oh ik moet nog verder kijken bij JAA vanaf nov 22quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Hiero..... en iedereen gaat vreemd bij JAA @:Paul
Succes! 😂quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:10 schreef Paul het volgende:
[..]
oh ik moet nog verder kijken bij JAA vanaf nov 22
Oh god, moest dit?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:10 schreef Ireth het volgende:
Zullen we nu een gesprekje te zien gaan krijgen met de grote spiralenspietser met het lekkere kontje??
Your welcomequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh god, moest dit?
Als hij nu in beeld komt kan ik alleen dat zien..
Off topicquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:10 schreef Paul het volgende:
[..]
oh ik moet nog verder kijken bij JAA vanaf nov 22
Niet op gelet, ik kijk niet andere vrouwenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:15 schreef Alocanda het volgende:
Door dat truitje van Geraldien lijken haar borsten wel erg scheef te hangen.
Wordt wel uitgemolken inderdaad.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:17 schreef happyme28 het volgende:
En weer het munten verhaal van Jason… hoe lang kun je zeiken….
De uitleg van Jason volgt gelukkig ook wel in de uitzending. Waarom ie het nog even vasthoudtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wordt wel uitgemolken inderdaad.
Jason zit er ook wel erg rigide in
off topic, niet het onderwerp, dus je zegt iets wat niet hier hoortquote:
ja hij verwacht ze volgende week nog nodig te hebben maar dan nog, moeilijk doen om 1 of 2 muntjes is een beetje overdreven als je er nog 40 hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De uitleg van Jason volgt gelukkig ook wel in de uitzending. Waarom ie het nog even vasthoudt
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet op gelet, ik kijk niet andere vrouwen
CC: @:-river-
Ze verweet de andere van rode kamer van alles maar lag zelf boos op de bank en bewoog niet terwijl charlotte badkamer schoon maakte en lyndsey de wcquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:22 schreef superniger het volgende:
Jolien en haar krokodillentranen.
Even symathie kweken voor de bühne.
Nee datquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
off topic, niet het onderwerp, dus je zegt iets wat niet hier hoort
Omdat ze dus dacht dat jolien niet weg van hem was en ze niet wist dat ze een afspraak met jason had om niet op hem te stemmen. Ze wist wel van jolien haar afspraak met bartquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:23 schreef Paul het volgende:
Charlotte maar zeiken dat jolien op Jason had moeten stemmen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |