Ik werd vanochtend wakker met 41.5 graden koorts. Ik heb nog nooit zulke hoge koorts gehad, ik schrok me rot.quote:
O dat is zeker hoor, nu al wel gezakt?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met 41.5 graden koorts. Ik heb nog nooit zulke hoge koorts gehad, ik schrok me rot.
Ja het rare is, ik heb het alleen 's nachts (ik heb Corona, mocht je dat gemist hebben). Overdag heb ik wel alle andere klachten maar niet echt koorts. Maar 's nachts baf. Gisternacht ook al 40 graden.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker hoor, nu al wel gezakt?
Ja had het meekregen en je ook beterschap gewenst.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het rare is, ik heb het alleen 's nachts (ik heb Corona, mocht je dat gemist hebben). Overdag heb ik wel alle andere klachten maar niet echt koorts. Maar 's nachts baf. Gisternacht ook al 40 graden.
Dat is ook zo. Sorry mijn hoofd werkt niet helemaal naar behorenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had het meekregen en je ook beterschap gewenst.
Vreemd dan dat je het alleen in de nacht hebt
Hopelijk herstel je snel
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Snap dat je wat anders aan je hoofd hebt nuquote:Op zondag 19 maart 2023 20:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Sorry mijn hoofd werkt niet helemaal naar behoren
Dat is 42+ graden koorts ! Hoop dat je de dokter heb laten komenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Mocht iemand een eitje willen bakken dat kan prima op mijn lichaam nu
net bij humberto tan hierover een gesprek geweest met mensen die dat ook hebbenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het rare is, ik heb het alleen 's nachts (ik heb Corona, mocht je dat gemist hebben). Overdag heb ik wel alle andere klachten maar niet echt koorts. Maar 's nachts baf. Gisternacht ook al 40 graden.
Vreselijk long covid hopelijk herstel je er wel van.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:46 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
net bij humberto tan hierover een gesprek geweest met mensen die dat ook hebben
inspanings intolerantie ( geloof ik )
ik heb ook long-covid gelukkig zonder de koorts maar m'n hoofd ook niet altijd ok
Hier werd er gejuicht voor de pizza'squote:Op maandag 20 maart 2023 09:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hele goeiemorgen !
Mijn koffie is in de aanbieding bij appie en wordt daar zo blij van 🥰
Pizza!!quote:
O jee hopelijk niets ernstigs er aan over gehoudenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemiddag! Drukke dagen gehad en een (domme) val met uitlaten van de hond in het bos zorgde ervoor dat ik wat minder gekeken had vanaf zaterdag. Dank voor alle updates! Weer helemaal bij als goed is..
En nu, stream aan, weer een SL..
Beetje bond en blauw, niks ernstig:)quote:Op maandag 20 maart 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hopelijk niets ernstigs er aan over gehouden
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Beetje bond en blauw, niks ernstig:)
Je loopt dus niet zo makkelijk nuquote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Beetje bond en blauw, niks ernstig:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |