SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de waterschappen hier, ik ben er nog niet 100 % uit voor de provinciale staten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ruttegodquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Eerste stemwijzer gaf mij VVD als beste optie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Oeiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Stemwijzers zijn het beste manipulatiemiddel!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
franklopquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Maar jij als onderdeel van de veeindustrie mag toch alleen maar op BBB stemmen van de lobby?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:36 schreef Felagund het volgende:
Het wordt waarschijnlijkNiet Water Natuurlijk? Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept maar dacht dat dat het stemadvies van GL was in ieder geval. Wat is het verschil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de waterschappen hier, ik ben er nog niet 100 % uit voor de provinciale staten.
Niet echt bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets heel anders:
https://www.werkenbijdenos.nl/sport
Met Tom Egberts nog op de eerste foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:Minister Micky Adriaansens (Economische Zaken en Klimaat) is er nog niet van overtuigd dat er de komende jaren extra klimaatmaatregelen genomen moeten worden. Daarmee wijkt ze af van wat het kabinet tot nu toe heeft gezegd.
Hier moeten we collectief even van bijkomen! Daar hebben we niet van terug!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:26 schreef kibo het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder.
Wielrenners zijn bovengemiddeld van boerenafkomst.
Wielernerds daarenetegen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |