Als er maar drank bij is betrokken, dan kan haar schoothondje opnieuw als een weerwolf toeslaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
wanda en jappie weer druk met een evenement
En niet merken dat ze een vriend heeft.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Kunt wel merken dat Wanda een beurtje heeft gehad....
Wie is Ivor...quote:Op maandag 20 maart 2023 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En niet merken dat ze een vriend heeft.
O denk je dat ze het daarom doet`ze/quote:Op maandag 20 maart 2023 22:06 schreef maryo55 het volgende:
Esther zat eerst boos te kijken naar JW en Eun die plezier hebben bij het biljarten.
Toen zag ze dat Wanda alleen zat en ging daar even zogenaamd gezellig kletsen.
Van die kant kan ze die twee beter in de gaten houden en zo probeert ze meer vriendinnetjes te
worden met de jongere dames omdat ze uitgek.ts word door Babs Moura ect.
Zeker weten Zij is echt niet normaal.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk je dat ze het daarom doet`ze/
Nee dat is zeker zitten wat draadje losquote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker weten Zij is echt niet normaal.
Tijdens het eten zei hij heel wat anders.quote:
Echt hoor.quote:
Cupping.quote:
Omdat zonder niet gepast isquote:Op maandag 20 maart 2023 23:22 schreef Harry het volgende:
Waarom moet je iemand cuppen in een onderbroek??
Het is dat Mirthe haar eigen rug niet kan zien want anders zou ze al die salamiworst voor zichzelf houdenquote:
Dat staat al gepland voor de volgende eliminatieopdrachtquote:Op maandag 20 maart 2023 23:37 schreef schizolientje het volgende:
Moet je eens cupping op youtube zoeken, gooi er maar bloedzuigers in ook, ook erg goed tegen van alles
Ik dacht vleeshaken,dat schijnt ook een goed gevoel te geven.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat staat al gepland voor de volgende eliminatieopdracht
Een aantal punten:quote:
Aderlaten is ook altijd met succes toegepast, doe Rupie dan eerst??quote:Op maandag 20 maart 2023 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht vleeshaken,dat schijnt ook een goed gevoel te geven.
quote:Op maandag 20 maart 2023 23:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Aderlaten is ook altijd met succes toegepast, doe Rupie dan eerst??
Met vuisten.Anders voelt ze niks.quote:
Dat waren haar woordenquote:Op maandag 20 maart 2023 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met vuisten.Anders voelt ze niks.
Goed dat je dat even post dat we ontopic zijn.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed dat je dat even post dat we ontopic zijn.
En dan beslissen ze op het laatste moment alsnog iets andersquote:Op dinsdag 21 maart 2023 06:37 schreef cinsan het volgende:
goede morgen , alles nog rustig in de loods
denk pas maandag eliminatie na dat idioot huwelijk want de kans is groot dat babel op de stip komt , of sasha want daar wil de kliel brabbel en co voor gaan , hoord ik onlangs babel zeggen ik stem nooit op sasha , dat wijf steekt zo mes in je rug
babel mot zelf naar huis wat een matennaaier is dat , geen idee wie babel naar huis zou sturenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
En dan beslissen ze op het laatste moment alsnog iets anders![]()
Maar Babbel op de stip zou wel leuk zijn. Ook als ze de opdracht wel haalt. Benieuwd wie ze weg stuurt dan.
Goedemorgen
Esther met de smoes dat ze haar uit haar lijden wil verlossen. Babette kiest voor de makkelijke weg zonder kleur te hoeven bekennen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
En dan beslissen ze op het laatste moment alsnog iets anders![]()
Maar Babbel op de stip zou wel leuk zijn. Ook als ze de opdracht wel haalt. Benieuwd wie ze weg stuurt dan.
Goedemorgen
Dat is wat ik ook verwachtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 07:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Esther met de smoes dat ze haar uit haar lijden wil verlossen. Babette kiest voor de makkelijke weg zonder kleur te hoeven bekennen.
Daar gaat ice niet in mee en Ice heeft een behoorlijke invloed op zijn schaapjesstemmers.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan kunnen ze esther ook gewoon nomineren
zpijtig genoeg wel , maar ice wilde tochh de postduif=wanda eruit hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar gaat ice niet in mee en Ice heeft een behoorlijke invloed op zijn schaapjesstemmers.
En daar gaat Tiano weer niet in mee en verder is het hetzelfde verhaal. Ook invloed bij de schaapjesstemmers.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
zpijtig genoeg wel , maar ice wilde tochh de postduif=wanda eruit hebben
we gaan het zien , zolang bep er maar uitvliegtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En daar gaat Tiano weer niet in mee en verder is het hetzelfde verhaal. Ook invloed bij de schaapjesstemmers.
Wandaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 06:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
babel mot zelf naar huis wat een matennaaier is dat , geen idee wie babel naar huis zou sturen
yep myrthe helemaal voor eunice ze ziet kenzy amper staanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
O Mirthe zit met Eunice in de kast ze gaat meedoen met mediteren
Of Esther…quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
of sas want die willen ze op de stip zetten
Wendy kan ook best met iemand anders trouwenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoeme voor eliminatie niet deze week eerst nepbruiloft
Of niet het is toch geen kleuterschoolquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wendy kan ook best met iemand anders trouwen
De boel afblazen ben ik ook voorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet het is toch geen kleuterschool
Dat is het volgende evenement. De scheidingquote:
Ze doet al veel langer van alles met Eunice, dus dan is het niet vreemd dat ze nu samen gaan mediteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep myrthe helemaal voor eunice ze ziet kenzy amper staan
Dat is als Babette de poort uit gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het volgende evenement. De scheiding
Misschien staat er wel een eliminatie op de agendaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn ze er op tijd bij vanmorgen Isaac en Sacha zitten aan tafel
Isaac is met zijn dagelijkse insmeer beurt bezig en Sas zit te eten
Ik zag net ook al Mirthe in de badkamer
Ja mag van mij ook wel, dit slaat echt nergens opquote:
nope , denk maandag 27 maart pasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een eliminatie op de agenda
Die twee doen al veel langer dingen samen, en je hoeft ook niet 24 uur per dag dingen samen te doen met een persoonquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep myrthe helemaal voor eunice ze ziet kenzy amper staan
deed mijn pas ook was een militair was geen kreukje of vouwtje te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mag van mij ook wel, dit slaat echt nergens op
Isaac heeft zijn bed wel mooi strak opgemaakt zeg ,heeft hij vast vaker gedaan
Het zijn niet eens echt goede vriendinnen, ze zijn gewoon tot elkaar veroordeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mag van mij ook wel, dit slaat echt nergens op
Isaac heeft zijn bed wel mooi strak opgemaakt zeg ,heeft hij vast vaker gedaan
Vast wel maar niet deze week denk ik denk niet eerder dan volgende week is meestal de laatste week van de maandquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een eliminatie op de agenda
als het nodig is steekt brabbel zo mes in wendy haar rugquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn niet eens echt goede vriendinnen, ze zijn gewoon tot elkaar veroordeeld
denk as maandag de 27stequote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel maar niet deze week denk ik denk niet eerder dan volgende week is meestal de laatste week van de maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |