Vraag me vooral of hoe de tv-kijker zal stemmen.. Die hebben Bart vorige keer denk ik ook aardig geholpenquote:
Zou maar zo kunnen ,vergeleken met de tv kijkers zijn volgens mij de streamers dik in de minderheidquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:09 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vraag me vooral of hoe de tv-kijker zal stemmen.. Die hebben Bart vorige keer denk ik ook aardig geholpen
Hey Kodiak, fijn dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop vandaag weer wat meer te kunnen kijken.
Wel benieuwd wie er naar huis gaat
Zal wel spannend worden
Goedemorgen, ik vermoed dat Ali er vanavond uit gaat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:09 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vraag me vooral of hoe de tv-kijker zal stemmen.. Die hebben Bart vorige keer denk ik ook aardig geholpen
Dank je Deis! Als cadeautje heb ik Corona opgelopen en lig ik nu met 40 graden koorts plat. Maar goed, des te meer reden om de streams te kijken.quote:
We moeten het afwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik denk zo maar Jason eruit.
Hij had er zelf ook geen goed gevoel over, las ik.
Jammer.
Tokkie- en huftergedrag is blijkbaar beter
Succes. Ik kijk niet. Kan die zelfvoldane muilen echt niet aanzien.quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je Deis! Als cadeautje heb ik Corona opgelopen en lig ik nu met 40 graden koorts plat. Maar goed, des te meer reden om de streams te kijken.
Oh ja, beterschap.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je Deis! Als cadeautje heb ik Corona opgelopen en lig ik nu met 40 graden koorts plat. Maar goed, des te meer reden om de streams te kijken.
O dat is minder. Beterschapquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh wat stomquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jeetje! Beterschap!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beterschap 🤧🤒😷quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Uto 1 was tof. 2 x geweest, leuke dagen gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ff te denken…..ja ja ik weet dat ik dat niet moet doen 🤪
Maar wat zou het leuk zijn als BB en Utopia terug gaat naar het eerste format !
Dat waren de leukste !
Tering ! Ik schrik mij rot !
De buurman nieste en hoeste tegelijk en heel hard !
Hij staat buiten vandaar dat ik het hoor
Al die programma’squote:Op zondag 19 maart 2023 10:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uto 1 was tof. 2 x geweest, leuke dagen gehad.
Maar was er toch ook al snel achter, dat het 1 gescripte zooi was.
Stapelbedden, een sproeikop aan de muur met een douchegordijntje in een uitgeruimde bezemkast, een waslijntje en de kutkipquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ff te denken…..ja ja ik weet dat ik dat niet moet doen 🤪
Maar wat zou het leuk zijn als BB en Utopia terug gaat naar het eerste format !
Dat waren de leukste !
Tering ! Ik schrik mij rot !
De buurman nieste en hoeste tegelijk en heel hard !
Hij staat buiten vandaar dat ik het hoor
Zo hoge koorts?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Mocht iemand een eitje willen bakken dat kan prima op mijn lichaam nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |