Heb je dan wel een goede overstap? Niet van zulk vervelende transfer in Parijs?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima te doen volgens mij, je bent zo in San Sebastian vanaf de Franse grens. En met TGV genot is Parijs niet ver, als er tenminste niet gestaakt wordt.
Je moet vooral bereid zijn meer te betalen.
Die transfer zit er wel tussen helaas, maar dat kost een half uurtje en je moet toch avondetenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan wel een goede overstap? Niet van zulk vervelende transfer in Parijs?
Veilig opgehokt in hun schuilkelder. Wat een ongekende woei.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Zijn de cavia's al weggewaaid?
Je stapt er wel erg makkelijk overheen, hier. Het eerste zuchtje wind tegen Lazio bewees al wat het verschil tussen iemand mét en iemand zonder oog voor de defensie is.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef Pistolero het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat gedweep met Aursnes. Ja, het was echt een krankzinnig goede speler, maar met wat je nu hebt kan je voor Eredivisie-begrippen echt een uitstekend middenveld neerzetten. Kokcu, Wieffer, Timber, Szymanski, Bullaude zijn allemaal uitstekende spelers. Taabouni is een speeltuinvoetballer die enkel op voorspraak van Kokcu is gekomen en er verder weinig van kan.
Door klimaatverandering heeft Bilbao tegen die tijd het klimaat van Sevillaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef Steven184 het volgende:
Nemen jullie allemaal je regenponcho mee?
45 graden!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door klimaatverandering heeft Bilbao tegen die tijd het klimaat van Sevilla
Toch maar ff proefabonnement nemen. Benieuwd naar SD doesnt Work.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:49 schreef DiegoFuser het volgende:
De docu reeks La Course op Prime over SD Worx levert een stuk meer dan de die van Jumbo.
Lekker 4 afleveringen janken met Demi en Lotte, iedereen koerst voor zijn eigen BV, Danny Stam die de ene godverdomme na de andere eruit gooit terwijl hij naast de streng gelovige Anne vd Breggen zit. Topshow.
VRT gaat het volgende maand ook uitzenden als je de kosten wil besparen. Overigens vind ik Prime de lage prijs altijd wel waard.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch maar ff proefabonnement nemen. Benieuwd naar SD doesnt Work.
Dit komt nooit meer goed.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts klaagt alweer in zijn podcast dat Van Aert voor Roglic gewerkt heeft terwijl andere concurrenten rustiger aan konden doen. En "ik stel weer hardop de vraag: Meneer Roglic, wanneer jij voor Van Aert?"
Van der Poel die heeft gewerkt voor Philipsen was vast geen probleem?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts klaagt alweer in zijn podcast dat Van Aert voor Roglic gewerkt heeft terwijl andere concurrenten rustiger aan konden doen. En "ik stel weer hardop de vraag: Meneer Roglic, wanneer jij voor Van Aert?"
Dat is wel lang ja. Ik heb het voordeel dat ik al in Frankrijk zit, dus weet niet in hoeverre het vanuit Nederland te doen is in één dag.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Wij gaan midden juli ook naar Spanje met de trein
Lekker drie uur doen over Donostia -> Bilbao, maar wel vrij goedkoop met de Euskotren. En mooie omgeving, zegt men.
Alle studentenverenigingen opheffen gaarnequote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)en-om-ganzen-in-huis
Altijd gezellig bij Vindicat. Waarom is het nog niet opgeheven? Waar wachten we op?
En Wout deed het in de Tirreno de meeste dagen ook rustig aan, dat had hij vast niet bij elke ploeg kunnen doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van der Poel die heeft gewerkt voor Philipsen was vast geen probleem?
Concurrent Pogacar deed het overigens wel lekker rustig aan, moet gezegd worden.
https://nos.nl/artikel/24(...)angeafstandsvluchtenquote:Ook de veestapel zal volgens het rapport "significant in omvang moeten dalen", met 30 procent, omdat de verwachting is dat het alleen met technische oplossingen niet lukt om genoeg uitstoot te verminderen. Volgens de onderzoekers is de kans klein dat dit lukt via natuurlijk verloop van veehouders en is er dus overheidsingrijpen nodig.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd gezellig bij Vindicat. Waarom is het nog niet opgeheven? Waar wachten we op?
quote:"Het was eigenlijk een studentengrap: dat de hele kamer van eerstejaarsstudenten onder de stront zou komen te zitten"
NL - Bordeaux is een uur of 7. Dan nog naar Hendaye (en San Sebastián), ook een uur of 2.5 a 3. Afhankelijk van de aansluiting is één dag wel te doen, maar niet optimaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja. Ik heb het voordeel dat ik al in Frankrijk zit, dus weet niet in hoeverre het vanuit Nederland te doen is in één dag.
Mensen die lid zijn van een studentenvereniging zijn vrijwel zonder uitzondering buitengewoon minderwaardige mensen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit zijn wel baanbrekende ideeën zeg, jeetje.quote:Een hogere belasting voor langeafstandsvluchten, meer betalen voor vlees en zuivel en de veestapel verkleinen: het zijn allemaal extra maatregelen die het kabinet zou kunnen nemen om de klimaatdoelen te halen. Dat staat in een beleidsadvies dat door verschillende ministeries is gemaakt op verzoek van het kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |