https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Er zijn nog een hoop kinderen vermist. Kwalijk en dat is walgelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef BobW het volgende:
Lullig maar 95% van Nederland geeft geen fuck om de toeslagenaffaire
Dan is 95% van Nederland asociaal. "Als het mij maar niet raakt".quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef BobW het volgende:
En dat is de keiharde waarheid. Iedereen heeft zijn eigen struggles.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef BobW het volgende:
Welke struggles heb jij neefquote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef superniger het volgende:
[..]
En dat is de keiharde waarheid. Iedereen heeft zijn eigen struggles.
17 miljoen Nederlanders en 30.000 mensen gijzelen ons. Ja ik ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dan is 95% van Nederland asociaal. "Als het mij maar niet raakt".
weerleg met bronnen danquote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD de grootste partij onder de laagste inkomens, wat een grappenmaker
Kabinet Rutte III is afgetreden op de toeslagen affaire en toen stemde het land nagenoeg dezelfde configuratie voor de 2e kamer.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dan is 95% van Nederland asociaal. "Als het mij maar niet raakt".
Stoere uitspraken. Hoop dat jij nooit met die kant van de overheid geconfronteerd wordt voor je. Want nee het zijn geen 30.000 kansloze tokkies die slachtoffer zijn geworden. Heel doorsnee mensen zijn het zelfs..quote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
17 miljoen Nederlanders en 30.000 mensen gijzelen ons. Ja ik ben er wel een beetje klaar mee.
Wat nog erger is dat veel van die ouders hun kinderen kwijt zijn, afgepakt etc. Triestquote:Op maandag 13 maart 2023 22:18 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Stoere uitspraken. Hoop dat jij nooit met die kant van de overheid geconfronteerd wordt voor je. Want nee het zijn geen 30.000 kansloze tokkies die slachtoffer zijn geworden. Heel doorsnee mensen zijn het zelfs..
Mwa, Rutte is altijd goed in discussies. Daarom is ook alleen Wilders die hem aankan, de rest van de politiek zijn lichtgewichten voor Rutte.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Rutte doet het ondanks het getroll van Genee verrassend goed.
Nergens noem ik ze tokkies.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:18 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Stoere uitspraken. Hoop dat jij nooit met die kant van de overheid geconfronteerd wordt voor je. Want nee het zijn geen 30.000 kansloze tokkies die slachtoffer zijn geworden. Heel doorsnee mensen zijn het zelfs..
Jawel hoor, je kan bijv woensdag gewoon naar een stembureau gaan en kijken of er wel goed geteld wordtquote:Op maandag 13 maart 2023 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
34 zetelsNiemand kan checken of die stemmen echt zijn. GENOT
Nu gijzel je @potjecremequote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat nog erger is dat veel van die ouders hun kinderen kwijt zijn, afgepakt etc. Triest
Geen idee of dat waar is hoor, maar het beeld dat het alleen een partij voor de rijken is klopt allang niet meer.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD de grootste partij onder de laagste inkomens, wat een grappenmaker
Zijn er wel meer hoor maar je moet hem een directe vraag stellen en niet in debat gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, Rutte is altijd goed in discussies. Daarom is ook alleen Wilders die hem aankan, de rest van de politiek zijn lichtgewichten voor Rutte.
Jammer dat ze Wilders er niet bij uitgenodigd hebbenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, Rutte is altijd goed in discussies. Daarom is ook alleen Wilders die hem aankan, de rest van de politiek zijn lichtgewichten voor Rutte.
Omtzigt staat boven Rutte.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Fraude gebeurt met de post stemmenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef Raw85 het volgende:
Jawel hoor, je kan bijv woensdag gewoon naar een stembureau gaan en kijken of er wel goed geteld wordt
En daarna? Wie zegt mij dat er als de stemmen de zaal verlaten niet ineens kwijt worden gemaakt of verdubbeld in telling etc? Niemand kan dat controlerenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan bijv woensdag gewoon naar een stembureau gaan en kijken of er wel goed geteld wordt
Klopt maar voor de lage inkomens zeker nietquote:Op maandag 13 maart 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee of dat waar is hoor, maar het beeld dat het alleen een partij voor de rijken is klopt allang niet meer.
Baudet wilde Omtzigt jaren geleden als minister. Nu niet meer want de broer van Omtzigt zit in de corona vaccin handelquote:
Bij al die honderden stembureaus door het hele land en dat zou dan niemand opvallen?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En daarna? Wie zegt mij dat er als de stemmen de zaal verlaten niet ineens kwijt worden gemaakt of verdubbeld in telling etc? Niemand kan dat controleren
Proces-verbaal van stemming komt online te staan.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En daarna? Wie zegt mij dat er als de stemmen de zaal verlaten niet ineens kwijt worden gemaakt of verdubbeld in telling etc? Niemand kan dat controleren
Nederland is hard op weg Amerika 2.0 te worden. Enkel rijk of arm, niks daartussenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar voor de lage inkomens zeker niet
Stemmen gaan in een bus richting o.a. Den Haag en dan? Dat weet niemand. Ze kunnen er mee sjoemelen wat ze willen. Niet zo naïefquote:Op maandag 13 maart 2023 22:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Bij al die honderden stembureaus door het hele land en dat zou dan niemand opvallen?
Doe dit lekker in BNW.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima samenvattingquote:Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De heren van VI zijn gewend de oneliners over Rutte te roepen, maar daarna stopt het altijd. Nu moeten ze na de oneliner verder discussiëren en merk je dat ze dat niet gewend zijn. Dan snijden ze snel het volgende punt aan. Gevolg is een hak op de tak uitzending en Rutte die niet echt in de problemen komt
Ja en allemaal verkiezingsuitslag-ontkennersquote:Op maandag 13 maart 2023 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland is hard op weg Amerika 2.0 te worden. Enkel rijk of arm, niks daartussen
Maar Rutte zegt inhoudelijk ook niksquote:Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De heren van VI zijn gewend de oneliners over Rutte te roepen, maar daarna stopt het altijd. Nu moeten ze na de oneliner verder discussiëren en merk je dat ze dat niet gewend zijn. Dan snijden ze snel het volgende punt aan. Gevolg is een hak op de tak uitzending en Rutte die niet echt in de problemen komt
Ze vragen waarschijnlijk niet door omdat dat niet magquote:Op maandag 13 maart 2023 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Probleem is wel dat de heren Rutte wel durven aan te pakken maar dat ze niet kritisch doorvragen op een onderwerp en van de hak op de tak springen.
Dat klopt zekerquote:Op maandag 13 maart 2023 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Probleem is wel dat de heren Rutte wel durven aan te pakken maar dat ze niet kritisch doorvragen op een onderwerp en van de hak op de tak springen.
Ook niet echt nodig nog.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar Rutte zegt inhoudelijk ook niks
Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebtquote:Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stemmen gaan in een bus richting o.a. Den Haag en dan? Dat weet niemand. Ze kunnen er mee sjoemelen wat ze willen. Niet zo naïef
Denken dat de overheid er voor je isquote:Op maandag 13 maart 2023 22:24 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja en allemaal verkiezingsuitslag-ontkenners
Alsnog een leuke uitzending.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De enige juiste analyse van deze uitzendingquote:Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom zou hij?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar Rutte zegt inhoudelijk ook niks
Zeer zeker wel. Wat ik probeer te duiden is dat stemmen ALTIJD gemanipuleerd kunnen worden. Jij bent er niet bij en ik ook niet. Bewijs maar dat het eerlijk verloopt. En niet omdat de overheid dat zegt.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt
Ga maar eens op een stembureau werkenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Wat ik probeer te duiden is dat stemmen ALTIJD gemanipuleerd kunnen worden. Jij bent er niet bij en ik ook niet. Bewijs maar dat het eerlijk verloopt. En niet omdat de overheid dat zegt.
Nogmaals. Wat er bij het verlaten vd stemmen gebeurt weet je niet. Er kan daarna alsnog gesjoemeld wordenquote:
Job had hem bijna met zijn gebrek aan actieve herinnering. Ook toen ging hij een zijweg in, dat was het moment om een 'nu doe je het weer' achtige opmerking te maken. Alleen moet je dat wel goed voorbereiden. Ook Genee en Derksen onderschatten hoe moeilijk het is om dit soort discussies met hem te voeren.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:24 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat als je met heel, heel veel feiten en analyses komt dat je zijn argumenten wel kunt weerleggen, maar dat is hele ingewikkelde materie en dat kun je niet in een paar zinnetjes op televisie samenvatten.
Op de oppervlakte heeft hij het onder de streep inderdaad niet slecht gedaan. De echte schade zit onder het oppervlak.
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:29 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk komt Sylvana ook nog een keer langs.
Johan doet het wel goed idd, Job ookquote:Op maandag 13 maart 2023 22:29 schreef PotjeSambal het volgende:
Onderdeel van t probleem.
Johan gaat er harder in dan verwacht.
Om de koffie rond te brengen en de vloer te dweilen?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:29 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk komt Sylvana ook nog een keer langs.
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef Aurelius het volgende:
Rob, sta op en sla hem op zijn bek. Please.
Hallo Will Smith.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef Aurelius het volgende:
Rob, sta op en sla hem op zijn bek. Please.
Ik zweer het. Genee moet inbreken van de regie. Rutte wilde toch ook bepaalde voorwaarden voor hij daar ging zitten?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:30 schreef Gehrman het volgende:
Knoepert is gewoon een betere interviewer dan Wilfriet.
Hij vraagt tenminste wel door.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Job trapt in de val om steeds meer de details in te gaan.
Mwah, de VVD zat toen ook in diverse kabinetten.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef TjjWester het volgende:
Rutte zou de gas discussie makkelijk kunnen afsluiten door te zeggen dat de KVP(CDA) en PvdA de boel daar hebben leeggepompt en dat zijn kabinet als eerste de problemen erkend heeft.
Het is niet eens een leugen........
Groningen leeg? Er zit nog voor 75 jaar gas in de grondquote:Op maandag 13 maart 2023 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, de VVD zat toen ook in diverse kabinetten.
Alweer een complotje, ben jij het Thierry?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat met will Smith was zo ontzettend nep. Dat mensen daarin trapte zeg tering
Haha, ongelooflijk hè. Clown Knoester. Ik wist niet wat ik hoorde.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef Raw85 het volgende:
Gelijk voorschieten en dan achteraf kijken of het terecht betaald is. Echt een geniaal idee van Knoepert. Gaat met toeslagen ook altijd goed
Moest lachen ja toen hij dat zeiquote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef Raw85 het volgende:
Gelijk voorschieten en dan achteraf kijken of het terecht betaald is. Echt een geniaal idee van Knoepert. Gaat met toeslagen ook altijd goed
Zo werkt het niet. Jij beweert dat er mogelijk gefraudeerd wordt. Dan moet jij aantonen dat dit zo werkelijk is en niet anderen vragen om het tegendeel maar te bewijzen.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Wat ik probeer te duiden is dat stemmen ALTIJD gemanipuleerd kunnen worden. Jij bent er niet bij en ik ook niet. Bewijs maar dat het eerlijk verloopt. En niet omdat de overheid dat zegt.
Er zijn al meerdere spelers weggestuurdquote:Op maandag 13 maart 2023 22:32 schreef Dutch_view het volgende:
Wel grappig dat Johan aan tafel altijd zegt dat een trainer van een elftal nooit weg moet omdat het vaak aan de spelers ligt
Maar nu is het alleen Rutte waar het enkel aan ligt
Dat was zo nep. Hou toch opquote:Op maandag 13 maart 2023 22:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alweer een complotje, ben jij het Thierry?
Ik zeg dat ik het niet vertrouw. Blind meegaan in de goedheiligman de overheid lijkt mij een domme zetquote:Op maandag 13 maart 2023 22:33 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Jij beweert dat er mogelijk gefraudeerd wordt. Dan moet jij aantonen dat dit zo werkelijk is en niet anderen vragen om het tegendeel maar te bewijzen.
Hij kan zich beter niet met beleid bemoeien inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2023 22:33 schreef Heufd het volgende:
[..]
Haha, ongelooflijk hè. Clown Knoester. Ik wist niet wat ik hoorde.
Voor een advocaat is het wel een emotionele debiel. Hij kent totaal de technische details niet van de uitvoering van de toeslagen. Moet je dan mensen zonder kinderen ook 30k uitbetalen?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:31 schreef Raw85 het volgende:
Dat inzicht heeft ie nietquote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef Aurelius het volgende:
Kern is dat Rutte onderdeel van de problemen is, niet van de oplossingen.
Dat blijft telkens gebeuren. Zie Janmaat, Fortuyn, Verdonk etc. Worden ze te groot dan worden ze wel klein gemaaktquote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
De laatste keer dat een nieuwe partij in één de grootste werd in de 1e kamer, werd dat een groot succes.
Eens, een advocaat moet rationeel kunnen blijvenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor een advocaat is het wel een emotionele debiel. Hij kent totaal de technische details niet van de uitvoering van de toeslagen. Moet je dan mensen zonder kinderen ook 30k uitbetalen?
Jammer dat Rutte geen pijpbeweging maaktequote:Op maandag 13 maart 2023 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp schuift die helm nog even in het shot met Rutte
En vervolgens vraag jij aan anderen om het tegendeel maar te bewijzen. Zo werkt dat dus niet. Kom met argumenten waarom je het niet vertrouwt, toon aan dat er gefraudeerd kan worden. Vooralsnog kom je niet verder dan "ik kan niet overal bij zijn" en laat je duidelijk merken totaal niet op de hoogte te zijn van hoe het stem- en telproces in elkaar zit en welke controlemogelijkheden er zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet vertrouw. Blind meegaan in de goedheiligman de overheid lijkt mij een domme zet
Is er een alternatief? CDA is ook niks meer.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Knoepert en Derksen willen Rutte weg maar stemmen wel VVD.
Je hebt geen 100% controle dus is die kans er altijd. Dat is geen hogere wiskundequote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
En vervolgens vraag jij aan anderen om het tegendeel maar te bewijzen. Zo werkt dat dus niet. Kom met argumenten waarom je het niet vertrouwt, toon aan dat er gefraudeerd kan worden. Vooralsnog kom je niet verder dan "ik kan niet overal bij zijn" en laat je duidelijk merken totaal niet op de hoogte te zijn van hoe het stem- en telproces in elkaar zit en welke controlemogelijkheden er zijn.
Als Geneeski zich zou gedragen dan zat 'ie nu al in de goelag.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Toch wel mooi dat dit kan in dit land, Putin zou niet aan zo'n tafel gaan zitten bij VI Russia
Niet stemmenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er een alternatief? CDA is ook niks meer.
Zowel bij quay als Marijnen, de verantwoordelijke kabinetten had de KVP het overgrote deel van de coalitie zetels. 49 en 50 tegen 19 en 16 voor de VVD.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, de VVD zat toen ook in diverse kabinetten.
Wel het redelijke midden. Ze liggen met op hun rug met de pootjes omhoog, misschien toch maar op stemmen om ze te steunenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar VVD stemmen is Rutte in het zadel houden, dat lijkt me nogal tegenstrijdig als je 'm weg wil.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Aan de moties te zien is CDA geen haar beter. Verkiezingsprogramma veeg ik mn billen mee af. Gaat erom wat ze daadwerkelijk stemmen in de kamer en het is gewoon hetzelfdequote:Op maandag 13 maart 2023 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel het redelijke midden. Ze liggen met op hun rug met de pootjes omhoog, misschien toch maar op stemmen
Effe doorsturen naar Bidenquote:
Als je een gematigd rechtse kiezer bent en Rutte weg wilt stemmen dan zijn CDA, BBB of JA21 toch redelijke alternatieven? Niet dat je er heel enthousiast van wordt, maar van welke partij wel?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen? Kijken jullie überhaupt waar partijen op stemmen bij moties? Dan zie je dat Bbb een CDA 2.0 is. Geen verschil. JA21 is gewoon vvd. Stemmen bijna overal mee met de vvd etcquote:Op maandag 13 maart 2023 22:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je een gematigd rechtse kiezer bent en Rutte weg wilt stemmen dan zijn CDA, BBB of JA21 toch redelijke alternatieven? Niet dat je er heel enthousiast van wordt, maar van welke partij wel?
FvD werd de grootste in de 1e kamer 4 jaar terug. Ook geïmplodeerd. Als er iets een constante is in de politiek dan is het wel dat nieuwe, snelgroeiende partijen altijd zichzelf opblazen.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat blijft telkens gebeuren. Zie Janmaat, Fortuyn, Verdonk etc. Worden ze te groot dan worden ze wel klein gemaakt
Nope, al is het maar omdat ze nieuw zijn en bij snelle groei kans op idioten groot is. Zonde van je stem.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je een gematigd rechtse kiezer bent en Rutte weg wilt stemmen dan zijn CDA, BBB of JA21 toch redelijke alternatieven? Niet dat je er heel enthousiast van wordt, maar van welke partij wel?
CDA valt bij de meeste meteen af vermoed ik, want religie. JA21 vind ik geen goed alternatief, veel teveel gedraai rondom klimaat bijv. Als er een goed alternatief voor de VVD komt zal ik er direct op stemmen.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit grotendeels aan die partijen ligt. Dat laten ze je denken via de media. De gevestigde orde is niet gebaat bij concurrentenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
FvD werd de grootste in de 1e kamer 4 jaar terug. Ook geïmplodeerd. Als er iets een constante is in de politiek dan is het wel dat nieuwe, snelgroeiende partijen altijd zichzelf opblazen.
Niet vanwege religie. CDA wil ook dat we planten gaan eten, meer migranten etc etc. Zie moties.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
CDA valt bij de meeste meteen af vermoed ik, want religie. JA21 vind ik geen goed alternatief, veel teveel gedraai rondom klimaat bijv. Als er een goed alternatief voor de VVD komt zal ik er direct op stemmen.
Maar voor best wat mensen is dat religieuze wel een dingetje. Zeker als je van de VVD af komt.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet vanwege religie. CDA wil ook dat we planten gaan eten, meer migranten etc etc. Zie moties.
Zou kunnen. Als ik kijk waar partijen op stemmen bij moties is het echt allemaal hetzelfde behalve FvD en soms pvv. Ik stem zelf niet meer overigens even ter info.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar voor best wat mensen is dat religieuze wel een dingetje. Zeker als je van de VVD af komt.
Merel vind ik zon dom wijfquote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef streamjohan het volgende:
Wat ziet die sbs6 mevrouw eruit. Damn. Niet Merel.
Dat jij niet overal zicht op hebt, betekent niet dat er dus gefraudeerd wordt. Je kunt je argument blijven herhalen, maar die is al meerdere malen onderuit gehaald. Dus kom met bewijzen of hou deze insinuaties voor je, alsjeblieft.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen 100% controle dus is die kans er altijd. Dat is geen hogere wiskunde
Typische FVD'er joh, laat gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Dat jij niet overal zicht op hebt, betekent niet dat er dus gefraudeerd wordt. Je kunt je argument blijven herhalen, maar die is al meerdere malen onderuit gehaald. Dus kom met bewijzen of hou deze insinuaties voor je, alsjeblieft.
Is ook een jaartje ouder geworden.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef streamjohan het volgende:
Wat ziet die sbs6 mevrouw eruit. Damn. Niet Merel.
Jij toch ook niet dus hoe de fuck kun jij zeggen dat er niet gefraudeerd zou kunnen worden? Dat kun je NIET wetenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Dat jij niet overal zicht op hebt, betekent niet dat er dus gefraudeerd wordt. Je kunt je argument blijven herhalen, maar die is al meerdere malen onderuit gehaald. Dus kom met bewijzen of hou deze insinuaties voor je, alsjeblieft.
In VI ziet goed uit, maar net moest ik de kinnetjes en nekjes tellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Merel vind ik zon dom wijfCarrière hoertje zonder talent
5/10quote:Op maandag 13 maart 2023 22:51 schreef streamjohan het volgende:
[..]
In VI ziet goed uit, maar net moest ik de kinnetjes en nekjes tellen.
Nogmaals, zo werkt discussiëren niet. Als je iets beweert, moet je dat kunnen aantonen, niet vragen aan anderen om jouw ongelijk aan te tonen.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij toch ook niet dus hoe de fuck kun jij zeggen dat er niet gefraudeerd zou kunnen worden? Dat kun je NIET weten
Zie liever Celine Huijsmans van Hart van Nederland pohquote:Op maandag 13 maart 2023 22:51 schreef streamjohan het volgende:
[..]
In VI ziet goed uit, maar net moest ik de kinnetjes en nekjes tellen.
Nogmaals ik zeg dat ik het niet vertrouw. Dat zeg ik ouwe vvder!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:51 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Nogmaals, zo werkt discussiëren niet. Als je iets beweert, moet je dat kunnen aantonen, niet vragen aan anderen om jouw ongelijk aan te tonen.
Foxwildquote:Op maandag 13 maart 2023 22:52 schreef Raw85 het volgende:
Nabeschouwen met Kristie Rongen bij die campingzender
Dat wordt straks ook smullen bij BBB natuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2023 22:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nope, al is het maar omdat ze nieuw zijn en bij snelle groei kans op idioten groot is. Zonde van je stem.
Doet ze anders nooit.quote:
Als je een uur lang Wilfred wil horen die steeds in de herhaling valt, de ander niet uit laat praten en ietwat ongepast ‘die gozer’ en ‘wat een kanjer’ roept terwijl Rutte gewoon aan tafel zit zou ik het zeker terugluisterenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet ze anders nooit.
Ik kan de reacties hier niet helemaal peilen of ik het terug moet luisteren of niet.
Ik hoef niet hard te maken dat het eerlijk verloopt, ik doe hier namelijk geen beweringen over. Jij geeft aan het niet te vertrouwen en ik vraag jou om met argumenten/bewijzen te komen om jouw wantrouwen te kunnen onderbouwen.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogmaals ik zeg dat ik het niet vertrouw. Dat zeg ik ouwe vvder!Jij kunt NIET hard maken dat het eerlijk verloopt. Als ik zie wat een teringzooi de overheid ervan maakt dan zou ik dit zeker niet uitsluiten.
Die blijven want die stemmen mee met de rest .quote:Op maandag 13 maart 2023 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat wordt straks ook smullen bij BBB natuurlijk
Ook wel veel positieve Tweets over Rutte van accounts die vandaag voor het eerst of bijna nooit iets postenquote:Op maandag 13 maart 2023 23:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
Veel Tweets over de aflevering. Denk dat ze een leuk aantal kijkers hebben vanavond.
Op dat moment dacht ik oei. Alleen ging het heel snel en herpakte hij zich. Volgens mij maakte Genee er meteen een opmerking over.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet ze anders nooit.
Ik kan de reacties hier niet helemaal peilen of ik het terug moet luisteren of niet.
Je beweert dat natuurlijk wel door er direct op in te hakkenquote:Op maandag 13 maart 2023 23:00 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Ik hoef niet hard te maken dat het eerlijk verloopt, ik doe hier namelijk geen beweringen over. Jij geeft aan het niet te vertrouwen en ik vraag jou om met argumenten/bewijzen te komen om jouw wantrouwen te kunnen onderbouwen.
Het enige argument dat jij geeft is al onderuit gehaald en vervolgens vraag je aan mij om te bewijzen waarom je het proces niet moet wantrouwen, anders heb jij gelijk. Dat is een drogreden: ontduiken van bewijslast.
Maar het is duidelijk, je roeptoetert maar wat en meer dan dat hoeven wij hier niet van jou te verwachten. Fijne avond verder
Hoi Wappiez0r.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je beweert dat natuurlijk wel door er direct op in te hakkenMaar blijf lekker de overheid in alles vertrouwen. Zulke hebben ze het liefste
Nee, ik vraag om bewijzen/argumenten. Niets meer, niets minder. Nu niet mijn standpunt verdraaien (is ook een drogreden).quote:Op maandag 13 maart 2023 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je beweert dat natuurlijk wel door er direct op in te hakken
Nogmaals ik vertrouw ze niet. Bron de teringzooi van de afgelopen 25 jaar. Meer is het niet. En ja als we de keten van het stemmen niet 200% kunnen traceren als in fysiek meekijken ( wat niet kan nadat de stemmen het lokaal verlaten) is er dus ALTIJD ruimte voor manipulatie.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:06 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Nee, ik vraag om bewijzen/argumenten. Niets meer, niets minder. Nu niet mijn standpunt verdraaien (is ook een drogreden).
Wanneer de stemmen het stembureau verlaten dan ga er al een uitslag. Dat kun je dus zelf zien en bijwonen. Ze gaan nog naar Den Haag, maar dan heeft het stembureau al een uitslag bepaald.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet vertrouw. Blind meegaan in de goedheiligman de overheid lijkt mij een domme zet
Wat is voor jou dan ‘de overheid’?quote:Op maandag 13 maart 2023 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je beweert dat natuurlijk wel door er direct op in te hakkenMaar blijf lekker de overheid in alles vertrouwen. Zulke hebben ze het liefste
Maar VI ís toch ook gewoon onderbuikgevoel? Dit was wel ongeveer wat je van ze kon verwachten. Ik vond eigenlijk dat ze het prima deden, ook Genee! En Sven Kockelmann wist Rutte er óók niet onder te krijgen. Dus wat dat betreft lijkt het nauwelijks uit te maken hoe je een uitzending met Rutte aanpakt. Hij zal in een debat nooit afgaan als grote verliezer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 06:01 schreef Oostblokkert het volgende:
Er werd vooral op buikgevoel met hem gediscussieerd waarvan het heel makkelijk is om dat te weerleggen.
Dat is ook de reden waarom politici programmas als Nieuwsuur en destijds Oog in Oog met Sven Knockelman zo vermeden.
Dit , het is geen Jinek of Op1. Ging stuk op het tussenstukje tussen Gijp en Genee. Welke voetballer hij was.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:29 schreef nils_22 het volgende:
Ze zijn geen Sven Kockelmeijers, ze reageren wat onderbuikgevoelens op Mark Rutte af en zetten een grote zwarte dildo voor hem neer, maar echt moeilijk maken ze het hem niet. Eigenlijk is VI toch gewoon VI gebleven, platvloers en ordinair, het is niet zo dat als je Hansie inwisselt voor een advocaat je opeens een goede inhoudelijke talkshow hebt.
Dit vat de uitzending wel aardig samen ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef NY_Giant het volgende:
Zo soeverein vond ik Rutte overigens helemaal niet. Hij gebruikt twee trucs: 'De kiezer bepaalt of ik word weggestuurd' en 'Ik heb er nog alle vertrouwen in dat ik deel kan zijn van de oplossing'. Zolang hij dat volhoudt, kan hij verder inderdaad alles van zich af laten glijden en houd je als interviewer weinig munitie over. Het komt dan namelijk simpelweg neer op een verschil van mening: 'Jij vindt dat ik weg moet, ik vind dat ik nog kan blijven'. En dan loopt een discussie aardig vast.
Maar wat moet je dan wel doen volgens jou na het toegeven dat er dingen fout zijn gegaan in Groningen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit vat de uitzending wel aardig samen ja.
Als politici is het ook een truc om te verzinnen wat je bijvoorbeeld hebt gedaan voor Groningen. Dan win je eigenlijk elke discussie.
Rutte heeft daar ook een handje van.
De plannen die je bijvoorbeeld wil gaan uitvoeren, al benoemen alsof je ze al hebt uitgevoerd.
Als daar dan later een factcheck overheen komt, dan gaan ze spinnen.
Het is een cirkeltje waar je altijd uitkomt.
Hugo vond ik er minder sterk uitkomen overigens, die heeft net wat minder charisma.
Kritisch ondervragen en door die standaardriedeltjes heen prikken is prima natuurlijk maar vond dit meer neigen naar de cynische zak uithangen ipv de kritische interviewer/host. Dat af en toe aanspreken met 'die gozer' en 'wat een kanjer!! applaus!!!' vond ik wat misplaatst. Zo komt een gesprek ook niet echt op gang.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:53 schreef Bananenpap het volgende:
Ik snap de kritiek op Wilfred niet echt eigenlijk. Rutte blijft toch wel zijn riedeltjes als een robot oprakelen. Enige manier om dat te doorbreken is irritant afhakken lijkt mij. Deed hij prima.
Het is een beetje pijnlijk voor iemand die dolgraag met Pauw en Van Nieuwkerk zou willen wedijveren om het zo aan te moeten pakken. Geneetje kan leuk met Derksen werken, maar als het wat moeilijker wordt dan gaat ie óf geforceerd juristje spelen en een overload aan informatie op tafel gooien óf geforceerd lollig doen. Dan ben je in mijn ogen best beperkt als kritische presentator.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:53 schreef Bananenpap het volgende:
Ik snap de kritiek op Wilfred niet echt eigenlijk. Rutte blijft toch wel zijn riedeltjes als een robot oprakelen. Enige manier om dat te doorbreken is irritant afhakken lijkt mij. Deed hij prima.
Moeten Chris Woerts en hij niet gewoon zelf betalen om daar aan wat zelfpromotie te mogen doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft toestemming gegeven aan Job Knoester om daar te mogen zitten. Wat een zelfingenomen zak.
Het was om Mark zijn riedel af te kappen. Daar kom je niet doorheen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kritisch ondervragen en door die standaardriedeltjes heen prikken is prima natuurlijk maar vond dit meer neigen naar de cynische zak uithangen ipv de kritische interviewer/host. Dat af en toe aanspreken met 'die gozer' en 'wat een kanjer!! applaus!!!' vond ik wat misplaatst. Zo komt een gesprek ook niet echt op gang.
Maar dan heeft het voor Genee ook niet zoveel zin om er daarna nog wél 24x op terug te komenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was om Mark zijn riedel af te kappen. Daar kom je niet doorheen.
Eens, ook dat hele stuk waarin Genee met Gijp in gesprek ging en rutte de hele tijd benoemde als ''hij'' terwijl hij er gewoon naast zat. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben best een fan van Wilfred maar dit was toch zo gênant. Steeds het publiek laten klappendie mensen laten zich echt gebruiken. Misbruiken zelfs.
Dat zijn meer Nederlanders dan er vergast zijn in de oorlog.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
17 miljoen Nederlanders en 30.000 mensen gijzelen ons. Ja ik ben er wel een beetje klaar mee.
Hoezo verrassend ?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Rutte doet het ondanks het getroll van Genee verrassend goed.
Mijn God.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Toch wel mooi dat dit kan in dit land, Putin zou niet aan zo'n tafel gaan zitten bij VI Russia
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft toestemming gegeven aan Job Knoester om daar te mogen zitten. Wat een zelfingenomen zak.
Café Hendriks & Genee vergeten?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:33 schreef Vigilance het volgende:
Maar er is natuurlijk ook een reden waarom hij nooit een echt serieuze talkshow heeft mogen hosten
Zonder Wilfried en Derksen stond Gijp achter de vuilniswagen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:06 schreef streamjohan het volgende:
Wat is Wilfred een vervelende idioot zeg. Zonder Derksen en Gijp was deze kwal allang van zender af.
quote:Mark Rutte na kijkrecord terug in Vandaag Inside: ‘Volgende week’
Mark Rutte heeft Vandaag Inside gisterenavond een kijkcijferrecord bezorgd, want er keken maar liefst 1,5 miljoen mensen naar de talkshow op SBS 6. Keert hij terug? Ja. “Volgende week!”
quote:Sigrid Kaag wil niet naar Vandaag Inside: 'Ik blijf trouw aan mezelf'
Sigrid Kaag is bewust niet ingegaan op de uitnodiging om aan te schuiven in Vandaag Inside. "Ik denk na over de programma's waarvoor ik word uitgenodigd. Ik wil ook geloofwaardig blijven."
Kaag durft nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:53 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.mediacourant.(...)nside-volgende-week/
[..]![]()
en
https://www.mediacourant.(...)jf-trouw-aan-mezelf/
[..]![]()
En gelijk heeft ze. Waarom zou je daar heen gaan als je in de jaren ervoor alleen maar bent afgezeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kaag durft nietverbaasd me niks, eng mens.
Gewoon onbeschoft. De act die Genee zich aanmeet van 'ik weet toch al wat je gaat zeggen'quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:33 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Eens, ook dat hele stuk waarin Genee met Gijp in gesprek ging en rutte de hele tijd benoemde als ''hij'' terwijl hij er gewoon naast zat. Sloeg helemaal nergens op.
Sowieso had ik van Genee wel iets meer verwacht dan het uithangen van de jolige onderbroekenlol presentator. Maar er is natuurlijk ook een reden waarom hij nooit een echt serieuze talkshow heeft mogen hosten.
Het is Vandaag Inside..................quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon onbeschoft. De act die Genee zich aanmeet van 'ik weet toch al wat je gaat zeggen'
Laat hem dan niet in de show komen als je niet geïnteresseerd bent in wat ie te zeggen heeft.
Weet dat hij op inhoud te zwak is dus probeert hem dan zo 'aan te pakken'. Dan begrijp je je rol niet helemaal als host. Je wil dat je gasten het woord voeren en het gesprek faciliteren. Niet bij voorbaat doodslaan.
Nou en? Juist daarom zou je zeggen. Dat is een beetje slap ouwehoeren, een programma wat er prat op gaat 5 minuten voor tijd zonder voorbereiding binnen te komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is Vandaag Inside..................
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-voor-zedenfeitenquote:Ook een 51-jarige man uit Huizen, Jeroen Rietbergen, zal worden vervolgd. Hij wordt verdacht van een zedenfeit dat in februari 2018 zou hebben plaatsgevonden in of rond de opnamestudio’s waar The Voice of Holland werd opgenomen.
Wat heeft Sander Vahle hiermee te maken?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
OM vervolgt Ali B en Jeroen Rietbergen voor zedenfeiten
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft besloten om Jeroen Rietbergen en Ali B. te vervolgen in twee van de onderzoeken rond het televisieprogramma The Voice of Holland (TVOH). Dat meldt het OM.
Een 41-jarige man uit Almere, Ali B, zal volgens het OM worden vervolgd voor zedenfeiten met drie meerderjarige vrouwen. De verdenking heeft betrekking op feiten die gepleegd zouden zijn in 2014 en 2018 in Heiloo, Amsterdam en in het buitenland.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-voor-zedenfeiten
Koekoek pa van Noa in de bak dus![]()
John de Mol is een bussines man doing bussines en kijkcijferkanon Mark Rutte is good for business. Die zal wel meerdere keren terug komen gok ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:11 schreef Specularium het volgende:
Sowieso stoppen met deze zendtijd voor politieke partijen.
Dat heeft hij al gezegdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
John de Mol is een bussines man doing bussines en kijkcijferkanon Mark Rutte is good for business. Die zal wel meerdere keren terug komen gok ik.
Stiefpa dan jij je zinquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:19 schreef timmmmm het volgende:
Wat heeft Sander Vahle hiermee te maken?
Stank voor dank iddquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:44 schreef Mylene het volgende:
Beetje oud nieuws, kwam het net tegen, weet niet of het al gepost is.
[ twitter ]
Kiespijn. Is ook best aardig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:00 schreef Mylene het volgende:
Media Inside met Marcel van Rosmalen en Gijs Groentenman is trouwens echt leuk, kijkt Johan ook graag naar met zijn vrouw, zo vertelde hij een paar keer. Alleen jammer dat het alweer afgelopen is.
Hij is ook fan van een programma daarvoor, weet alleen niet welke hij nou bedoel.
Noa mag dan wel aan tafelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
OM vervolgt Ali B en Jeroen Rietbergen voor zedenfeiten
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft besloten om Jeroen Rietbergen en Ali B. te vervolgen in twee van de onderzoeken rond het televisieprogramma The Voice of Holland (TVOH). Dat meldt het OM.
Een 41-jarige man uit Almere, Ali B, zal volgens het OM worden vervolgd voor zedenfeiten met drie meerderjarige vrouwen. De verdenking heeft betrekking op feiten die gepleegd zouden zijn in 2014 en 2018 in Heiloo, Amsterdam en in het buitenland.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-voor-zedenfeiten
Koekoek pa van Noa in de bak dus![]()
Je consequenties trekken en opstappenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan wel doen volgens jou na het toegeven dat er dingen fout zijn gegaan in Groningen?
In Nederland is opstappen ook maar een slappe oplossing.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je consequenties trekken en opstappen
Het kabinet is na de toeslagenaffaire afgetreden om er vervolgens een jaar later weer te gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In Nederland is opstappen ook maar een slappe oplossing.
Laatste keer dat Wierd er was zat Roxane aan tafel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:53 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de bewuste uitzending met Rutte nog niet gezien. Ik kijk eigenlijk alleen als Eus te gast is. Ik zou het ook leuk vinden als Sander Schimmelpenninck een terugkerende tafelgast wordt. Of zijn rivaal Wierd Duk.
Je kunt volledig meekijken als je wil:quote:Op maandag 13 maart 2023 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogmaals ik vertrouw ze niet. Bron de teringzooi van de afgelopen 25 jaar. Meer is het niet. En ja als we de keten van het stemmen niet 200% kunnen traceren als in fysiek meekijken ( wat niet kan nadat de stemmen het lokaal verlaten) is er dus ALTIJD ruimte voor manipulatie.
Omdat Nederland weer massaal op die partijen stemde..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het kabinet is na de toeslagenaffaire afgetreden om er vervolgens een jaar later weer te gaan zitten.
Hoezo symbolisch?
En in Nederland pikken we dit gewoon.
Volgende keer kijken er geen 1,5 miljoen mensen naar deze flopshow.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
John de Mol is een bussines man doing bussines en kijkcijferkanon Mark Rutte is good for business. Die zal wel meerdere keren terug komen gok ik.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat Nederland weer massaal op die partijen stemde..
Daarom mijn opmerking; in Nederland pikken we dit gewoon.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat Nederland weer massaal op die partijen stemde..
Ah, dacht dat je het anders bedoeldequote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Daarom mijn opmerking; in Nederland pikken we dit gewoon.
Het verbaast me niks dat dit scholierenonderzoek wordt gehouden onder middelbare scholieren en MBO-ers.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb inside info dat Rutte in bezit is van een grote zwarte dildo
Johan is totaal blijven hangen in de tijd. Ik word steeds opstandiger tav zn meningen. Nu weer over "zeurwijven".quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:57 schreef butz0rs het volgende:
Johan weer met zijn riedeltje. Het gaat toch niet om die relatie.
Johan weet dondersgoed wat op zijn afdeling bij Voetbal International is gebeurd. Die dekt zich nu al in.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:57 schreef butz0rs het volgende:
Johan weer met zijn riedeltje. Het gaat toch niet om die relatie.
Same. Ben de grootste Johan-fan maar op dit vlak is hij echt gekmakend.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Johan is totaal blijven hangen in de tijd. Ik word steeds opstandiger tav zn meningen. Nu weer over "zeurwijven".
Zelfde voor Telegraaf met Valentin.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan weet dondersgoed wat op zijn afdeling bij VI is gebeurd. Die dekt zich nu al in.
Inhoudelijk hadden deze dames bizar weinig toe te voegen. Het kwam niet veel verder dan dat ze wel eens over de afdeling moesten en dat ze zich niet prettig voelden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Johan is totaal blijven hangen in de tijd. Ik word steeds opstandiger tav zn meningen. Nu weer over "zeurwijven".
Is toch ook grotendeels gezeur joh.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Inhoudelijk hadden deze dames bizar weinig toe te voegen. Het kwam niet veel verder dan dat ze wel eens over de afdeling moesten en dat ze zich niet prettig voelden.
Niet mee eens, post regelmatig geniale video'squote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Hans Teeuwen is al jaren niet leuk meer
Ach niets mis met een beetje tegengeluid in plaats van alleen maar politiek correct gelul in de NPO-talkshows.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een uitgesleten kut mening.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach niets mis met een beetje tegengeluid in plaats van alleen maar politiek correct gelul in de NPO-talkshows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |