Hoe kán dit?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bron
Ga jij maar weer zingen in de Hermes House Band, Micky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:55 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, links bolwerk hier.De invloed van WLR laat zich gelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel een andere vrouw uitzoeken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Rob Tripgod.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:05 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit naar een heel sneu debat te kijken.
Ik kan niet wachten op het waterkanon en alle VVD'ers die de boeren veroordelenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
200 trekkers buiten debatlocatie. Gaan die nog zelfde behandeling krijgen of mogen ze gewoon hun gangetje gaan?
Geen factchecker bij?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:42 schreef Faraday01 het volgende:
Schippers loopt ontzettend veel onzin uit te kramen bij Jinek
Gemoedelijke bedreigingen en fakkels, dus vriendelijk verzocht naar huis te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
200 trekkers buiten debatlocatie. Gaan die nog zelfde behandeling krijgen of mogen ze gewoon hun gangetje gaan?
Mijn tent opgeslagen pal voor de deuren van het stembureau.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:36 schreef Steven184 het volgende:
@:koffieplanter wil het beste jongetje van de klas zijn en heeft al gestemd.
Ik was al bij het stembureau om 6u toen deze nog gesloten was.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:36 schreef Steven184 het volgende:
@:koffieplanter wil het beste jongetje van de klas zijn en heeft al gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PvdD-goden twee stemmen gekregen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Pino112 het volgende:
@:Nova vind je subforum WLR ook een warm bad?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik vind het subforum WLR absoluut een warm bad! De community is er vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een goede sfeer waarin iedereen elkaar steunt bij het bereiken van gezondheidsdoelen en levensveranderingen. Ik ben altijd blij om te zien hoe gemotiveerd mensen zijn op dat forum.
Lekker wijven neuken bij de NOSquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Kan zeker interessant zijn als Tom zich een beetje durft uit te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
PUKKEDquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef Pistolero het volgende:
Na het vlammende optreden van Mark bij VI toch maar weer VVD gestemd.
Wie o wie?
Ja, ik twijfel nog steeds een beetje, volgens mij zit er ook weinig verschil in tussen die twee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet Water Natuurlijk? Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept maar dacht dat dat het stemadvies van GL was in ieder geval. Wat is het verschil?
Dat is geen PvdD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanzelfsprekend op GroenLinks gestemd.
Lekker pik.quote:
https://twitter.com/FCBarcelona_es/status/1635935410428706817quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/FCBarcelona_es/status/1635935410428706817
Het spijt me om dit met je te moeten delen. De goede naam van ROSALÍA is besmet en vergiftigd.
Jij bent opgeschoven naar links toch? Dacht dat je vroeger CDA stemde.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanzelfsprekend op GroenLinks gestemd.
Bij de TK2017 inderdaad CDA. Iedere verkiezingen zo ongeveer meer naar links gegaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent opgeschoven naar links toch? Dacht dat je vroeger CDA stemde.
Ik gooi zo wel een muntje op om te bepalen of het pvda of GL wordt
Context??quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lullig voor Bas Nijhuis, fijn voor ons.
Moest ook een half uur wachtenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef Felagund het volgende:
Hier een rij van 50 personen om te gaan stemmen.
Opkomst is tot nu toe 4% hoger. Het lijkt overal veel drukker en een grote groep stemt na het werk dus kan nog wel op gaan lopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:51 schreef franklop het volgende:
Ook al meer dan 1000 stemmers bij dit bureau, was al 7% van het hele dorp dat mag stemmen:o
quote:
Ik voel een WLR ban aankomenquote:
Op de terugweg een nog langere rij, volgens mij was het bij vorige verkiezingen voor de tweede kamer en de gemeente ook niet zo druk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |