Sow.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Schiet die Dilrosun door zijn knieschijven.
Je kan hem beter de bus laten missen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we Pedersen volgende week rechtsvoor zetten.
Pedersen komt tenminste zijn man voorbij en weet de bal voor de goal te krijgen. Dat is al twee stappen verder dan onze huidige vleugelspelers.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan hem beter de bus laten missen.
Helemaal eens, je had de winterstop moeten gebruiken om aanvallende kwaliteit te halen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
Met deze buitenspelers word je geen kampioen. Dilrosun en Idrissi zijn echt zulke enorme kutspelers. En dan die Wellenreuther, wat een matige keeper is dat
Hoe Volendam speelt is gewoon het beste strijdplan tegen ons. Dat hebben we nu al vaker gezien. Gewoon met 10 man op max 20m voor de goal hangen en laat ze maar komen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef DaMart het volgende:
Hopen dat ze in de tweede helft toch maar eens gaan voetballen.
Tegen Volendam ja. Ik heb het meer over zijn gestuntel achterin wat een ramp wordt volgende week.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pedersen komt tenminste zijn man voorbij en weet de bal voor de goal te krijgen. Dat is al twee stappen verder dan onze huidige vleugelspelers.
Jaha, we weten nu wel wat je van Slot vindtquote:Op zondag 12 maart 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Ik word er zo ongekend moe van dat iedereen maar loopt te kankeren op de spelers maar dat Slot volledig buiten schot blijft. Het is echt een cult.
Je speelt tegen fucking Volendam. Daar zou zelfs het lokale G-elftal nog van moeten winnen. Slot zou zelfs Napoli degradatievoetbal laten spelen.
Onzin.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Volendam ja. Ik heb het meer over zijn gestuntel achterin wat een ramp wordt volgende week.
Volendam parkeert 3 bussen maar Slot is een debiel.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Ik word er zo ongekend moe van dat iedereen maar loopt te kankeren op de spelers maar dat Slot volledig buiten schot blijft. Het is echt een cult.
Je speelt tegen fucking Volendam. Daar zou zelfs het lokale G-elftal nog van moeten winnen. Slot zou zelfs Napoli degradatievoetbal laten spelen.
Leuk en aardig, maar tegen Volendam moet je er gewoon makkelijk 2 tot 4 kunnen maken. Tot nu toe geen enkele kans terwijl met name Idrissi zo ontzettend veel ruimte heeft. Het is echt lachwekkend hoe slecht Idrissi en Dilrosun zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe Volendam speelt is gewoon het beste strijdplan tegen ons. Dat hebben we nu al vaker gezien. Gewoon met 10 man op max 20m voor de goal hangen en laat ze maar komen.
We hebben gewoon niet zoveel speler met een individuele actie. Szymanski en Paixao op een goede dag, maar dan ben je er wel.
Ik vrees meer Wellenreuter. Die heeft nog geen fatsoenlijke redding gemaakt sinds hij onder de lat staat.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Volendam ja. Ik heb het meer over zijn gestuntel achterin wat een ramp wordt volgende week.
Mijn mening over Idrissi is inmiddels wel bekend maar hij heeft voorin nog wel eens een redelijke actie (en wisselt ze af met beroerde), hij kan ook gewoon de bal niet kwijt. Wat Dilrosun en Danilo doen is echt alle schaamte voorbij.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
Met deze buitenspelers word je geen kampioen. Dilrosun en Idrissi zijn echt zulke enorme kutspelers. En dan die Wellenreuther, wat een matige keeper is dat
Zo dan.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Dilrosun morgen ontslaan graag. Idrissi ook maar.
Je hebt echt meer dan voldoende kwaliteit om Volendam kapot te spelen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volendam parkeert 3 bussen maar Slot is een debiel.
Gimenez is ook slecht vandaag overigens. Paar hele rare kaatsen en dat schot en die kopbal moeten er gewoon in.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar tegen Volendam moet je er gewoon makkelijk 2 tot 4 kunnen maken. Tot nu toe geen enkele kans terwijl met name Idrissi zo ontzettend veel ruimte heeft. Het is echt lachwekkend hoe slecht Idrissi en Dilrosun zijn.
huhquote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt echt meer dan voldoende kwaliteit om Volendam kapot te spelen.
Ten minste, als je een fatsoenlijke trainer zou hebben me een daadwerkelijk tactisch plan waardoor de spelers weten wat ze moeten doen. Maar die heb je dus niet.
Ik ben in te huren.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben gewoon een goal nodig.
quote:
Ik neem aan dat hier nu net zo'n vrolijke sfeer heerst, is immers beetje vergelijkbaar.quote:
Eens hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gimenez is ook slecht vandaag overigens. Paar hele rare kaatsen en dat schot en die kopbal moeten er gewoon in.
Ik ben in te huren.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik had gewoon gelijk?quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef Zorro het volgende:
Cambuur maakte de 0-1
[..]
[..]
Ik neem aan dat hier nu net zo;n vrolijke sfeer heerst, is immers beetje vergelijkbaar.
Daar is het gelukt. Na 3 minuten zelfs al de gelijkmaker. Hoe gaat het met Feyenoord?
Alles wat hij doet vandaag is beroerd terwijl hij zoveel ruimte heeft. Is gewoon een ontzettend slechte speler met heel af en toe een leuke actie. Snap echt niet dat spelers als Idrissi en Dilrosun nog worden verdedigd. Dat is echt heel, heel erg matig materiaal.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn mening over Idrissi is inmiddels wel bekend maar hij heeft voorin nog wel eens een redelijke actie (en wisselt ze af met beroerde), hij kan ook gewoon de bal niet kwijt. Wat Dilrosun en Danilo doen is echt alle schaamte voorbij.
Nee hoor, niets aan gemistquote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste helft grotendeels gemist. Maar als ik naar die goal kijk, ziet de keeper er niet al te best uit. En dat terwijl ik dacht dat hij juist weer beter werd... Dat is een houdbare bal.
Verder is het weer heel erg moeizaam. Ze lopen zichzelf zoals zo vaak weer voorbij. Er zit geen rust in het spel.
Ik was dan ook onder de indrukquote:Op zondag 12 maart 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben in te huren.
[..]
Maar ik had gewoon gelijk?
Er staan er al 2 op het veld, meer mag niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou eerst Dilrosun en Danilo eruit halen in ieder geval.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles wat hij doet vandaag is beroerd terwijl hij zoveel ruimte heeft. Is gewoon een ontzettend slechte speler met heel af en toe een leuke actie. Snap echt niet dat spelers als Idrissi en Dilrosun nog worden verdedigd. Dat is echt heel, heel erg matig materiaal.
De enige speler met individuele klasse.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 en ik zijn het hiermee eens
Het zou niet in me op komen om dat te denken.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig.was dan ook helemaal niet lachwekkend bedoeld.
Goddank. Dit stelt mij enorm gerustquote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou niet in me op komen om dat te denken.
Paixao moet er ook bij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige speler met individuele klasse.
Al betwijfel ik nu zelfs of hij anderen kan laten scoren vanavond.
Ken je klassiekers knul.quote:
Stel me niet teleur.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:01 schreef fetX het volgende:
Bullaude, Ali en de Pool lijken te gaan komen.
Volgend seizoen. Neem je er ook één? Kunnen we op hetzelfde vak gaan staan en gezellig kletsen over Kökcüquote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer neem jij weer een seizoenkaart
ik ben dan hopelijk in het buitenlandgodquote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Neem je er ook één? Kunnen we op hetzelfde vak gaan staan en gezellig kletsen over Kökcü
'al 4 wedstrijden'quote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF IS ER MET KOKCU AAN DE HAND AL 4 WEDSTRIJDEN
Het is ook zelden zo slecht geweest in het tijdperk Slot.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 wissels in de rust.
Dit maken we voor het eerst mee in het tijdperk Slot.
Geloof ik
nog niet op het niveau dat hij een heel seizoen goed is, blijkbaarquote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF IS ER MET KOKCU AAN DE HAND AL 4 WEDSTRIJDEN
Geen schot op doel in de eerste helft...quote:
Weer Zuid Amerika?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben dan hopelijk in het buitenlandgod
als ik ooit weer in rotterdam ga wonen wil ik er wel weer een
Lekker pik, misschien dat de ene kater de ander wegstreeptquote:Op zondag 12 maart 2023 21:07 schreef aTypisch het volgende:
ik schenk een duvel in
dat wordt gezellig!
Wel onze topscorer uit corners.quote:
Hebben we nog mazzel dat neuzenvreugd niet voor de eigen goal gaat liggen in die frituurpan.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volendam geeft trouwens wel een masterclassje ‘hoe bestrijd je dit Feyenoord’, ze hebben de grootste kansen.
ja dit ga je dus de rest van het seizoen krijgenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volendam geeft trouwens wel een masterclassje ‘hoe bestrijd je dit Feyenoord’, ze hebben de grootste kansen.
jaquote:Op zondag 12 maart 2023 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Storten jullie ook zo ter aarde als je even vast wordt gehouden?
ik zeg niet dat ik er een strafschop voor zou geven, maar het is ook geen schwalbequote:Op zondag 12 maart 2023 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ben geen voetballer. Dat het geen pingel was, ziet iedereen. Maar dat een schwalbe noemen is zwakzinnigquote:Op zondag 12 maart 2023 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
quote:
Geertruida is mijn favoriete speler van Feyenoordquote:Op zondag 12 maart 2023 21:13 schreef aTypisch het volgende:
geertruida moet echt een topcontract krijgen
Simpel gezegd ietsje meer onvoorspelbaarheid voorin, Danilo, Dilrosun en Idrissi zijn precies je meest voorspelbare aanvallers wat het voor zo’n handbalvereniging makkelijker maakt. Maar dan is niet het lek gelijk boven hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dit ga je dus de rest van het seizoen krijgen
weet ook niet hoe je daar wat aan kunt doen qua tactiek
als je zelf ineens met een verdedigend blok gaat spelen zal het er niet beter op worden qua resultaat
Dilrosuns contract moet je gewoon ontbinden.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Simpel gezegd ietsje meer onvoorspelbaarheid voorin, Danilo, Dilrosun en Idrissi zijn precies je meest voorspelbare aanvallers wat het voor zo’n handbalvereniging makkelijker maakt. Maar dan is niet het lek gelijk boven hoor.
ja, echt een baasquote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geertruida is mijn favoriete speler van Feyenoord
in de rust kan je altijd nog wel iemand extra gebruiken met zo'n grasprikker.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dilrosuns contract moet je gewoon ontbinden.
nee johquote:Op zondag 12 maart 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dilrosuns contract moet je gewoon ontbinden.
Jules de Corte.quote:
Ze zijn voor minder gegeven. Maar ja, door al dat geklaag, gaan ze nauwelijks nog strafschoppen krijgen.quote:
Ook met Idrissi in het veld?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb er wel weer vertrouwen in nu
En dat blijkt al direct.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze zijn voor minder gegeven. Maar ja, door al dat geklaag, gaan ze nauwelijks nog strafschoppen krijgen.
deze actie vond ik dan weer geen pingel, die tackle op idrissi wel.. ondanks dat het niet als overtreding bedoeld was.. dat maakt dan niet uit.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk dat er iemand onthoofd moet worden voordat we een pingel krijgen.
-doe normaal-quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is toch gewoon een pingel?
Bedankt Fallentijn
SZYMANSKII WOOOHOOquote:Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat verschil tussen voor en na de rust.
Ongeveer 3,5% van alle cornerballen resulteert in een doelpunt. Het gaat hierbij om direct en indirecte pogingen op doel vanuit een corner. De kans is dus hartstikke klein dat jullie team vanuit een corner een doelpunt scoortquote:Op zondag 12 maart 2023 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Neem nou eens een fatsoenlijke corner.
Is Feyenoord eigen. Geen 2 helften kunnen ze op hetzelfde niveau spelenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat verschil tussen voor en na de rust.
het ging niet om scoor uit een corner, maar neem hem eens fatsoenlijkquote:Op zondag 12 maart 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ongeveer 3,5% van alle cornerballen resulteert in een doelpunt. Het gaat hierbij op direct en indirecte pogingen op doel vanuit een corner. De kans is dus hartstikke klein dat jullie team vanuit een corner een doelpunt scoort
ja je probeert wel eens watquote:Op zondag 12 maart 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
het ging niet om scoor uit een corner, maar neem hem eens fatsoenlijk
Een wild afstandsschot dat erin vliegt, voetballend zie ik het niet gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We gaan dit MAKKELIJK met 2-1 winnen. Goaltje in blessuretijd.
Toch fijn dat er tenminste nog iemand is die kan lezen.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
het ging niet om scoor uit een corner, maar neem hem eens fatsoenlijk
Guzubuyukuzukuzukuzuk leg hem nog wel op de stip.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een wild afstandsschot dat erin vliegt, voetballend zie ik het niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk kan paixao zich dit seizoen nog in de basis spelenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:24 schreef Kerftminister het volgende:
Zullen we lekker stoppen met Idrissi?
Ik denk eerder gewoon onkunde. Als Feyenoord ergens geen last van heeft, dan is het wel vermoeidheid. Qua conditie zit het echt wel snor.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou je dit vermoeidheid kunnen noemen?
Lijkt me sterk, hij is hier al 8 maanden.quote:
neequote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou je dit vermoeidheid kunnen noemen?
Wieffer is zoveel wedstrijden op dit niveau niet gewend.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon onkunde. Als Feyenoord ergens geen last van heeft, dan is het wel vermoeidheid. Qua conditie zit het echt wel snor.
Na Europese duels is het gewoon lastig voetballen op zondag. Was geen makkelijke wedstrijd bij Shakhtar. Laat staan na volgende week.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon onkunde. Als Feyenoord ergens geen last van heeft, dan is het wel vermoeidheid. Qua conditie zit het echt wel snor.
Dat is waar. Hij presteert wel uitstekend. Wie heeft het nog over Zerrouki.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wieffer is zoveel wedstrijden op dit niveau niet gewend.
als de transferperiode er aan komt weerquote:Op zondag 12 maart 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij presteert wel uitstekend. Wie heeft het nog over Zerrouki.
Jan Streuer op Marktplaats.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij presteert wel uitstekend. Wie heeft het nog over Zerrouki.
Jan Streuer is alleen niet meer relevant daarvoor. Dus die kan een halve eeuw weglullen wat 'ie wil.quote:
Idrissi is een parodie op een voetballer, die het al heel lang verleerd is. In 2019/20 was zijn ziel aangeraakt door Arjen Robben, sindsdien lijkt hij verstijfd in zijn hoofd.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Soms denk je dat Idrissi gewoon niet op doel wil schieten.
het is echt bizar hoe moeilijk het blijkbaar is om gewoon een bal hoog voor de goal te krijgenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:33 schreef onlogisch het volgende:
szymanski's corners zijn net zo beroerd als die van Kökcü
Ik vraag me serieus af hoevaak ze erop oefenenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is echt bizar hoe moeilijk het blijkbaar is om gewoon een bal hoog voor de goal te krijgen
Zelfs dan, blijft Feyenoordquote:Op zondag 12 maart 2023 21:34 schreef bbuddybb het volgende:
Pas bij een 3-1 ga ik rustig zitten.
Nog eentje graag.
Volendam.quote:
Godzijdankquote:
GODGODquote:Op zondag 12 maart 2023 21:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
all glory to god
zoals santi zei in een interview
@:kingroland
Twijfelde nog of het 2-1 was geworden of dat Idrissi gewisseld was.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:35 schreef Oostblokkert het volgende:
De wissel van Idrissi, hoogtepunt van de wedstrijd.
Als wij het maar weten.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit Feyenoord heeft geen enkel idee wat dat is. Slecht voor m'n hart, dat wel
Volgende week sowieso verlies en daarna wordt het wel echt gruwelijk spannend.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk dat we voor staan, maar erg veel vertrouwen voor de rest van het seizoen geeft het me allemaal niet.
VOLGENDE WEEK WINNEN WE GEWOONquote:Op zondag 12 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgende week sowieso verlies en daarna wordt het wel echt gruwelijk spannend.
Dat zei je eerder vanavond ook al.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgende week sowieso verlies en daarna wordt het wel echt gruwelijk spannend.
quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao moet niet zo snel gaan liggen.
quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Paixao moet dat vallen eens gaan afleren
was geen overtreding maar werd wel gewoon uit balans gebracht hoor deze keerquote:
De voorbarige uitspraken van Pietje backfiren bijna altijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zei je eerder vanavond ook al.
Hij is gewoon niet zo sterk. Even naar de gym de komende maanden en in augustus is het een stuk beter.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao moet niet zo snel gaan liggen.
Als je die corner net van Eiting vergelijkt met die aids waar wij blijkbaar op trainen... Korte corner waarbij de afspraken niet duidelijk zijn. Echt, ga daar even normaal op trainen of zo.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Gelukkig is Dilrosun er uit, levensgevaarlijk bij corners,
Jij verwacht wel dat ze volgende week tegen ajax winnen?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De voorbarige uitspraken van Pietje backfiren bijna altijd.
Vorige wedstrijden ook al.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De voorbarige uitspraken van Pietje backfiren bijna altijd.
die valt mij wel tegen jaquote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik voel me niet zo op m'n gemak als die Wellenreuter aan de bal is
Hij kan beter voetballen dan keepen.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er nog een kans dat Bijlow dit seizoen nog terugkomt?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die valt mij wel tegen ja
was bij willem 2 prima, maar is toch een ander type keeper die je dan moet zijn
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 12 maart 2023 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij verwacht wel dat ze volgende week tegen ajax winnen?
Mwoah, daar vind ik hem best sterk in eigenlijk. Alleen in het ballen tegenhouden iets minder maar dat is iets crucialer voor een keeper helaasquote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Timet matig.quote:
Deden ze bij Onana ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgend weekend gewoon alle beschikbare spuiten in Justin lossen.
Ja of hij straalt geen rust uit of iets, maar ik blijf het ongemakkelijk vinden.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, daar vind ik hem best sterk in eigenlijk. Alleen in het ballen tegenhouden iets minder maar dat is iets crucialer voor een keeper helaas
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel de vraag. Dus; verwacht jij volgende week winst voor Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |