je mag er nog een t ergens achter zetten Dot. Zat weer te klooienquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
IK ga zo lachen als Danny mag blijven. Maar ik ben bang dat ik niet ga lachen
Lindsey zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
IK ga zo lachen als Danny mag blijven. Maar ik ben bang dat ik niet ga lachen
Eerst een ruim half uur herhalingen van de uitzendingen van afgelopen week...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:42 schreef -river- het volgende:
Schiet maar eens op met die live show, wil die zure koppen graag zien
Zou kunnen, maar mijn vermoeden is dat Danny terug mocht tot aan de finale week.quote:
50 minuten herhalingenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerst een ruim half uur herhalingen van de uitzendingen van afgelopen week...
Ze moeten er echt vanaf....hurry hurry, dat is echt funest voor een live 'show'. Een live show, als het echt een show is tenminste want dat is dit niet, hoort een beetje uit te lopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:55 schreef jooba het volgende:
Je weet sowiezo dat de live weer amateuristisch zal zijn en snel er door vliegen.
Nog een week dan hoeft niemand zich meer ergens aan te ergerenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:55 schreef jooba het volgende:
Je weet sowiezo dat de live weer amateuristisch zal zijn en snel er door vliegen.
voor jou ook niet leuk, werkeloosquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een week dan hoeft niemand zich meer ergens aan te ergeren
Nee joh heb nog drie forums die ik modquote:
Ze willen denk ik twee Nederlanders erin houden. Jolien wegsturen nu was totaal ongeloofwaardig, daarom nu gekozen voor 5.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:03 schreef happyme28 het volgende:
Wat suf! Lekker speciaal met zijn 5-en naar de finaleweek.
Ja denk het ook. Maar waarom zo krampachtigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:06 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze willen denk ik twee Nederlanders erin houden. Jolien wegsturen nu was totaal ongeloofwaardig, daarom nu gekozen voor 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |