Ik hoop van harte dat D66, GL, PvdA en PvdD het goed gaan doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze in Brabant minder populair en stemt men op de VVD, CDA en PVV!
Bier en BitterBallen had het moeten zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit klaar met bier en frikandellen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gestemd!
(Stempas verloren, ontzettende sukkelaar)
Dat is weer een stem minder voor links. En ze hadden het al zo moeilijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Amerikaanse toestanden hierAls je in rij bent mag je sowieso stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Amerikaanse toestanden hierDan had ik het sowieso wellicht niet gered, had echt maar 10 minuten (daarom ook in de haast uit m’n zak gevallen denk ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waren ze niet tot 21u bij jou?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik het sowieso wellicht niet gered, had echt maar 10 minuten (daarom ook in de haast uit m’n zak gevallen denk ik)
Jawel, maar ik sta nu in de concertzaalquote:
Na 20 minuten ben ik halverwege #diestemkomterquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Felagund het volgende:
Einde tijdperk links? Mensen die te laat stemmen, stempassen die verloren gaan.
Mexicanobakker mag komend twee jaar niet meer klagen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Felagund het volgende:
Einde tijdperk links? Mensen die te laat stemmen, stempassen die verloren gaan.
Mooi dat je ze liet doorslapenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:27 schreef Pistolero het volgende:
Er was hier letterlijk helemaal niemand toen ik zojuist ging stemmen. De bejaarden achter de tafel schrokken nog net niet wakker.
Die is gecanceld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |