En/of over de schutting van de gemeente en de provincie gekiepert. Ik ben benieuwd of Mark de Manager zich hier nog uit kan kletsen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, in kern is het gewoon vooral frustratie dat er weer eens niet doorgepakt wordt. Alles wordt weer op lange baan afgeschoven.
Ik heb geen enorme afkeer van de boeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk hier als Vlaming met grote ogen naar. Maar ben ook een beetje verbaasd door de rabiate afkeer voor boeren hier
Niks mis met telers en akkerbouwers inderdaad. (Maar Kerrolain zei zelf eigenlijk dat dit geen boeren zijn)quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt wel heel vaak gedaan alsof alle boeren weg moeten. Dat is ook pertinente onzin.
We wachten nog op meer geld voor jeugdzorg...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En/of over de schutting van de gemeente en de provincie gekiepert. Ik ben benieuwd of Mark de Manager zich hier nog uit kan kletsen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer start de gewapende revolutie?In de linkse heilstaat WLR mag alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Like gegeven. Ik vond het erg scherp.quote:
Naar Vlaams Belang en de NVA? Veel plezier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
Nou moeten we gaan emigreren naar Vlaanderen @:Rellende_Rotscholier?
Baskenland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
Nou moeten we gaan emigreren naar Vlaanderen @:Rellende_Rotscholier?
Die stappen straks zo een coalitie in met alles wat nog rechtser is, top!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef wimderon het volgende:
Om WLR nog enig niveau te geven uiteraard VVD gestemd.
Heerlijke authentieke reactie!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kerrolain kan niet hoofdrekenen en is iedere keer weer stomverbaasd en verrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |