Waarschijnlijk vinden VVD/CDA en alles rechts daarvan dit weer een POLARISEREND adviesquote:Op maandag 13 maart 2023 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk gewoon een flopadvies waarbij men de echt noodzakelijke maatregelen uit de weg gaat, want ja, het moet wel gezellig blijven natuurlijk.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk gewoon een flopadvies waarbij men de echt noodzakelijke maatregelen uit de weg gaat, want ja, het moet wel gezellig blijven natuurlijk.
Dit is zo doorzichtig.quote:
Fred?quote:
Valt mee denk ik,quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Szura het volgende:
Ik kijk dat programma niet (morgen samenvattinkje van Mediacourantgod), maar was Derksen weer tam met iemand aan tafel die hij in andere afleveringen tot op het bot afzeikt?
TeflonMark god.quote:Rutte bij VI: ik stap niet op, niemand gebaat bij nieuwe verkiezingen
Bij het programma Vandaag Inside van SBS6 is premier Rutte hard aangepakt door Johan Derksen, Wilfred Genee en tafelgast en advocaat Job Knoester. Zij vinden dat Rutte moet opstappen vanwege de grote fouten die er gemaakt zijn in bijvoorbeeld de toeslagenaffaire en de gaswinning in Groningen. Het duurt waarschijnlijk nog jaren voordat die problemen zijn opgelost. "Erger dan dit kan niet", zei Derksen.
"Hoe vaak kun je sorry zeggen?" vroeg Genee, die ook vond dat de houdbaarheid van Rutte na twaalf jaar verlopen is. Rutte deelt die analyse niet. Hij erkende dat er dingen fout zijn gegaan. "Maar we hebben wel degelijk laten zien dat we er iets aan doen en we gaan er nog meer aan doen."
Knoester vergeleek Rutte met een "niet-criminele psychopaat", omdat hij de grote problemen altijd van zich weet te laten afglijden. Maar dat accepteerde de premier niet. De problemen waar mensen mee kampen door die affaires laten hem naar eigen zeggen niet onberoerd. "Maar het motiveert me ook enorm om aan de slag te gaan."
Hij denkt niet aan opstappen: "Niemand is nu gebaat bij nieuwe verkiezingen." Of hij doorgaat als premier is volgens Rutte aan de kiezer.
Rutte had zichzelf nadrukkelijk aangeboden als gast in Vandaag Inside.
Context?quote:
De verdediging van Barca is nu min of meer: 'Ja we hebben de scheidsrechters puur betaald uit zelfbescherming omdat ze allemaal pro-Madrid zijn!'quote:
Ben je gestrand?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:49 schreef Slobeend het volgende:
Wat kan het treinleven toch kut zijn op dit soort dagen.
Inderdaad behoorlijk wat kut nijd over en weer, alleen Marlen Reusser komt er zeer sympathiek uit. Danny Stam en Anna vd Breggen lijken mij nu ook niet de 2 mensen die zo'n ploeg kunnen dragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:49 schreef DiegoFuser het volgende:
De docu reeks La Course op Prime over SD Worx levert een stuk meer dan de die van Jumbo.
Lekker 4 afleveringen janken met Demi en Lotte, iedereen koerst voor zijn eigen BV, Danny Stam die de ene godverdomme na de andere eruit gooit terwijl hij naast de streng gelovige Anne vd Breggen zit. Topshow.
De mentaal zeer stabiele(lol) en onsympathieke Demi V. komt precies op de manier naar voren zoals je zou verwachten. Demi geeft enkel om de BV. Demi.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt de zeer onsympathieke Demi V. er nog onsympathieker uit? Dan overweeg ik te kijken.
Zuur, op de ov-fiets naar het ouderlijk huis dan maar?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja al vanaf 7:45 in Zwolle. Moet naar Utrecht.
Nee 12.50 gaat er weer een trein.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zuur, op de ov-fiets naar het ouderlijk huis dan maar?
Zonder perskaart hangt Joep niet rond in stadions maar op de NOS redactie, gezien de omstandigheden kunnen ze dat risico niet nemen met Joep.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat Marcel is weggestuurd bij de NOS omdat ie zei dat ze de perskaart van Joep Schreuder moesten afpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |