Ik vindt het gewoon super grappig !quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Niet oké he?![]()
Twijfelde of ik dit wel moest posten, straks denken jullie nog dat ik niet goed bij m'n hoofd ben!
Maar eigenlijk is dat ook wel zo..![]()
Wat ik dus ff snel aan het bij kijken bentquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EenJaarVanJeLeven een andere RLS die een jaar duurt
Een Jaar Van Je Leven
Is meer te doen dan in BB bij tijd en wijle ook saai maar ze proberen er wel wat van te makenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat ik dus ff snel aan het bij kijken bent
Ik vindt dat echt leuk om te kijken, BB vind ik saai.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is meer te doen dan in BB bij tijd en wijle ook saai maar ze proberen er wel wat van te maken
Bijna geen SL spelletjes mag je gewoon zien.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt dat echt leuk om te kijken, BB vind ik saai.
Drank en sigaretten erin werkt gewoon en spellen of is daar ook veel stream lock ?
Ik kijk nu de tv uitzendingen
Maar ben er nog lang niet hoor met bij kijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna geen SL spelletjes mag je gewoon zien.
Ze doen wel eens een soundlock
Vin EJVJL ook leuker om te kijken. Soms is het ook wel saai hoor
Jaaaa hij heeft het nooit meer vergeten 😂quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:00 schreef PunkieePie het volgende:
Mr. Tuttebolleke is ook een spiraalspietser!!!![]()
En toen???
Hahahhaa heerlijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jaaaa hij heeft het nooit meer vergeten 😂
Dan knipt de dokter het kort en hup mr Tuttebolleke kon er weer tegenaan 😂😂😂😂
Awww zo liefquote:Op zondag 26 maart 2023 12:00 schreef Ireth het volgende:
Mijn prachtige tante-zeggertje is vandaag een dagje bij meZal weinig tijd hebben voor streams of COS of SC.
![]()
Hijs net in slaap gevallen![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zondag 26 maart 2023 13:44 schreef Ireth het volgende:
Zojuist even "gezellig" samen boodschappen gedaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Qua snurken is het net Lindsey
Ohhh?? Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 27 maart 2023 09:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb gisteren heel veel van een jaar van je leven gekeken en ik wil 1 iemand daar een duwtje op de trap geven 🙈
Vreselijke vent is datquote:
Lekker toch als het kan waarom nietquote:Op maandag 27 maart 2023 18:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo de eerste werkdag van de week gehad…..ik heb zin in weekend !!!!
Maar als het goed is ben ik lekker vanaf 17 april een weekje vrij 🤩
Ben er echt aan toen
Voortaan neem ik om de 8 a 10 weken even vrij merk dat ik dat nodig heb ( ff geen kindertjes om mij heen)
Ik wil na 1 middagje met m'n neefjes al een weekje vrijquote:Op maandag 27 maart 2023 18:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo de eerste werkdag van de week gehad…..ik heb zin in weekend !!!!
Maar als het goed is ben ik lekker vanaf 17 april een weekje vrij 🤩
Ben er echt aan toen
Voortaan neem ik om de 8 a 10 weken even vrij merk dat ik dat nodig heb ( ff geen kindertjes om mij heen)
Na gisteren deel ik deze mening volledigquote:Op maandag 27 maart 2023 19:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik wil na 1 middagje met m'n neefjes al een weekje vrij![]()
Wat een energie hebben ze zeg 🙈
😂😂😂quote:Op maandag 27 maart 2023 19:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik wil na 1 middagje met m'n neefjes al een weekje vrij![]()
Wat een energie hebben ze zeg 🙈
Wat vind je er van?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 06:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oh ja
Ik heb nu net oud en nieuw gehad bij een jaar uit je leven.
Ik vindt het leukquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt het leuk
Lach mij soms rot over hoe het daar gaat !
Wel fijn dat Martin eruit gaat ( al gelezen 😉)
Hey Tuttebollekequote:
Halloquote:
Het is een heel gekke situatie in ieder geval. Mexx mocht Martin wel een brief sturen dus ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo dat is niet mis !
Groot gelijk dat hij dit bekend maakt.
Had ook gelezen dat Wanda had liggen rampetampen met jappie……daar zou hij toch ook boos over zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |