Over een paar jaar kan je hopelijk lekker door de polder treinen via de Lelylijn!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja al vanaf 7:45 in Zwolle. Moet naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?PvdD natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?Op D666!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verhuis over een paar weken naar Amersfoort!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan je hopelijk lekker door de polder treinen via de Lelylijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?GLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe baan gevonden?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verhuis over een paar weken naar Amersfoort!
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Esthergodin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?Irrelevant, overmorgen breekt hier het Jaar Nul hier aan en zal Zuster Nummer 1 ons onverschrokken naar een Agrarische Heilstaat leiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driewerf hoera voor Zuster Kerrolain?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Irrelevant, overmorgen breekt hier het Jaar Nul hier aan en zal Zuster Nummer 1 ons onverschrokken naar een Agrarische Heilstaat leiden!
Uit nieuwsgierigheid en voor wie het wil zeggen, wat wordt er gestemd morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de waterschappen hier, ik ben er nog niet 100 % uit voor de provinciale staten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ruttegodquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Eerste stemwijzer gaf mij VVD als beste optie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Oeiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Stemwijzers zijn het beste manipulatiemiddel!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
franklopquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
Maar jij als onderdeel van de veeindustrie mag toch alleen maar op BBB stemmen van de lobby?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |