Heb je dan wel een goede overstap? Niet van zulk vervelende transfer in Parijs?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima te doen volgens mij, je bent zo in San Sebastian vanaf de Franse grens. En met TGV genot is Parijs niet ver, als er tenminste niet gestaakt wordt.
Je moet vooral bereid zijn meer te betalen.
Die transfer zit er wel tussen helaas, maar dat kost een half uurtje en je moet toch avondetenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan wel een goede overstap? Niet van zulk vervelende transfer in Parijs?
Veilig opgehokt in hun schuilkelder. Wat een ongekende woei.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Zijn de cavia's al weggewaaid?
Je stapt er wel erg makkelijk overheen, hier. Het eerste zuchtje wind tegen Lazio bewees al wat het verschil tussen iemand mét en iemand zonder oog voor de defensie is.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef Pistolero het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat gedweep met Aursnes. Ja, het was echt een krankzinnig goede speler, maar met wat je nu hebt kan je voor Eredivisie-begrippen echt een uitstekend middenveld neerzetten. Kokcu, Wieffer, Timber, Szymanski, Bullaude zijn allemaal uitstekende spelers. Taabouni is een speeltuinvoetballer die enkel op voorspraak van Kokcu is gekomen en er verder weinig van kan.
Door klimaatverandering heeft Bilbao tegen die tijd het klimaat van Sevillaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef Steven184 het volgende:
Nemen jullie allemaal je regenponcho mee?
45 graden!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door klimaatverandering heeft Bilbao tegen die tijd het klimaat van Sevilla
Toch maar ff proefabonnement nemen. Benieuwd naar SD doesnt Work.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:49 schreef DiegoFuser het volgende:
De docu reeks La Course op Prime over SD Worx levert een stuk meer dan de die van Jumbo.
Lekker 4 afleveringen janken met Demi en Lotte, iedereen koerst voor zijn eigen BV, Danny Stam die de ene godverdomme na de andere eruit gooit terwijl hij naast de streng gelovige Anne vd Breggen zit. Topshow.
VRT gaat het volgende maand ook uitzenden als je de kosten wil besparen. Overigens vind ik Prime de lage prijs altijd wel waard.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch maar ff proefabonnement nemen. Benieuwd naar SD doesnt Work.
Dit komt nooit meer goed.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts klaagt alweer in zijn podcast dat Van Aert voor Roglic gewerkt heeft terwijl andere concurrenten rustiger aan konden doen. En "ik stel weer hardop de vraag: Meneer Roglic, wanneer jij voor Van Aert?"
Van der Poel die heeft gewerkt voor Philipsen was vast geen probleem?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts klaagt alweer in zijn podcast dat Van Aert voor Roglic gewerkt heeft terwijl andere concurrenten rustiger aan konden doen. En "ik stel weer hardop de vraag: Meneer Roglic, wanneer jij voor Van Aert?"
Dat is wel lang ja. Ik heb het voordeel dat ik al in Frankrijk zit, dus weet niet in hoeverre het vanuit Nederland te doen is in één dag.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Wij gaan midden juli ook naar Spanje met de trein
Lekker drie uur doen over Donostia -> Bilbao, maar wel vrij goedkoop met de Euskotren. En mooie omgeving, zegt men.
Alle studentenverenigingen opheffen gaarnequote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)en-om-ganzen-in-huis
Altijd gezellig bij Vindicat. Waarom is het nog niet opgeheven? Waar wachten we op?
En Wout deed het in de Tirreno de meeste dagen ook rustig aan, dat had hij vast niet bij elke ploeg kunnen doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van der Poel die heeft gewerkt voor Philipsen was vast geen probleem?
Concurrent Pogacar deed het overigens wel lekker rustig aan, moet gezegd worden.
https://nos.nl/artikel/24(...)angeafstandsvluchtenquote:Ook de veestapel zal volgens het rapport "significant in omvang moeten dalen", met 30 procent, omdat de verwachting is dat het alleen met technische oplossingen niet lukt om genoeg uitstoot te verminderen. Volgens de onderzoekers is de kans klein dat dit lukt via natuurlijk verloop van veehouders en is er dus overheidsingrijpen nodig.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd gezellig bij Vindicat. Waarom is het nog niet opgeheven? Waar wachten we op?
quote:"Het was eigenlijk een studentengrap: dat de hele kamer van eerstejaarsstudenten onder de stront zou komen te zitten"
NL - Bordeaux is een uur of 7. Dan nog naar Hendaye (en San Sebastián), ook een uur of 2.5 a 3. Afhankelijk van de aansluiting is één dag wel te doen, maar niet optimaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja. Ik heb het voordeel dat ik al in Frankrijk zit, dus weet niet in hoeverre het vanuit Nederland te doen is in één dag.
Mensen die lid zijn van een studentenvereniging zijn vrijwel zonder uitzondering buitengewoon minderwaardige mensen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit zijn wel baanbrekende ideeën zeg, jeetje.quote:Een hogere belasting voor langeafstandsvluchten, meer betalen voor vlees en zuivel en de veestapel verkleinen: het zijn allemaal extra maatregelen die het kabinet zou kunnen nemen om de klimaatdoelen te halen. Dat staat in een beleidsadvies dat door verschillende ministeries is gemaakt op verzoek van het kabinet.
Waarschijnlijk vinden VVD/CDA en alles rechts daarvan dit weer een POLARISEREND adviesquote:Op maandag 13 maart 2023 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk gewoon een flopadvies waarbij men de echt noodzakelijke maatregelen uit de weg gaat, want ja, het moet wel gezellig blijven natuurlijk.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk gewoon een flopadvies waarbij men de echt noodzakelijke maatregelen uit de weg gaat, want ja, het moet wel gezellig blijven natuurlijk.
Dit is zo doorzichtig.quote:
Fred?quote:
Valt mee denk ik,quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Szura het volgende:
Ik kijk dat programma niet (morgen samenvattinkje van Mediacourantgod), maar was Derksen weer tam met iemand aan tafel die hij in andere afleveringen tot op het bot afzeikt?
TeflonMark god.quote:Rutte bij VI: ik stap niet op, niemand gebaat bij nieuwe verkiezingen
Bij het programma Vandaag Inside van SBS6 is premier Rutte hard aangepakt door Johan Derksen, Wilfred Genee en tafelgast en advocaat Job Knoester. Zij vinden dat Rutte moet opstappen vanwege de grote fouten die er gemaakt zijn in bijvoorbeeld de toeslagenaffaire en de gaswinning in Groningen. Het duurt waarschijnlijk nog jaren voordat die problemen zijn opgelost. "Erger dan dit kan niet", zei Derksen.
"Hoe vaak kun je sorry zeggen?" vroeg Genee, die ook vond dat de houdbaarheid van Rutte na twaalf jaar verlopen is. Rutte deelt die analyse niet. Hij erkende dat er dingen fout zijn gegaan. "Maar we hebben wel degelijk laten zien dat we er iets aan doen en we gaan er nog meer aan doen."
Knoester vergeleek Rutte met een "niet-criminele psychopaat", omdat hij de grote problemen altijd van zich weet te laten afglijden. Maar dat accepteerde de premier niet. De problemen waar mensen mee kampen door die affaires laten hem naar eigen zeggen niet onberoerd. "Maar het motiveert me ook enorm om aan de slag te gaan."
Hij denkt niet aan opstappen: "Niemand is nu gebaat bij nieuwe verkiezingen." Of hij doorgaat als premier is volgens Rutte aan de kiezer.
Rutte had zichzelf nadrukkelijk aangeboden als gast in Vandaag Inside.
Context?quote:
De verdediging van Barca is nu min of meer: 'Ja we hebben de scheidsrechters puur betaald uit zelfbescherming omdat ze allemaal pro-Madrid zijn!'quote:
Ben je gestrand?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:49 schreef Slobeend het volgende:
Wat kan het treinleven toch kut zijn op dit soort dagen.
Inderdaad behoorlijk wat kut nijd over en weer, alleen Marlen Reusser komt er zeer sympathiek uit. Danny Stam en Anna vd Breggen lijken mij nu ook niet de 2 mensen die zo'n ploeg kunnen dragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:49 schreef DiegoFuser het volgende:
De docu reeks La Course op Prime over SD Worx levert een stuk meer dan de die van Jumbo.
Lekker 4 afleveringen janken met Demi en Lotte, iedereen koerst voor zijn eigen BV, Danny Stam die de ene godverdomme na de andere eruit gooit terwijl hij naast de streng gelovige Anne vd Breggen zit. Topshow.
De mentaal zeer stabiele(lol) en onsympathieke Demi V. komt precies op de manier naar voren zoals je zou verwachten. Demi geeft enkel om de BV. Demi.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt de zeer onsympathieke Demi V. er nog onsympathieker uit? Dan overweeg ik te kijken.
Zuur, op de ov-fiets naar het ouderlijk huis dan maar?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja al vanaf 7:45 in Zwolle. Moet naar Utrecht.
Nee 12.50 gaat er weer een trein.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zuur, op de ov-fiets naar het ouderlijk huis dan maar?
Zonder perskaart hangt Joep niet rond in stadions maar op de NOS redactie, gezien de omstandigheden kunnen ze dat risico niet nemen met Joep.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat Marcel is weggestuurd bij de NOS omdat ie zei dat ze de perskaart van Joep Schreuder moesten afpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een paar jaar kan je hopelijk lekker door de polder treinen via de Lelylijn!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja al vanaf 7:45 in Zwolle. Moet naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?PvdD natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?Op D666!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verhuis over een paar weken naar Amersfoort!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan je hopelijk lekker door de polder treinen via de Lelylijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?GLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuwe baan gevonden?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verhuis over een paar weken naar Amersfoort!
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Esthergodin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?Irrelevant, overmorgen breekt hier het Jaar Nul hier aan en zal Zuster Nummer 1 ons onverschrokken naar een Agrarische Heilstaat leiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driewerf hoera voor Zuster Kerrolain?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Irrelevant, overmorgen breekt hier het Jaar Nul hier aan en zal Zuster Nummer 1 ons onverschrokken naar een Agrarische Heilstaat leiden!
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de waterschappen hier, ik ben er nog niet 100 % uit voor de provinciale staten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ruttegodquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Eerste stemwijzer gaf mij VVD als beste optie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Oeiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Stemwijzers zijn het beste manipulatiemiddel!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
franklopquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Maar jij als onderdeel van de veeindustrie mag toch alleen maar op BBB stemmen van de lobby?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:36 schreef Felagund het volgende:
Het wordt waarschijnlijkNiet Water Natuurlijk? Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept maar dacht dat dat het stemadvies van GL was in ieder geval. Wat is het verschil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de waterschappen hier, ik ben er nog niet 100 % uit voor de provinciale staten.
Niet echt bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets heel anders:
https://www.werkenbijdenos.nl/sport
Met Tom Egberts nog op de eerste foto![]()
Bronquote:Minister Micky Adriaansens (Economische Zaken en Klimaat) is er nog niet van overtuigd dat er de komende jaren extra klimaatmaatregelen genomen moeten worden. Daarmee wijkt ze af van wat het kabinet tot nu toe heeft gezegd.
Hier moeten we collectief even van bijkomen! Daar hebben we niet van terug!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:26 schreef kibo het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder.
Wielrenners zijn bovengemiddeld van boerenafkomst.
Wielernerds daarenetegen .....
Hoe kán dit?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bron
Ga jij maar weer zingen in de Hermes House Band, Micky.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:55 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, links bolwerk hier.De invloed van WLR laat zich gelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel een andere vrouw uitzoeken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Rob Tripgod.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:05 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit naar een heel sneu debat te kijken.
Ik kan niet wachten op het waterkanon en alle VVD'ers die de boeren veroordelenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
200 trekkers buiten debatlocatie. Gaan die nog zelfde behandeling krijgen of mogen ze gewoon hun gangetje gaan?
Geen factchecker bij?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:42 schreef Faraday01 het volgende:
Schippers loopt ontzettend veel onzin uit te kramen bij Jinek
Gemoedelijke bedreigingen en fakkels, dus vriendelijk verzocht naar huis te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
200 trekkers buiten debatlocatie. Gaan die nog zelfde behandeling krijgen of mogen ze gewoon hun gangetje gaan?
Mijn tent opgeslagen pal voor de deuren van het stembureau.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:36 schreef Steven184 het volgende:
@:koffieplanter wil het beste jongetje van de klas zijn en heeft al gestemd.
Ik was al bij het stembureau om 6u toen deze nog gesloten was.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:36 schreef Steven184 het volgende:
@:koffieplanter wil het beste jongetje van de klas zijn en heeft al gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PvdD-goden twee stemmen gekregen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Pino112 het volgende:
@:Nova vind je subforum WLR ook een warm bad?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik vind het subforum WLR absoluut een warm bad! De community is er vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een goede sfeer waarin iedereen elkaar steunt bij het bereiken van gezondheidsdoelen en levensveranderingen. Ik ben altijd blij om te zien hoe gemotiveerd mensen zijn op dat forum.
Lekker wijven neuken bij de NOSquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Kan zeker interessant zijn als Tom zich een beetje durft uit te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
PUKKEDquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef Pistolero het volgende:
Na het vlammende optreden van Mark bij VI toch maar weer VVD gestemd.
Wie o wie?
Ja, ik twijfel nog steeds een beetje, volgens mij zit er ook weinig verschil in tussen die twee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet Water Natuurlijk? Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept maar dacht dat dat het stemadvies van GL was in ieder geval. Wat is het verschil?
Dat is geen PvdD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanzelfsprekend op GroenLinks gestemd.
Lekker pik.quote:
https://twitter.com/FCBarcelona_es/status/1635935410428706817quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/FCBarcelona_es/status/1635935410428706817
Het spijt me om dit met je te moeten delen. De goede naam van ROSALÍA is besmet en vergiftigd.
Jij bent opgeschoven naar links toch? Dacht dat je vroeger CDA stemde.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanzelfsprekend op GroenLinks gestemd.
Bij de TK2017 inderdaad CDA. Iedere verkiezingen zo ongeveer meer naar links gegaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent opgeschoven naar links toch? Dacht dat je vroeger CDA stemde.
Ik gooi zo wel een muntje op om te bepalen of het pvda of GL wordt
Context??quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lullig voor Bas Nijhuis, fijn voor ons.
Moest ook een half uur wachtenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef Felagund het volgende:
Hier een rij van 50 personen om te gaan stemmen.
Opkomst is tot nu toe 4% hoger. Het lijkt overal veel drukker en een grote groep stemt na het werk dus kan nog wel op gaan lopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:51 schreef franklop het volgende:
Ook al meer dan 1000 stemmers bij dit bureau, was al 7% van het hele dorp dat mag stemmen:o
quote:
Ik voel een WLR ban aankomenquote:
Op de terugweg een nog langere rij, volgens mij was het bij vorige verkiezingen voor de tweede kamer en de gemeente ook niet zo druk.quote:
Na getwijfeld te hebben tussen D66 en GL heb ik strategisch D66 gestemd. Voor de verhoudingen in de coalitie vind ik het een goed idee dat D66 niet te veel verliest en omdat ik heel erg voor minder vee ben in Brabant. Waterschap heb ik de kieswijzer gevolgd en PvdA gestemd.quote:
Zijn ook 2 formulieren dit keer, lastig lastigquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de terugweg een nog langere rij, volgens mij was het bij vorige verkiezingen voor de tweede kamer en de gemeente ook niet zo druk.
Op mijn werk zeg ik BBB hoor, maak je geen zorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Bas als VARquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lullig voor Bas Nijhuis, fijn voor ons.
Heeft die boomstam nu rood of heeft Bas door laten spelen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij hep een BOOMSTAM op z'n onderarm gekregen
Wat een vooroordelen zeg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik keek naar de kandidatenlijst van de PvdD in Groningen en werd daar niet echt blij van. Die van Groenlinks kwamen me wat minder geitenwollensokken over.
Niet des Slob.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen zeg.
Op basis van de namen? Of hun achtergrond?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik keek naar de kandidatenlijst van de PvdD in Groningen en werd daar niet echt blij van. Die van Groenlinks kwamen me wat minder geitenwollensokken over.
Snobeendquote:
Sorry, wat kort door de bocht inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen zeg.
Ga eens gauw stemmen dan, vlegelquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Niet dat ik daarop m'n keuze heb gebaseerd want ik heb nog niet gestemd haha! Heb ik me er nu goed uitgeluld?
Meer oud en wit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van de namen? Of hun achtergrond?
Als ik uit de trein kom.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eens gauw stemmen dan, vlegel
De angst van het establishment voor de flanken en v.v. stuwt de opkomst waarschijnlijk flink op. Behalve de confessionele partijen kan eigenlijk niemand tegen een hoge opkomst zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Amsterdam is opkomst al 10% hoger dan vorig jaar. Wellicht wel veel thuiswerkers oid maar toch fors.
Ik zit klaar met bier en frikandellen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zitten we klaar voor de BBB-avond?
Ik hoop dat het in Brabant mee valt want ik moet er niet aan denken dat ze hier het beleid gaan gijzelen. Zitten we nog jaren op slot met twee keer zoveel varkens dan mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelukkig zijn ze in Brabant minder populair en stemt men op de VVD, CDA en PVV!quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in Brabant mee valt want ik moet er niet aan denken dat ze hier het beleid gaan gijzelen. Zitten we nog jaren op slot met twee keer zoveel varkens dan mensen.
Varken is hier al aan het spit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop van harte dat D66, GL, PvdA en PvdD het goed gaan doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze in Brabant minder populair en stemt men op de VVD, CDA en PVV!
Bier en BitterBallen had het moeten zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit klaar met bier en frikandellen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gestemd!
(Stempas verloren, ontzettende sukkelaar)
Dat is weer een stem minder voor links. En ze hadden het al zo moeilijkquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Amerikaanse toestanden hierAls je in rij bent mag je sowieso stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Amerikaanse toestanden hierDan had ik het sowieso wellicht niet gered, had echt maar 10 minuten (daarom ook in de haast uit m’n zak gevallen denk ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waren ze niet tot 21u bij jou?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik het sowieso wellicht niet gered, had echt maar 10 minuten (daarom ook in de haast uit m’n zak gevallen denk ik)
Jawel, maar ik sta nu in de concertzaalquote:
Na 20 minuten ben ik halverwege #diestemkomterquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Felagund het volgende:
Einde tijdperk links? Mensen die te laat stemmen, stempassen die verloren gaan.
Mexicanobakker mag komend twee jaar niet meer klagen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Felagund het volgende:
Einde tijdperk links? Mensen die te laat stemmen, stempassen die verloren gaan.
Mooi dat je ze liet doorslapenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:27 schreef Pistolero het volgende:
Er was hier letterlijk helemaal niemand toen ik zojuist ging stemmen. De bejaarden achter de tafel schrokken nog net niet wakker.
Die is gecanceld?quote:
Maar ze is zo direct en eerlijk, of zoets.quote:
Dat ga je nog over veel provincies moeten zeggen vrees ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
BBB
Noord-Holland is dood en doodziek
Wat moet dit dan niet in de rest van NL betekenen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
BBB
Noord-Holland is dood en doodziek
Het gaat in vrijwel alle andere provincies nog veel erger worden hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
BBB
Noord-Holland Nederland is dood en doodziek
50%+quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat moet dit dan niet in de rest van NL betekenen?
Stemmen op de agrolobby, het moet je hobby maar zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar ze is zo direct en eerlijk, of zoets.
Dat het onder aan de streep gewoon het gelul is dat mensen willen horen zonder veel inhoud vergeten we maar eventjes.
Ik vrees voor Brabantquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stemmen op de agrolobby, het moet je hobby maar zijn.
Alblasserwaard en dergelijke voor Zuid Holland... Dat hangt ook vol met omgekeerde vlaggen.quote:
Tja, we hebben al FvD in het provinciaal bestuur gehad. Je kunt weinig positiefs over onze provincie zeggen.quote:
De wereld zit gewoon vol met egoïstische, kortzichtige en domme mensen. Dan krijg je ook ineens een Brexit of Trump.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Szura het volgende:
Nederland is een egoïstisch, kortzichtig en dom land
De komende 4 jaar beleid via de rechtzaalquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, we hebben al FvD in het provinciaal bestuur gehad. Je kunt weinig positiefs over onze provincie zeggen.
Als het aan BBB ligt mogen we als burger niet meer naar de rechter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De komende 4 jaar beleid via de rechtzaal
Kritische boeken op de brandstapelquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het aan BBB ligt mogen we als burger niet meer naar de rechter.
Gewoon terug naar het Heilig Romaanse Rijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef noodgang het volgende:
Weten we zeker dat Duitsland Overijssel niet wil hebben? Hebben we het ze ooit gevraagd überhaupt?
Poetin wil het vast hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef noodgang het volgende:
Weten we zeker dat Duitsland Overijssel niet wil hebben? Hebben we het ze ooit gevraagd überhaupt?
SPANNING EN SENSATIEquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef noodgang het volgende:
Wat is dit voor rare clickbaitjournalistiek eigenlijk van de NOS? Alsof ze die exitpolls niet allemaal tegelijk hebben
Kunnen ze twaalf pushmeldingen sturen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef noodgang het volgende:
Wat is dit voor rare clickbaitjournalistiek eigenlijk van de NOS? Alsof ze die exitpolls niet allemaal tegelijk hebben
Over een paar jaar verdwijnt het hele land onder water, heb geduld!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef Pistolero het volgende:
Dit land moet volledig kapot gebombardeerd worden.
Dit land gaat de komende jaren gewoon onbestuurbaar worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen maar ellende komende jaren. TK lijnrecht tegenover EK en de provincies.
Beetje jammer wel dat Overijssel dat gewoon overleeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over een paar jaar verdwijnt het hele land onder water, heb geduld!
Lekker elke maand teruggefloten worden door de rechterquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit land gaat de komende jaren gewoon onbestuurbaar worden.
Deel naar Volt en PvdD. T is logisch dat de meeste partijen verliezen als er drie partijen meer meedoenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Mansjester het volgende:
Wat ook echt opvallend is dat gewoon elke partij verliest. Waarom zou je in godsnaam van D66/GL/pvda naar BBB gaan
Er zijn straks helemaal geen rechters en rechtstaat meer over joh.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker elke maand teruggefloten worden door de rechter
Welkom in de agrarische heilstaat, meine freunde.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Onze enige hoop is dat de TrekkerTerroristen zo groot worden dat de hele teringzooi binnen de kortste keren op bloedige wijze uit elkaar knapt.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker elke maand teruggefloten worden door de rechter
Vergeet niet dat dit soort partijen er alles aan gaan doen om de rechtsstaat te slopen als ze de kans krijgen.quote:Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat de rechter extra eisen gaat stellen aan belangenorganisaties die rechtszaken beginnen tegen de staat. Aanleiding zijn de verschillende rechtszaken tegen het kabinet over het klimaat- en stikstofbeleid.
"Klimaatbeleid is een zaak van de politiek en niet van de rechter", zegt SGP-Kamerlid Stoffer, de initiatiefnemer. De SGP noemt Urgenda en Mobilisation for the Environment als voorbeelden. De partij vindt het "ongezond" als "activistische, gesubsidieerde organisaties" met rechtszaken de bouw van huizen kunnen tegenhouden en bedrijven waar duizenden mensen werken kunnen "platleggen".
De motie van de SGP werd mede ingediend door BBB en JA21. Ook de PVV, FvD, Groep Van Haga en Kamerlid Omtzigt waren voor. De motie kreeg een meerderheid doordat ook de regeringspartijen VVD en CDA voor stemden. Samen zijn de voorstemmers goed voor 81 van de 150 zetels.
Nog minder dan nu, kan dat?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit land gaat de komende jaren gewoon onbestuurbaar worden.
We hebben meer Johan Vollenbroeken nodig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Vergeet niet dat dit soort partijen er alles aan gaan doen om de rechtsstaat te slopen als ze de kans krijgen.
Daarbij geholpen door de VVD die daar al jaren mee bezig is.
Omtzigt is ook ver afgegleden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Vergeet niet dat dit soort partijen er alles aan gaan doen om de rechtsstaat te slopen als ze de kans krijgen.
Kunnen ze proberen alleen heeft de Europese rechter daar schijt aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Dat gaan we regelen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben meer Johan Vollenbroeken nodig.
NEXITquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kunnen ze proberen alleen heeft de Europese rechter daar schijt aan.
Omzigt is altijd al zo geweest, die is niks veranderd. Bijzonder hoe veel mensen in die act zijn getrapt.quote:
Let maar op straks. Dan kijk je nog met weemoed terug.quote:
Er wordt wel heel vaak gedaan alsof alle boeren weg moeten. Dat is ook pertinente onzin.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk hier als Vlaming met grote ogen naar. Maar ben ook een beetje verbaasd door de rabiate afkeer voor boeren hier
Vergeet niet dat in het vorige verkiezingsprogramma van de VVD stond dat ze graag wilden invoeren dat uitspraken van het Europees Hof voor de rechten van de mens gecorrigeerd (genegeerd) konden worden door de lidstaten. Dat werd dan na kritiek weer geschrapt, maar de intentie is duidelijk. Door al dit soort partijen wordt de rechter en ook de burger gezien als vijand, veilig zijn we allerminst.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kunnen ze proberen alleen heeft de Europese rechter daar schijt aan.
Er wordt hier ook wel gedaan alsof de wereld binnen 3 jaar vergaat als niet per direct alle boeren er mee stoppen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt wel heel vaak gedaan alsof alle boeren weg moeten. Dat is ook pertinente onzin.
Tsja, in kern is het gewoon vooral frustratie dat er weer eens niet doorgepakt wordt. Alles wordt weer op lange baan afgeschoven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Er wordt hier ook wel gedaan alsof de wereld binnen 3 jaar vergaat als niet per direct alle boeren er mee stoppen.
Meer boeren, minder dieren. Aldus de PvdD. Hoor je niemand over.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt wel heel vaak gedaan alsof alle boeren weg moeten. Dat is ook pertinente onzin.
Wanneer start de gewapende revolutie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet niet dat in het vorige verkiezingsprogramma van de VVD stond dat ze graag wilden invoeren dat uitspraken van het Europees Hof voor de rechten van de mens gecorrigeerd (genegeerd) konden worden door de lidstaten. Dat werd dan na kritiek weer geschrapt, maar de intentie is duidelijk. Door al dit soort partijen wordt de rechter en ook de burger gezien als vijand, veilig zijn we allerminst.
En/of over de schutting van de gemeente en de provincie gekiepert. Ik ben benieuwd of Mark de Manager zich hier nog uit kan kletsen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, in kern is het gewoon vooral frustratie dat er weer eens niet doorgepakt wordt. Alles wordt weer op lange baan afgeschoven.
Ik heb geen enorme afkeer van de boeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk hier als Vlaming met grote ogen naar. Maar ben ook een beetje verbaasd door de rabiate afkeer voor boeren hier
Niks mis met telers en akkerbouwers inderdaad. (Maar Kerrolain zei zelf eigenlijk dat dit geen boeren zijn)quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We wachten nog op meer geld voor jeugdzorg...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En/of over de schutting van de gemeente en de provincie gekiepert. Ik ben benieuwd of Mark de Manager zich hier nog uit kan kletsen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer start de gewapende revolutie?In de linkse heilstaat WLR mag alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Like gegeven. Ik vond het erg scherp.quote:
Naar Vlaams Belang en de NVA? Veel plezier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
Nou moeten we gaan emigreren naar Vlaanderen @:Rellende_Rotscholier?
Baskenland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
Nou moeten we gaan emigreren naar Vlaanderen @:Rellende_Rotscholier?
Die stappen straks zo een coalitie in met alles wat nog rechtser is, top!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef wimderon het volgende:
Om WLR nog enig niveau te geven uiteraard VVD gestemd.
Heerlijke authentieke reactie!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kerrolain kan niet hoofdrekenen en is iedere keer weer stomverbaasd en verrast.
Geen Uil van Minerva. Alles is relatief...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben wel minder boos dan tijdens de vorige verkiezingen. Het went.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |