Happy day afterquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
Yo shorty! Tis nog net my birthday! Was derhalve even afwezig haha. Scream 6 gezien vanavond. Heb ik nog wat gemist?
heb hem hier maar even neergezet. @Ptr67quote:
Snap het hè-le-maal gezien je leeftijd. was inkoppertjequote:Op donderdag 16 maart 2023 14:55 schreef Ptr67 het volgende:
Besef nu ook dat ik hier eigenlijk moest reageren
Ben dan ook een oud/jong ventje hé
Dank !
Mijn schoonmoeder is al 13 jaar dood (lief mens) en de rest mag van mij dood.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:41 schreef PunkieePie het volgende:
Iemand behang en behanglijm te leen?![]()
Mijn schoonmoeder wil dat we 9 april op haar verjaardag komen. (1e Paasdag. Niet dat ze dan jarig is hoor, maar dan wil ze het vieren)
En we moeten ook 10 april komen, want dan moeten we 2e Paasdag komen vieren.![]()
Waarom zijn mensen zo?![]()
Ze weet dat ik een moeder heb die alleen is.. Misschien wil ik ook wel naar haar?![]()
Hebben jullie ook zo'n fijne schoonfamilie of jullie wat meer geluk?
En naast wat @oma-Nijn net zegt (en ik bedoel dit echt zo lief als het maar kan), wat is er mis met het woord 'nee'? Ik hoor dit zo vaak. Waarom 'durft' niemand gewoon nee te zeggen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:41 schreef PunkieePie het volgende:
Mijn schoonmoeder wil dat we 9 april op haar verjaardag komen. (1e Paasdag. Niet dat ze dan jarig is hoor, maar dan wil ze het vieren)
En we moeten ook 10 april komen, want dan moeten we 2e Paasdag komen vieren.![]()
Ze weet dat ik een moeder heb die alleen is.. Misschien wil ik ook wel naar haar?![]()
Ik kan het wel. OpaNijn niet.. maar uiteindelijk: eerlijkheid duurt het langst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
En naast wat @:oma-Nijn net zegt (en ik bedoel dit echt zo lief als het maar kan), wat is er mis met het woord 'nee'? Ik hoor dit zo vaak. Waarom 'durft' niemand gewoon nee te zeggen?
Ik heb het ook moeten leren hoor, maar toch. Het maakt je leven zoveel makkelijker! En dank u vriendelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan het wel. OpaNijn niet.. maar uiteindelijk: eerlijkheid duurt het langst.![]()
Oh.. en nog feli🥳🥳
Goedemorgenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:41 schreef PunkieePie het volgende:
Omdat ze graag kijkers naar de uitzendingen willen hebben, die kijkcijfer samen de uitgesteld kijken cijfers, maken dat je kan zeggen hoe goed het programma het doet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Snap niet dat ze niet iedere dag opdrachten krijgen en de streamers het mogen zien.
Was uit de wall gehaald door Ali begreep ik uit een reactie. Gisteren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef rinardo het volgende:
Ik kom een keer wat later binnen, lees dat jolien verbaast kijkt naar hoe iemand een croisant uit blik uitrolt, ze had dit nog nooit gezien. ik vraag hoe komen ze aan croisants ? en niemand antwoord, zucht, mis ik eens iets niemand die het weet.
Dank u!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Was uit de wall gehaald door Ali begreep ik uit een reactie. Gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |