Denk je dat ze liegt op linkedin, en heel haar Fam kan zien dat ze liegt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lees ik op LinkedIn van Charlotte:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
Kleuteronderwijzers aan de universiteit ??? Make that the cat wise !
Het klinkt heel erg als niet bestaande opleiding.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk je dat ze liegt op linkedin, en heel haar Fam kan zien dat ze liegt?
Is niet liegen, is verbloemen. In belgie is hogeschool geen universiteit. Klinkt natuurlijk beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk je dat ze liegt op linkedin, en heel haar Fam kan zien dat ze liegt?
In Italië is iedereen op de ‘universiteit’ geweest 😂quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is niet liegen, is verbloemen. In belgie is hogeschool geen universiteit. Klinkt natuurlijk beter.
Lessenrooster al eens bekeken van haar opleiding kleuterleidster ? Niet denigrerend bedoeld want heb bewondering voor die kleuterleidsters en leiders. Ik ben geen jongen die met joelende kleuters kan omgaan., maar Charlotte moet niet opscheppen met de term universiteit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
In Italië is iedereen op de ‘universiteit’ geweest 😂
Mijn (Italiaanse) nicht is docent Engels afgestudeerd op de universiteit en verstond haar niks 😂 toen is ze 2 mnd naar Londen geweest en toen snapte ik haar.
In Italië bedoelde ik dat je voor ieder beroep daar wel universiteit voor gehad 🤪 ontzettend overdreven daar (mss ook in andere landen)quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lessenrooster al eens bekeken van haar opleiding kleuterleidster ? Niet denigrerend bedoeld want heb bewondering voor die kleuterleidsters en leiders. Ik ben geen jongen die met joelende kleuters kan omgaan., maar Charlotte moet niet opscheppen met de term universiteit.
Ik heb even naar de lessen gekeken en er zitten meerdere tussen die ik wel leuk vind 🥰quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lessenrooster al eens bekeken van haar opleiding kleuterleidster ? Niet denigrerend bedoeld want heb bewondering voor die kleuterleidsters en leiders. Ik ben geen jongen die met joelende kleuters kan omgaan., maar Charlotte moet niet opscheppen met de term universiteit.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef PunkieePie het volgende:
Ja, hier in Nederland zou dat gewoon MBO zijn. Eventueel HBO maar nooit universiteit.
Maar is dat in België dan zo anders?
Ondertussen een stille dood gestorven na vele achtereenvolgende hartaanvallen door het eeuwige gejaag en geroep van Ireth toen die dag...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja een heel klein baby muisje!![]()
En hij was fucking snel
Dankjewel voor de uitleg 😃quote:Op donderdag 16 maart 2023 01:20 schreef Ptr67 het volgende:
Je hebt hier hogescholen voor bv een professionele bachelor te halen
Maar je kan via de universiteit ook een hogeschool richting volgen en dan heb je een academische bachelor (wat toch dat ietsje meer waarde heeft).
Dit buiten de master richtingen die een universiteit hier wel hebben natuurlijk.
alsnog gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
Yo shorty! Tis nog net my birthday! Was derhalve even afwezig haha. Scream 6 gezien vanavond. Heb ik nog wat gemist?
quote:
Morguh herenquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:45 schreef rinardo het volgende:
GM @:engine en @:Dotteke en de rest die volgt.
Als nog van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef B00STER het volgende:
Yo shorty! Tis nog net my birthday! Was derhalve even afwezig haha. Scream 6 gezien vanavond. Heb ik nog wat gemist?
Ali en Danny hoop ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren![]()
![]()
IK hoop dat het vandaag weer iets wordt op de streams een beetje spanning zou wel leuk zijn.
Kijken wie er genomineerd wordt vandaag
quote:
Het kan wel, maar ik verwacht en durf bijna met zekerheid te zeggen; Ali en Bartquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ali en Danny hoop ikmaar heb het niet gevolgd dus weet niet of dat kan.
Ik zag gisteren ergens iets voorbij komen dat ali zo geliefd is een stukje in een artikel of magazine weet het zo niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ali en Danny hoop ikmaar heb het niet gevolgd dus weet niet of dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |