koken, rauwe andijvie er bij, prei, ui, ei, spekkies er bij en dan stampen (of voor de luie mensch zoals ik, de mixer er in)
whahha de mixer erin ja werkt ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:35 schreef Ireth het volgende:
Preiringen,uiensnippers en spekkies roerbakken in hapjespan, eieren rullen (kleine stukjes) in koekenpan. Aardappelen koken, rauwe andijvie er bij, prei, ui, ei, spekkies er bij en dan stampen (of voor de luie mensch zoals ik, de mixer er in)
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:35 schreef Ireth het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Speciaal voor jou dan ook het bijbehorende plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Punt met mij is, ziek of niet ziek ik blijf altijd eten en drinken haha dus kom maar door!
Hhmm.. het belangrijkste staat wel in de sv denk ik, verder hoop gemopper op Dumb&Dumber&Dumbest...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai hai
Na mijn werk moest ik nog gaan condoleren dus ben net pas weer thuis…..is het de moeite waard om te gaan terug lezen ?
Ga ik daar even kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. het belangrijkste staat wel in de sv denk ik, verder hoop gemopper op Dumb&Dumber&Dumbest...
😂quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:54 schreef B00STER het volgende:
Jullie nemen SLOW chat soms wel heel serieus hoor....
Ja, nou zijn de bewoners nog wakker, slapen de forummersquote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Iedereen is vroeg naar bed denk ik.
Ik ben voor mijn doen nog laat op maar dat kan op dinsdag want woensdag altijd vrij![]()
Bij mijn moeder was condoleren met drank…..vanavond was met koffie…..jammerrrrrr
Mien dobbelsteenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:33 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de tv aan, wou de docu over Hans Zimmer van gisteren avond gaan terug kijken... val ik midden in "Zeg eens Aaaa..."
Nostalgie
Heel erg mss maar die ken ik niet.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
Ow en nou wil ik helemaal naar een concert van Hans Zimmer! De man is legendarisch!
Ken je Pirates of the carribean? De filmmuziek is van hem (en nog veel meer!)quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heel erg mss maar die ken ik niet.
Zal hem is opzoeken
Ja die ken ik wel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ken je Pirates of the carribean? De filmmuziek is van hem (en nog veel meer!)
Openingsmuziek van The Lion King overigens ook.
Was je weer bezig @Ireth ??quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:59 schreef Ireth het volgende:
Heb ff paar blokkades gezet op twitter, mot met familie/fans van Lotje. Lekker buiten gaan spelen
Mogguh, sorry voor het late antwoord @Dotteke .. langzaam gaat het weer beter gelukkig!quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️
Hoe is het @:BOOSTER weer opgeknapt?
Geeft toch niet je hebt de tijd aan jezelf. ~Fijn dat het weer wat beter gaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mogguh, sorry voor het late antwoord @:Dotteke .. langzaam gaat het weer beter gelukkig!
Ik ben meer uit bed dan de bewoners van BB in ieder geval, dat zegt al wat toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft toch niet je hebt de tijd aan jezelf. ~Fijn dat het weer wat beter gaat.
O dat zegt heel wat. Wat een saai zooitje is dat deze bb zeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben meer uit bed dan de bewoners van BB in ieder geval, dat zegt al wat toch?![]()
Ik vind het echt dramatisch slecht. Ik ben klaar met dit seizoen en dat zegt echt wel wat, want ik vind het altijd heel jammer als het voorbij is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zegt heel wat. Wat een saai zooitje is dat deze bb zeg.
Ja veel zijn er klaar mee. Ik zelf ook hoor zal blij zijn als het volgende week is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het echt dramatisch slecht. Ik ben klaar met dit seizoen en dat zegt echt wel wat, want ik vind het altijd heel jammer als het voorbij is.
Kunnen we weer mooi terug naar Jaar van je levenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel zijn er klaar mee. Ik zelf ook hoor zal blij zijn als het volgende week is.
Daar COS ik niet (meer)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kunnen we weer mooi terug naar Jaar van je leven
Daar zit ik nog steeds. Is nu van alles te doen. Alleen ben ik net mijn bed ingestapt morgen is er een nepbruiloft twee bewoonsters gaan trouwen 🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kunnen we weer mooi terug naar Jaar van je leven
Slaap lekker! En veel plezier!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit ik nog steeds. Is nu van alles te doen. Alleen ben ik net mijn bed ingestapt morgen is er een nepbruiloft twee bewoonsters gaan trouwen 🤣🤣
Dat klonk achteraf gezien wat suggestief, maar ik registreerde het half alsof je morgen een bruiloft had hahaha. Sorry! Slaap 'gewoon' lekker dus.quote:
Nee sorry, dan heb ik binnen een paar dagen een perm-ban voor de rest van mijn leven dankzij/door bepaalde COSsersquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met mij mee ja! Klaar!
Dank je wel. Jij ook voor straks 😘quote:
SC dan? Kan ik je daar wel mee naartoe krijgen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, dan heb ik binnen een paar dagen een perm-ban voor de rest van mijn leven dankzij/door bepaalde COSsers
Als je tr zet en er niet op reageert krijg jij geen ban.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, dan heb ik binnen een paar dagen een perm-ban voor de rest van mijn leven dankzij/door bepaalde COSsers
Dank je wel Rinardo, voor al je inzetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als er iets belangrijks is, zal ik het in SV zetten , werkze
Nou vooral dat!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Rinardo, voor al je inzet
Fijn dat je deze BB ook weer mocht meemaken en hopelijk ben je er bij een volgende er ook weer bij
Ik vergat keerquote:
Ik had het sommigen verteld, Er was een medicijn, nog niet geregistreerd, maar in de testen zeer goed bevonden, ik heb me als proefkonijn opgegeven, onder het mom van, kan enkel beter zijn/worden. En dat is goed aangeslagen. Heb verlenging van het leven gekregen. verder praat ik er niet graag over.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vergat keer![]()
Ja is wel te hopen, fijn al dat hij er ondanks de verwachtingen dit jaar ook bij kon zjin
Dat is gewoon een klein feestje waard!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had het sommigen verteld, Er was een medicijn, nog niet geregistreerd, maar in de testen zeer goed bevonden, ik heb me als proefkonijn opgegeven, onder het mom van, kan enkel beter zijn/worden. En dat is goed aangeslagen. Heb verlenging van het leven gekregen. verder praat ik er niet graag over.
[ link | afbeelding ]
Wat ontzettend fijn dat deze medicijnen goed zijn voor jou.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had het sommigen verteld, Er was een medicijn, nog niet geregistreerd, maar in de testen zeer goed bevonden, ik heb me als proefkonijn opgegeven, onder het mom van, kan enkel beter zijn/worden. En dat is goed aangeslagen. Heb verlenging van het leven gekregen. verder praat ik er niet graag over.
[ link | afbeelding ]
Krijg er een beetje kippenvel van, inderdaad mooi mensquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Meen je niet hè ! Een droom met haar er in ?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:02 schreef PunkieePie het volgende:
Ik heb een droom gehad over Lindsey.
Althans, ze kwam erin voor.
We studeerden samen en ze had 2 knotjes op d'r hoofd. En tijdens een tussenuur wilde ze roti eten maar ze was d'r portemonnee vergeten. Of ik haar even een tikkie wilde sturen.. die betaalde ze alleen niet terwijl ze potverdorie toch voor 25 euro naar binnen had zitten werken!
Wat zou dit betekenen? Zit er een Charlotte op dit forum?
Niet oké he?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Meen je niet hè ! Een droom met haar er in ?
Ik vindt het gewoon super grappig !quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Niet oké he?![]()
Twijfelde of ik dit wel moest posten, straks denken jullie nog dat ik niet goed bij m'n hoofd ben!
Maar eigenlijk is dat ook wel zo..![]()
Wat ik dus ff snel aan het bij kijken bentquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EenJaarVanJeLeven een andere RLS die een jaar duurt
Een Jaar Van Je Leven
Is meer te doen dan in BB bij tijd en wijle ook saai maar ze proberen er wel wat van te makenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat ik dus ff snel aan het bij kijken bent
Ik vindt dat echt leuk om te kijken, BB vind ik saai.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is meer te doen dan in BB bij tijd en wijle ook saai maar ze proberen er wel wat van te maken
Bijna geen SL spelletjes mag je gewoon zien.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt dat echt leuk om te kijken, BB vind ik saai.
Drank en sigaretten erin werkt gewoon en spellen of is daar ook veel stream lock ?
Ik kijk nu de tv uitzendingen
Maar ben er nog lang niet hoor met bij kijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna geen SL spelletjes mag je gewoon zien.
Ze doen wel eens een soundlock
Vin EJVJL ook leuker om te kijken. Soms is het ook wel saai hoor
Jaaaa hij heeft het nooit meer vergeten 😂quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:00 schreef PunkieePie het volgende:
Mr. Tuttebolleke is ook een spiraalspietser!!!![]()
En toen???
Hahahhaa heerlijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jaaaa hij heeft het nooit meer vergeten 😂
Dan knipt de dokter het kort en hup mr Tuttebolleke kon er weer tegenaan 😂😂😂😂
Awww zo liefquote:Op zondag 26 maart 2023 12:00 schreef Ireth het volgende:
Mijn prachtige tante-zeggertje is vandaag een dagje bij meZal weinig tijd hebben voor streams of COS of SC.
![]()
Hijs net in slaap gevallen![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zondag 26 maart 2023 13:44 schreef Ireth het volgende:
Zojuist even "gezellig" samen boodschappen gedaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Qua snurken is het net Lindsey
Ohhh?? Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 27 maart 2023 09:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb gisteren heel veel van een jaar van je leven gekeken en ik wil 1 iemand daar een duwtje op de trap geven 🙈
Vreselijke vent is datquote:
Lekker toch als het kan waarom nietquote:Op maandag 27 maart 2023 18:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo de eerste werkdag van de week gehad…..ik heb zin in weekend !!!!
Maar als het goed is ben ik lekker vanaf 17 april een weekje vrij 🤩
Ben er echt aan toen
Voortaan neem ik om de 8 a 10 weken even vrij merk dat ik dat nodig heb ( ff geen kindertjes om mij heen)
Ik wil na 1 middagje met m'n neefjes al een weekje vrijquote:Op maandag 27 maart 2023 18:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo de eerste werkdag van de week gehad…..ik heb zin in weekend !!!!
Maar als het goed is ben ik lekker vanaf 17 april een weekje vrij 🤩
Ben er echt aan toen
Voortaan neem ik om de 8 a 10 weken even vrij merk dat ik dat nodig heb ( ff geen kindertjes om mij heen)
Na gisteren deel ik deze mening volledigquote:Op maandag 27 maart 2023 19:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik wil na 1 middagje met m'n neefjes al een weekje vrij![]()
Wat een energie hebben ze zeg 🙈
😂😂😂quote:Op maandag 27 maart 2023 19:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik wil na 1 middagje met m'n neefjes al een weekje vrij![]()
Wat een energie hebben ze zeg 🙈
Wat vind je er van?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 06:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oh ja
Ik heb nu net oud en nieuw gehad bij een jaar uit je leven.
Ik vindt het leukquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt het leuk
Lach mij soms rot over hoe het daar gaat !
Wel fijn dat Martin eruit gaat ( al gelezen 😉)
Hey Tuttebollekequote:
Halloquote:
Het is een heel gekke situatie in ieder geval. Mexx mocht Martin wel een brief sturen dus ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo dat is niet mis !
Groot gelijk dat hij dit bekend maakt.
Had ook gelezen dat Wanda had liggen rampetampen met jappie……daar zou hij toch ook boos over zijn.
Door Talpa gok ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:10 schreef Ireth het volgende:
Dat bericht over wanda is nu weer van instagram afgehaald....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |