Lijkt mij wel lekkerquote:Op maandag 20 maart 2023 17:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook een nieuwe:
[ afbeelding ]
(wel een vegetarische)
quote:Op maandag 20 maart 2023 22:00 schreef KangaP het volgende:
Ja maar waar zijn al de users en posters van vorig seizoen gebleven ?
zitten die op een ander forum?
Zitten bij de andere reality, die 1 jaar loopt.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[
was oude topics aan zoeken maar waar vind ik BB2022 en 21
maar kwam net ook naam Lionheart tegen die mis ik ook hier en Hunter is ook al tijdje niet geweest en wie weet wie we nog meer missen
Slecht begin van de dag hahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Vanochtend ging op school het brandalarm af dus stond ik in de regen met de kinderen……bleek het alarm te zijn af gegaan zonder dat er wat was…..
Nou ja dan hebben we gelijk een oefening gehad 😉
Goedemorgen, ik vind hem ook heel lekker, ik heb hem gisteren getest.quote:
Ik ben maar ff de aflevering van gisteren gaan kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik vind hem ook heel lekker, ik heb hem gisteren getest.
Ik vond het gisteren wel een spannende aflevering, met die lootjes trekken.
Ga ik straks nog ff kijken, gisteren niet kunnen zien ivm cursus.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben maar ff de aflevering van gisteren gaan kijken
Hopelijk niets ernstigs wat zal je geschrokken zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
@:Rinardo zou jij laatste stukje sv kunnen aanvullen, ik heb het laatste stuk gemist doordat dochter tegen de vlakte ging
Gelukkig goed afgelopenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Ireth het volgende:
Te weinig gegeten/gedronken, te snel opgestaan en nu de deurpost gekopt... valt wel mee achteraf, maar wel ff schrikken.
Ja dat snap ik, hopelijk heeft ze haar les hier uit geleerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Ireth het volgende:
Te weinig gegeten/gedronken, te snel opgestaan en nu de deurpost gekopt... valt wel mee achteraf, maar wel ff schrikken.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef rinardo het volgende:
ik zit tot 22.30 bios dus geen sv van mij
Dat gaat ze niet lusten hahahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:35 schreef Ireth het volgende:
@:Joyce-43 ja idd.
Preiringen,uiensnippers en spekkies roerbakken in hapjespan, eieren rullen (kleine stukjes) in koekenpan. Aardappelen koken, rauwe andijvie er bij, prei, ui, ei, spekkies er bij en dan stampen (of voor de luie mensch zoals ik, de mixer er in)
whahha de mixer erin ja werkt ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:35 schreef Ireth het volgende:
@:Joyce-43 ja idd.
Preiringen,uiensnippers en spekkies roerbakken in hapjespan, eieren rullen (kleine stukjes) in koekenpan. Aardappelen koken, rauwe andijvie er bij, prei, ui, ei, spekkies er bij en dan stampen (of voor de luie mensch zoals ik, de mixer er in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |