Na getwijfeld te hebben tussen D66 en GL heb ik strategisch D66 gestemd. Voor de verhoudingen in de coalitie vind ik het een goed idee dat D66 niet te veel verliest en omdat ik heel erg voor minder vee ben in Brabant. Waterschap heb ik de kieswijzer gevolgd en PvdA gestemd.quote:
Zijn ook 2 formulieren dit keer, lastig lastigquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de terugweg een nog langere rij, volgens mij was het bij vorige verkiezingen voor de tweede kamer en de gemeente ook niet zo druk.
Op mijn werk zeg ik BBB hoor, maak je geen zorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Bas als VARquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lullig voor Bas Nijhuis, fijn voor ons.
Heeft die boomstam nu rood of heeft Bas door laten spelen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij hep een BOOMSTAM op z'n onderarm gekregen
Wat een vooroordelen zeg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik keek naar de kandidatenlijst van de PvdD in Groningen en werd daar niet echt blij van. Die van Groenlinks kwamen me wat minder geitenwollensokken over.
Niet des Slob.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen zeg.
Op basis van de namen? Of hun achtergrond?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik keek naar de kandidatenlijst van de PvdD in Groningen en werd daar niet echt blij van. Die van Groenlinks kwamen me wat minder geitenwollensokken over.
Snobeendquote:
Sorry, wat kort door de bocht inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen zeg.
Ga eens gauw stemmen dan, vlegelquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Niet dat ik daarop m'n keuze heb gebaseerd want ik heb nog niet gestemd haha! Heb ik me er nu goed uitgeluld?
Meer oud en wit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van de namen? Of hun achtergrond?
Als ik uit de trein kom.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eens gauw stemmen dan, vlegel
De angst van het establishment voor de flanken en v.v. stuwt de opkomst waarschijnlijk flink op. Behalve de confessionele partijen kan eigenlijk niemand tegen een hoge opkomst zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Amsterdam is opkomst al 10% hoger dan vorig jaar. Wellicht wel veel thuiswerkers oid maar toch fors.
Ik zit klaar met bier en frikandellen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zitten we klaar voor de BBB-avond?
Ik hoop dat het in Brabant mee valt want ik moet er niet aan denken dat ze hier het beleid gaan gijzelen. Zitten we nog jaren op slot met twee keer zoveel varkens dan mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelukkig zijn ze in Brabant minder populair en stemt men op de VVD, CDA en PVV!quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in Brabant mee valt want ik moet er niet aan denken dat ze hier het beleid gaan gijzelen. Zitten we nog jaren op slot met twee keer zoveel varkens dan mensen.
Varken is hier al aan het spit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |